شیشه بی ام و x4 شیشه بی ام و x4

در این مقاله می خوانیم که شیشه بی ام و x4 با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است. برای استعلام قیمت شیشه جلو عقب و درب بی ام و x4 و تعویض شیشه اتومبیل شرق تهران به صورت حضوری و غیر حضوری با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه-عقب-بی-ام-و-x4-عبدالهی

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

جهت استعلام قیمت شیشه های بی ام و X4 تماس بگیرید.

02177196143

تعویض شیشه درب جلو و عقب

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

قیمت شیشه جلو بی ام و X4

شیشه های جلو ماشین بی ام و x4 به گونه ای طراحی شده است که افراد از نظر تامین امنیت هیچ گونه نگرانی ندارند. چرا که این شیشه ها به صورت چند لایه و با لایه های بسیار خوب و با کیفیت طراحی شده اند تا در برابر ضربه ها و آسیب های ناگهانی مقاوم باشند و از خود استحکام نشان دهند.

شیشه-جلو

همچنین می‌ توان گفت این شیشه ها در برابر ضربه ها و حوادث هیچ گاه خرد نمی شوند بلکه فقط قابلیت ترک خوردن دارند. این یکی از مهم ترین ویژگی های شیشه جلو بی ام و x4 می باشد. که در نظر افراد برای خرید این ماشین تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

شیشه جلو بی ام و (BMW) سری ایکس X4 اتاق F26

این شیشه نیز مانند x33 , i8 دارای دو مدل شیشه می باشد که مدل شیشه دارای سنسور باران و نور می باشد که به رنگ سبز است. در مدل دیگر نیز تمام این ویژگی ها به اضافه هدآپ و دوربین رادار دارد که تابلو خوان است.

شیشه-بی-ام-و-x4

تعویض شیشه جلو بی ام و ایکس 4(bmw x4)

برای تعویض شیشه جلو می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید و نصابان ماهر ما در کمترین زمان و با بهترین کیفیت شیشه شما را تعویض می کنند.

شیشه-جلو-بی-ام-و-x4-عبدالهی-2

شیشه بغل بی ام و X4

شیشه بغل بی ام و x4 هم دارای بهترین جنس و کیفیت می باشد. زیرا امنیت سرنشینان به این چهار شیشه بغل وابسته است. همچنین، این شیشه ها به دلیل جذابیت و رنگ سبزی که دارند، در جلب توجه افراد تاثیر زیادی می گذارند.

شیشه-بغل-بی-ام-و-x4

قیمت شیشه درب بی ام و ایکس(bmw x4)

به دلیل نوسانات قیمت در بازار ما از درج قیمت ثابت معذوریم اما برای استعلام قیمت کافی است با ما تماس بگیرید.

02177090652

تعویض شیشه درب بی ام و ایکس 4(bmw x4)

برای تعویض مهمترین عامل مهارت نصاب است که ما در شیشه اتومبیل عبدالهی نصابان ماهر با تجربه بیش از 3 دهه تجربه داریم. برادران عبدالهی از گذشته تا کنون بهترین نصابان شیشه خودرو بودند و هستند.

شیشه درب جلو بی ام و (BMW) سری ایکس X4 اتاق F26

طریقه نصب شیشه درب مانند سایر خودروهای دیگر است که برای مشاهده می توانید به اپارات ما در عبدالهی گلس سر بزنید و مشاهده کنید.

شیشه عقب بی ام و X4

بی ام و x4 هم دارای خطوطی برای جلوگیری از یخ زدگی و گرم کن بخار گیر است که این شیشه نیز در ایمنی سرنشینان تاثیر می گذارد. به همین دلیل به صورت چند لایه طراحی شده است.

adai-g-fd-hl-ط4

قیمت شیشه عقب بی ام و ایکس 4(bmw x4)

جهت استعلام قیمت با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

تعویض شیشه عقب بی ام و ایکس 4(bmw x4)

برای شیشه عقب نیز همانند شیشه جلو به دلیل وجود آپشن و امکانات خاصی که شیشه دارد در صورتی که نصاب مهارت کافی نداشته باشد متاسفانه ممکن است آپشن شیشه را از کار بیاندازد.

برای خرید و استعلام قیمت شیشه بی ام و x3 کلیک کنید.

شیشه عقب بی ام و (BMW) سری ایکس 4 اتاق F26

جنس شیشه عقب بی ام و ایکس 4 از نوع سکوریت است که دارای سنسور هیتر است. و به رنگ سبز رنگ است.

شیشه لچکی بی ام و X4

اگر با دقت به تصاویر بی ام و x4 نگاه کنید میبینید که این خودرو در قسمت درب کابین عقب شیشه یک تکه ندارد و یک شیشه لچکی نیز وجود دارد. که شیشه را از حالت یک تکه خارج نموده است.شیشه اتومبیل عبدالهی شیشه ایرانی چینی و فابریک این شیشه ها را در نمایندگی خود موجود دارد.

شیشه درب عقب و لچگی بی ام و (BMW) سری ایکس X4 اتاق F26

در این دو نوع شیشه نیز از جنس سکوریت استفاده شده و لازم به ذکز است که هم شیشه سبز موجود است و هم شیشه دودی.

شیشه روستونی بی ام و X4

روستونی روی بدنه خودرو نصب است و شیشه آن با شیشه لچکی کاملا متفاوت است هرگز شیشه روستونی را با شیشه لچکی یا بادگیر اشتباه نگیرید.

شیشه روستونی x4

گلگیر عقب بی ام و (BMW) سری ایکس X4 اتاق F26

رو گلگیری همان روستونی است که در گذشته با این نام مرسوم بوده .

سانروف بی ام و (BMW) سری ایکس X4 اتاق F26

نوع سانروف متحرک است که جنس ان سکوریت و رنگ آن دودی است.

برای مشاهده قیمت شیشه بی ام و می توانید به صفحه شیشه های بی ام و وارد شوید و استعلام قیمت دقیق بگیرید. قبل از اینکه استعلام قیمت بگیرید بهتر است از سایت هایی مانند دیجی کالا و ترب هم قیمت بگیرید و ببینید که تفاوت قیمت ما با سایت های دیگر چقدره. شیشه اتومبیل عبدالهی علاوه بر قیمت کیفیت خوبی را نیز ارائه می دهد هم در مورد کیفیت شیشه و هم در مورد کیفیت کار نصب شیشه روی بدنه.

قیمت شیشه بی ام و x4

همان طور که می دانیم هر چقدر افراد پول بیشتری برای خرید، تعویض و تعمیر شیشه های ماشین خود پرداخت کنند. شیشه هایی با جنس و کیفیت بهتر تحویل می گیرند و خریداری می کنند. به همین دلیل آن ها نباید هنگام خرید شیشه های ماشین خود به قیمت آن توجه کنند. بلکه بهتر است جنس و کیفیت و جذابیت شیشه ها مد نظر شان باشد.

امروزه به دلیل وجود مجموعه خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی، افراد هیچ گونه نگرانی برای نصب، تعویض و تعمیر شیشه های ماشین خود ندارند. به عنوان مثال، افرادی که دارای ماشین بی ام و x4 هستند. می توانند از کارشناسان این مجموعه در مورد قیمت انواع شیشه جلو بی ام و x4 استعلام بگیرند.

شیشه-عقب-بی-ام-و-x4
شیشه-عقب-بی-ام-و-x4

قیمت شیشه های جلو و عقب بی ام و x۴ به دلیل اینکه امنیت سرنشینان را تامین می کند، کمی گران است. همچنین می توان گفت چند لایه بودن این شیشه ها و جنس و کیفیت مواد اولیه برای تولید آن ها نیز، در قیمت شان تاثیر بسیار زیادی می گذارد. قیمت شیشه سانروف ارزان و مناسب باشد و افراد هنگام شکستگی و یا هر گونه مشکل برای این شیشه، می توانند آن ها را با قیمت ارزان خریداری و تعویض کنند. قیمت شیشه های بغل این ماشین نیز ارزان و مناسب می باشد. اما می‌ توان گفت شیشه هایی که رنگ آن ها دودی است، کمی گران می باشند.

شیشه-جلو-بی-ام-و-x4
شیشه-جلو-بی-ام-و-x4

یکی از مهم ترین نکاتی که افراد باید در خرید و قیمت شیشه جلو بی ام و x4 و انواع دیگر شیشه های این ماشین به آن توجه بسیار زیادی داشته باشند. این است که آن ها را بر اساس فرم و بدنه خودرو خریداری کنند و دارای جنس کیفیت بسیار خوب باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

شیشه-درب-بی-ام-و-x4
شیشه-درب-بی-ام-و-x4

بی ام و x4/BMW X4

می دانیم که امروزه تقاضای افراد برای خرید ماشین های شاسی بلند و بسیار لوکس، زیاد شده است. به همین دلیل تولیدکنندگان تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند ماشین های جذاب و شاسی بلند زیبایی را تولید و طراحی کنند. یکی از این ماشین ها، بی ام و x4 می باشد که دارای آپشن ها و مشخصات فنی بسیار خوب و با کیفیت است.

از طرف دیگر می توان گفت، یکی از آپشن ها و قطعات زیبا و مهم این ماشین شیشه های آن می باشد که تولیدکنندگان تمام تلاش خود را کرده اند تا شیشه های بی ام و x4 را با مقاومت و استحکام بسیار بالایی تولید و طراحی کنند و در این کار هم موفق شده اند.

شیشه-بغل-x4
شیشه-بغل-x4

ارائه خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

همان طور که می دانیم، امروزه یکی از مجموعه ها و مراکزی که خدمات بسیار زیادی را در زمینه ی نصب، تعمیر و تعویض انواع شیشه های ماشین به افراد و مشتریان عرضه می کند. مجموعه شیشه اتومبیل عبدالهی می باشد که با داشتن چندین سال سابقه کاری و درخشان افراد بسیار زیادی را به خود جذب کرده است و همگی به این مجموعه اطمینان کامل دارند.

از جمله خدماتی که این مرکز به مشتریان و افراد ارائه می دهد. می توان به نصب انواع شیشه های ماشین در محل کار یا منزل، تعمیر و تعویض انواع شیشه ها و…. اشاره کرد که باعث شده از افراد هیچ گونه نگرانی در زمینه این نوع خدمات نداشته باشند.

از آنجایی که شیشه های ماشین ممکن است به دلیل حوادث ناگهانی و هر گونه ضربه ای آسیب ببینند و شکسته شوند. افراد می توانند هنگام وجود این مشکلات برای انواع شیشه های ماشین مثل شیشه بی ام و x4 به این مرکز مراجعه کنند. از خدمات آن ها بهره ‌مند شوند.

پس امروزه افراد با وجود این مرکز و خدمات رسانی آن، هیچ گونه نگرانی برای تعمیر و تعویض شیشه های ماشین خود ندارند. می توانند در کوتاه ترین زمان، از خدمات این مجموعه برای انواع شیشه های ماشین خود استفاده کنند.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

سوالات متدوال در مورد قیمت

قیمت شیشه جلو بی ام و x4 چنده؟

شیشه ها در برند ها و مدل های مختلفی موجود است. بستگی به نوعی که می خواهید متفاوت است ایرانی چینی اصلی و.. بهتر است برای اطلاع از قیمت با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت شیشه عقب بی ام و x4 چنده؟

شیشه عقب نیز مانند شیشه جلو به همین منوال است. برای اطلاع از قیمت دقیق با 02177090652 تماس بگیرید.

مدت زمان تعویض چند دقیقه است؟

حدودا 45 دقیقه

آیا ضمانت هم دارد؟

آب بندی و نصب شامل ضمانت 100% می شود.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی بی ام و x4
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل بی ام و x4
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو بی ام و x4
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل بی ام و
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو بی ام و x4
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل بی ام و
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )