شیشه های خودرو برند های مختلفی دارد که شیشه اتومبیل گیلان هم یکی از این برند ها محسوب می شود. برای استعلام قیمت شیشه اتومبیل گیلان می توانید به بورس شیشه اتومبیل در تهران عبدالهی تماس بگیرید. تمام شیشه های گیلان بهنور اسیا امید و ونوس در این مرکز بت بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رسد.

انواع برند های شیشه اتومبیل

قیمت شیشه اتومبیل گیلان یا بهنور
قیمت شیشه اتومبیل ونوس
قیمت شیشه اتومبیل آسیا
قیمت شیشه اتومبیل امید

برند های شیشه اتومبیل ایرانی که از کیفیت های خوبی برخوردار است فارغ از این 4 مورد نیست البته لازم به ذکر است که تعداد کارخانه های تولید شیشه بسیار بیشتر از این تعداد هستند اما شیشه های ایرانی با کیفیت که تفاوتشان را با اصلی متوجه نخواهید شد در این برند خلاصه می شوند. بعد از برند های ایرانی می رسیم به برند های اصلی و چینی هر شیشه و شرکت، که معمولا تمام شیشه ها یک شیشه اصلی که تولید همان کارخانه خودروسازی است دارند و سایر شیشه ها مشابه و نزدیک به اصلی است.

بیشتر بخوانید: برای رفع صدای تسمه خودرو کلیک کنید:

استفاده از شیشه با کیفیت چه اهمیتی دارد؟

شیشه ها از جنس های مختلفی ساخته می شوند. که تمام شیشه ها در اثر حرارت در کوره های آتش با درجه بالا ذوب و در قالب مخصوص قالب زده می شوند و طراحی می شوند. اما ضخامت شیشه خم شیشه و جام شیشه از اهمیت بالایی برخوردار است ممکن است فردی که این شیشه را تولید می کند روند را درست طی کند. اما آیا خم شیشه ضخامت شیشه را درست اندازه گیری کرده است؟

اگر خم شیشه و ضخامت شیشه به درستی شکل نگیرد هم در نصب آن فرد به سختی باید نصب را انجام دهد و هم برای سرنشینان آن خودرو خطری همیشه آن ها را همراهی می کند به دلیل عدم ضخامت کافی شیشه اتومبیل.می خوای بدونی بهترین مارک شیشه اتومبیل چیه و از کجا بخری ؟ آدرسش این زیره!

بهترین مارک شیشه اتومبیل را از کجا بخریم؟

از شیشه اتومبیل عبدالهی واقع در تهران خیابان نارمک ،ارسال به سراسر کشور هم دارند.

قیمت شیشه اتومبیل گیلان چنده؟

لطفا برای استعلام قیمت شیشه با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی