جهت اطلاع از قیمت شیشه جک j3 و انواع شیشه جلو جک جی 3 می توانید تا انتها این مقاله با ما همراه باشید شیشه اتومبیل عبدالهی با بیش از سه دهه تجربه در این زمینه دارای بهترین و با تجربه ترین نصاب های شیشه اتومبیل است.در مقاله امروز ما قرار است شیشه جک j3 را برای شما بررسی کنیم. در مقاله امروز قرار است شیشه جلو، شیشه عقب، شیشه درب ها و گلس های دیگر این خودرو را به طور کامل بررسی کرده و نکات مهم آن را به شنا گوشزد کنیم پس با ما همراه باشید.

شیشه جک j3
قیمت شیشه جک جی 3

شیشه جک j3

این خودرو مانند تمام خودرو های دیگر چند شیشه اصلی دارد. این شیشه های اصلی که در تمام خودرو ها مشاهده می شود شامل گلس درب های جلو و درب های عقب، گلس جلو و شیشه عقب هستند. خودرو جک جی ۳ دارای شیشه لچکی هم است که در تنها در بعضی از خودرو ها دیده می شود.

شیشه-جلو-جک-جی-3
قیمت شیشه جلو جک جی 3

شیشه جلو جک j3

شیشه جلویی این خودرو از جنس لمینت است. اگر نمی دانید شیشه لمینت چه نوع شیشه ای می باشد باید به شما بگوییم که این نوع شیشه ها با دو و یا حتی چندین لایه پی وی بی و یک لایه شیشه ساخته شده اند. لایه مذکور خاصیت چسبندگی دارد و این خاصیت چسبندگی دلیل بسیار مهم و محکمی برای استفاده از این شیشه ها در خودرو محسوب می شود‌. چرا که در صورت شکسته شدن این شیشه به دلیل وجود خاصیت چسبندگی قطعات این شیشه بهم می چسبند و پخش و ریخته نمی شوند. به همین ترتیب به سرنشینان داخل خودرو و بدنه آن آسیبی وارد نمی کنند.

جهت کسب اطلاع از قیمت شیشه جلو جک s3 نیز می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.


همچنین در صورت ترک خوردن شیشه خودرو شما می تواند هزینه کمتری در مقایسه با تعویض شیشه بپردازید و شیشه جلو خود را ترمیم کنید. یکی دیگر از مزایای ترمیم این است گه شما مجبور به خارج کردن شیشه فابریک خودرو خود نمی شود. زیرا همانطور که می دانید شیشه فابریکی که در کارخانه روی خودرو شما گذاشته می شود، از اهمیت زیادی برخوردار بوده و دارای کیفیت بالایی است.

قیمت گلس جلو جک j3

-قیمت شیشه جلو جک j3 ( ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴ ): تماس بگیرید.
همانطور که می دانید متاسفانه با توجه به شرایطی که در بازار شیشه حاکم است. متاسفانه قادر به ذکر قیمت این شیشه نیستیم‌. اما کارشناسان ما جهت استعلام قیمت شیشه این خودرو و خودرو های دیگر پاسخگوی شما خواهند بود‌.

شیشه-عقب-جک-جی-3
قیمت شیشه عقب جک جی 3

شیشه عقب جک j3

شیشه عقب این خودرو درواقع گلس المنت دار بوده و از جنس سکوریت است. المنت همان خطوطی هستند که شما پشت تمام شیشه های عقب خودرو ها مشاهده می کنید. نام دیگر خطوط المنت، خطوط هیتر و یا گرم کن است. این خطوط گرم کن هنگام فصول سرد سال مانند پاییز و یا زمستان با وصل شدن برق خودرو، باعث از بین رفتن قطرات برف و باران و همچنین بخار ناشی از هوای سرد می شود‌. در نهایت دید راننده را واضح تر می کند‌. درادامه درمورد شیشه های سکوریت و جزئیات آن بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

قیمت شیشه عقب جک j3

-قیمت گلس عقب خودرو جک j3 از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴: تماس بگیرید.

شما می توانید برای انجام تمامی خدمات شیشه خودرو خود مانند ترمیم، تعویض و یا خرید آن با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس گرفته و از قیمت آن ها نیز مطلع شوید‌.

شیشه-بغل-جک-جی-3

شیشه درب های عقب و درب های جلو جک j3

در قسمت درب های جلو و درب های عقب این خودرو دو شیشه وجود دارد که مانند شیشه عقب خودرو جک جی ۳ از جنس سکوریت و یا همان تمپورت ساخته شده اند. لازم به ذکر است که به شیشه های عقب، درب ها و شیشه های دیگر مانند لچکی و روستونی و سانروف به جز گلس جلو، شیشه های جانبی گفته می شود. بر خلاف شیشه های لمینت شیشه های سکوریت دارای هیچگونه لایه چسبنده ای نیستند و به طور متفاوتی ساخته می شوند.
نوع ساخت این نوع شیشه ها بدین شکل است که گلس های معمولی در کارخانه ها با دمای ششصد الی هفتصد درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سپس سریعا سرد می شوند. بدین ترتیب مقاومت آن ها تا حد زیادی افزایش می یابد. نوع شکستگی آن ها نیز با شیشه های لمینت بسیار متفاوت است که در بخش های بعدی درمورد آن بیشتر توضیح می دهیم.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب جک j3

  • -قیمت شیشه جلو درب های عقب و درب های جلو خودرو جک j3 از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴: تماس بگیرید.
  • جهت استعلام قیمت شیشه این خودرو و تمامی خودرو ها با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس حاصل فرمائید.

شیشه لچکی جک j3

گلس بعدی خودرو جک j3 که می خواهیم به شما توضیح دهیم، لچکی است. این خودرو در قسمت عقب شیشه درب های عقب آن یک شیشه کوچک مثلثی شکل وجود دارد. لازم به ذکر دست که در گذشته شیشه های لچکی در قسمت جلوی خودرو ها ساخته می شدند. این شیشه ها در قدیم قابلیت باز شدن را داشتند و باعث تعویض هوای داخل کابین می شدند. اما امروزه این شیشه در بیشتر مواقع در قسمت عقب خودرو ها نصب شده و به صورت ثابت می باشند.بدین معنا که قابلیت باز شدن را ندارند ‌و بیشتر حالت تزئینی هستند.
این شیشه ها نیز از جنس تمپورت یا همان شیشه های سکوریت هستند. نوع شکستگی این شیشه ها بدین گونه است نه اگر جسمی به آن ها برخورد کند و یا در تصادف ضربه بخورند، قطعات آن خرد شده و پخش می شوند. این قطعات آنقدر ریز هستند که هیچ خطری برای افراد ساکن در خودرو ندارند.

قیمت شیشه لچکی جک j3

-قسمت گلس لچکی خودرو جک j3 از سال ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴: تماس بگیرید.


در شیشه اتومبیل عبدالهی خدمات خودرو شما توسط افراد مجرب و حرفه ای، با بهترین متریال و با کیفیت ترین متریال و همچنین قطعات اصل انجام می شود که شما می توانید با خیالی آسوده خودرو خود را به ما بسپارید. پس در صورت هر گونه هماهنگی و استعلام قیمت شیشه خودرو با ما تماس بگیرید.

در صنعت خودرو سازی با در نظر گرفتن بحران انرژی، آلودگی هوا و همچنین تاکید بر مصرف سوخت موجب شده تا رقابت در بازار خودرو های کلاس A بسیار و فشرده باشد. به همین سبب برای کسب موفقیت خودرو سازان تمام تلاش و دانش خود را به کار گرفته اند تا خودرو های کوچک و کم مصرف را بسازند. یکی از این خودرو ها جک j3 است.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی