برای بررسی قیمت شیشه مرسدس بنز و معرفی انواع شیشه بنز با ما همراه شوید. ما در این مقاله می خواهیم قیمت شیشه جلو بنز و قیمت شیشه عقب بنز و تمام شیشه های بنز را مختصر بررسی کنیم و شیشه جلو و شیشه عقب همچنین تمام شیشه های جانبی را در نظر بگیریم.

قیمت شیشه جلو مرسدس بنز

همانطور که میدانید بنز انواع متفاوتی دارد بنز در انواع متفاوت ،شیشه های متفاوت دارد و قیمت ها نیز متفاوت است. حال اگر شما می خواهید شیشه بنز خریداری کنید و یا به دنبال جایی مطمئن برای نصب شیشه بنز خود هستید.ما به شما شیشه اتومبیل عبداللهی را معرفی می کنیم. برای خرید لوازم یدکی می توانید به عمده فروشی لوازم یدکی خودرو عبدالهی مراجعه کنید.

شیشه-جلو-بنز
شیشه جلو بنز

شیشه اتومبیل عبداللهی با بالای 25 سال سابقه در شیشه انواع بنز و انواع خودروهای وارداتی این تضمین را به شما می دهد که شیشه آسیب دیده شما را به بهترین نحو ممکن تعمیر و یا تعویض و نصب کند.

جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

قیمت شیشه عقب مرسدس بنز

شیشه عقب بنز در انواع مختلف متفاوت است به طور مثال در برخی هیتر دارد اما در برخی مدل های پایین هیتر ندارد ما در قسمت زیر همه ی انواع بنز را به شما معرفی می کنیم و در این مقاله مختصرا و در مقاله ی دیگر مجزا آن را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.

اگر شیشه عقب بنز شما آسیب دید اصلا نگران نباشید زیرا شیشه اتومبیل عبداللهی شیشه ی اصلی را با کیفیت اصلی در اختیار شما قرار می دهد.شیشه بنز متفرقه نیز در بازار ایران موجود است. اگر شما دنبال شیشه اصلی هستید شیشه عبداللهی این تضمین را به شما می دهد که شیشه اصلی را در کمترین زمان و با بهترین متریال و ابزار استاندارد برای شما نصب کند.

شیشه-عقب-بنز
شیشه عقب بنز

قیمت شیشه درب جلو و عقب مرسدس بنز

شاید جالب باشد که بدانید شیشه درب عقب با شیشه عقب یک رنگ است یعنی اگر شیشه بنز شما در قسمت عقب دودی باشد شیشع درب عقب نیز دودی است.شیشه های درب نیز در بنز E200 , و بنز C200 و انواع دیگر بنز با هم متفاوت است در قسمت زیر به انواع بنز اشاره می کنیم و آن ها را تک تک مورد بررسی قرار می دهیم.

انواع شیشه مرسدس بنز

انواع شیشه بنز سری C
انواع شیشه بنز سری E
انواع شیشه بنز کلاس CLS
انواع شیشه بنز ویتو
انواع شیشه بنز کلاس S
انواع شیشه بنز SL500
انواع شیشه بنز ML
جدول انواع شیشه بنز
شیشه-درب-بنز-1
نمایی از بنز

شیشه بنز کلاس C

مرسدس بنز C کلاس یک سری از اتومبیل های اجرایی فشرده تولید شده توسط دایملر . کلاس C که در سال 1993 به عنوان جایگزینی برای سری 190 (W201) معرفی شد ، تا زمانی که W168 A-Class در سال 1997 وارد بازار شد، کوچکترین مدل در خط تولید مارک بود . کلاس C با ” 4MATIC ” در دسترس بوده است. گزینه چهار چرخ متحرک از سال 2002. نسل سوم (W204) در سال 2007 و نسل فعلی W205 در سال 2014 راه اندازی شد.

بنز  W202 نسل اول خودروهای کلاس سری C هست با کد اتاق W202 که این خودرو دارای موتور 180 لیتری بنزینی است و 202 لیتر دارد ودهمچنین 4 سیلندر است و شامل 4 سوپاپ و 148 اسب بخار است.

برای خرید و تعویض شیشه بنز c200 کلیک کنید.

شیشه بنز کلاس E

تنوع در بنز سری ای بسیار است همچنین جالب است بدانید که قیمت شیشه بنز کلاس ای به دلیل لفزایش و کاهش قیمت بنز کلاس ای نیز بالا و پایین می شود. همانطور که زمانی که دنبال یک خودروی بنز هستید به علت تورم قیمت نمی توانید از شیشه اصلی و نو استفاده کنید در مورد شیشه این خودرو نیز می توانید اگر با آسیب جدی مواجه شدید.

و شیشه بنز کلاس ای شما شکست می توانید از شیشه متفرقه استفاده و خرید کنید و یا از شیشه کار کرده که در نمایندگی وجود دارد و به علت خط و خش و یا کدری شیشه فرد آن را تعویض کرده است استفاده کنید.این مطالبی که گفتیم فقط یک پیشنهاد به صرفه است اگر هزینه برای شما در اولویت نیست و دید و چشم شما در ارجعیت قرار دارد و شیشه اصلی برای شما اهمیت دارد باید شیشه اصلی را از شیشه اتومبیل عبداللهی تهیه کنید.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

اگر بخواهیم به طور مثل یکی از شیشه های بنز کلاس E را بررسی کنیم:

شیشه بنز W212 مدل 2010 در قسمت شیشه جلو باید به شما بگوییم که دارای آنتن و دور مشکی است و شیشه جلو تمام رنگ می باشد که دور آن نوار نیز دارد.همچنین در شیشه عقب این خودرو نیز هیتر وجود دارد و همچنین دور مشکی است.شیشه عقب نیز تمام رنگ سبز است و دارای نوار است.این خودرو دارای لچکی می باشد که دور آن مشکی است و تمام رنگ می باشد.شیشه درب ها نیز تمام رنگ می باشد.

شیشه بنز W211 یک سدان که در سال 2002 تولید شد.نیز شیشه جلوی آن دور مشکی است.که دارای چندین مدل است ،دو رنگ بالا سورمه ای و دو رنگ بالا کبود و تمام رنگ آبی و همچنین تمام رنگ سبز.

در شیشه عقب این مدل هیتر وجود دارد و دور مشکی است که تمام رنگ سبز با نوار دارد و تمام رنگ سبز.

شیشه درب های جلو و عقب و حتی لچکی ها نیز تمام رنگ است.

برای خرید شیشه بنز e200 کلیک کنید.

شیشه بنز کلاسCLS

قیمت شیشه بنز کلاس CLSیا توجه به افزایش و کاهش نرخ ارز نیز بالا و پایین می شود مخصوصا زمانی که ارز بالا می رود خودرو های وارداتی نیز به شدت بالا می روند از آن جایی که شیشه اصلی نیز وارداتی است بسیار قیمت ارز روی شیشه وارداتی تاثیر دارد.

توجه کنید نصب شیشه مرسدس بنز تخصص لازم دارد و تشخیص شیشه اصلی و نصب شیشه بنز برای افراد عادی و غیر متخصص نیست اگر شما در انتخاب جای خوب دقت نکنید علاوه بر ضرر مالی می تواند آسیب جدی و جانی داشته باشد نصب ششیشه خودروی بنز کاری تخصصی است و افراد عادی نمی توانند از پس آن برآیند بنابراین در انتخاب مکان دقت کنید شیشه اتومبیل عبداللهی با بالای 25 سال سابقه در زمینه نصب انواع شیشه بنز و بی ام و و انواع خودروهای خارجی و داخلی این تضمین را به شما می دهد که شما با خیال آسوده سفر کنید بدون استرس از خارج شدن شیشه از آب بندی.

شیشه بنز کلاس ویتو

مرسدس بنز کلاس V- یک ون (است M ) تولید شده توسط مرسدس بنز . این به عنوان یک ون پانل استاندارد برای بار (به نام ویتو)، یا با محل اقامت مسافران جایگزین بخشی یا تمام قسمت بار (به نام ویتو یا ویانو ) در دسترس است.

V-Class/Viano یک MPV بزرگ است . نسل اول در سال 1996 به فروش رفت. نسل دوم در سال 2004 معرفی شد و خودرو نام جدید Viano را دریافت کرد. در سال 2010، خودرو با سپرها و چراغ های جلو و عقب اصلاح شده صورت گرفت. فضای داخلی نیز با مواد ارتقا یافته و فناوری جدید بهبود یافته است. نسل سوم در سال 2014 عرضه شد و دوباره کلاس V نام داشت.

شیشه های جلوی بنز سری ویتو دارای هیتر و دور مشکی است همچنین تمام رنگ سبز است.این خودرو درشیشه عقب نیز دارای هیتر است و شیشه عقب ویتو دور مشکی است.شیشه های درب جلو و شیشه های درب عقب و همچنین شیشه ی عقب این خودرو نیز تمام رنگ سبز است.

شیشه بنز کلاس S

مرسدس بنز S کلاس ، که قبلا به عنوان شناخته شده Sonderklasse (آلمانی برای “کلاس ویژه”، به صورت مختصر به عنوان “S-Klasse”)، یک سری از اندازه کامل خودروی لوکس ، خودروسواری بزرگ و خودروی سواری و سبک زره پوش تولید شده توسط خودروساز آلمانی مرسدس بنز ، بخشی از شرکت آلمانی دایملر AG . S-Class نامی برای مدل های برتر مرسدس بنز است و به طور رسمی در سال 1972 با W116 معرفی شد و از آن زمان تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است. S-Class خودروی شاخص مرسدس بنز است.

شیشه بنز کلاس SL500

مرسدس بنز SL کلاس (به عنوان به بازار عرضه مرسدس AMG SL از 2022) است. تور بزرگ خودرو ورزش تولید شده توسط مرسدس بنز از سال 1954. تعیین SL ، برگرفته از آلمان ورزشی-Leicht (: ورزشی نور انگلیسی).

در ابتدا، اولین 300 SL یک اتومبیل مسابقه ای Grand Prix بود که در سال 1952 ساخته شد و قصد نداشت نسخه خیابانی را توسعه دهد. در سال 1954، یک واردکننده آمریکایی، مکس هافمن ، نسخه خیابانی 300 SL را برای علاقه مندان به خودروهای پرفورمنس در ایالات متحده پیشنهاد کرد، جایی که بازار خودروهای لوکس شخصی پس از جنگ جهانی دوم در حال رونق بود . برای اطلاع از هر یک از شیشه های مرسدس بنز با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه بنز ML

مرسدس بنز GLE کلاس ، که قبلا به مرسدس بنز کلاس M-Class ، یک است. لوکس اواسط اندازه SUV تولید شده توسط خودروساز آلمانی مرسدس بنز از سال 1997. از نظر اندازه، آن است که در بین کوچکتر چاک دار GLC-کلاس ( بر اساس کلاس C ) و کلاس GLS بزرگتر ، دومی که پلتفرم های مشترکی با آن دارد.

در ابتدا در مدل‌های سدان و استیشن واگن در دسترس بود، یک نوع کوپه فست‌بک (SportCoupé) دنبال شد. و بعداً به مرسدس بنز CLC-Class تغییر نام داد . این خودرو تا سال 2011 در تولید باقی ماند تا اینکه یک کوپه جدید کلاس C W204 جایگزین آن برای مدل سال 2012 شد.

شیشه بنز clk

جهت اطلاع از قیمت شیشه بنز clk می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

تعمیر و تعویض شیشه جلو بنز

تعویض و تعمیر شیشه عقب بنز

تعمیر و تعویض کلید بالابر

تعمیر و تعویض آینه

تعویض سانروف

تمامی خدمات مرتبط با شیشه در شیشه اتومبیل عبداللهی صورت می گیرد.

جهت اطلاع از مقاله بیشتر می توانید به شیشه مرسدس بنز در شیشه عبداللهی مراجعه کنید. در آن مقاله به وضوح می توانید شیشه جلو و عقب بنز را بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

نصب سیار برای تعویض شیشه های بنز دارید؟

بله نصب سیار برای تمام شیشه ها فراهم است برای هماهنگی و رزرو وقت تماس بگیرید.

شیشه جلو مرسدس بنزم شکسته چقدر طول می کشه تعویض بشه؟

45 دقیقه

قیمت شیشه مرسدس بنز اصلی چنده؟

برای استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید.