برای خرید شیشه اتومبیل اولین چیزی که به فکرمان می رسد بهترین مارک شیشه اتومبیل کدام است؟ اگر تهران هستید یا خارج از تهران باید بهترین مارک شیشه اتومبیل را کدام فروشگاه دارد؟ و می فروشد؟ شاید پیش خودتان بگویید هر فروشگاهی که داشته باشد می فروشد، اما نه متاسفانه امروزه به دلیل افزایش قیمت خودرو و تاثیر آن بر شیشه خودرو برخی افراد شیشه هایی که موجود دارند را برای اینکه با قیمت بالاتری بفروشند نگهداری می کنند و نمی فروشند.

بهترین مارک شیشه

بهترین مارک شیشه جلو اتومبیل

شیشه های جلو معمولا از جنس لمینت است و توسط شرکت های ایرانی مختلفی تولید و عرضه می شود. شما باید بدانید که شیشه های ایرانی کدام شرکت ها بهتر از سایر شرکت ها است. و آیا اصلا شیشه های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردا هستند؟ شیشه های ایرانی با کیفیت عبارت اند از: ونوس ، امید ، آسیا و… که این سه مورد جز بهترین مارک ها شناخته شدند.

بهنور
امید
اسیا
ونوس
گیلان
اصفهان
بهترین مارک شیشه عقب

بهترین مارک شیشه عقب خودرو ایرانی

شاید به دلایل مختلفی تا اسم جنس ایرانی می آید برخی افراد تصور می کنند، نه! دیگر برند هایی که دارید چیست؟ چینی هم دارید؟ درست است که در بسیاری اوقات شاید جنس های چینی بهتر از جنس های دیگر ایرانی باشد. اما این موضوع در شیشه خودرو متفاوت است. چون بارها به چشم دیدیم که شیشه ایرانی با کیفیت از شیشه درجه 1 چینی کیفیت بهتری دارد.

بهترین مارک شیشه جلو

اما این موضوع کلی نیست یعنی ممکن است بهترین مارک برند شیشه جلو 206 ونوس باشد.اما بهترین مارک شیشه جلو سراتو سایپایی شیشه آسیا باشد ولی بهترین مارک شیشه جلو سراتو وارداتی باز متفاوت باشد.

تقریبا شرکت های تولید شیشه خودرو از سال 60 شروع به فعالیت گسترده نمودند. و امروزه پیشرفت خوبی در این حوزه داشتند. به خصوص از زمانی که تحریم های دولتی شروع شد، این شرکت ها سعی کردند تا شیشه های وارداتی را نیز در ایران تولید کنند تا نیاز مردم را رفع کنند و به دلیل تحریمات از خرید شیشه خود منع نشوند.

بهترین-مارک-شیشه-اتومبیل-در-تهران-کجاست

تعدا شرکت های ایرانی زیاد است شرکت شیشه گیلان بهنور در گذشته شیشه میرال و توس هم در تولید شیشه خودرو شرکت داشتند که امروزه دیگر خبری از این دو شرکت نیست.

برای خرید لوازم یدکی ادوات شیشه اتومبیل اینجا کلیک کنید.

بهترین-برند-شیشه-اتومبیل

بهترین مارک شیشه اتومبیل خارجی

شیشه های خارجی دو دسته هستند شیشه های خارجی که توسط شرکت های ایرانی تولید می شوند. و شیشه های خارجی که از شرکت های خارجی وارد ایران می شوند.از بهترین مارک های شیشه اتومبیل خارجی می توان به فو آ یو رسید و یا برند جنیون پارت که برای شیشه های خارجی اصلی این دو شرکت معتبر هستند.

بهترین برند شیشه اتومبیل را از کجا می تونیم تهیه کنیم؟

هر جای دنیا که هستید تنمها با تماس با شیشه اتومبیل عبدالهی برای شما ارسال می شود.

آیا ارسال شیشه به سراسر کشور دارید؟

بله به تمام کشور و حتی کشور های همسایه مانند عراق هم ارسال صورت می گیرد.

چقدر طول میکشه تا محصول برای ما ارسال شود؟

از زمان ثبت سفارش حداکثر 3 روز کاری

بهترین نمایندگی معتبر شیشه اتومبیل کجاست؟

شیشه اتومبیل عبدالهی واقع در خیابان نارمک

فراموش نکنید برای خرید شیشه می توانید از شیشه اتومبیل عبدالهی مشاوره رایگان دریافت کنید.اگر نمی دانید کدام شیشه برای شما به صرفه تر و بهتر است حتما این مشاوره را از دست ندهید. شیشه اتومبیل عبدالهی به شما خواهد گفت که از کدام نوع شیشه تهیه کنید که هم از کیفیت خوبی برخوردار باشد و هم از قیمت خوبی برخوردار باشد.

تعویض-و-ترمیم-شیشه-اتومبیل

بهترین مارک شیشه جلو پراید

در بین برند های برتر شیشه اتومبیل بایبد بدانید که هر برندی برای یک سری از شرکت ها خوبه و برند های دیگر برای یک سری شرکت های دیگر! مثلا شیشه ونوس برای پژو 206 و شیشه سایپا برای پراید بهتر است.

بهترین مارک شیشه جلو 206

همانطور که در قسمت بالا گفتیم بهترین مارک شیشه 206 ونوس است البته برند های دیگر نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما شیشه فابریک کارخانه همان 206 است.

بهترین شیشه اتومبیل در تهران کجاست؟

اگر به دنبال نصب شیشه اتومبیل و تعویض و ترمیم هستید می توان به تهران خیابان دردشت روبه رو افق کوروش پلاک 423 شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید. اما اگر شهرستان هستید لازم به ذکر است که شیشه اتومبیل عبدالهی ارسال شیشه به شهرستان دارند.

بهترین مارک شیشه جلو 405

بهترین-مارک-شیشه-جلو-405

یکی از بهترین مارک های شیشه جلو 405 برند ونوس است که برندهای دیگری مانند بهنور و اسیا نیز از کیفت خوب و بارابری برخوردار است.

بهترین مارک شیشه جلو سمند

در مورد شیشه سمند نیز مانند شیشه 405 و 206 بهنور امید سیا و ونوس جز برند های خوب شیشه خودرو برای سمند می باشد.

بهترین مارک شیشه جلو ال 90

شیشه جلو ال 90 ونوس و بهنور و بعد از آن اسیا و امید به ترتیب بهتر است.البته برای اطلاع دقیق تر از خود اقای عبدالهی مشاوره دریافت کنید.

بهترین مارک شیشه دودی

برای مشاهدهی انواع شیشه دودی و حتی بر چسب های شیشه دودی به صفحهی دودی ما مراجعه کنید.

بهترین مارک برچسب شیشه دودی ماشین

برچسب دودی انواع متفاوتی دارد و از کیفیت های مختلفی برخوردار است. برای هر خودرویی بستگی به خودرو نوع خاصی پیشنهاد می شود. برای این منظور بهتر است تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی