برای اطلاع از قیمت شیشه جک j4 که شامل شیشه جلو ، عقب ، و درب می شود و جنس آن با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. تعویض شیشه های جک نهایتا در کمتر از 1 ساعت انجام می شود . که گاهی نیم ساعته نیز تمام می شود بستگی به کار شما دارد. شیشه خودرو یکی از قطعات مهم در تمام ماشین ها محسوب می شود. در گذشته این قسمت از جنس شیشه های معمولی ساخته می شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تدابیر محققان و متخصصان این موضوع تغییر کرده است. بدین صورت که اکنون از دو جنس سکوریت و لمینت در شیشه خودرو ها استفاده می شود. بدین ترتیب ما قصد داریم در این مقاله درمورد شیشه جک j4 با شما صحبت کنیم.

شیشه جک j4
شیشه عقب جک جی 4

از همین رو با موضوعات مهم انواع شیشه این خودرو، جنس آن ها و نکات مهم دیگر تا انتهای مقاله در سایت شیشه اتومبیل عبدالهی همراه ما باشید.

تعویض شیشه عقب جک جی 4

شیشه جک  j4

بدیهی است که در تمام خودرو ها شیشه جلو، شیشه درب های جلو و درب های عقب و گلس عقب وجود دارد. اما لازم به ذکر است که شیشه های دیگری مانند لچکی، روستونی و سانروف وجود دارند که در تمام خودرو ها کار گذاشته نمی شوند. شیشه لچکی و روستونی کاربرد خاصی نداشته و بیشتر به صورت تزئینی کار گذاشته می شوند اما شیشه های سانروف معمولا در خودرو های اسپرت و لوکس کار گذاشته می شوند. در این خودرو نیز تنها شیشه لچکی و سایر شیشه ها موجود است.

شیشه جلو جک j4

شیشه جلو این خودرو یک پایه آینه در قسمت وسط شیشه برای نصب آینه وسط دارد. این گلس ها در تیپ رنگی سبز لایت بوده و با بالا آفتاب گیر هستند.
نوع جنس این گلس ها از لمینت ساخته شده است. مواد تشکیل دهنده آن ها از دو و یا چندین لایه پی وی بی و یک شیشه هستند. این لایه ها خاصیت چسبندگی دارند و این خاصیت از پخش شدن و ریختن قطعات شیشه جلوگیری می کنند. بدین ترتیب این گلس ها قابلیت ترمیم را نیز دارند. ترمیم نسبت به تعویض هزینه کمتری دارد.

قیمت شیشه جلو جک j4

-قیمت شیشه جلو خودرو جک جی ۴ (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹): تماس بگیرید.
-شیشه جلو خودرو جک جی ۴ (۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹) تماس بگیرید.
برای خرید و یا استعلام شیشه جلو خودرو جک و یا تمامی خودرو ها در صورت تمایل با ما تماس حاصل فرمائید. قیمت شیشه جلو جک j4 با قیمت شیشه عقب جک j4 تفوت دارد.

شیشه عقب جک j4

شیشه عقب این خودرو از نوع المنت دار بوده و دارای گرم کن و آنتن نیست است. این گلس با قوس خمیدگی زیادی ساخته شده و در تیم رنگی سبز می باشد.
المنت خطوط برجسته ای هستند که معمولا روی شیشه عقب تمام خورد ها موجود است. وظیفه ای که این شیشه ها بر عهده دارند این دست که در هنگام فصل زمستان در صورت بارش یا باران بخار شیشه، آن ها را از بین برده و دید راننده را واضح از می کنند. این خطوط هیتر با وصل شدن برق به ماشین شروع به کار کردن می کنند. جنس شیشه های عقب این خودرو از سکوریت است. این شیشه از لحاظ ساختاری و مهم تر از آن نوع شکستگی با شیشه ها لمینت کاملا تفاوت دارد. در ادامه درمورد این شیشه بیشتر به شما توضیح خواهیم داد.

قیمت گلس عقب جک j4

-قیمت شیشه عقب خودرو جک جی ۴ (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹): تماس بگیرید.
-شیشه عقب خودرو جک جی ۴ (۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹) تماس بگیرید.
در شیشه اتومبیل عبدالهی شما می توانید تمامی خدمات شیشه خودرو خود را مانند ترمیم، شکستگی، تعویض و سایر خدمات مربوطه را انجام دهید. پس در صورت نیاز برای هماهنگی های لازم با ما تماس بگیرید.

برای خرید و تعویض تمام شیشه های جک فقط و فقط باید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. پون ارزان ترین شیشه جک جی 3 و 4 را می توانید در اینجا بیابید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو جک j4

شیشه درب های جلو خودرو جک جی چهار دارای یک پایه آینه در قسمت بالا وسط شیشه جهت نصب آینه در وسط است. این گلس در تیپ رنگی سبز لایت با بالا آفتاب گیر سرمه ای ساخته شده است. شیشه درب های عقب این خودرو با دو عدد سوراخ که در پایین شیشه وجود دارد روی بالا بر برقی نصب می شوند. جنس تمام شیشه درب ها از سکوریت و یا تمپورت ساخته شده اند.
شیشه درب جک j4 سکوریت از لحاظ ساختاری دارای هیچگونه لایه پی وی بی یا لایه دیگری نیستند. بلکه این شیشه با حرارت دادن شیشه های معمولی و سرد شدن آن ها ساخته می شوند. این نوع گلس ها در مقایسه با شیشه های معمولی هفت برابر بیشتر مقاومت و استحکام دارند. همچنین نوع شکستگی آن ها به گونه ای هستن که اگر جسم خارجی ای به آن ها برخورد کند یا در اثر تصادف شکسته شوند، خرد شده و پخش می شوند. اما نگران نباشید، چرا که قطعات این شیشه ها آنقدر ریز است که خطری از جانب آن ها شما و عزیزتان را تهدید نمی کند. اما باید به یاد داشته باشید که این نوع شیشه ها قابلیت ترمیم را ندارند. به همین ترتیب در صورت شکستن این نوع گلس ها شما چاره ای جز تعویض آن ها ندارید.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب جک j4

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو جک جی ۴ (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹): تماس بگیرید.
-شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو جک جی ۴ (۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹) تماس بگیرید.

تعمیر شیشه بالابر جک جی 4

شما عزیزان برای تعمیر شیشه بالابر می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید و برای خرید شیشه بالابر برقی می توانید به وب سایت یدک فیت مراجعه کنید. دستگاه های شیشه بالابر دو نوع هستند برقی و دستی هنگام خرید باید دقت کنید فروشنده علاوه بر جنس با کیفیت دستگاه بالابر اشتباهی به شما ندهد. برای جلوگیری از این قبیل اتفاقات با یدک فیت و عبدالهی گلس تماس بگیرید.

شیشه لچکی جک j4

در قسمت درب های عقب این خودرو یک شیشه مثلثی شکل وجود دارد که به آن شیشه لچکی گفته می شود. شیشه های لچکی به صورت ثابت در تمام خودرو خودرو ها ساخته می شوند و معمولا تزئینی بوده و هیج کاربرد دیگه ای ندارند.

قیمت گلس لچکی  جک j4

-قیمت شیشه لچکی خودرو جک جی ۴ (۲۰۱۲ تا ۲۰۱۹): تماس بگیرید.
-شیشه لچکی خودرو جک جی ۴ (۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹) تماس بگیرید.

مدت زمان لازم برای تعویض شیشه جک j4 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه نهایتا 1 ساعت

ضمانت تعویض و آب بندی برای شیشه جک جی 4 دارید؟

بله با اطمینان کامل ما به شما تضمین می دهیم برای آب بندی و تعویض

آیا شما ارسال شیشه جی 4 به شهرستان هم دارید؟

بله ارسال به سراسر کشور فراهم است.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

تعویض شیشه عقب جک j4