با ما همراه شوید برای بررسی شیشه جلو سراتو سایپا (شیشه جلو سراتو مونتاژ) که از جنس لمینت و دور مشکی و فاقد سنسور باران می باشد..ما دراین مقاله در مورد قیمت شیشه جلو سراتو سایپا و شیشه عقب سراتو و همچنین شیشه های جانبی آن می خواهیم بحث و بررسی کنیم. حال اگر شما نیز علاقمند به دریافت اطلاعات بیشتر در این باب هستید در این زمینه ما را همراهی کنید.

windsheild serato saipae

اگر بخواهیم یکی از مهم ترین قطعات خودرو شیشه سراتو سایپا را برای شما نام ببریم، بی شک اولین آن ها شیشه اتومبیل خواهد بود. شیشه خودرو تقریبا اکثر فضای خودرو را پوشش می دهد که در نتیجه برای ایمنی خودرو و محافظت از سرنشینان آن ضروری است.

تعویض شیشه سراتو 2014/تعویض شیشه جلو کیا سراتو

جهت خرید و قیمت شیشه جلو سراتو سایپا (شیشه جلو سراتو مونتاژ) با شماره 0217709652 و یا 02177196143 تماس بگیرید.

در گذشته جنس این شیشه ها با اکنون تفاوت زیادی داشت. چرا که جنس آن ها از شیشه های معمولی بود. این گلس ها با کوچک ترین ضربه، به عنوان مثال محکم بستن در خودرو شکسته می شدند که خطر زیادی برای افراد داخل خودرو داشتند. اما امروزه با مهندسی های که صورت گرفته است، جنس شیشه محکم تری برای خودرو ها در نظر گرفته شده که بسیار مقاوم هستند. در ادامه می خواهیم درمورد شیشه سراتو با شما صحبت کنیم، پس از صفحه خارج نشوید.

برای تعویض شیشه عقب آریزو کلیک کنید:

قیمت شیشه جلو سراتو مونتاژ

جهت استعلام قیمت و خرید شیشه این خودرو می توانید با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و قیمت شیشه جلو سراتو سایپا با شماره 0217709652 و یا 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه-جلو-سراتو
شیشه جلو سراتو

قیمت شیشه جلو سراتو سایپا

قیمت شیشه جلو سراتو مونتاژقیمت شیشه عقب سراتو سایپاییقیمت شیشه درب سراتو سایپایی
38/000/000ریالتماس بگیریدتماس بگیرید
شیشه (جلو / عقب / درب ) سراتو سایپا

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

خرید شیشه جلو سراتو سایپا

شیشه جلوی سراتوی سایپا و کلا شیشه های سراتو همان اتاق سراتو 2010 الی 2012 می باشد ما قصد داریم در این مقاله شما را با جزئیات و کلیات شیشه 2010 و سراتو سایپا آپشنال آشنا کنیم. در سال 2010 الی 2012 ورود خودروی سراتو سواری یا سدان در کشور با اقبال خوبی مواجه شد. شرکت سایپا تصمیم گرفت که این خودرو را در سبد محصولات تولید کند.

برای تعویض شیشه جلو و شیشه عقب ام وی ام X22 نیز می توانید با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت شیشه جلو سراتو سایپایی

و مونتاژ تیراژ بالای خود قرار دهد.از آن جایی که شرکت های داخلی کشور ما برای تولید این دست از خودرو های وارداتی که تصمیم به تولید انبوه آن گرفته می شود. بر صلاح دید خودروسازان قطعه ساز و خودرو ساز بر آن می شود که از قطعه های داخلی استفاده کنند همیشه شیشه اتومبیل و کلا شرکت های تولید کننده شیشه یکی از پیشتازان این عرصه می باشند. باید بگوییم که شیشه اتومبیل یکی از صنعت های قطعه ساز موفق قطعه سازی کشور می باشد.

قیمت شیشه جلو سراتو سایپا مونتاژ

جهت استعلام قیمت و موجودی کالا با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. توجه کنید که شیشه سراتو سایپا با سراتو وارداتی تفاوت دارد. در هنگام سفارش کالا به صورت غیر حضوری حتما این موضوع را لحاظ کنید. و در صورتی که به صورت حضوری تشریف می آورید نصابان ما خودشان به این موضوع آگاه هستند.

شیشه-سراتو-سایپا

شیشه جلو سراتو سایپا

طراحی شیشه جلو سراتو 2010 از بیس به صورت کرواتی در قسمت پایه آینه دور مشکی و لمینت که نکته اصلی آن در شکل ظاهری در حولوحوش آینه که اشاره به شابلون کرواتی بودن آن داشتیم میتوان یاد کرداین شیشه دارای گرمکن و یا همان هیتر شیشه نیز است. گرمکن شیشه جلوی سراتو سایپا و یا همان هیتر مختص به سال های 2012 و یا 2013 می باشد.اما پس از این که شرکت سایپا تغییرات جزئی در شیشه جلو انجام داد. در دو قسمت میتوان تغییرات را به این صورت در شیشه جلو سراتو مشاهده کرد.

شیشه سراتو سایپا

نکته اول اینکه در قسمت درام یا حاشیه حولوحوش آینه وسط دچار تغییراتی از نظر شابلون و شکل ظاهری شد.در این تغییرات می توان به اضافه شدن سنسور هوا یا همان کپسولی که قسمت سمت چپ آینه وصل می شود.

نکته دوم تغییر سوم آن می تاوان حذف هیتر یا همان گرمکن که در منتهی الیه پایین شیشه که در دید راننده نمی باشد اشاره کرد. پس نتیجه میگیریم شیشه های اتومبیل خای مدل آپشنال فاقد هیتر یا همان گمکن می باشند اما در قسمت سیم کشی سوکت هیتر حذف نشده و مشتریان می توانند با نصب شیشه هیتر دار شیشه جدید خود را به امکانات گرمکن اضافه کنند.

جهت خرید و قیمت شیشه جلو سراتو سایپا با شماره 0217709652 و یا 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت شیشه جلو سراتو سایپا 2000

شیشه درب جلو و شیشه درب عقب و شیشه جلو و شیشه عقب سراتو 2000 در عبدالهی گلس موجود است. جهت اطلاع از قیمت تماس بگیرید.گلس جلویی خودرو ها، مخصوصا خودرو های ایرانی، معمولا از جنس بوده و آن هم شیشه لمینت می باشد. شیشه لمینت از دو لایه پی وی بی ساخته شده است که این لایه خاصیت چسبندگی دارد. همین خاصیت چسبندگی در محافظت از افر اد داخل خودرو تاثیر زیادی می گذارد.

حتما از خودتان می پرسید چگونه؟ باید به شما بگوییم که این لایه ها هنگام شکستن شیشه، قطعات آن را کنار هم نگه می داشته و از پخش شدن آن جلوگیری می کنند. لازم به ذکر است که این نوع شیشه ها مقاومت بیشتری نسبت به شیشه های سکوریت دارند. به همین دلیل در برخی از خودرو های خارجی در درب های دیگر نیز از شیشه های لمینت استفاده می شود تا ایمنی آن خودرو بالا برود.

شیشه سراتو سایپا

-قیمت گلس جلو سراتو سایپا نسل اول (2003 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس جلو سراتو سایپا نسل دوم (2010 تا 2013): تماس بگیرید.

-قیمت گلس جلو خودرو سراتو سایپا نسل سوم (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

به علت شرایطی که در بازار شیشه حاکم است، برای درج نکردن قسمت های شیشه جلو این خودرو از شما مشتریان گرامی پوزش می طلبیم. اما شما برای اطلاع و استعلام قیمت شیشه خودرو و یا هر خودرو دیگر می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

02177196143

شیشه جلو کیا سراتو مونتاژ سایپا شرکتی

شیشه-جلو-سراتو-سایپایی

شیشه جلو سراتو سایپایی شرکتی

تصویر بالا همان شیشه جلو سراتو سایپایی می باشد زیرا سراتو مونتاژ همان سراتو سایپا می باشد که توسط شرکت سایپا مونتاژ می شود.

قیمت شیشه عقب سراتو سایپا

بعدی شیشه عقب این خودرو می باشد. این شیشه در درب عقب آن قرار می گیرد که دور مشکی بوده و دارای خطوط گرم کن یا همان المنت است. المنت همان خطوطی است که روی شیشه عقب خودرو ها مشاهده می کنید. این خطوط با وصل شدن برق به خودرو باعث از بین رفتن بخار و قطرات برف و باران در فصل زمستان می شوند. جنس این نوع شیشه ها از سکوریت است که در ادامه بیشتر آن را بررسی خواهیم کرد.

قیمت شیشه عقب سراتو سایپایی

تعویض شیشه عقب کیا سراتو

-قیمت گلس عقب سراتو سایپا نسل اول (2003 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس عقب سراتو سایپا نسل دوم (2010 تا 2013): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو سراتو سایپا نسل سوم (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی، برای رضایت شما مشتریان عزیز و گرامی ما از مجرب ترین افراد، بهترین مواد و دستگاه ها استفاده می کنیم. از این رو شما می توانید برای انجام هر نوع خدمات شیشه خودرو خود به مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شیشه-عقب-سراتو-سایپا
شیشه عقب سراتو سایپا
call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب سراتو سایپا

در این مقاله قصد داریم شما را با تنوع و کیفیت و همچنین طریقه نصب شیشه سراتو سایپا و یا سراتو آپشنال آشنا کنیم.نکته اول اشاره به نوار تقریبا پهن و یا همان مولدینگ دور شیشه عقب.در صورتی که شیشه خودروی شما دچار آسیب و یا همان شکستگی شد می توانید برای یک تصمیم صحیح جهت نصب شیشه و اطلاعات کامل با ما همراه باشید.

شیشه عقب سراتو سایپایی

در مرحله اول باید به شما بگوییم که اگر خودروی شما مدل 2010 الی 2013 می باشد یا بهتر است بگوییم اگر خودروی شما قبل از سال 1396 می باشد شیشه قبلی شما از نوع کره ای بود.و اکنون می توانید سه نمونه شیشه داخلی و شیشه خارجی چینی و حتی شیشه اصلی کره برای خرید انتخاب کنید. چرا که همانطور که گفتیم شیشه سراتو 2010 و آپشنال از نظر اندازه و ابعاد یکی می باشند.

شیشه-عقب-سراتو-سایپا-2

پیشنهاد شیشه اتومبیل عبداللهی در مرحله ی اول نصب شیشه ی شرکتی یا همان تولید داخل به شرط جنس درجه یک که مختص خط تولید سایپا می باشد توصیه می شود.

اما اگر مشتریان عزیز از لحاظ مارک حساسیت دارند می توانند شیشه ی چینی یا شیشه اورجینال را در سبد خرید خود قرار دهند.

شرکت شیشه سازی ونوس همانطور که گفتیم در تولید این نوع شیشه ها پیش قدم بوده و با دقت در خم و همچنین گرمکن یا وارمر شیشه از نظر اندازه و ابعاد میدان دید و شفافیت وسواس به خرج داده و صاحبان کسب و کار شیشه اتومبیل در این زمینه شرکت شیشه سازی ونوس را جزئ شرکت های موفق ایرانی می داند.

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

شیشه سانروف سراتو سایپایی

سانروف ها، پنل هایی هستند که در سقف خودرو قرار دارند. این پنل ها باعث ورود و تعویض جریان هوا داخل خودرو شده و همچنین موجب ورود نور به داخل خودرو می شوند. جنس این شیشه این پنل ها مانند شیشه های اتومبیل بوده و از سکوریت است.

-قیمت گلس سانروف سراتو سایپا نسل اول (2003 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس سانروف سراتو سایپا نسل دوم (2010 تا 2013): تماس بگیرید.

-قیمت گلس سانروف خودرو سراتو سایپا نسل سوم (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت این شیشه ها با ما تماس حاصل فرمائید.

سانروف-سراتو-سایپا

شیشه بغل سراتو سایپا

از آنجایی که شیشه های درب جلو و درب عقب برخی از خودرو ها با هم متفاوت است.ما آن ها را مجزا کردیم.در قسمت زیر به آن می پردازیم.در درب های جلو و عقب این خودرو دو شیشه وجود دارد. تمام شیشه های درب ها و همچنین شیشه عقب، لچکی، رو ستونی و سانروف (به جز شیشه جلو) شیشه های جانبی هستند. جنس شیشه های جانبی از سکوریت است. شیشه های سکوریت در اثر 600 الی 700 درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سریعا سرد می شوند. سرد و گرم شدن این شیشه ها مقاومتشان را بالا می برد. بدین ترتیب با بالا رفتن مقاومت این نوع شیشه، شکسته شدن آن ها به آسانی میسر نمی شود.

شیشه درب جلو سراتو سایپا

با ما همراه باشید تا با نکات فنی شما عزیزان را در زمینه کم وکیف شیشه های درب سراتو آشنا کنیم شیشه ی درب جلو سراتو سایپا همانند اغلب خودروهای موجود در بازار از جنس سکوریت یا همان نشکن با دو برند کره ی جنوبی و شرکت شیشه سازی ونوس بر روی خودرو های سراتوی آپشنال و همچنین سراتو 2010 مشاهده می شود.شیشه درب سراتو سایپا با دو بست گیره ای چسبی مهره دار که بر روی منتهی الیه پایین شیشه تهیه می شود بر روی یک بالابر دو بازوی موتور دار نصب می شود.

شیشه درب جلو سمت شاگرد سراتو سایپایی

شاید برای شما جالب باشد که بدانید شیشه درب جلو در مدل های پایین سراتو به صورت هانکوک یا همان مارک اصلی وجود دارد.که همیشه شیشه های اصلی پایه دار بود و در صورت شکستگی شیشه درب نیازی به نصب پایه های قبلی ندارد.ولی شیشه های داخلی متفرقه یا همچنین شیشه های چینی تجاری فاقد پایه می باشد و نصابان شیشه اتومبیل باید توجه کنند که در صورت نظافت شیشه شکسته قبلی پایه های قبلی را از شیشه خورده جدا کنند و بر روی شیشه جدید نصب کنند.

شیشه درب جلو چپ سراتو سایپایی

البته شیشه درب سراتو سایپا از نوع ونوس برای خط تولید دارای پایه می باشد و برای بازار یدک گاها که شیشه های ونوس در خط تولید مرجوع می شود برای بازار یدک به صورت پایه دار ارائه می شود.

شیشه درب عقب سراتو سایپا

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید می بینید که شیشه درب عقب سراتو سایپا فاقد شیشه لچکی یا بادگیر می باشد این در صورتی است که شیشه سراتو وارداتی یا سراتو 2014 هم در قسمت درب عقب و هم در قسمت درب جلو دارای لچکی می باشند.

شیشه درب عقب راست سراتو سایپایی

شیشه درب عقب سراتو شاید از نظر ظاهر با سراتو مدل پایین تر خود سراتو 2008 و 2009 شبیه باشند ولی به هیچ عنوان این دو شیشه با یکدیگر اندازه نیستند و در صورت آسیب و شکستگی درب سراتو باید حتما از نوع شیشه سراتو سال تولید خودرو بر روی بالابر نصب شود.

سراتو-سایپا-شیشه-جلو
نمایی از شیشه سراتو سایپا

شیشه بغل سراتو سایپا

قیمت گلس عقب سراتو سایپا نسل اول (2003 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس عقب سراتو سایپا نسل دوم (2010 تا 2013): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو سراتو سایپا نسل سوم (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی، برای رضایت شما مشتریان عزیز و گرامی ما از مجرب ترین افراد، بهترین مواد و دستگاه ها استفاده می کنیم. از این رو شما می توانید برای انجام هر نوع خدمات شیشه خودرو خود به مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

برای تعویض شیشه پژو 206 به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

شیشه لچکی سراتو

02177196143

در قسمت پشت درب های عقب این خودرو شیشه کوچکی وجود دارد که مثلثی شکل بوده و به آن شیشه لچکی گفته می شود. همانطور که عنوان کردیم جنس شیشه های لچکی هم از سکوریت است. نحوه شکستن شیشه های سکوریت به این گونه می باشد که قطعات آن ها بسیار ریز می شود و به تیکه های بسیار ریزی تبدیل می شوند که هیچ خطری برای افراد داخل خودرو ندارند.

قیمت شیشه لچکی سراتو سایپا

02177196143

-قیمت گلس لچکی سراتو سایپا نسل اول (2003 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس لچکی سراتو سایپا نسل دوم (2010 تا 2013): تماس بگیرید.

-قیمت گلس لچکی خودرو سراتو سایپا نسل سوم (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

برای نصب و تعویض و استعلام قیمت شیشه پژو 207 با شماره 09123236211 تماس بگیرید.

سراتو انواع مختلفی دارد سراتو سایپا سراتو وارداتی سراتو کوپه که انواع شیشه سراتو کوپه و .. را می توانید در شیشه اتومبیل عبدالهی تهیه و نصب کنید.

کیا سراتو سایپا

همانطور که می دانید سراتو از محصولات شرکت کیا می باشد.و همچنین باید بگوییم که در چند سال اخیر جزئ پر فروش ترین های کیا محسوب شد. در نسل اول این اتومبیل از سال 2003 تولید شروع شد تا سال 2009. که در بازار ایران نیز وجود داشت.اما در نسل دوم سراتو موقعیت خیلی خوبی بود که توانست فروش خوبی را در امریکا رقم بزند.در واقعیت این موضوع در نسل اول و نسل دوم سراتو کاملا شبیه به هم هستند.

همچنین از سال 2013 تا به الان نسل دوم و نسل سوم سراتو که به فورته معروف است در خط تولید رویت می شود.شاید برای شما جالب باشد که بدانید در ظاهر جدید سراتو با هیوندای آی 30 و هیوندای النترا رقابت دارد.آیا میدانید که بدنه سراتو در اروپا با ظاهر هاچ بک را سید می گویند.

قیمت شیشه پژو 405 و سایر خودرو ها از قبیل شیشه لیفان 520 و …تعویض شیشه لیفان 620 با ما تماس بگیرید.

تقریبا از سال 2012 الی 2013 سایپا شروع به موناژ این خودرو کرد کم کم نسخه های مختلف آن به فروشگاه سایپا افزوده شد.تا به جایی رسید که به آن سراتو آپشنال می گویند را در سبد محصولات سایپا مشاهده میکنید.

جهت خرید آینه خودرو آینه سراتو و … به صورت غیر حضوری و عمده با فروشگاه اینترنتی یدک فیت تماس بگیرید.

فروش و نصب آینه بغل سراتو سایپایی

آینه-بغل
آینه-بغل

خودرو سراتو سایپا

این ماشین، از سال 2003 تاکنون در حال تولید است. خودرو سراتو جزو خودرو های موتور جلو- محور جلو می باشد. 4 نسل از خودرو سراتو تاکنون تولید شده اند. لازم به ذکر است که در بازار های اروپایی نام این خودرو کیا فورته می باشد. این خودرو بی نظیر رقیب اتومبیل هایی مانند تویوتا کرولا، هیوندا النترا، هوندا سیویک و مزدا 3 بع شمار می رود.

با این وجود خودروی کیا سراتو پلتفرم مشترک و چندین شباهت با ماشین هیوندای الترا دارد. در ایران نیز، این خودرو توسط شرکت سایپا مونتاژ می شد. اما سراتو سایپا در سال 1398 به دلیل تحریم ها دیگر تولید نشد. با این حال خودرو سراتو پرفروش ترین خودرو سایپا می  باشد. بهتر است بدانید که این خودرو حتی از مزدا 3 نیز جادار تر می با شد. همچنین نسخه  پلیس آن هم عرضه شده است.

خودرو مذکور در مدل های سدان و کوچه تولید شده است. اما این شرکت کیا سراتو در سال 2016 تولید مدل کوپه آن را متوقف کرد. نسخه هاچبک این خودرو اکنون در حال تولید است اما در ایران عرضه نمی شود. اما امروز موضوع اصلی مقاله ما گلس سراتو سایپا می باشد.

Kia Cerato 2010 – 2014

حداکثر قدرت156 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه
حداکثر سرعت190 کیلومتر در ساعت
تنفس موتورتنفس طبیعی
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
شتاب 0 تا 10010.5 ثانیه
جعبه دنده6 سرعته خودکار
حداکثر گشتاور194 نیوتن متر در 4300 دور در دقیقه
حجم موتور1998 سی سی
وزن1293 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)4530 طول – 1775 عرض – 1460 ارتفاع
فاصله بین دو محور2649 میلیمتر
قیمت نصب شیشه جلو سراتو سایپا چنده؟

از آنجایی که شیشه ها دارای تنوع قیمت هستند بستگی به نوع شیشه قیمت متفاوت است اما هزینه اجرت تعویض شیشه جلو با استفاده از چسب پلی یورتان 500000 تومان و اگر نیازی به چسب پلی یورتان نباشد 300000 هزار تومان می باشد.

مدت زمان تعویض شیشه چقدر می باشد؟

معمولا در کمتر از 1 ساعت شیشه شما به طور کامل تعویض می شود و نصابان ما با استفاده از جارو برقی نظافت خودرو شما را نیز انجام می دهند، عاری از هر گونه شیشه خرده بدون نیاز به کارواش

آیا فقط خدمات حضوری دارید؟

خیر ، شیشه اتومبیل عبدالهی دارای 3 نصاب سیار ماهر در سه نقطه شمال، غرب و و شرق تهران دارد. در صورت نیاز فورا برای خدمت رسانی خودشان را می رسانند.

قیمت شیشه جلو سراتو مونتاژ با سراتو وارداتی فرق دارد؟

بله برای دریافت لیست قیمت شیشه سراتو وارداتی ، سایپایی و … با 02177196143 تماس بگیرید.

ارسال شیشه سراتو به شهرستان هم دارید؟

بله ، با استفاده از بسته بندی مستحکم و مقاوم و اصولی شیشه را برای شما ارسال می کنیم.

خدمات شیشه اتومبیل حسن عبدالهی

تعمیر و تعویض شیشه جلو سراتو سایپا

تعویض شیشه عقب

دودی کردن شیشه اتومبیل

تعویض شیشه سانروف

تعمیر کلید بالابر

تعمیر سنسور باران

و تمامی خدمات در شیشه اتومبیل عبداللهی صورت می گیرد.در صورت نیاز تماس بگیرید.


تعویض شیشه جلو SERATO SAIPA

2 دیدگاه

  1. سعید
    23 آذر 1402

    سلام برای نصب شیشه جلو سراتو سایپا می خوام خدمت برسم چون از راه دور میام ی وقت می خواستم که می رسم کارم همون موقع انجام بشه امکانش هست؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      28 آذر 1402

      سلام دوست عزیز اگر با هماهنگی و رزرو قبلی تشریف بیارید اصلا معطل نخواهید شد.
      لطفا برای هماهنگی وقت با شماره 09123236211 تماس بگیرید.

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]