ما می خواهیم در این مقاله در مورد تعویض شیشه هایما s8 اعم از شیشه جلو ، عقب و درب هایما اس 8، لچکی و روستونی به شما بگوییم که اصلا چگونه این شیشه را تعویض می کنند و بهترین مارک شیشه اتومبیل چیست؟ چرا باید در نصب شیشه به جای مطمئن مراجعه کنیم.

شیشه-بغل-هایما-s8

قیمت شیشه جلو هایما s8

شیشه جلو هایما اس 8 از جنس لمینت و دور مشکی می باشد که این شیشه دارای سنسور نور و باران است. برای خرید شیشه جلو این خودرو می توانید از شیشه اصلی ایرانی و چینی تهیه کنید. برای نصب شیشه باید از بهترین نوع چسب پلی یورتان اصلی استفاده شود تا به خوبی آب بندی شود.

شیشه جلو دارای نوار مولدینگ است که معمولا برای تعویض شیشه این نوار را تعویض نمی کنند مگر اینکه نوار اسیب دیده باشد. در صورتی که نوار آسیب ندیده باشد بهتر است این نوار را تعویض نکنید.

شیشه-جلو-هایما-s8

قیمت شیشه عقب هایما s8

شیشه عقب هایما s8 دارای هیتر و سوراخ برف پاک کن در شیشه عقب است . خطوط مشکی رنگ نشاندهنده ی گرمکن شیشه عقب است که این شیشه از جنس سکوریت و نشکن است.برای خرید شیشه عقب هایما اس8 می توانید از شیشه اتومبیل عبدالهی برند های ایرانی ،چینی و اصلی را تهیه کنید . ارسال به سراسر کشور به صورت تک و عمده فراهم است.

شیشه-عقب-هایما-s8

قیمت شیشه درب هایما s8

شیشه های بغل هایما s8 شامل شیشه درب جلو درب عقب و لچکی و روستونی می باشد که همگی از جنس سکوریت است. لازم به ذکر است که جنس شیشه های عقب و بغل از یک نوع می باشد. برای استعلام قیمت و موجودی می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

02177196143

02177090652

شیشه سانروف هایما s8

سانروف ها انواع متفاوتی دارند که زمانی این شیشه بشکند باید بررسی شود که آیا می توان تنها شیشسه را تعویض کرد و یا باید حتما سانروف به کل تعویض شود؟ برای فهمیدن این موضوع حتما یا به صورت حضوری مراجعه کنید و یا یک ویدیو از نوع شکستگی تهیه کنید و برای ما بفرستید تا مشاوران ما به شما توضیح دهند که دقیقا باید چه کاری انجام دهید. آیا باید شیشه سانروف تعویض شود و یا پنل به طور کامل باید تعویض شود . برای خرید عمده لوازم یدکی اینجا کلیک کنید.

سانروف-هایما-s8

قیمت شیشه روستونی هایما s8

شیشه روستونی از جنس سکوریت است و با لچکی تفاوت دارد . توجه کنید که شیشه روستونی را با شیشه لچکی اشتباه نگیرید. اصطلاحا به شیشه روستونی روگلگیری نیز می گویند.

قیمت شیشه لچکی هایما s8

برای استعلام قیمت شیشه لچکی با شماره 02177196143. و 02177090652 تماس بگیرید. شیشه لچکی همان شیشه ای است که روی درب عقب است و با درب باز و بسته می شود. و جنس آن نیز از نوع سکوریت است.برای خرید لوازم یدکی عمده در تهران اینجا کلیک کنید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی