با مقاله ای جدید از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی  با ما همراه هستید. موضوع امروز مقاله ما درمورد قیمت شیشه جک j5(شیشه جلو ، عقب ، درب ) است. متاسفانه بسیاری از افراد اهمیت شیشه (جک جی 5) خودرو را نادیده گرفته و به آن توجهی نمی کنند. در حالی که این قطعه در مواقع حاد و حساس مانند تصادف بیشترین نقش را در محافظت از جان سرنشینان خودرو دارد‌. به همین ترتیب ضروری است که ما با شیشه خودرو خود به طور کامل آشنا شویم و بدانیم هنگام شکستن و یا ترک خوردن آن باید چکار انجام دهیم.

شیشه-جلو-جک-j5

تعویض شیشه عقب جک جی فایو / jac j5

شیشه جک j5

بدیهی است که این خودرو دارای شیشه جلو، شیشه عقب و گلس درب های جلو و درب های عقب می باشد. اما خودرو جک جی ۵ دارای دو شیشه جانبی دیگر است که تمام خودرو ها آن را ندارد. این دو شیشه شامل شیشه سانروف و شیشه لچکی هستند. در ادامه با توضیح هر کدام از این شیشه ها با ما همراه باشید.

  • شیشه جلو جک جی فایو
  • لچکی جک جی فایو
  • شیشه عقب جک جی فایو
  • سانرووف جک جی فایو
  • شیشه بغل جک جی فایو

شیشه جلو جک j5

اولین شیشه ای که می خواهیم برای شما بررسی کنیم شیشه جلو جک جی 5 است. در قسمت جلویی این خودرو یک شیشه وجود دارد که از نوع دول مشکی در دو مدل دو رنگ بالا سرمه ای و تمام رنگ سبز در بازار موجود هستند.

شیشه-جلو-جک-جی-5

در خصوص جنس این شیشه باید بگوییم که جنس آن ها از لمینت  است‌. شیشه های لمینت دارای دو یا چند لایه PVB هستند. لایه های PVB  خاصیت چسبندگی دارند و همین خاصیت به آسیب نرساندن سرنشینان خودرو کمک زیادی می کند. بدین گونه که اگر شیشه بشکند تکه های آن بهم می چسبند و پخش نمی شوند.

قیمت شیشه جلو جک J5

-قیمت گلس جلو جک J5 ( از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷): تماس بگیرید.

-شیشه جلو خودرو جک J5 ( از سال ۲۰۱۸ تاکنون):تماس بگیرید.

-قیمت شیشه جلو جک جی 5 (از سال ۲۰۱۴): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت هر کدام از این شیشه ها با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.‌

برای خرید عمده لوازم یدکی جک جی 5 کلیک کنید.

گلس عقب جک j5

شیشه عقب این خودرو از نوع هیتر دار، دور مشکی و تمام رنگ سبز موجود می باشد. هیتر دار درواقع همان خطوط گرم کن یا به اصطلاح خطوط المنت هستند که در بهتر شدن دید راننده تاثیر زیادی دارند. بدین گونه که در هنگام بارش باران و برف یا ایجاد بخار روش شیشه آن را از بین برده و دید راننده را واضح می کنند.‌

شیشه-عقب-جک-جی-5

جنس شیشه عقب خودرو جک جی ۵ از جنس سکوریت و یا همان شیشه تمپورت است. در ادامه به بررسی این شیشه نیز خواهیم پرداخت.

قیمت گلس عقب جک j5

-قیمت شیشه عقب جک J5 ( از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷): تماس بگیرید.

-شیشه  عقب خودرو جک J5 ( از سال ۲۰۱۸ تاکنون):تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو جک J5 (از سال ۲۰۱۴): تماس بگیرید.

جهت استعلام و یا انجام هر گونه خدمات در شیشه اتومبیل عبدالهی با ما در تماس باشید. علاوه بر این در صورت نیاز می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید.

شیشه-بغل-جک-جی-5

گلس درب های جلو و درب های عقب جک J5

در قسمت درب های جلو و عقب این خودرو دو شیشه وجود دارد. این شیشه ها جزو گلس های جانبی هستند و از جنس سکوریت و یا همان شیشه های نشکن ساخته شده اند. شیشه های نشکن از لحاظ ساختاری شکل متفاوتی با گلس های لمینت دارند. بدین صورت که اگر به این شیشه ها ضربه ای  وارد شود و شکسته شوند، قطعات آن ها پخش می شود. قطعات پخش شده آنقدر ریز هستند که به خاک ریزه شباهت دارند و هیچ خطری برای افراد داخل خودرو ندارند.

برای خرید و قیمت شیشه جلو جک جی 4 و قیمت شیشه جلو جک جی 3 با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب جک j5

-قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب  جک J5 ( از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷): تماس بگیرید.

-شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو جک J5 ( از سال ۲۰۱۸ تاکنون):تماس بگیرید.

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب جک جی 5 (از سال ۲۰۱۴): تماس بگیرید.

شیشه لچکی جک j5

لچکی شیشه ای است که معمولا در قسمت پشت درب های عقب خودرو ها قرار دارد. این نوع شیشه به شکل مثلث کوچک هستند  و به صورت ثابت روی بیشتر خودرو ها نصب می شوند. در گذشته این شیشه در قسمت جلوی تمام خودرو ها نصب می شد و از آنجایی که قابلیت باز شدن را داشت، برای تعویض های بیرون خودرو با داخل کابین استفاده می شد. اما امروزه کاربرد آن دیگر مانند گذشته نیست. بلکه این شیشه ها قابلیت باز شدن را ندارند و بیشتر کاربرد تزئینی دارند.

جنس شیشه لچکی خودرو جک j5  از جنس سکوریت (نشکن) است. نوع ساخت شیشه های تمپورت بدین گونه می باشد که ابتدا شیشه های معمولی را زیر دمای 600 یا 700 درجه سانتی گراد حرارات می دهند. پس از اتمام این فرایند آن ها را بلافاصله سرد می کنند. همین فرایند گرم و سرد سازی که انجام می شود، باعث بالا رفتن استحکام آن ها می شود.

شیشه جک j5

قیمت گلس لچکی جک j5

-قیمت گلس  لچکی خودرو جک) J5  از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷): تماس بگیرید.

-شیشه  لچکی خودرو جک J5 )از سال ۲۰۱۸ تاکنون):تماس بگیرید.

-قیمت گلس لچکی خودرو جک J5(از سال ۲۰۱۴): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی تمام خدمات شیش شما مانند ترمیم، تعویض و خرید خودرو توسط افراد با تجربه و حرفه ای با متریال با کیفیت صورت می گیرد.  همچنین در شیشه اتومبیل عبدالهی امکان ترمیم شیشه خودرو به صورت سیار نیز امکان ذیر است.

سانروف-جک-جی-فایو-شیشه

شیشه سانروف جک j5

گلس بعدی سانروف است که در قسمت سقف خودرو قرار دارد. سانروف ها در واقع پنل هایی هستند که معمولا در خودرو های که لوکس و یا اسپرت می باشند، وجود دارند. وظیفه سانروف در خودرو تعویض جریان هوا و ورود نور داخل کابین خودرو عنوان شده است.

جنس شیشه این قسمت از جنس گلس های خودرو بوده و از سکوریت ساخته شده اند. گلس های سکوریت 7 برابر بیشتر از گلس های معمولی مقاومت و استحکام دارند.

جهت خرید لوازم یدکی می توانید به فروشگاه اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید.

قیمت گلس سانروف جک j5

-قیمت گلس  سانروف خودرو جک) J5  از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷): تماس بگیرید.

-شیشه  سانروف خودرو جک J5 )از سال ۲۰۱۸ تاکنون):تماس بگیرید.

-قیمت گلس سانروف خودرو جک J5(از سال ۲۰۱۴): تماس بگیرید.

برای خرید، ترمیم و یا تعویض شیشه جک j5 با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

فروش شیشه جک

فروش-شیشه-جک

جک جی فایو /jac j5

خودرو جک جی 5 در دو پیشرانه وارد بازار شد مدل دنده ای و اتومات که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می شد. کرمان موتور بیشتر توجهش را سمت جی فایو اتومات برد. چون به نسبت دنده ای هم طرفدار بیشتری داشت هم آپشن بیشتری. به همین دلیل این نوع جک در ایران فروش خوبی را برای خود رقم زد. در ادامه می ردازیم به مشخصات ففنی این خودرو.

مشخصات فنی :

محور محرک دیفرانسیل جلو ،گیربکس4 دنده اتومات، پیشرانه4 سیلندر،حجم موتور1.8 لیتر،قدرت141 اسب‌بخار،گشتاور165 نیوتن‌متر، شتاب10.5 ثانیه ،سرعت175 کیلومتر برساعت ،مصرف ترکیبی7.6 لیتر در صد کیلومتر

زمان تعویض شیشه جلو جک جی فایو چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه

آیا نصب سیار برای تعویض شیشه جک جی فایو دارید؟

بله نصب سیار برای تمام خودرو در سراسر تهران فراهم است.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی