با ما همراه باشید برای معرفی شیشه بی ام و X3 و معرفی شیشه های جانبی بی ام و ایکس 3. ما می خواهیم در این مقاله به گونه ای جنس شیشه و آپشن های یک شیشه را برای شما شناسایی کنیم تا بدانید هر شیشه ای چه امکاناتی می تواند داشته باشد آیا همه ی شیشه ها دارای این آپشن ها هستند؟

بی-ام-و-ایکس-3

تعویض شیشه جلو بی ام و x3

قیمت شیشه جلو بی ام و ایکس 3(bmw x3)

برای استعلام قیمت و هزینه نصب می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. بدون شک عبدالهی گلس بهترین شیشه اتومبیل در تهران می باشد. که برای خرید و ارسال نیز می توانید در هر جای کشور که باشید تنها با یک تماس به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید زیرا شیشه اتومبیل عبدالهی ارسال به سراسر کشور دارند.

02177196143

قیمت تعویض شیشه جلو بی ام و ایکس 3(bmw x3)

هزینه تعویض تقریبا به نسبت خود شیشه بسیار ناچیز است و چیزی حدود 400-500 هزار تومان می باشد. اما برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

02177090652

شیشه جلو بی ام و ایکس 3(bmw x3)

بهتر است ابتدا شیشه های بی ام و را به دو بخش تقسیم کنیم:

بخش اول شیشه بی ام و x3 از سال 2003 الی 2013: در این سری از شیشه های بی ام و سنسور باران و نور وجود دارد و فاقد هدا آپ است. و جنس شیشه در هر دو از جنس لمینت می باشد.

و بخش دوم شیشه بی ام و از سال 2014 الی 2018: در این نوع شیشه علاوه بر سنسور باران و نور دارای هدآپ و دوربین رادار دارد.جنس شیشه از نوع لمینت است.

تعویض شیشه جلو بی ام و ایکس 3(bmw x3)

شاید به نظر نصب شیشه خودرو ساده به نظر رسد اما اگر نصاب ماهر نباشد ممکن است شیشه خودرو شما از حالت آب بندی خارج شود و یا شیشه خودرو ممکن است یا در حالت نصب و یا یک ساعت بعد علاوه بر خارج شدن از حالت آب بندی نیز ممکن است شیشه خرد شود.

نصابان ما در شیشه اتومبیل عبدالهی نیز با سابقه و کار بلد هستند تا به الان یک نفر از کار عبدالهی گلس ناراضی نبوده.

در ضمن با بهترین متریال و با کیفیت درجه 1 شیشه شما را نصب می کنند.شیشه را با بهترین چسب اروپایی اصلی ، چسب پلی یورتان به بدنه خودرو می چسبانند.

لازم به ذکر است که شیشه اتومبیل عبدالهی با یک شرکت اروپایی در ارتباط است که شیشه های اصلی را نیز بدون واسطه از ایشان تهیه می کنند. شما چه شیشه ایرانی چه شیشه اصلی بخواهید تنها کافی است با شیشه اتومبیل عبدالهی نماس حاصل فرمایید.


قیمت شیشه عقب بی ام و ایکس 3(bmw x3)

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید. 02177196143
ارائه خدمات به صورت سرویس سیار نیز انجام می پذیرد.

بی-ام-و-333

قیمت تعویض شیشه عقب بی ام و ایکس 3(bmw x3)

هزینه تعویض شیشه عقب بی ام و ایکس تری 400 الی 500 هزاتومان می باشد که برای اطلاع دقیق تر این مبلغ می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. آپدیت قیمت در تاریخ 1401/04/06

شیشه عقب بی ام و ایکس 3(bmw x3)

شیشه عقب بی ام و x3دارای سنسور هیتر است و جنس شیشه از نوع سکوریت است. جالب است بدانید که نوع هیتر در این خودرو متفاوت از خودروهای دیگر است و به شکل خطوط پرگاری شکل و نیم هلال مانند است. انواع شیشه های عقب در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

شیشه-عقب-ایکس-3

تعویض شیشه عقب بی ام و ایکس 3(bmw x3)

برای تعویض شیشه عقب به علت سنسور هیتری که دارد بسیار دقت کنید و خودرو خود را به هر شخصی نسپارید. زیرا اگر نصاب ناشی باشد ممکن است سنسور هیتر شما را خراب کند.
همچنین بدانید که شیشه عقب از نوع شیشه ایمنی یا safty glass یا به زبا ن ما شیشه نشکن( همان سکوریت ) است.
ارائه سرویس سیار در محل جهت نصب امکان پذیر است اما این سرویس برای استان تهران است.اما ارسال به سراسر کشور نیز فراهم است.


قیمت شیشه درب بی ام و ایکس(bmw x3)

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.
ارائه خدمات به صورت سرویس سیار نیز انجام می پذیرد.

شیشه-بغل-ایکس-3

قیمت تعویض شیشه درب ب ام و ایکس 3(bmw x3)

هزینه تعویض برای شیشه درب جلو و شیشه درب عقب و شیششه های جلو و عقب تفاوتی ندارد و مانند همان شیشه جلو و شیشه عقب می باشد.

شیشه درب بی ام و ایکس 3(bmw x3)

جنس شیشه درب ها از نوع سکوریت است که به رنگ سبز رنگ می باشد و در بازار عرضه می شود. شما برای نصب شیشه می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و یا برای نصب سیار اگر تهران هستید تماس بگیرید. و اگر خارج از تهران هستید نیز می توانید با عبدالهی گلس تماس بگیرید تا شیشه را برای شما با بسته بندی ایمن ارسال کنند.

تعویض شیشه درب بی ام و ایکس 3(bmw x3)

در تمام مقاله ها به این امر اشاره کردیم که شیشه های درب معمولا از جنس شیشه عقب می باشند به غیر از برخی شیشه ها که از جنس لمینت سه لایه می باشند زیرا شیشه لمینت در برابر ضربه مقاوم است و شیشه سکوریت زمان خورد شدن به سرنشینان آسیب نمی رساند یا آسیب کمتری می رساند. هر دو نوع شیشه مزیت هایی دارند. اما طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده شیشه لمینت را برای شیشه جلو مناسب دیدند و شیشه سکوریت را برای شیشه درب ها و شیشه عقب.
جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.02177196143
ارائه خدمات به صورت سرویس سیار نیز انجام می پذیرد.


ترمیم شیشه ب ام و ایکس 3(bmw x3)

ترمیم-ایکس-3

پولیش شیشه ب ام و ایکس 3(bmw x3)

ممکن است شیشه خودرو شما طوری ترک خورده باشد که با یک ترمیم و یک پولیش مشکل حل شود.برای فهمیدن این موضوع شما دوتا راه حل دارید اول اینکه به صورت حضوری مراجعه کنید و متوجه شوید که آیا لازم است تعویض کنید و یا ترمیم؟

و راه حل دوم می توانید از ترک شیشه و خط و خشی که روی شیشه وجود دارد یک ویدیو کامل تهیه کنید و برای شماره زیر در واتساپ ارسال کنید.در این شرایط نیاز به حضور شما نیست و مشاوران ما از طریق مشاهده این ویدیو به شما می گویند که آیا نیاز به ترمیم دارد و یا نیاز به تعویض دارد.

در ضمن برخی افراد نیز تنها به علت ترک مراجعه نمی کنند و به دلیل اینکه شیشه ها با گذشت زمان و طولانی مدت کدر می شود و راننده دید خوبی ندارد و از طرفی روی جلوه ظاهری خودرو نیز تاثیر دارد برای پولیش و تعویض مراجعه می کنند اما پیشنهاد ما به شما تعویض است زیرا پولیش را باید هر چند وقت انجام دهید.

شیشه سانروف بی ام و X3

سانروف-بی-ام-و-X3
سانروف بی ام و X3

علت تفاوت قیمت شیشه بی ام و x3 در بازار چیست؟

اگر مطالب بالا را با دقت مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که شیشه ها دارای تنوع است هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ آپشن و امکانات شیشه.متاسفانه در بازار قیمت ها بسیار متنوع است و هر شخصی ی قیمتی را صادر می کند. اما شیشه اتومبیل عبدالهی تمام برند ها را با قیمت مناسب و کیفیت در جه 1 موجود دارند و برای شما نصب می کنند.

تفاوت برند شیشه bmw x3

برای خرید و یا تعویض شیشه بی ام و ایکس تری لازم است که بدانید این شیشه چند مدل تنوع دارد؟ و کدام بهتر است.شیشه های موجود در بازار شامل شیشه ایرانی چینی و اصلی که البته شیشه ایرانی خودش دارای زیر مجموعه های زیادی است زیرا چند تولید کننده شیشه داریم. و لازم است بدانید که این شیشه ها از لحاظ کیفیت خوب هستند و نیاز به هزینه گزاف بابت نصب شیشه اصلی کنید اما برخی افراد بسیار روی خودرو حساس هستند و تمایل دارند همه چیز فابریک اصلی باشد. مانعی نیست ما تمام مششاوره ها را به شما می دهیم و در نهایت با تصمیم شما عزیزان شیشه را نصب خواهیم کرد.


تفاوت چسب مورد استفاده در نصب شیشه بی ام و x3

چسب مورد استفاده در نصب یکی از مهم ترین عوامل در نصب شیشه و کیفیت کار می باشد.اگر از چسب مناسب استفاده نشود آب بندی شیشه بعد از مدت موتاهی از بین می رود و آب به داخل کابین راه پیدا می کند.همچنین در صورت نصب نادرست شیشه ممکن است به علت نفوذ هوا صدای شبیه زوزه در هنگام حرکت در شیشه ایجاد شود.
در مرکز خدمات شیشه اتومبیل دکتر گلس شیشه های درجه یک از تمام برند های موجود در بازار و چسب درجه یک با کیفیت استفاده می شود و شیشه بعد از نصب گارانتی کتبی می شود.یکی از علت های قیمت بالای شیشه بی ام و X3 اصلی هزینه گمرکی می باشد.


آیا تعویض شیشه x3 گارانتی دارد؟

در پاسخ به این سوال کامل و مطمئن و صد در صدی به شما می گوییم بله . خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی تماما شامل گارانتی است زیرا مهارت نصابان عبدالهی گلس به قدری خوب و قابل قبول است . که با سه دهه تجربه یک نارضایتی در این مورد نبوده ما در شیشه اتومبیل عبدالهی از نصابان با تجربه و کار بلد استفاده می کنیم. (شیشه اتومبیل عبداللهی به مبتدی ها نیز آموزش نصب داده و تمام نصاب های کار آموز شیشه اتومبیل عبدالهی همه برای خود یک مجموعه را اندازی کردند به قدری ایشان در این زمینه مهارت دارند که علاوه بر کار شیشه اتومبیل موجب کار آفرینی نیز شدند.) اما برادران عبدالهی با بیش از سه دهه خودشان شیشه شما را نصب می کنند.


ب ام و ایکس 3(bmw x3)

-مشخصات فنی:

در جدول زیر مشخصات به صورت کوتاه و مختصر ذکر شده است.

مدل خودروبی ام و X3
حداکثر سرعت کیلومتر بر ساعت230  کیلومتر بر ساعت
حجم موتور (سی‌سی)1997  سی‌سی
شتاب صفر تا 1006.5 ثانیه
حداکثر گشتاور نیوتن‌متر350 نیوتن‌متر در 4800 دور در دقیقه
گیربکس8 سرعته اتوماتیک
مصرف سوخت (ترکیبی)7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر
حداکثر قدرت اسب‌بخار242 اسب‌بخار در 5000 دور در دقیقه
پیشرانهپیشرانه چهار سیلندر خطی توربوشارژ

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی بی ام و
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل بی ام و
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو بی ام و
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل بی ام و
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو بی ام و
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل بی ام و
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )

بهترین لوازم یدکی 405 در تهران کجاست؟ آیا لوازم یدکی 405 اینترنتی هم و غیر حضوری هم داریم؟ بله ما میخواهیم به شما لوازم یدکی یدک فیت را معرفی کنیم که بهترین لوازم یدکی 405 در تهران می باشندکه ارسال به سراسر کشور نیز دارند.در ضمن به صورت حضوری هم می توانید مراجعه کنید.