ما در این مقاله می خواهیم به انواع شیشه سوزوکی (کیزاشی )و قیمت شیشه سوزوکی(جلو عقب و درب کیزاشی ) بپردازیم. شیشه جلو سوزوکی ویتارا و شیشه جلو سوزوکی کیزاشی موضوع مورد بحث ما است. جنس شیشه جلو از نوع لمینت و فاقد هر گونه آپشن می باشد. شیشه ویتارا یک شیشه ساده و بدون آپشن است.

تعویض شیشه جلو سوزوکی کیزاشی

ما در ویدیو بالا تعویض شیشه جلو کیزاشی را به همراه ویدیو برای شما به تصویر کشیدیم تا شما عزیزان با تماشای ویدیو ما به راحتی تصمیم بگیرید.

شیشه-سوزوکی-ویتارا

شیشه ویتارا

برای اطلاعات بیشتر در مورد شیشه جلو ویتارا روی تصویر زیر کلیک بفرمایید

این خودرو محصول شرکت ایران خودرو

شیشه ویتارا در شیشه اتومبیل عبدالهی به صورت تک و عمده به سراسر کشور فراهم است.

شیشه-بغل-ویتارا

شیشه جلو سوزوکی کیزاشی

تمام شیشه های جلو از جنس لمینت و دور مشکی می باشند. برای استعلام قیمت شیشه ها شما باید با شماره زیر تماس بگیرید. ما در قسمت بالا برای شما عزیزان ویدیو تعویض شیشه جلو کیزاشی را به نمایش گذاشتیم در صورت تمایل تماشا کنید و برای ما یک کامنت بگذارید.

شیشه-جلو-کیزاشی

قیمت شیشه جلو کیزاشی

برای استعلام قیمت شیشه جلو کیزاشی با شماره زیر تماس بگیرید! شیشه جلو کیزاشی دارای سنسور نور و باران است.

02177196143

شیشه-سوزکی-کیزاشی

قیمت شیشه بغل کیزاشی

شیشه های درب به اکثر خودرو ها از یک نوع( سکوریت و نشکن ) هستند به جز برخی از خودرو های قدیمی یا خودروهایی نظیر بنز و بی ام و اون هم در برخی از خودروها…

قیمت-شیشه-سوروکی-کیزاشی

قیمت شیشه لچکی کیزاشی

اگر به دقت به تصویر نگاه کنید میبینید که شیشه لچکی روی شیشه درب عقب سوار است. پس روی بدنه خودرو نیست. اما در برخی خودرو ها مانند سوزوکی ویتارا علاوه بر شیشه لچکی روی درب عقب دارای شیشه روستونی هم هستند. که این شیشه ها با هم تفاوت دارند هم از لحاظ ابعاد و اندازه و هم از لحاظ قیمتی کاملا تفاوت دارند.

لچکی-کیزاشی

شیشه سانروف سوزوکی کیزاشی

قیمت شیشه سانروف را از 02177090652 شیشه اتومبیل عبدالهی بپرسید! سانروف ها معمولا در مدل های مختلف دو حالته و سه حاله وجود دارند.

سانروف-کیزاشی

قیمت شیشه عقب کیزاشی

شیشه عقب در برند های مختلف در سبد فروش شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است. فقط قبل از مراجعه حتما تماس بگیرید تا شیشه از انبار آورده شود و برای شما آماده شود. تا معطل نشوید. همچنین اگر از راه دور تشریف میارید زمانتان را حتما با ما فیکس کنید تا به علت شلوغی و تعداد بالای کار معطل نشوید.

خودرو سوزوکی

به نقل از ویکی پدیا ; این شرکت در سال ۱۹۰۹ توسط میشیو سوزوکی تأسیس شد. شرکت سوزوکی در سال ۲۰۱۱ از نظر شمار خودروهای تولیدی، به‌عنوان دهمین خودروساز بزرگ جهان شناخته شد.[۲] شمار کارکنان این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از ۴۵۰۰۰ نفر اعلام شده، که در ۳۵ کارخانه تولیدی سوزوکی، در ۲۳ کشور، همچنین در ۱۳۳ مرکز فروش، نمایندگی‌های مجاز و توزیع قطعات یدکی آن، در بیش از ۱۹۲ کشور جهان، اشتغال دارند.

ویکی پدیا
تهویه مطبوعسیستم تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، سیستم تهویه مطبوع و مجرای انتقال گرمایش برای سرنشینان عقب
چراغچراغ‌های هالوژنی جلو، مه‌شکن عقب و جلو، چراغ‌های HID در حالت فول
شیشهسولار، تنظیم برقی تمام پنجره‌ها
تجهیزاتسوزوکی کیزاشی اتوماتیک
رینگ‌هارینگ 18 حالت فول و 17 حالت نیمه‌فول
آینهآینه‌های حساس به نور (الکتروکرومیک)، آینه‌های خارجی با تنظیم برقی
سیستم‌های هشداردهندهحس‌گر جلو، عقب و باران
سیستم‌های مولتی مدیارادیو و پخش CD و MP3 با پورت USB، چهار بلندگوی اصلی و یک بلندگوی مرکزی به همراه 2 تویتر
صفحه نمایش _
صندلیصندلی راننده و سرنشین دارای تنظیم برقی و صندلی راننده با 3 حالت حافظه اتوماتیک، تنظیم 10 حالته صندلی راننده و 4 حالت سرنشین جلو در حالت فول، روکش چرمی و ماساژور صندلی راننده سفارشی، سیستم گرم‌کن صندلی‌های جلو در حالت فول

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

شما مشتریان گرامی لازم است بدانید که شیشه اتومبیل عبدالهی دارای انواع شیشه خودرو و ارئه آن به صورت تک و عمده می باشد. برای اطلاع از قیمت شیشه سوزوکی می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.ما در شیشه اتومبیل عبدالهی هدفمان جلب رضایت شمتا عزیزان است . ما هیچ تبلیغی جز رضایت شما نداریم شما با رضایت خودتان ما را به اطرافیانتان معرفی کنید.

قیمت شیشه جلو کیزاشی چنده؟

حدود قیمت شیشه جلو ویتارا از 1800 شروع میشه به بالا اما از آنجایی که قیمت ها روزانه در حال تغییر است لطفا برای استعلام قیمت تماس بگیرید.

مدت زمان تعویض شیشه جلو کیزاشی چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه زمان می برد اما گاهی اوقات ممکن است این زمان به 1 ساعت هم برسد.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی: