شیشه بی ام و x1 شیشه بی ام و x1

در این مقاله می خوانیم که شیشه بی ام و x1 با چه کیفیتی طراحی و تولید شده است.

همچنین در مورد قیمت این شیشه ها نیز در مرکز فروش شیشه اتومبیل عبدالهی، توضیحاتی را ارائه می دهیم.

در ادامه این مقاله می خواهیم به بررسی شیشه بی ام و x1 بپردازیم. مزایای این مدل شیشه را بیان کنیم. همچنین می ‌خواهیم مطالبی را در مورد خرید انواع شیشه بی ام و x1 ارائه دهیم و با خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی بیشتر آشنا شویم.

بی ام و x1 (bmw x1)

همان طور که می دانیم امروزه تولید کنندگان و طراحان تمام تلاش خود را کرده اند تا ماشین ها را با شیشه های جذاب و زیبایی تولید و طراحی کنند. زیرا وجود ماشین ها را نمی توان بدون شیشه ها تصور کرد. از طرفی می توان گفت شیشه در ظاهر و فروش ماشین ها تاثیر بسیار زیادی دارند.

بی-ام-و-x1

به عنوان مثال می توان گفت امروزه شیشه های بی ام و x1 را به گونه ای طراحی کرده اند که افراد در یک نگاه جذب این ماشین می شوند. شیشه جلوی این ماشین به گونه ای طراحی شده است که دارای کیفیت بسیار خوب و مرغوب می باشد. در حفظ و تامین امنیت سرنشینان به ویژه راننده تاثیر بسیار زیادی می گذارد. همچنین از تابیدن نور خورشید به چشم های راننده جلوگیری می کند. می دانیم که نه تنها این نوع ماشین، بلکه تمامی مدل های ماشین دارای شیشه های جلو با کیفیت و خوب می باشند. به عبارت دیگر می ‌توان گفت شیشه جلو بی ام و x1 بیش از ۷۰ درصد امنیت افراد داخل ماشین را تامین می کند.

مشخصات فنی

موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1998 سی سی
تنفس موتورتوربوشارژ
انتقال نیرودو دیفرانسیل
وزن1540 کیلوگرم
حداکثر گشتاور350 نیوتن متر در 1250 دور در دقیقه
جعبه دنده8 سرعته خودکار استپ ترونیک
شتاب 0 تا 1006.5 ثانیه
اندازه (میلیمتر)4440 طول – 1821 عرض – 1598 ارتفاع
حداکثر قدرت231 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر سرعت235 کیلومتر در ساعت
فاصله بین دو محور2670 میلیمتر

شیشه بغل x1

شیشه های بغل ماشین بی ام و x1 هم به گونه ای طراحی شده است که دارای فرم و حالت بدنه این خودرو می باشند. طرح بسیار زیبا و جذابی نیز دارند. همچنین می ‌توان گفت نام برند و شماره شرکت تولید کننده این شیشه ها نیز در پایین آن درج شده است. افراد می توانند با وجود هر گونه مشکلی این نوع شیشه ها را به راحتی تعویض و تهیه کنند.

شیشه عقب

شیشه عقب بی ام و x1 هم به گونه ای طراحی شده است که بسیار جذاب و با کیفیت می باشد. همچنین می ‌توان گفت این شیشه دارای خطوطی برای جلوگیری از یخ زدگی و شکسته شدن می باشد که افراد به دلیل داشتن کیفیت و جنس بسیار خوب این شیشه ها جذب این ماشین می شوند.

خرید شیشه بی ام و x1

همان طور که می دانیم قیمت شیشه های ماشین ها با توجه به مدل ماشین و ویژگی و جنس هایی که دارند. متفاوت و متغیر می باشد. قیمت شیشه های جلو ماشین ها بر اساس جنس و کیفیتی که دارند و میزان تامین امنیت سرنشینان محاسبه می شود.

قیمت شیشه جلو x1

می‌ توان گفت قیمت شیشه جلو بی ام و x1 به دلیل اینکه دارای جنس و کیفیت و مواد اولیه بسیار خوب و مرغوب می باشد، دارای قیمت بالاتری هم است. اما مراکز فروش به این افراد توصیه می کنند که هر چقدر هم برای خرید این شیشه پول پرداخت کنند، ارزش اش را دارد.

قیمت شیشه جلو بی ام و  x1پس به دلیل اینکه بیشتر امنیت سرنشینان از جمله راننده را به عهده دارد و تامین می کند، گران تر و بالا تر می باشد. از طرف دیگر می توان گفت قیمت شیشه بغل بی ام و x1 نیز به دلیل اینکه دارای طرح و فرم بسیار زیبا می باشد، متوسط و کمی بالا است که افراد می توانند آن ها را با قیمت مناسب خریداری کنند.

قیمت شیشه عقب x1

قیمت شیشه عقب بی ام و x۱ اگر چه به صورت چند لایه تولید و طراحی شده است و دارای خطوطی برای جلوگیری از یخ زدگی و خرد شدن می باشد، اما بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

 یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید شیشه های بی ام و x1  این است که افراد باید آن ها را از مراکز معتبر که دارای انواع شیشه می باشند، خریداری کنند تا بتوانند آن ها را با قیمت کمتر و منطقی تر خریداری کنند و از خدمات آن مراکز بهره مند شوند.

افراد می توانند این شیشه ها را و یا انواع دیگر شیشه های ماشین را از مجموعه شیشه اتومبیل عبدالهی خریداری کنند. مرکزی که دارای انواع شیشه های ماشین می باشد و آن ها را به بازار و مشتریان با خدمات بسیار زیادی عرضه می کند.

 این مرکز به دلیل اینکه شیشه های ماشین را با جنس و کیفیت بسیار خوب به افراد و مشتریان عرضه می کند. دارای اعتماد و اعتبار بسیار زیادی در بین آن ها می باشد و افراد می توانند از خدمات و راهنمایی های کارشناسان این مراکز برای خرید انواع مختلف شیشه های ماشین بهره‌ مند شوند.

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

خرید شیشه مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی

همان طور که می دانیم بر اساس گزارش هایی که تاکنون ارائه شده است. یکی از مراکز عرضه کننده انواع شیشه های ماشین، نصب و تعمیر انواع شیشه، نصب شیشه ها حتی در محل کار یا منزل و…..، مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی می باشد.

این مرکز با چندین سال سابقه کاری دارای ارزش و اعتبار بسیار زیادی نزد مردم و مشتریان می باشد. خدمات بسیاری را برای عرضه انواع مختلف شیشه ها مثل شیشه بی ام و x1 به مردم ارائه می دهد. از طرف دیگر می توان گفت امروزه افراد هیچ گونه نگرانی در مورد تعویض و تعمیر شیشه های شکسته شده و یا آسیب دیده ماشین خود ندارند. می توانند به راحتی از خدمات این مرکز شیشه بهره‌ مند شوند.

پس افراد می توانند برای بهره مندی از خدمات این مرکز شیشه از جمله تعمیر انواع مختلف شیشه ها،  تعویض آن ها و نصب شان در منزل به صورت حضوری و یا غیر حضوری، به این مراکز مراجعه کنند. از خدمات آن ها بهره‌ مند شوند و هیچ گونه دغدغه ای برای نصب و تعمیر آن ها نداشته باشند.

لوازم یدکی بی ام و x1

جهت خرید بی لوازم یدکی بی ام و x1 می توانید به وب سایت اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید انواع آینه x1 , و دیگر قطعات یدکی در فروشگاه اینترنتی یدک فیت موجود است.از موارد پر فروش یدک فیت می توان به پخش عمده تسمه و پخش شیشه بالابر عمده و پخش عمده آینه خودرو و .. اشاره کرد.

شیشه خودرو حساس ترین قطعه

از آنجایی که شیشه جز قطعات حساس و شکستنی است برای ارسال آن باید احتیاط لازم به عمل آید شیشه اتومبیل عبدالهی تمام شیشه ها را با یک بسته بندی معقول و منطقی بسته بندی می کند و به هر جای ایران که فکرش را کنید ارسال می کند ما ارسال شیشه حتی به کشور عراق نیز داشتیم. شما اگر در تهران نیستید می توانید با یک تماس به عبدالهی گلس این شیشه را خریداری نموده و بهترین شیشه را با بهترین کیفیت و با بهترین قیمت خریداری کنید.

تعویض شیشه جلو بی ام و x1

تعداد تعویض شیشه بی ام و بسیار است اما متاسفانه یا خوشبختانه به علت تعداد زیاد مراجعین همه ی افراد عبدالهی گلس ملزم به تعویض شیشه خودرو های دیگر می شوند و ویدیو ناقص شده است اما شما می توانید به آپارات ما مراجعه کنید و تعویض انواع شیشه های بنز و بی ام و را مشاهده کنید.