یکی از اجزای خودرو که از اهمیت زیادی برخوردار است. اما متاسفانه نادیده گرفته می شود. این قطعه در قسمت هایی جلویی،درب های جلو و درب های عقب، عقب و گاهی سقف ها وجود دارند. سکوریت و لمینت دو جنسی هستند که برای این شیشه ها مورد استفاده قرار می گیرند. البته در خودرو های قدیمی شیشه های خام استفاده می شد که ضررات جانی زیادی به دنبال داشت. حال امروز با مقاله دیگری به نام شیشه بنز ml به سراغ شما آمده ایم. تا درمورد شیشه های این خودرو صحبت کنیم. پس در ادامه جایی نروید و با بخش های مختلف این مقاله از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی همراه ما باشید.

شیشه بنز ml350

خودرو بنز ام ال شامل شیشه های جلو، درب های جلو و درب های عقب، لچکی و  عقب هستند. در ادامه تمامی این شیشه ها را برایتان شرح می دهیم.

شیشه جلو بنز ml 350

شیشه جلوخودرو بنز ام ال به شکل مستطیل است و دارای سایز و ابعاد  بزرگ بوده و کمی قوس و خمیدگی دارد. همچنین دارای سنسور باران بوده و توسط یک نوار پلاستیکی قطور بسیار محکم که روی شیشه جلو پرس شده است. لازم به ذکر است که این نوار یکی از شاخصه های این شیشه است در اتومبیل های کمی مشاهده می شود. کیفیت این شیشه بسیار بالا است و به رنگ سبز کولار می باشد. جنس این شیشه ها از لمینت است.

شیشه-جلو-بنز-ml-350

شیشه های لمینت دارای چندین لایه طلق چسبنده پی وی بی هستند. این لایه ها از ریختن و پخش شدت قطعات شکسته آن جلوگیری می کنند. به طور کلی اگر شیشه های لمینت شکسته شوند، قطعات آن ها پخش نمی شود بلکه به صورت چسبنده کنار هم باقی می مانند.

قیمت گلس جلو بنز ml350

-قیمت شیشه جلو خودرو مرسدس  بنز ام ال (۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو مرسدس بنز ام ال (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱): تماس بگیرید

. برای استعلام قیمت این شیشه ها یا گلس عبدالهی تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

شیشه-بغل-بنز-ام-ال-350

شیشه درب های جلو و درب های عقب بنز ml350

شیشه درب های جلو این خودرو توسط دو سوراخ که روی شیشه است، روی بالا بر برقی نصب می شوند. این گلس ها در تیپ رنگی سبز سولار و دودی مشکی می باشد. گلس درب های عقب دارای شیشه مربعی شکل بوده و با یک عدد سوراخ روی بالا بر برقی نصب می شوند.

جنس این شیشه ها از سکوریت ساخته شده است. به این شیشه ها تمپورت و نشکن نیز می گویند. برای ساخت این شیشه ها گلس های معمولی در کارخانه با دمای بالا حرارت می بینند و  سپس سریعا سرد می شوند.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب بنز ml 350

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو مرسدس  بنز ام ال (۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹): تماس بگیرید.

-گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو مرسدس بنز ام ال (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱): تماس بگیرید.

شیشه لچکی بنز ml 350

در قسمت لچکی این خودرو که روی گلگیر عقب است با یک فریم پلاستیکی که روی شیشه شده، روی بدنه خودرو نصب شده است. تیپ رنگی آن ها سبز سولار و دودی یا همان مشکی می باشد. شیشه های سکوریت اگر شکسته شوند به قطعات بسیار ریزی تبدیل شده، پخش می شوند و می ریزند. قطعات این شیشه ها به صورت شمشیری نبوده و بسیار ریز هستند. به همین ترتیب آسیبی به سرنشینان خودرو نمی رسانند. روش تعمیر این شیشه ها تعویض است و امکان ترمیم ندارند.

قیمت گلس لچکی بنز ml 350

-قیمت شیشه لچکی خودرو مرسدس  بنز ام ال (۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹): تماس بگیرید.

-گلس لچکی  خودرو مرسدس بنز ام ال (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱): تماس بگیرید.

به دلیل نوسانات موجود در قیمت شیشه، متاسفانه نمی توانیم قیمت آن ها را درج کنیم و از شما مشتریان عزیز پوزش می طلبیم. اما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب بنز ml 350

در قسمت شیشه عقب این خودرو یک شیشه با سایز و ابعاد نسبتا کوچکی وجود دارد که قوس و خمیدگی زیادی روی آن وجود دارد. همچنین دارای یک سوراخ در قسمت پایین شیشه هستند که برای نصب برف پاک کن قرار داشته و روی در صندوق به صورت ثابت نصب می شوند و دارای گرم کن و بخار گیر می باشند. تیپ رنگی آن ها سبز سولار و دودی یا همان مشکی است.

شیشه عقب این خودرو دارای خطوط المنت است. نام های دیگر دیگر خطوط گرم کن و یا هیتر نیز می باشد. این خطوط برای از بین بردن مواردی همچون برف، باران و بخار شیشه است تا دید رانندگان بهتر شود. جنس شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت و یا همان تمپورت ساخته شده است. لازم به ذکر است که این شیشه ها در طول دوره تغییر رنگ نمی دهند و می توانند دمای بالای دویست و پنجاه درجه را تحمل کنند. این شیشه ها با ضخامت ده سانتی متر وزن چهل کیلوگرمی را نیز تحمل کنند.

قیمت گلس عقب بنز ml 350

-قیمت شیشه عقب  خودرو مرسدس  بنز ام ال (۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو مرسدس بنز ام ال (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی خدمات شما به صورت حضوری و حتی سیار نیز انجام دهید. گلس عبدالهی خدمات شما را توسط افراد متخصص و با تجربه، بهترین متریال، قطعات اصل، با قیمت مناسب و به نحو احسنت انجام دهد پس جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت شیشه این خودرو و خودرو های دیگر با ما تماس حاصل فرمائید.

شیشه روستونی بنز ml 350

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید متوجه می شوید که این بنز شاسی بلند هم دارای لچکی می باشد و هم روستونی به همین دلیل موقع خرید به این موضوع دقت کنید که شیشه روستونی رو با شیشه لچکی اشتباه نگیرید. شیشه لچکی همراه با درب باز و بسته می شود. اما شیشه روستونی روی بدنه خودرو ثابت قرار دارد.

شیشه-عقب-بنز-ام-ال

اهمیت شیشه خودرو

شیشه خودرو یکی از قطعات آن است که سرنشینان خودرو را از مواردی همچون سرما، گرما، گرد و خاک، برف، بارانک اشعه ماورا بنفش، تصادف و … محافظت می کند. در خودرو های قدیمی شیشه های مورد استفاده گلس خام بود که مشکلات زیادی را به دنبال داشت. چرا که شیشه خام به راحتی شکسته می شد و بعد از شکستن به شکل شمشیری شکل بودند و همین موضوع باعث آسیب رساندن به افراد داخل خودرو می شد. اما بعد ها جنس لمینت برای خودرو ها و سپس سکوریت مورد استفاده قرار می گیرند.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی