تعمیر شیشه بالابر خودرو

یکی از انواع خدمات تخصصی مربوط به شیشه اتومبیل، خدمات مربوط به تعمیر شیشه بالابر خودرو می‌باشد که برای انواع خودرو‌های داخلی و خارجی انجام می‌شود.

مدت انجام

۱ روز کاری

قابل استفاده

تمام خودرو‌ها

اطلاعات بیشتر
image

تمامی خدمات مربوط به شیشه و آینه اتومبیل عبدالهی مانند تعمیر شیشه بالابر خودرو و همچنین تعویض شیشه بالابر با بالاترین کیفیت، بهترین قیمت و سریع ترین زمان انجام می‌شود.

تعمیر شیشه بالابر خودرو‌های ایرانی

متخصصان شیشه اتومبیل عبدالهی، آمادگی تعمیر شیشه بالابر انواع خودرو‌های ایرانی را دارند.

خودرو‌های داخلی قابل تعمیر عبارتند‌از:

تعمیر بالابر پراید ،‌ تیبا ،‌ ساینا ،‌ کوییک ،‌ تعمیر  بالابر پژو، پرشیا ،‌ تعمیر شیشه بالابر دنا ،‌ تعمیربالابر سمند و تعمیر بالابر تارا.

شیشه بالابر اتومبیلتعمیر بالابر شیشه خودرو‌های وارداتی

متخصصان شیشه اتومبیل عبدالهی، آمادگی تعمیر شیشه بالابر انواع خودرو‌های وارداتی و منتاژی را دارند.

خودرو‌های خارجی قابل تعمیر عبارتند‌از:

تعمیر بالابر شیشه انواع هیوندای ،‌ انواع  بنز ،‌ انواع بی او و ،‌انواع  هوندا ،‌ انواع ولو ،‌ تعمیر بالابر ماشین های چینی ،‌ تعمیر بالابر برلیانس ،‌ اچ سی کراس و تعمیر شیشه بالابر انواع کیا .

هزینه تعمیر بالابر شیشه خودرو چقدر می‌شود؟

عوامل زیادی در تعیین هزینه تعمیر شیشه بالابر اثرگذارند که این عوامل موجب افزایش و یا کاهش هزینه‌های مرتبط با آن می‌شوند.

هزینه تعمیر بالابر شیشه خودرو به متغیرهای متفاوت بسیاری بستگی دارد.

انواع قطعات قابل تعویضی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید و مسائل متفاوتی که ممکن است ناشی از این مشکل باشند و در فرایند تعمیر شیشه بالابر خودرو ایجاد شود باعث می‌شود تعمیر شیشه بالابر در یک خودرو در شرایط مختلف‌ هزینه‌های مختلفی برایتان رقم بزند.

تعمیر بالابر شیشه اتومبیل عبدالهیبر خلاف خیلی از کار‌های تعمیر بالابر خودرو به صورت شخصی ممکن است هزینه به مراتبط بیشتری برای شما داشته باشد. زیرا انتخاب قطعات و تجهیزات مختلف سردرگم کننده خواهد بود.

در نتیجه واگذار کردن این کار به یک متخصص ماهر، مانند شیشه اتومبیل عبدالهی می‌توانید یک گزینه ایده‌آل به حساب بیاید.

تعمیر شیشه بالابر سمند

موتور شیشه بالابر اهرمی است که موجب حرکت شیشه به سمت پایین و یا بالا می شود.که این موتور با برق کار می کند یعنی از طریق جریان مدار الکتریکی.شاید سوال شود که اگر با برق کار می کند برق خود را از کجا تامین می کند بله با برق کار می کند و برق خود را از طریق باتری ماشین تامین می کند. به همین علت است که وقتی باتری ماشین از کار می افتد شیشه بالابر خودرو دیگر کار نمی کند.

اگر حس می کنید که شیشه بالابر شما مدتی است که درست کار نمی کند حتما سریعا به یک شیشه اتومبیل معتبر مانند شیشه اتومبیل عبداللهی مراجعه کنید زیرا که زمانی که شیشه بالابر شما خراب شود. در هر حالتی که باشد در همان حالت می ماند و ممکن است شیشه در حالت پایین باشد و اگر شب باشد و بدموقع که جایی باز نباشد و شما پارکینگ هم نداشته باشید. در آن صورت ریسکی بسیار بزرگ است که خودرو را به همان حا رها و به منزل بروید.

تعویض بالابر پرایدپس چه خوب است که در این مواقع زودتر پیشگیری کنیم.

تعمیر شیشه بالابر کوییک

جهت نصب شیشه بالابر 4 عدد سوراخ طراحی شده تا روی آن ها نصب گردد.معمولا شیشه بالابر ها دارای 2 مشکل اساسی هستند.که به آن اشاره می کنیم:

1.مشکلاتی که ناشی از مدار الکتریکی هستند.

2.مشکلات ناشی از خرابی اجزای ریل و موتور

مسلما 4 عدد موتور و ریل هرگز همزمان نمی سوزد اما ممکن است اگر زمانی که شیشه را بالا و یا پایین می دهید گیر می کند مشکل از این دو موردی که گفتیم باشد و یا مشکل از منبع تغذیه باشد که باید چک شود،توجه کنید که اکثرا در خودروها تغذیه در مدار عقب و یا تغذیه در مدار جلو متفاوت است. و احتمال اینکه رله ها و مدار ها هر دو هم زمان بسوزد حداقل است اما ممکن است که برخی از آن ها بسوزد و این امری طبیعی است.

تعمیر موتور بالابر پرایدتعمیر شیشه بالابر چانگان

شیشه اتومبیل عبداللهی تمام خدمات مرتبط با شیشه و تعمیر شیشه بالابر را می پذیرد. از آنجایی که شیشه بالابر نیز به علت مصرف زیاد گاهی به تعمیر نیاز دارد شما عزیزان باید بدانید که با شناخت جایی مطمئن و کار درست خودروی خود را با خیال آسوده به آن ها بسپارید. گاهی برخی افراد کار نابلد طوری شیشه بالابر شما را تعمیر می کنند که بعد از دو روز دو مرتبه شما مجبور هستید که به این مراکز مراجعه کنید.

تعمیر شیشه بالابر برلیانس

تقریبا در تمام اتومبیل ها با استفاده از اهرم می توانید شیشه های خودرو را پایین و بالا ببرید که  یک موتور الکتریکی کوچک به یک چرخ دنده مارپیچ و چند چرخ دنده گرد متصل است.جالب است بدانید که اگر شیشه بالابر خودرو تراز نباشد شیشه به صورت یک طرف پایین و طرف دیگر کمی بالاتر می ماند که این خود یک مشکل اساسی است . تعمیر بالابر برلیانس 330و انواع برلیانس ها در عبداللهی گلس صورت می گیرد.موتور بالابر می تواند با کمک نیرویی که وارد می کند شیشه را بالا و یا پایین ببرد

تعمیر شیشه بالابر MG

در تعمیر شیشه بالابر ام جی 550  و هر خودرویی اگر به موقع جهت تعمیر بالابر خودروی خود اقدام کنید دیگر تنها با یک ترمیم بالابر خودروی شما کار می کند و درست می شود. که بسیار مقرون به صرفه تر از تعویض است. شیشه اتومبیل عبداللهی متخصص تعمیر بالابر انواع خودرو های ایرانی و خارجی در تهران هستند و در کمترین زمان تعمیر  و یا تعویض صورت می گیرد. گاهی آنقدر دیر برای تعمیر بالابر اقدام می کنید و یا دیر هم مراجعه نکنید یک مشکل اساسی می خورید در بالابر که مجبور می شوید آن را تعویض کنید در این صورت باید با مدیریت جناب آقای عبداللهی مشورت کنید.

تعمیر شیشه بالابر تیوولی

و اما تعمیر بالابر تیوولی یک خودروی خاص که گاهی ممکن است به علت مصرفی بودن شیشه بالابر نیز این خودرو به این مشکل دچار شود در این صورت است که به یک متخصص و جایی مطمئن نیاز دارید.زیرا اگر فقط به دنبال مکانی نزدیک و ارزان باشید ممکن است(به قول یک ضرب المثل قدیمی ) به جای این که  ابروش را درست می زند چشمش را نیز کور می کند.اکنون بگویید ترجیح می دهید دو مرتبه هزینه کنید ؟ یا یک بار جای خوب متخصص و مطمئن بروید؟ مسلما همه ترجیح می دهند کار خوب ودر اسرع وقت صورت گیرد.

عبداللهی گلس از 8 صبح تا 8 شب همه روزه در خدمت شما عزیزان هستند.

 

بنابراین ما به شما شیشه اتومبیل عبداللهی را پیشنهاد می دهیم که یکی از بهترین ها در شیشه خودرو و تعمیر  بالابر هستند.در ضمن در صورت خرید عمده کلید بالابر خودرو و شیشه بالابر اتومبیل  می توانید به یدک فیت مراجعه کنید

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه بالابر خودرو
تعمیر شیشه بالابر خودرو

خودرو های دارای شیشه بالابر های برقی ممکن است روزی از کار بیفتند و نیاز به تعمیر داشته باشند که این خرابی می تواند از دکمه شیشه بالابر باشد و یا حتی می تواند از دستگاه شیشه بالابر باشد. از علائم خرابی دستگاه شیشه بالابر می توان به بالا و پایین نرفتن شیشه اشاره کرد.

اگر کلید بالابر بالا و پایین نشود مشکل از کلید بالابر است و باید کلید بالابر یا تعمیر شود و یا تعویض شود.اگر شیشه شما ی دفعه ای از کار افتاد و اصلا بالا و پایین نشود باید مواردی را  بررسی کنید که ایراد دقیقا چیه؟ می تواند با یک تعویض کوچولو مثلا با عوض کردن فیوز درست شود.

در غیر اینصورت موتور شیشه بالابر  را باید بررسی کنید. معمولا اگر مشکل از موتور بالابر باشد این روند کم کم اتفاق می افتد. یعنی کم کم شیشه کند می شود و برای بالا رفتن جون میکنه!😂

اما با تشخیص درست می توانید با ابزار ها مشکل آن را برطرف کنید.

تعمیر بالابر خودرو
کلید بالابر اتومبیل
[wpcode id="13037"]