امروز از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی با مقاله ای جدید، با عنوان شیشه جک  s3 با شما همراه هستیم. شیشه جلو از جنس لمینت می باشد که برای تعویض شیشه باید حتما به یک نصاب خوب مراجعه کنید. برای تعویض و استعلام قیمت شیشه جلو ، عقب ،بغل ،درب جک s3 می توانید به بورس شیشه اتومبیل در تهران عبدالهی مراجعه کنید.شیشه خودرو یکی از قطعات مهم آن محسوب می شود که در ایمنی خودرو دخیل است.

شیشه جک s3

از همین رو، توجه به محل قرار گیری آن با توجه به جنس اش، از اهمیت زیادی برخودار می باشد. چرا که شیشه های معمولی نمی توانند امنیت افراد داخل خودرو را تضمین کنند. از همین رو در این مقاله ما برای شما آستین بالا زدیم تا درمورد اهمیت شیشه این خودرو، جنس آن و نکات مهم دیگر با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.جهت استعلام قیمت شیشه جک j5 با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

تعویض شیشه جلو جک اس 3

قیمت شیشه جک S3

برخی از گلس های این خودرو با خودرو های دیگر شباهت دارد و شامل شیشه جلو، شیشه درب های جلو و درب های عقب و گلس عقب هستند. اما بعضی از گلس ها در برخی از خودرو ها مشاهده می شود که در تمام خودرو ها وجود ندارند. این شیشه ها شامل گلس روستونی، سانروف و لچکی هستند. در این خودرو دو شیشه سانروف و روستونی مشاهده می شود. در ادامه هر کدام از این شیشه ها را برای شما شرح خواهیم داد. برای استعلام قیمت شیشه جلو جک s3 تنها کافی است یک تماس بگیرید. از آن جایی که شیشه اتومبیل عبدالهی ارتباط مستقیم با تولید کننده دارد شیشه را با قیمت کمتری می تواند به شما ارائه کند.

شیشه-جلو-جک-s3
شیشه جلو جک اس 3

شیشه جلو جک S3

شیشه جلو خودرو JACK S3 دارای یک پایه آینه در قسمت بالا و وسط شیشه بوده که در تیپ رنگی سبز لایت با بالا آفتاب گیر سرمه ای است. جنس تمامی شیشه های جلو در تمام خودرو ها از جنس گلس لمینت ساخته  می شوند.

این نوع شیشه ها ازدو و یا چندین لایه که پی وی بی نام دارد، ساخته شده اند. این لایه ها چسبنده هستند و اگر شیشه جلو خودرو شما و یا هر شیشه لمینتی شکسته شوند، این لایه ها آن ها را به صورت منسجم کنار هم نگه داشته و مانع پخش شدن آن ها می شود. بدین ترتیب این نوع شیشه ها نمی ریزند.

برای دریافت لیست قیمت شیشه جک جی 4 کلیک کنید.

قیمت شیشه جلو جک S3

-قیمت گلس جلو خودرو جک S3 (2013 تا کنون): تماس بگیرید.

-شیشه جلو خودرو جک اس 3 (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو جک s3 (2019 تاکنون): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت شیشه جلو این خودرو و تمام خودرو ها می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. همچنین در شیشه اتومبیل عبدالهی امکان مشاوره رایگان نیز برای شما مشتریان گرامی امکان پذیر است.

برای مشاهده ویدیو تعویض شیشه جک جی 3 اینجا کلیک کنید.

گلس عقب جک S3

شیشه عقب این خودرو با قوس و همگی زیاد است. ارتفاع شیشه عقب جک اس 3 زیاد بوده و دارای امکاناتی همچون گرم کن بخار گیر و سوراخ پایین شیشه برای نصب پاک کن می باشد. همچنین تیپ رنگی این شیشه سبز است. جنس شیشه عقب اکثر خودرو ها از سکوریت و یا تمپورت ساخته شده است. البته در برخی از خودرو ها شیشه های دیگر نیز از جنس شیشه های لمینت ساخته شده اند. دلیل آن بالا رفتن مقاومت و استحکام خودرو محسوب می شود.

شیشه-بغل-جک-s3
شیشه جک s3

نوع این گلس ها با شیشه های سکوریت و تمپورت تفاوت زیادی دارند. یکی از این تفاوت ها در نوع ساخت آن ها می باشد. به این صورت که اگر این شیشه ها شکسته شوند قطعات آن مانند شیشه های لمینت بهم نمی چسبند، بلکه قطعات آن کاملا خرد شده و پخش می شوند. تکه های شیشه نشکن و یا سکوریت بسیار ریز هستند.

قیمت گلس عقب جک s3

. -قیمت گلس عقب خودرو جک s3 (2013 تا کنون): تماس بگیرید.

-شیشه عقب خودرو جک s3 (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو جک s3 (2019 تاکنون): تماس بگیرید

در شیشه اتومبیل عبدالهی انواع خدمات شیشه خودرو مانند ترمیم، خرید و تعویض خودرو توسط مجرب ترین افراد، متریال با کیفیت، قطعات اصل و با قیمت مناسب انجام می شود. بدین ترتیب شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب جک s3

شیشه درب های عقب این خودرو با یک پایه پلاستیکی که در قسمت پایین و وسط شیشه وجود درد روی بالا بر برقی نصب می شوند. تیپ رنگی این شیشه ها دودی و یا همان مشکی است. شیشه درب های جلو این خودرو با دو عدد سوراخ که در پایین شیشه وجود دارد، روی بالا بر برقی نصب می شوند. همچنین در تیپ رنگی سبز می باشند. جنس این شیشه ها از سکوریت و یا همان شیشه های نشکن ساخته شده است.برای استعلام قیمت شیشه درب جک s3 (شیشه بغل جک s3) تماس بگیرید.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب جک s3

. -قیمت گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو جک s3 (2013 تا کنون): تماس بگیرید.

-شیشه درب های عقب و درب های جلو خودرو جک s3 (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو جک s3 (2019 تاکنون): تماس بگیرید

برای اطلاع از قیمت شیشه های درب های عقب و جلو این خودرو و تمامی خودرو می توانید با ما تماس گرفته و از جزئیات آن با خبر شوید.

برای استعلام قیمت شیشه درب جک s3 ( شیشه بغل جک s3) تماس بگیرید.

شیشه روستونی جک s3

شیشه رو ستونی این خودرو به شکل مثلث کوچک است که در قسمت عقب شیشه های عقب و روی بدنه خودرو قرار دارد. جنس آن هم از شیشه تمپورت است.

قیمت شیشه روستونی جک s3

. -قیمت شیشه روستونی خودرو جک s3 (2013 تا کنون): تماس بگیرید.

-شیشه روستونی خودرو جک s3 (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس روستونی خودرو جک s3 (2019 تاکنون): تماس بگیرید

شیشه سانروف جک s3

شیشه سانروف متحرک در بالای سر راننده و سرنشینان قرار دارد. تیپ رنگی آن ددی مشکی است. نوار دور شیشه و پلیت فلزی در قیمت زیر شیشه از امکانات این شیشه هستند.

قیمت گلس سانروف جک s3

. -قیمت شیشه سانروف خودرو جک s3 (2013 تا کنون): تماس بگیرید.

-شیشه سانروف خودرو جک اس 3 (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس سانروف خودرو جک s3 (2019 تاکنون): تماس بگیرید

خودرو جک s3

ماشین جگ ریفاین اس 3 یک خودرو کراس اوور از محصولات کمپانی جی ای اس می باشد که نام آن ریفاین عرضه می شود. نسخه قدیمی از سال 1396 تاکنون شرکت موتور این خود را مونتاژ و عرضه می کند. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای سال 2013 و نام هیو اس 30 معرفی شده است. سپس در نمایشگاه خودرو پکن 2014 این خودرو با نام ریفاین اس 3 و با اعلام جزئیات بیشتر از سوی سازنده معرفی گردید. قیمت اس 3 در آن زمان مابین 65.800 یوآن تا 84.800 یوآن بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیشه خودرو به ویکی پدیا مراجعه کنید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی