شیشه آریزو ۶ شیشه آریزو ۶

در این مقاله می خوانیم که شیشه آریزو ۶ با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است. برای تعویض شیشه جلو ، عقب درب ها و سانروف آریزو 6 به مرکز شیشه اتومبیل در تهران عبدالهی مراجعه کنید.شیشه جلو آریزو 6 از نوع لمینت است که دارای سنسور نور و طرح باران می باشد. یعنی سنسور نور آن کار می کند اما سنسور باران خیر.عملکرد این سنسور که در شیشه جلو نصب می شود. تنها برای چراغ خودرو کاربرد دارد.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

شیشه-آریزو-6-1
شیشه آریزو 6

قیمت شیشه جلو آریزو 6

شیشه جلو chery arrizo 6شیشه عقب chery arrizo 6
شیشه درب chery arrizo 6شیشه لچکی chery arrizo 6

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید شیشه جلوی آریزو 6 از جنس لمینت و دور مشکی می باشد که تفاوت ان با شیشه آریزو 5 در سنسور آن می باشد. در شیشه آریزو 5 اگر دقت کرده باشید گفتیم شیشه جلو ساده است و فاقد هر گونه آپشنی می باشد اما در شیشه جلوی آریزو 6 سنسور باران طراحی شده است.

شیشه-جلو-آریزو-6

همانطور که گفتیم این شیشه به صورت دور مشکی است که با نوار مولدینگ یا همان نوار دور شیشه با چسب به اتاق خودرو متصل است.شیشه جلو در دو سری قابل دسترسی است اول اینکه می توانید شیشه داخلی که در بازار موجود است را خریداری کنید و در گزینه دوم می توانید شیشه اصلی چینی را تهیه و نصب کنید. تفاوت در کیفیت و هزینه می باشد. البته لازم به ذکر است که هر دو شیشه در عبداللهی گلس موجود است و همچنین دارای کیفیت مرغوب است.تصمیم با شما می باشد که کدام نوع را برای نصب انتخاب می کنید. البته که پیشنهاد ما همیشه انتخاب شیشه اصلی است.

شیشه-درب-جلو-آریزو-6

قیمت شیشه عقب آریزو 6

معمولا در اکثر موارد شیشه های جلو از جنس لمینت و شیشه های عقب از جنس سکوریت نشکن است.در آریزو نیز این مصداق صدق می کند.جنس شیشه عقب آریزو6 ار جنس سکوریت تمام رنگ و دور مشکی است. اگر با دقت به تصاویر شیشه ی عقب نگاه کنید متوجه می شوید که خطوط گرمکن در شیشه وجود دارد که نشانگر سنسور بخار یا همان هیتر است.

شیشه-عقب-آریزو-6-1
شیشه عقب

اگر دیگر مطالب موجود در سایت را دیده باشید گفتیم که شیشه درب های عقب با شیشه ی عقب خودرو معمولا یک رنگ هستند.

آیا می خواهید بدانید شیشه عقب اصلی موجود است؟

بله ،پاسخ من به شما مثبت است تمام شیشه های خودروهای وارداتی اعم از آریزو6 در بازار هر چند اندک و سخت اما یافت می شود.

شیشه-سانروف-آریزو-6

آیا شیشه عقب ایرانی آریزو 6 در ایران توسط تولید کنندگان موجود است؟

به دلیل وجود تقاضای بسیار از این شیشه تولید کنندگان شیشه خودرو در ایران تصمیم به تولید این شیشه ها گرفتند. و اکنون شیشه آریزو 6 تولید داخلی در بازار ایران موجود است.

بهترین مرکز شیشه اتومبیل در تهران کدام است؟

بستگی دارد بهترین از نظر شما چه گزینه ای باشد؟ از نظر مشتریان عبداللهی گلس طبق نظر سنجی ای که طی یک دوره برگزار شد. شیشه اتومبیل عبداللهی جز بهترین ها شناخته شد. زیرا استفاده از شیشه با کیفیت منصف تر از همه جا از لحاظ قیمت وجود کادر مجرب و حرفه ای ایشان، نصب با بهترین متریال و ابزار استاندارد. نصب در کوتاه ترین زمان ممکن. و مهم تر از همه نصب سیار در محل

شیشه فونیکس آریزو 8 هم رسید اگر خودتان یا اطرافیانتان به دنبال شیشه های آریزو 8 هستند عبدالهی گلس را به آن ها معرفی کنید.

شیشه عقب آریزو 6

شیشه درب جلو آریزو6

تمام شیشه های درب جلو و عقب در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است تنها با یک تماس و رزرو وقت قبلی جهت جلوگیری از اتلاف وقت شما مشتری عزیز می توانید مشکل شیشه خود را ذکر کنید. در اسرع وقت اگر به صورت سیار بخواهید و یا به صورت حضوری کار شما انجام می شود.

شیشه-درب-آریزو-6-1
شیشه درب

شیشه درب عقب آریزو 6

در شیشه های درب عقب یک سوراخ وجود داردو در شیشه های درب جلو دو سوراخ وجود دارد. شیشه های درب این خودرو از نوع سکوریت و تمام رنگ می باشد.

لچکی-آریزو-6

مشخصات شیشه ماشین آریزو ۶

همان طور که می دانیم، امروزه یکی از لوکس ترین و جذاب ترین ماشین های تولید شده آریزو ۶ می باشد. که دارای مشخصات فنی و جذابیت های بسیار زیادی است. همچنین می توان گفت امروزه این ماشین به دلیل زیبایی، مشخصات و آپشن هایی که دارد. طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.

یکی از پیشرفته ترین آپشن ها و مشخصات این ماشین شیشه آریزو ۶ می باشد. زیرا که تولید کنندگان و طراحان تمام تلاش خود را کرده اند. شیشه های این ماشین را با برترین کیفیت، جنس و مواد اولیه بسیار مرغوب طراحی کنند.

مشخصات-ماشین-آریزو-۶

شیشه های این ماشین به گونه ای طراحی شده است که امنیت سرنشینان را تامین می کند. افراد هیچ گونه نگرانی از نظر ایمنی بودن ندارند. شیشه جلو این ماشین به دلیل اینکه در میان افراد تاثیر بیشتری دارد. به صورت چند لایه و از جنس لمینت ساخته و طراحی می شود.

شیشه جلو و عقب آریزو 6

از طرف دیگر می توان گفت، شیشه جلو این ماشین از تابش نور خورشید به چشم راننده جلوگیری می کند. شیشه عقب این ماشین هم خطوطی دارد که دارای گرم کن بخار گیر است. در نتیجه از یخ زدگی جلوگیری می کند. همچنین یکی از ویژگی های خوب شیشه عقب آریزو ۶ این است که هنگام ضربه و آسیب خرد نمی شود.

شیشه-عقب-آریزو-6-قیمت

شیشه های بغل آریزو 6

شیشه های بغل این ماشین دارای رنگ سبز می باشند. این باعث جذابیت بیشتر آن شده است. از طرف دیگر می توان گفت، در پایین این شیشه ها جنس و شماره شرکت تولید کننده آن ها درج شده است. این می تواند باعث افزایش مشتریان این ماشین شود.

شیشه-های-آریزو6
شیشه جلو آریزو 6

سانروف آریزو 6

شیشه-سقف-آریز6

شیشه سانروف آریزو ۶ هم به گونه ای طراحی شده است که تقریبا نصف سقف ماشین را فرا گرفته. دارای زیبای بسیار زیادی می باشد. همچنین می توان گفت، افراد هیچ گونه نگرانی در مورد نحوه خرید شیشه سانروف آریزو ۶ ندارند. زیرا که به راحتی می توانند بر اساس مدل ماشین آن را خریداری کنند.

sanrof-arizo6

از آن جایی که امروزه روش های مختلفی برای خرید انواع شیشه آریزو ۶ به وجود آمده است. افراد می توانند بدون هیچ گونه دغدغه ای آن ها را از مراکز فروش شیشه که دارای اعتبار بسیاری هستند، خریداری کنند.

قیمت شیشه آریزو ۶

از آنجایی که افراد هر چه قدر پول بیشتری برای خرید شیشه های ماشین خود پرداخت کنند. آن ها را با کیفیت و جنس بهتری خریداری می کنند. به عبارت دیگر می توان گفت. می دانیم که بالاخره بعد از گذشت مدت زمانی بر اساس حوادث ناگهانی مانند تصادف، شیشه های ماشین خرد و شکسته می‌ شوند و افراد باید آن ها را تعمیر و تعویض کنند.

 بسیاری از افراد هنگام خرد و شکسته شدن شیشه های ماشین آریزو ۶، نگرانی های بسیاری برای قیمت این شیشه ها دارند. چرا که می‌ توان گفت قیمت شیشه جلو آریزو ۶ به دلیل جنس لمینت و داشتن کیفیت بسیار خوب کمی گران می باشد.

شیشه-عقب-آریزو-6

همچنین قیمت شیشه عقب آریزو ۶ هم به دلیل اینکه دارای خطوطی برای جلوگیری از یخ زدگی و گرم کن بخار گیر می باشد. هنگام ضربه بسیار مقاوم است، گران تر می باشد. اما می توان گفت قیمت بالای این شیشه در برابر مقاومت و جنسی که دارد. بسیار ارزشمند است.

قیمت شیشه بغل آریزو 6

قیمت شیشه بغل آریزو ۶ به دلیل اینکه رنگی می باشد، کمی گران تر از شیشه های معمولی است. اما می‌ توان گفت افراد می توانند از مراکز فروش معتبر آن ها را با قیمت مناسب و ارزان تری خریداری کنند. از خدمات پس از فروش این مراکز به خوبی بهره مند شوند.

شیشه-لچکی-سمت-چپ-آریزو-6

علاوه بر این، قیمت شیشه سانروف آریزو ۶ بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. افراد برای خرید این شیشه هیچ گونه نگرانی و دغدغه از قیمت آن ندارند. به عبارت دیگر می ‌توان گفت، افراد می توانند قبل از خرید، از قیمت انواع شیشه آریزو ۶، استعلام بگیرند. سعی کنند آن ها را از مراکز فروش بسیار خوب خریداری کنند.

افراد برای نصب، تعمیر و تعویض شیشه آریزو ۶ و انواع شیشه ماشین ها می توانند به مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنند. چرا که این مرکز انواع خدمات مربوط به شیشه های ماشین را به مشتریان و افراد ارائه می دهد و دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد. برای تعویض هر یک از شیشه های چری مانند شیشه ام وی ام x55 کلیک کنید.

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، شیشه های ماشین بعد از گذشت مدت زمانی بر اثر ضربه و آسیب و یا حتی حوادث ناگهانی مانند تصادف خرد و شکسته می شوند. به همین دلیل افراد باید برای نصب، تعمیر و تعویض آن ها به بهترین شکل ممکن، به مراکزی مراجعه کنند که دارای اعتبار و ارزش بسیار زیادی باشند.

امروزه مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی که خدمات بسیار زیادی را به مشتریان ارائه می دهد، عرضه کننده انواع شیشه های ماشین مثل شیشه آریزو ۶ می باشد و مشتریان از این مرکز رضایت بسیار زیادی دارند.

قیمت-شیشه-آریزو-6

از مهم ترین خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این مرکز دارای متخصصان حرفه ای و با تجربه در زمینه نصب انواع شیشه های ماشین می باشد.
  • تعمیر و تعویض انواع شیشه های ماشین در کوتاه ترین زمان ممکن
  • نصب انواع شیشه ها در محل کار و یا حتی منزل
  • داشتن کارشناسانی ماهر در زمینه خدمات رسانی و راهنمایی افراد برای استعلام از قیمت تعویض و تعمیر شیشه ها

خلاصه اینکه افراد هنگام شکسته شدن شیشه های ماشین خود باید برای تعویض و تعمیر آن ها به مراکزی مراجعه کنند که ارزش و اعتبار بسیار زیادی داشته باشند و دارای متخصصان حرفه ای برای نصب این شیشه ها باشند تا آن ها را بدون هیچ گونه مشکلی، در کوتاه ترین زمان ممکن نصب کنند.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

chery arrizo 6

بعد از توقف ارئه ام وی ام سدان ها توسط شرکت مدیران خودرو ، این شرکت تصمیم گرفت تا آریزو 6 را عرضه کند. زیرا این خودرو یکی از خودرو های سواری مخصوص خانواده جادار و راحت است که آپشن های خوبی دارد.اگر بخواهیم به ورود این خودرو به بازار ایران اشاره کنیم می توانیم به سال 97 اشاره داشته باشیم. این خودرو دارای ظاهری شیک و لوکس است که چراغ های آن بسیار جدید و دارای دی لایت نیز می باشد. به طور کلی قسمت جلو آریزو همه را شگفت خود می کند.

آیا جالب نیست طراحی بر حسب یک حروف انگلیسی؟ ایده ی جالبی که طراح این خودرو برای آریزو استفاده کرده است. به طرز عجیبی همه را شگفت زده خود می کند.

طراحی-داخلی-آریزو6

جلوی پنجره ی آریزو 6 مشبک طراحی شده است و چراغ های عقب نیز به شکل ماتریسی که مجهز به نور ال ای دی می باشد.اکنون سوال پیش می آید که چرا از نور ال ای دی برای این خودرو استفاده می شود؟ زیرا در هنگامی که آب و هوا مطلوب نباشد با وجود این چراغ ها دید شما نسبت به جاده بهبود می یابد.

نحوه تهیه ی انواع شیشه اتومبیل آریزو 6

جهت خرید شیشه آریزو 6 و آریزو 5 می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.شیشه اتومبیل عبداللهی با بیش از دو دهه تجربه در این زمینه می توانند شما را هم در خرید و هم در نصب راهنمایی کنند.

بیشتر بخوانید: ترمیم و تعویض شیشه ولستر

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی:

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه لچکی آریزو 6
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل آریزو 6
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو
  • فروش و نصب آینه بغل آریزو 6
  • تعمیر سانروف انواع خودرو آریزو 6
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو آریزو 6
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو آریزو 6
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل آریزو 6
قیمت شیشه جلو آریزو 6 چنده؟

از 3.5 میلیون تومان شروع می شود به بالا برای اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید.

قیمت شیشه عقب آریزو 6 چنده؟

از 4 شروع می شود به بالا به دلیل نوسانات قیمت در بازار روزانه قیمت ها تغییر می کند لطفا تماس بگیرید.

2 دیدگاه

  1. محمد
    12 اسفند 1401

    اجرت تعویض شیشه جلو آریزو ۶ چنده؟ به نظر شما شیشه ایرانی بندازم یا اصلی؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      15 اسفند 1401

      شیشه جلو آربزو 6 هم اصلی خوبه هم ایرانی ها با کیفیت ایرانی متفرقه اصلا نصب نکنید. برای قیمت هم تماس بگیرید.

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]