ما می خواهیم در این مقاله قیمت شیشه کیا ریو (شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه درب ) را بررسی کنیم.در این مقاله از کیفیت شیشه و متریال و جنس شیشه ها سخن بگوییم .

وجایی مطمئن برای تعمیر و تعویض شیشه کیا ریو شما پیشنهاد کنیم.شاید برای شما سوال پیش آید؟ که چه شیشه ای را تهیه و نصب کنید و جه شیشه ای را نباید اصلا تهیه کنید در این مقاله با ما تا انتها همراه شوید تا به شما پاسخ تمام سوالاتتان را دهیم.

شیشه-جلو-ریو-2017

تعویض شیشه جلو کیا ریو

قیمت شیشه ریو

قیمت شیشه جلو قیمت شیشه عقب قیمت شیشه درب
تماس بگیرید!تماس بگیرید!تماس بگیرید!

خرید شیشه جلو کیا ریو

جهت خرید شیشه به صورت تک و عمده می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید و هرگونه سوال را می توانید از مدیریت آقای عبداللهی و یا مشاوران ما در شیشه اتومبیل عبداللهی بپرسید.

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

شیشه-جلو-کیا
شیشه جلو کیا ریو

قیمت شیشه جلو کیا ریو

-قیمت شیشه جلو اتومبیل کیا ریو (2000 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو کیا ریو (2005 تا 2017): تماس بگیرید.

-قیمت گلس جلو خودرو کیا ریو (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت خرید شیشه جلو کیا ریو به صورت فابریک و همچنین ترمیم این شیشه می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس گرفته و جهت انجام خدمات شیشه خودرو خود هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شیشه-جلو-ریو

شیشه جلو ریو کیا

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید متوجه می شوید که شیشه جلوی این خودرو دارای سنسور باران است و جنس شیشه جلو این خودرو از نوع لمینت است.پایه آینه روی شیشه جلو تعبیه شده است.

شیشه-جلو-کیا-ریو-2017

این شیشه هم نوع ایرانی دارد و هم نوع اصلی در نوع ایرانی نیز کیفیت به طور نسبی خوب است اما اگر پیشنهاد شیشه اتومبیل عبداللهی را بخواهید نظر ما بر شیشه اصلی است. زیرا با خیال آسوده می توانید رانندگی کنید.و چشم شما خسته نمی شود.دید در شیشه اصلی خیلی بهتر از شیشه ایرانی می باشد.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه جلو ریو هاچ بک

شیشه ای که در قسمت جلویی این خودرو از جنس لمینت است. گلس های لمینت معمولا تنها در قسمت جلویی مورد استفاده قرار می گیرند. البته در برخی از خودرو های خارجی نیز استفاده می شوند. این کار برای بیشتر شدن امنیت خودرو ها صورت می گیرد. بدین صورت که این نوع شیشه ها دارای دو یا چندین لایه PVB می باشد که این لایه ها خاصیت چسبندگی دارند.

شیشه جلو ریو 2017

انواع شیشه ریو :

  • تعویض شیشه جلو ریو
  • تعویض شیشه عفب ریو
  • تعویض شیشه لچکی ریو
  • تعویض شیشه درب ریو
  • شیشه دودی ریو
  • تعمیر بالابر ریو

این خاصیت چسبندگی امنیت بدنه خودرو و افراد داخل آن تا حد زیادی بالا می رود. این لایه های چسبنده با شکستن شیشه از پخش شدن و ریز شدن آن جلوگیری کرده و موجب چسبیدن این شیشه ها و پخش نشدنشان می شوند. نکته قابل توجه این است که این نوع شیشه ها به راحتی شکسته نمی شوند و با هیچ الماسی هم قابل بریدن نیستند. رنگ این شیشه سبز بوده و تمام رنگ و دور مشکی می باشد. شیشه جلو کیا ریو فاقد هر گونه آپشن خاصی است. مهم ترین مزایایی که این نوع شیشه ها دارند این است که هنگام شکستن و یا ترک خوردن آن ها می توانید هزینه کمتری بپردازید و آن را ترمیم کنید.

شیشه-جلو-ریو-هاچ-بک

قیمت شیشه عقب کیا ریو

اگر شما به دنبال جایی مطمئن هستید که شیشه ارزان هم داشته باشند ما به شما شیشه اتومبیل عبداللهی را پیشنهاد میکنیم زیرا درشیشه عبداللهی علاوه بر شیشه اصلی شیشه ایرانی و متفرقه نیز یافت می شود که میتوان با هزینه ی کمتر آن را خرید و نصب کرد.

بیشتر بدانید:قیمت شیشه توسان tl2017 اینجا کلیک کنید.

قیمت شیشه عقب ماشین ریو

قیمت شیشه عقب اتومبیل کیا ریو (2000 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو کیا ریو (2005 تا 2017): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو کیا ریو (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

همانطور که اطلاع دارید در بازار شیشه نوسانات مختلفی برای قیمت های شیشه ها وجود دارد به همین دلیل شما برای اطلاع و استعلام قیمت های شیشه عقب این خودرو باید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس گرفته و از مشاورین و متخصصین ما مشاوره رایگان بگیرید.

شیشه-عقب-ریو

شیشه عقب ریو کیا

در شیشه عقب این خودرو هیتر و یا گرمکن نصب است. و دارای برف پاک کن عقب است. این شیشه هم تولید داخلی دارد هم تولید خارجی اصلی شما اگر از بابت هزینه مشکلی ندارید می توانید شیشه اصلی را انتخاب کنید و با یک تماس با مشاوران ما در شیشه اتومبیل عبداللهی می توانید سوالا های خود را بپرسید.

شیشه-کیا-ریو-عقب
شیشه عقب ریو

قیمت شیشه عقب ریو 2015 تا 2017

شیشه ای که در قسمت جلویی کیا ریو و خودرو های دیگر وجود دارد از جنس گلس تمپورت و یا همان سکوریت می باشد. به شیشه های عقب خودرو ها شیشه المنت دار نیز گفته می شود. روی این شیشه ها خطوطی وجود دارد که عموما مشکی رنگ هستند. این خطوط، گرم کن هستند که با وصل شدن برق به ماشین خصوصا در فصل زمستان بخار روی شیشه، قطرات برف و باران را محو می کنند تا راننده دید راحت تری داشته و این بخار و قطرات موجب مختل کردن دید وی و بروز حوادث ناگوار همچون تصادف نشوند.

شیشه-عقب-ریو-2015-تا-2017

شیشه درب ریو کیا

اگر شیشه درب ریو شما شکست ترک خورد و یا هر مشکلی که سبب شود شما نیاز به شیشه اتومبیل پیدا کنید بی دریغ می توانید شیشه اتومبیل عبداللهی را انتخاب کنید زیرا تعمیر بالابر شیشه ، شیشه اصلی ، شیشه ایرانی و هرگونه شیشه ای که شما بخواهید در شیشه عبداللهی موجود است.

بیشتر بدانید: قیمت شیشه عقب لیفان 520 اینجا کلیک کنید.

شیشه های بعدی این خودرو که قرار است آن ها را مورد بررسی قرار دهیم شیشه درب های جلو و عقب ریو می باشد. گلس درب های جلو و عقب و همچنین گلس های دیگر آن به جز شیشه جلویی شیشه های جانبی نام دارند. شیشه های جانبی در بیشتر خودرو ها از جنس سکوریت و یا همان تمپورت هستند. شیشه های مذکور از مقاومت و استحکام بالایی برخودارند و در اثر 600 الی 700 درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سپس سرد می شوند. بدین ترتیب این نوع شیشه ها هفت برابر بیشتر از شیشه های معمولی مقاومت دارند.

قیمت شیشه درب جلو و عقب ریو

قیمت شیشه درب های جلو و عقب اتومبیل کیا ریو (2000 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس درب های جلو و عقب خودرو کیا ریو (2005 تا 2017): تماس بگیرید.

-قیمت گلس درب های جلو و عقب  خودرو کیا ریو (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت های شیشه درب های جلو و عقب کیا ریو باید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. در شیشه اتومبیل عبدالهی شما می توانید خدمات شیشه کیا ریو و یا تمام خودرو ها را انجام دهید. پس جهت تمایل برای انجام خدمات شیشه خودرو می توانید با تماس بگیرید.

شیشه لچکی کیا ریو

از آنجایی که این شیشه نیز جزو شیشه های جانبی هستند، پس جنس آن ها از شیشه سکوریت می باشد. همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره کردیم شیشه های سکوریت بسیار مقاوم هستند. اما نوع شکستن آن ها کاملا با شیشه های لمینت تفاوت دارد. نوع شکستن این نوع شیشه ها بدین صورت است که وقتی ضربه ای به آن ها وارد می شود، قطعات آن ها کاملا ریز می شوند و می ریزند.

بیشتر بدانید: قیمت شیشه جلو 207 را از ما بپرسید.

قطعات شیشه های تمپورت آنقدر ریز است که به خاک ریزه شباهت دارد. این شیشه ها متاسفانه به دلیل نوع شکستن آن ها، قابل ترمیم نیستند. زیرا لبه های شیشه های تمپورت به شدت حساس است و در صورت ایجاد کمی شکستگی و یا ترک خوردگی احتمال شکستن و ریختن کل شیشه وجود دارد. مقاومت این شیشه ها آنقدر زیاد است که حتی می توانند وزن چهل کیلوگرمی را نیز تحمل کنند.

قیمت شیشه لچکی کیا ریو

-قیمت شیشه لچکی اتومبیل کیا ریو (2000 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس لچکی خودرو کیا ریو (2005 تا 2017): تماس بگیرید.

-قیمت گلس لچکی خودرو کیا ریو (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

برای خرید و استعلام قیمت های شیشه لچکی کیا ریو و خودرو های دیگر می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. تمامی خدمات شیشه خودرو شما توسط افراد متخصص و با بهترین متریال انجام می شود.

تعمیر و تعویض شیشه ریو کیا

جهت تعویض و تعمیر شیشه خود اگر در اثر ضربه و یا صدای بلند شیشه شما ترک خورد و نیاز به تعمیر داشت هم به صورت سیار و هم به صورت حضوری درب نمایندگی می توانید با ما تماس بگیرید و اگر آسیب به شدتی بود که نیاز به تعویض داشت ما برای شما شیشه خودرو ی ریو کیا را تعویض میکنیم.

شیشه کیا ریو عقب کره

شیشه-عقب-ریو-

شیشه ریو صندوقدار 2015 – 2017

قیمت-شیشه-جلو-رو

قیمت روز شیشه جلو ریو اصلی

شیشه-جلو-ریو-2015-تا-2017

قیمت شیشه ریو هاچ بک 2014 – 2017

شیشه-عقب-ریو-هاچ-بک-2015-عبدالهی

کیا ریو/Kia Rio 2015 – 2017

کیا ریو است ماشین subcompact تولید شده توسط کیا از نوامبر سال 1999 در نسل چهارم خود و در حال حاضر. سبک های بدنه شامل یک هاچ بک سه و پنج در و سدان چهار در ، مجهز به موتورهای بنزینی و دیزلی چهار در خطی و دیفرانسیل جلو است .

ریو جایگزین نسل اول پراید – یک نسخه تغییر یافته از فورد فستیوا – و Avella شد ، یک ساب کامپکت که در برخی بازارها به عنوان فورد فروخته می شود . نسل دوم در سال 2005 در اروپا و 2006 در آمریکای شمالی معرفی شد و پلتفرم خود را با هیوندای اکسنت مشترک ساخت که توسط خواهرش هیوندای موتور در کره جنوبی تولید شد .

اولین نسل کیا ریو (که در داخل به عنوان “DC” شناخته می شود) در هر دو مدل سدان چهار در و بدنه استیشن پنج در ارائه شد . زمانی که عرضه شد، کم‌هزینه‌ترین خودروی تولید انبوهی بود که در ایالات متحده فروخته شد.  در حالی که استایل و مقرون به صرفه بودن ریو مورد استقبال قرار گرفت، به دلیل کیفیت ساخت ضعیف و تجربه رانندگی آن مورد تمسخر قرار گرفت. 

بیشتر بدانید : قیمت شیشه جلو وراکروز ix55 اینجا کلیک کنید.

طراحی داخلی کیا ریو

هنگامی که وارد این خودرو می شوید، طراحی که مشاهده می کنید با توجه به قیمتی که این خودرو دارد کاملا منصفانه است. طراحی داشبورد و کنسول میانی آن بسیار ساده و قدیمی بوده اما در مقایسه با خودرو تندر نود بسیار جذا تر می باشد.

داشبورد این خودرو از جنس پلاستیک سخت و خشک و با کیفیت متوسط ساخته شده و هنگامی که آن را لمس می کنید، احساس خوبی به شما دست نمی دهد. با این وجود کابین این خودرواز نظر گنجایش می توان گفت که جا دار بوده و 4 5 نفر سرنشین با قد متوسط درون خود جای می دهد. به طور کلی طراحی داخلی و کابین کیا ریو از لحاظ کیفی و نوع طراحی آن چندان دل نشین نیست اما نسبتا جا دار بوده و در مقایسه با اکثر رقبای مشابه در یک سطح قرار می گیرند.

بیشتر بدانید: قیمت شیشه جلو پژو 405 کلیک کنید.

مزایا و معایب ریو کیا

ما در ادامه مختصر به مزایا و معایب ریو کیا می پردازیم

مزایا

  • هندلینگ پایدار ریو
  • تعمیر آسان و ساده
  • تهویه مطبوع قوی
  • در دسترس بودن قطعات
  • گیربکس و کلاچ نرم
  • کابین راحت
  • کیفیت ساخت بالا
  • صندوق عقب جادار
  • مصرف سوخت اقتصادی
  • شتاب مناسب
  • استهلاک پایین

معایب

  • ارتفاع پایین فرمان
  • ظرفیت بسیار کم باک
  • تایر های کم عرض و رینگ های کوچک ریو
  • عملکرد ضعیف ترمز
  • نفوذ صدا به کابین
  • ارتفاع کم اکسل
  • طراحی بدنه بسیار ساده
  • حذف برخی از آپشن های مهم در نسخه مونتاژ شده
  • سوار و پیاده شدن دشوار از ریو

همانطور که از رو اسم کیا ریو واضح و مبرهم است این خودروی سدان محصول شرکت کیا موتورز در کشور کره است. این خودرو می تواند انتظارات عموم را برآورده کند.با توجه به مزایایی که در قسمت بالاتر اشاره شد که مهمترین آنها مصرف سوخت به صرفه و پایین بودن استهلاک این خودرو و شتاب خیلی خوب آن در برابر یک سری معایب که معایب مهمی هم به شمار می رود مثال ترمز های خیلی خیلی ضعیفغ آن و نداشتن آپشن به خصوصی وضعف در ارتقاع اکسل با توجه به رقبایی که در این زمینه و هم رده کیا ریو هستند و این ضعف را ندارند می توان گفت خریداران را کمی دلسرد می کند.

زمان تعویض شیشه جلو کیا ریو چقدره؟

در کمتر از 1 ساعت

زمان تعویض شیشه عقب کیا ریو چقدر می باشد؟

تقریبا زمان تعویض شیشه جلو و عقب یکی می باشد اما تعویض شیشه درب حدود نیم ساعت زمان می برد

نصب شیار شیشه کیا ریو دارید؟

بله ما برای تمام خودرو ها نصب سیار در تمام نقاط تهران داریم. در صورت نیاز فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

شما استفاده از خدمات سیار را پیشنهاد می دهید یا حضوری؟

مسلما شما اگر حضوری تشریف بیارید به دلیل وجود امکانات کافی تمیز کاری بهتر صورت می گیرد اما در خدمات سیار متاسفانه ما نمی توانیم با جاروبرقی شیشه خرده ها را جمع کنیم.

آیا شیشه کیا ریو عمده دارید؟

بله تمام شیشه های کیا اعن شیشه ریو به صورت تک و عمده به سراسر کشور و شهرستان ها ارسال می شود. ما حتی ارسال شیشه به عراق نیز داریم.

قیمت شیشه درب ریو چنده؟

برای استعلام قیمت شیشه درب ریو با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل حسن عبداللهی

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید