می خواهیم در این مقاله به شیشه توسان TL2017 بپردازیم.برای بررسی این خودرو و شیشه های آن حتما ادامه مطلب را از دست ندهید.ما در این مقاله به قیمت شیشه جلو توسان tl2017 و شیشه عقب و شیشه های درب می پردازیم .تمامی مشخصات فنی و ابعاد ظاهری خودرو مزایا و معایب آن را مطرح می کنیم.

قیمت شیشه جلو توسان TL2017

شیشه جلو توسان تی ال 2016 و 2017 با قیمت شیشه جلو سانتافه ایرانی تقریبا برابری می کند.

برای اطلاع از قیمت شیشه جلو توسان TL2017 می توانید با شماره های 02177196143 و 02177090652 تماس بگیرید.

شیشه-جلو-توسان
شیشه توسان تی ال

شیشه جلو توسان TL2017

همانطور که در تصویر میبینید شیشه جلوی این خودرو دارای سنسور باران می باشد و همچنین دارای هیتر می باشد که پایه آینه نیز روی شیشه جلوی این خودرو نصب است.

شیشه-جلو-توسان-tl-2017
شیشه جلو توسان تی ال

برای نصب شیشه جلوی خود اصلا نگران عدم آب بندی شیشه نباشید زیرا شیشه عبداللهی با تضمین ،شیشه شما را آب بندی می کند با با بهترین متریال و چسب درجه یک شیشه را به بدنه می چسباند.

شیشه-عقب-توسان-تی-ال-2017
شیشه عقب توسان تی ال

فقط کافی است شما با شیشه عبداللهی تماس حاصل کنید آن ها می توانند به شما در این زمینه نیز مشاوره دهند. به طور مثال شما بین تعویض و ترمیم شیشه خود شک دارید با تماس با ما مشاوران ما شما را راهنمایی میکنند که بهتر است شیشه خود را تعویض کنید و یا تعمیر.

شیشه جلو هیوندای توسان ( ix35 )

در ضمن شما با تماس با ما و وقت قبلی گرفتن از معطل شدن خود جلوگیری میکنید.زیرا اگر شیشه عبداللهی را بشناسید میدانید که همیشه شلوغ هستند و اگر شما با آنها تماس حاصل کنید ،مدیریت به شما وقتی می دهد که دیگر معطل نباشید .

شیشه-توسان-2017
شیشه جلو توسان تی ال

بنابراین شما تماس می گیرید نوع شیشه مد نظر خود را با کمک مشاوران ما که ایرانی می خواهید یا چینی یا اصلی موبیز در میان میگذارید و با گرفتن وقت قبلی دیگر نگران اتلاف وقت خود نباشید.

قیمت شیشه جلو هیوندای توسان ( TL )

جهت استعلام قیمت با شماره 02177196143 تماس بگیرید. و شیشه های جلو در شرکت های مختلفی تولید و عرضه می شود.

شیشه جلو هیوندای توسان 2016

شیشه-عقب-توسان-2017
شیشه درب توسان تی ال

قیمت شیشه عقب توسان TL2017

متاسفانه به علت نوسانات قیمت در بازار و بالا و پایین شدن قیمت دلار و ارز و تاثیر آن بر همه چیز به خصوص شیشه موجب می شود که ما از درج قیمت ثابت معذور باشیم.حال شاید برای شما سوال پیش بیاید که دلار و ارز چه تاثیری روی شیشه دارد ؟ برای خودروهای وارداتی شیشه وارداتی تولید می شود و به دست ما می رسد اما این تاثیر متاسفانه روی شیشه های ایرانی نیز بی تاثیر نیست.

شیشه-عقب-توسان-تی-ال
شیشه عقب توسان تی ال

شیشه عقب توسانTL2017

در قسمت شیشه عقب این خودرو هیتر طراحی شده است که شیشه آن از جنس سکوریت است و دور شیشه نیز مشکی است در ضمن این شیشه دارای سوراخ برف پاک کن نیز می باشد که یعنی برف پاک کن عقب نیز دارد.رنگ شیشه توسان هم سبز سولار و هم دودی موجود است.شرکت هایی که این شیشه را تولید میکنند شامل شرکت امید و آسیا است.

اگر از لحاظ کیفیت بخواهیم برای شما توضیح دهیم کیفیت ایرانی ها متوسط است یعنی اگر قیمت برای شما مهم است می توانید از جنس ایرانی استفاده کنید اما اگر کیفیت برای شما مهمتر است میتوانید از نوع چینی و یا اصلی آن استفاده کنید. زیرا همانطور که می دانید شیشه روی دید شما نیز تاثیر دارد.

اگر شما بر اساس تجربه شیشه عبداللهی می خواهید بدانید کدام شیشه را انتخاب کنید پیشنهاد ما به شما اصلی جنیون است. لازم به ذکر است تمام شیشه های ایرانی و چینی و اصلی در نمایندگی ما موجود است و شما قدرت انتخاب دارید. و پیشنهاد ما صرفا برای افرادی است که ما را می شناسند و اعتماد کردند و نتیجه گرفتند و همچنین قدرت خرید نیز بسیار در این انتخاب مهم است به همین سبب ما فقط به شما مشاوره می دهیم و انتخاب با شماست.

شیشه درب توسان TL2017

برای شیشه های درب نیز شرکت های ایرانی دست به تولید زدند و شرکت امید و آسیا از جمله بهترین شرکت های ایرانی می باشد که این شیشه را تولید می کنند. دقت کنید گفتیم در بین شیشه های ایرانی فقط. شیشه های درب توسان مخصوصا در کابین عقب به رنگ سبز سولار است و از جنس نشکن است.

قیمت شیشه درب هیوندای توسان 2017

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در خصوص این شیشه هستید با ما تماس بگیرید شیشه عبداللهی پاسخگوی تمام سوالات شما هستند.

شیشه-درب-توسان
شیشه درب توسان تی ال

آینه های جانبی توسان TL2017

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید آیینه های بغل توسان برقی تاشو می باشد و همچنین راهنما دار است. شیشه اتومبیل عبداللهی علاوه بر تعمیر و تعویض شیشه اتومبیل ،آیینه و سنسور آن را تعمیر و تعویض می کند.

آینه-های-جانبی
آینه بغل توسان تی ال

تعمیر و تعویض شیشه توسان TL2017

اگر شیشه خودروی شما ترک خورد و شکست دیگر نگران نباشید زیرا شیشه عبداللهی با بهترین متریال و ابزار استاندارد شیشه شما را تعمیر و یا تعویض می کنند.

قیمت شیشه جلو هیوندای توسان 2016

اگر دقت کنید توسان در سال 2008 را با توسان در سال 2016 و 2017 هرکدام را جدا کردیم ، این به ایین منظور است که شیشه های جلو این خودرو ها در مدل های مختلف متفاوت است. یعنی شما نمی توانید شیشه جلو 2018 را برای شیشه جلو 2008 نصب کنید و یا بالعکس.

شیشه عقب هیوندای توسان 2017

توجه کنید شیشه عقب هیوندای توسان 2017 نیز با توسان 2008 تفاوت دارد. حتی با 2014 نیز تفاوت دارد . یعنی شما هنگام خرید غیر حضوری و یا حتی حضوری به این موضوع دقت کنید اگر مدل سال ماشین رو اشتباه کنید محصول اشتباهی را تهیه می کنید.

قیمت شیشه درب توسان tl2017

شیشه درب توسان tl2017 که شامل شیشه درب جلو و عقب و روستونی می باشد.که برای نصب این شیشه خیلی باید دقت کنید اگر یک پیچ جا به جا شود احتمال خرد شدن شیشه به 100 در صد می رسد.

شیشه درب توسان tl2017 در مدل های مختلفی موجود است اعم از ایرانی ،اصلی و چینی.

روستونی توسان TL

اگر به تصاویر بالا دقت کنید مشاهده می کنید که این توسان شیشه لچکی ندارد و تنها روستونی دارد. بهتر است بدانید که اولا شیشه لچکی را حتما اصلی تهیه کنید و دوما اگر کلید خودرو داخل بود هرگز شیشه روستونی توسان خود را خرد نکنید زیرا شاید به ظاهر کوچک باشد اما بسیار گران است.

جهت خرید عمده لوازم یدکی خودرو به فروشگاه اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید.

شیشه سانروف توسان tl 2017

جهت خرید و استعلام قیمت شیشه سانروف توسان تی ال با شماره های زیر تماس بگیرید:

02177090652

02177196143

پاور-سانرف-توسان-تی-ال
قیمت شیشه سانروف
شیشه-سانروف-تی-ال
شیشه سانروف

شیشه جلو هیوندای توسان ( TL )

Hyundai Tucson 2017 windshield
Hyundai Tucson 2017 windshield
جنیون پارت توسان

شیشه جلو هیوندای توسان‌( ix35 )

Hyundai Tucson 2017 windshield
شیشه جلو توسان

Hyundai Tucson Tl (2016 – 2018

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید توسان تی ال یک کراس اور یا همان شاسی بلند می باشد.شرکت هیوندا چون تصمیم داشت ابعاد خودرو های خود را کوچکتر کند در تولید این توسان تصمیم خود را عملی کرد اما متاسفانه پیشرانه آن خیلی ضعیف است و در بین دیگر هیوندا ها از ابعاد کوچکتری برخوردار است.اما از لحاظ ظاهری و آپشن پیشرفت داشت.اگر بخواهیم رقیبان آن را شناسایی کنیم می توانیم به نیسان جوک و تیگو 7 و حتی اسپورتیج اشاره کنیم.

جلو-توسان-تی-ال
شیشه جلو توسان تی ال

این خودرو بین حدود سال 2016 و 2017 از طریق کرمان موتو و یک شرکت دیگر به نام آسان موتور به بازار ایران راه یافت.

مشخصات فنی


موتور
4 سیلندر 16 سوپاپه
وزن 1583 کیلوگرم
تنفس موتورتنفس طبیعی
انتقال نیرودو دیفرانسیل
فاصله بین دو محور 2670 میلیمتر
حداکثر گشتاور192 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده6 سرعته خودکار
شتاب 0 تا 1008.1 ثانیه
حداکثر سرعت– کیلومتر در ساعت
حجم موتور 1999 سی سی
اندازه (میلیمتر)4475 طول – 1850 عرض – 1650 ارتفاع
فاصله بین دو محور حداکثر قدرت 164 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه
جدول مشخصات فنی

خدمات شیشه اتومبیل حسن عبداللهی

هر گونه خدمات در شیشه عبداللهی انجام می شود.


اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]