امروز از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی با مقاله دیگری همراه شما هستیم تا درمورد شیشه بنز cls با شما صحبت کنیم. این خودرو یک سدان بزرگ فست بک مجلل محسوب می شود که از سال 2004 تا کنون تولید می شود. تا به امروز سه نسل از این خودرو وارد بازار شده است. اما یکی از قطعاتی که در این خودرو اعمیت دارد و از سرنشینان خودرو محافظت می کند، گلس و یا شیشه آن است. به همین دلیل می خواهیم تمام شیشه های این خودرو را در این مقاله برای شما شرح دهیم. پس جایی نروید و با ما همراه باشید.

شیشه بنز CLS عقب

شیشه بنز cls

خودرو مرسدس بنز cls دارای شیشه های جلو، درب های عقب و درب های جلو و عقب است که در تمامی خودرو ها قبل مشاهده است. البته شیشه های سانروف و لچکی نیز در این خودرو وجود دارند که در تمامی خودرو ها قابل مشاهده نیست.

شیشه جلو بنز cls 500

شیشه جلو این خودرو با عدد سوراخ که در پایین و وسط شیشه قرار دارند، روی بالا بر قی نصب می شود. جنس این گلس ها از لمینت ساخته است. گلس های لمینت از دو یا چندین لایه طلق چسبنده به نام پی وی بی ساخته شده اند. این شیشه ها به دلیل وجود این لایه ها بعد از شکستن ریز شده اما ریخته نمی شوند و به صورت چسنده سر جای خود باقی می مانند. نحوه تعمیر این شیشه ها ترمیم است.

شیشه-بنز-CLS-جلو

قیمت گلس جلو بنز cls 350

-قیمت کلس جلو خودرو بنز سی ال اس دبلیو 219 (2004 تا 2007): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو مرسدس بنز سی ال اس دبلیو 218 (2007 تاکنون): تماس بگیرید.

حهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس گرفته و با کارشناسان ما صحبت کنید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

شیشه-بنز-CLS

شیشه درب های عقب و درب های جلو بنز cls

اغلب شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو بنز سی ال اس از جنس سکوریت بوده و جزئی از شیشه های جانبی محسوب می شود. شیشه هی سکوریت ساختار بسیار متفاوتی از شیشه های لمینت دارند. به عنوان مثال برای ساخت این شیشه ها گلس های خام یا معمولی در کارخانه با دمای بالا حرارت می بینند سپس سریعا سرد می شوند و به صورت شیشه های سکویت در می آیند. فرایند سرد و گرم شدن این شیشه ها، مقاومت آن ها را بالا می برد. به شیشه های سکوریت، تمپورت و نشکن نیز گفته می شود.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب بنز cls 500

-قیمت کلس درب های عقب و درب های جلو خودرو بنز سی ال اس دبلیو 219 (2004 تا 2007): تماس بگیرید.

-گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو مرسدس بنز سی ال اس دبلیو 218 (2007 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی تمامی خدمات گلس خودرو شما توسط مجرب ترین افراد و با بهترین  قیمت انجام می شود.

شیشه عقب بنز cls 500

شیشه عقب این خودرو از خطوط المنت یا همان خطوط هیتر هستند. همانطور که می دانید در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان که بخاری خودرو را روشن می کنیم، متاسفانه به دلیل فاصله زیاد شیشه های جلو با شیشه عقب، این گرما به عقب نمی رسد و  دید راننده مختل می شود. به همین ترتیب این شیشه ها با وصل شد برق به خودرو شروع به کار کردن می کنند و قطرات برف و باران را از بین می برند که در نتیجه دید راننده واضح تر می شود.

قیمت گلس عقب بنز cls 350

-قیمت کلس عقب خودرو بنز سی ال اس دبلیو 219 (2004 تا 2007): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو مرسدس بنز سی ال اس دبلیو 218 (2007 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه لچکی بنز cls 500

شیشه لچکی در قسمت پشت درب های عقب آن قرار دارد و به شکل مثلث کوچک است. این شیشه ها به صورت ثابت نصب می شوند. از آنجایی که این شیشه ها جو گلس های جانبی هستند، از جنس سکوریت ساخته می شود.

تفاوت دیگر این شیشه ها با گلس های لمینت این است که سکوریت اگر شکسته شود به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شود و پخش می شود. اما خوشبختانه این قطعات آنقدر ریز هستند که به سرنشینان خودرو آسیبی نمی رسانند و بیشتر به خاک ریزه شباهت دارند.

قیمت گلس لچکی بنز cls 350

-قیمت کلس لچکی خودرو بنز سی ال اس دبلیو 219 (2004 تا 2007): تماس بگیرید.

-گلس لچکی خودرو مرسدس بنز سی ال اس دبلیو 218 (2007 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه سانروف بنز cls 350

شیشه های سانروف درواقع پنل هایی هستند که روی سقف خودرو های لوکس و اسپرت قرار دارد و نور و هوا را وارد کابین خودرو می کند. این پنل ها دارای انواع مختلفی هستند که چشم انداز معروف ترین آن ها است. جنس شیشه سانروف ها از شیشه خودرو بوده که همان سکویت است. شیشه های سکوریت در طول دوره تغییر رنگ نمی دهن و دارای هیچگونه پستی و بلندی نیستند. تنها راه تعمیر شیشه های سکوریت تعویض است. چرا که این شیشه ها لبه های بسیار حساسی دارند و در صورت آسیب رساندن به لبه های آن ها حساس است و در صورت ضربه یا ترک خوردن خرد می شوند.

قیمت شیشه سانروف بنز cls 500

-قیمت کلس سانروف خودرو بنز سی ال اس دبلیو 219 (2004 تا 2007): تماس بگیرید.

-گلس سانروف خودرو مرسدس بنز سی ال اس دبلیو 218 (2007 تاکنون): تماس بگیرید.

خودرو بنز cls

مرسدس بنز کلاس سی ال اس یک سدان بزرگ و یا فست بک مجلل است که از سال 2004 تا به امروز در سایت های مرسدس بنز که در شهر سیندلفینیگن آلمان و سانتیگو تیانگوستکو مکزیک است، عرضه می شود. تا به امروز سه نسل از این خودرو وارد بازار شده است. نسل اول این خودرو در طراحی جلو- محور عقب بوده و در آلمان مکزیک تولید شده است.

نسل دوم این خودرو که به آن مرسدس بنز اس ال اس دبلیو 218 می گویند، حد فاصل سال های 2010 تا 2018 تولید شده است و در دو بدنه سدان و شوتینگ بریک عرضه می شد. در سال 2011 عرضه شده و سی ال اس شوتینگ بریک در تاریخ ژوئن 2010 معرفی شد.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی