شیشه بی ام و 428i، شاید تا به حال درمورد اهمیت شیشه و جنس آن شنیده باشید. این قطعه شکننده همانطور که می دانید بیشتر قسمت های خودرو  شما را پوشش داده است که شامل قسمت ها جلویی، عقبی، درب ها، سقف و بدنه خودرو می باشد. جنس این شیشه ها از دو گلس سکوریت و لمینت ساخته است. البته نا گفته نماند که در برخی از خودرو ها، تمام شیشه ها از جنس لمینت ساخته می شود تا مقاومت آن ها بالا برود. در ادامه با مقاله شیشه بی ام و 428i  همراه ما باشید. چرا که می خواهیم تمام شیشه های این خودرو بی نظیر را برای شما بررسی کنیم.

شیشه بی ام و 428i

تعویض شیشه جلو بی ام و 428I

جهت خرید شیشه و تعویض انواع شیشه های بی ام و 428 و سایر بی ام ها می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

خودرو بی ام و 428i

ماشین های شرکت بی ام و در جهان بسیار معروف هستند. خودرو بی ام و سری 4 یا بی ام و 428i یکی از این خودرو ها است. این ماشین یک کوپه کامپکت تولید شده سری 4 به طور رسمی در 5 دسامبر 2012 به بازار معرفی شده و بر طبق جزئیات منتشر شده بی ام و قصد دارد جایگزین کوپه سری 3 جدید را با نام جدید سری 4 تولید کند تا محصولات خانوادگی و اسپرت خود را هم متمایز کند. این کار به عنوان اولین الگو برداری از شرکت آئودی، که از چند سال قبل از سال 2012 نسخه های کوپه و کاپریو خودروی ای 4 را با نام ای 5 عرضه می کند، عنوان شد.

شیشه بی ام و 428i

این خودرو دارای شیشه های جلویی، عقبی، شیشه درب های جلو، سانروف و روستونی می باشد. همانطور که می دانید این خودرو دو در بوده و دارای شیشه های عقب نیست. در ادامه به تمامی این شیشه ها می پردازیم.

شیشه جلو بی ام و 428i

شیشه درب جلویی این خودرو دارای سنسور نور و باران و سنسور بخار گیر می باشد. همچنین از آفتاب گیر بالای شیشه هم برخودار هستند و در تیپ رنگ سبز ضد اشعه آفتاب هستند. جنس شیشه ای که برای ساخت شیشه های جلو این خودرو استفاده می شود لمینت است. به شیشه هایی که از چندین لایه شیشه و طلق پی وی بی ساخته شده اند لمینت گفته می شود. این طلق ها چسبنده هستند و اگر شکسته شوند قطعات آن ها به یکدیگر می چسبد و پخش نمی شوند.

قیمت شیشه جلو بی ام و 428i

-قیمت شیشه جلو بی ام و 428i  (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه اتومبیل عبدالهی پذیرای تمام خدمات شیشه خودرو شما اعم از ترمیم و سنگ خوردگی و ترک شیشه، تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو، فروش و تعویض شیشه بالا بر خودرو و … می باشد. از همین رو برای کسب اطلاعات  استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب بی ام و 428i

شیشه عقب این خودرو دارای گرم کن بخار گیر بوده و به رنگ سبز است. گلس های عقب، هنگام باز شدن سانروف آن داخل خودرو می رود. گرم کن درواقع همان خطوط المنت هستند که برای از بین بردن قطرات برف و باران و همچنین بخار شیشه و در نتیجه واضح تر کردن دید راننده ساخته شده اند. چرا که بخار بخاری تنها بخار و قطرات شیشه عقب را از می برند و گرمای آن ها به شیشه عقب نمی رسد. جنس شیشه های عقب این خودرو و بیشتر خودرو از گلس های سکوریت است که به آن ها تمپورت و یا نشکن نیز گفته می شود.

قیمت گلس عقب بی ام و 428i

-قیمت شیشه عقب اتومبیل بی ام و 428i  (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

به دلیل نوساناتی که در قیمت شیشه خودرو موجود است، متاسفانه قادر به درج قیمت آن ها نیستیم اما می توانید برای اطلاع از آن ها و مشاوره رایگان با متخصصین ما، با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه درب های جلو  بی ام و 428i

شیشه درب های جلو این خودرو با دو عدد سوراخ که در قسمت روی شیشه قرار دارند روی بلا بر برقی نصب می شوند. درواقع به شیشه درب های جلو، عقب، سانروف، لچکی و روستونی به جز شیشه جلو گلس های جانبی گفته می شود و معمولا جنس آن ها از سکوریت است. شیشه های سکوریت در کارخانه و داخل کوره های مخصوص با دمای 600 الی 700 درجه سانتی گراد حرارت دیده و سریعا سرد می شوند. این سرد و گرم شدن شیشه های سکوریت باعث بالا رفتن استحکام آن ها می شود.

قیمت گلس درب های جلو  بی ام و 428i

-قیمت شیشه درب های جلو خودرو بی ام و 428i  (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

برای انجام همه کار های شیشه خودرو خود با ما تماس بگیرید و در صورت تمایل هماهنگی های لازم را انجام دهید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

شیشه سانروف بی ام و 428i

شیشه های سانروف پنل هایی هستند که روی سقف خودرو هایی که لوکس و یا اسپرت هستند ساخته می شوند. این شیشه ها انواع مختلفی دارد که برخی از آن ها شامل چشم انداز، باز شونده، جمع شونده، جوا شونده، داخلی و … هستند. وظیفه آن ها معمولا ورود نور به داخل خودرو و تعویض هوای داخل کابین با خارج آن می شوند. جنس شیشه سانروف ها از شیشه های خودرو ساخته شده است که درواقع همان شیشه سکوریت هستند.

شیشه های سکوریت در صورت شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل شده و کاملا پخش می شوند. اما قطعات این شیشه ها آنقدر ریز هستند که آسیبی به سرنشینان خودرو نمی رسانند. برای خرید انواع تیغه برف پاک کن به فروشگاه اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید.

قیمت شیشه سانروف بی ام و 428i

-قیمت شیشه سانروف خودرو بی ام و 428i  (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه روستونی بی ام و 428i

شیشه های روستونی در این خودرو و خودرو های دیگر معمولا روی قسمت بدنه خودرو قرار گرفته و به شکل مثلث کوچک هستند. این شیشه ها به صورت ثابت نصب می شوند. از آنجایی که این گلس ها از جزو شیشه های جانبی هستند، در نتیجه از جنس ساکوریت ساخته می شوند. این شیشه ها در طول دوره تغییر رنگ نمی دهند و هیچ گونه پستی یا بلندی ندارند. همچنین دارای قطعات ایمن بعد از شکستن هستند. اما متاسفانه قابلیت ترمیم را دارا نیستند.

قیمت شیشه روستونی بی ام و 428i

-قیمت شیشه روستونی ماشین بی ام و 428i  (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

زمان تعویض شیشه bmw 428i

45 دقیقه نهایتا 1 ساعت

خدمات سیار شیشه بی ام و 428i در غرب تهران دارید؟

بله خدمات سیار ما در سراسر تهران فراهم است.

چند ساعت بعد از تعویض می توان به کارواش مراجعه کرد

به دلیل استفاده از چسب پلی یورتان دو ساعت بعد شما می توانید شیشه را با آب شستشو دهید اما بهتر است تا 24 ساعت صبر کنید.

آیا شما برای آب بندی و تعویض شیشه ضمانت می دهید؟

بله شیشه اتومبیل عبدالهی ضمانت 100 % به شما می دهد برای تعویض و آب بندی .

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی