ما در این مقاله می خواهیم به قیمت شیشه برلیانس v5 (شیشه جلو ، شیشه عقب ،شیشه درب ) بپردازیم. و به شما بگوییم که بهترین مارک شیشه اتومبیل چیست؟ از کجا شیشه های v5 را خریداری کنید و برای تعویض به مرکز شیشه اتومبیل در تهران مراجعه کنید.

برلیانس-وی-5

با مقاله ای دیگر از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی همراه ما هستید. شیشه خودرو یکی از قطعاتی است که متاسفانه توجه زیادی به آن نمی شود. در حالی که این شیشه در شرایط مختلف در حفظ امینت شما تاثیر دارد. به عنوان مثال تصور کنید خودرو خود را در مکانی پارک کردید یا در حال حرکت در یک جاده هستید و برف می بارد، اگر شیشه خودرو نبود چه اتفاقی می افند؟ جواب این سوال چندان سخت نیست، بی شک خودرو شما را برف فرا می گرفت، نمی توانستید مسیر جلویی خود را به راحتی ببینید و بسیاری از موارد دیگر اتفاق می افتاد. پس با شیشه برلیانس v5 همراه ما باشید.

شیشه برلیانس v5

خودرو برلیانس وی 5 از شیشه های جلو، عقب، درب های جلو و درب های جلو و درب عقب و شیشه لچکی برخورد است. به گلس های عقب، درب ها و لچکی بجز شیشه جلو، شیشه های جانبی نامیده شده و معمولا جنس آن ها از سکوریت است شیشه جلو نیز از جنس لمینت ساخته شده است.

قیمت-شیشه-برلیانس-v5
قیمت-شیشه-برلیانس-v5

شیشه جلو برلیانس v5

شیشه جلو این خودرو دارای پایه آینه در قسمت بالا  و سط است و در تیپ رنگی سبز لایت با بالا آفتاب گیر سبز رنگ می باشند. جنس این گلس ها از لمینت است. اگر نمی دانید شیشه لمینت چیست، باید به شما بگوییم که شیشه لمینت از چندین لایه طبق چسبنده پی وی بی ساخته شده که به دلیل این خاصیت چسبندگی این شیشه ها بعد از شکستن پخش نشده و نمی ریزند. بلکه به صورت چسبنده در کنار هم قرار می گیرند.

قیمت گلس جلو برلیانس v5

-قیمت شیشه جلو خودرو برلیانس v5 (2011 تا 2020): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو برلیانس v5 (2012 تا 2020): تماس بگیرید.

شیشه اتومبیل عبدالهی آماده ارائه تمامی خدمات شیشه خودرو با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت است. پس برای استعلام قیمت آن ها با ماس تماس بگیرید.

شیشه-برلیانس-v5
شیشه-برلیانس-v5

شیشه عقب برلیانس v5

شیشه عقب این خودرو شامل دو مدل می شود که در بعضی از آن ها سوراخ برف پاک کن نصب شده و در برخی از آن ها این سوراخ وجود ندارد. البته در هر دو مدل گرم کن بخار گیر وجود داشته و در تیپ رنکی سبز لایت هستند. این شیشه ها روی درب صندوق به صورت ثابت نصب می شوند.

گرم کن درواقع همان خطوط برجسته المنت هستند که در تمام خودرو ها مشاهده می شود. کاربردی که این خطوط دارند این است که هنگامی که هوا سرد می شود و بارش برف و باران و خصوصا بخار شیشه اتفاق می افتد، خطوط المنت با از بین بردن آن ها دید راننده را بهتر می کنند. جنس شیشه های عقب خودرو برلیانس وی 5 از سکوریت ساخته شده است.

شیشه-جلو-برلیانس-v5
شیشه-جلو-برلیانس-v5

قیمت گلس عقب برلیانس v5

-قیمت شیشه عقب خودرو برلیانس v5 (2011 تا 2020): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو برلیانس v5 (2012 تا 2020): تماس بگیرید.

به علت شرایط موجود در قیمت شیشه، قادر به درج قیمت آن ها نیستیم و از شما مشتریان گرامی عذر خواهی می کنیم. اما برای استعلام این قیمت ها لطفا با ما تماس بگیرید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب برلیانس v5

شیشه درب های جلو و درب های عقب این خودرو با دو عدد سوراح که در قسمت پایین آن وجود دارد، روی شیشه با بالا بر برقی نصب می شوند و در تیپ رنگی سبز لایت هستند.  لازم به ذکر است که شیشه درب های عقب به شکل مستطیل شکل می باشند. جنس این شیشه ها نیز از سکوریت ساخته شده است. ناگفته نماند که این گلس ها تمپورت و نشکن نیز نامیده می شوند.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب برلیانس v5

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب  خودرو برلیانس v5 (2011 تا 2020): تماس بگیرید.

-گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو برلیانس v5 (2012 تا 2020): تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت شیشه برلیانس v5 با شماره 09123236211 تماس بگیرید.

شیشه لچکی برلیانس v5

خودرو برلیانس v5 دارای گلس لچکی است که در قسمت بالای گلگیر عقب قرار دارد و با فریم پلاستیکی روی شیشه و بدنه به صورت ثابت نصب می شود. این نوع شیشه ها به طور کلی قابلیت  خاصی نداشته و بیشتر جنبه تزئینی دارند. این گلس ها در تیپ رنگی سبز لایت هستند. جنس گلس لچکی این اتومبیل از جنس سکوریت ساخته شده است.

برای ساخت گلس های سکوریت شیشه های خام در کارخانه داخل کوره های مخصوص قرار گرفته و با دمای 600 الی 700 درجه حرارت می بینند و بعد از مراحل سرد سازی، به صورت شیشه سکوریت در می آیند که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند.

شیشه-درب-برلیانس-v5
شیشه-درب-برلیانس-v5

در مورد نوع شکستن این شیشه ها باید به شما بگوییم که این گلس ها به قطرات بسیار ریزی تبدیل شده و برعکس شیشه های لمینت پخش شده و می ریزند. لازم به ذکر است که گلس های تمپورت دارای ذرات ایمن بعد از شکستن هستند. همچنین در طول دوره نیز تغییر رنگ نمی دهند و از هیچ گونه پستی و بلندی هم برخودار نیستند.

قیمت گلس لچکی برلیانس v5

-قیمت شیشه لچکی خودرو برلیانس v5 (2011 تا 2020): تماس بگیرید.

-گلس لچکی خودرو برلیانس v5 (2012 تا 2020): تماس بگیرید.

جهت انجام تمامی خدمات شیشه خودرو خود و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

شیشه-برلیانس-v5-ufn
شیشه-برلیانس-v5-ufn

خودرو برلیانس v5

خودرو برلیانس وی 5 یک خودرو کامپکت کراس اوور می باشد که توسط شرکت برلیانس اتو تولید می شود. این خودرو در نمایشگاه خودرو گوانگژو 2011 با قیمت های 109.800 تا 165.800 یوان به بازار عرضه شد.

مشخصات برلیانس v5

نام خودرو: برلیانس v5

کشور سازنده: چین

مشخصات فنی

موتور: 4 سیلندر

حجم موتور: 1600 سی سی

تنفس موتور: تنفس طبیعی

انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو

حداکثر قدرت: 112 اسی بخار در 5800 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 151 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

جعبه دنده: 5 سرعته خودکار

شتاب 0 تا 100: 12 ثانیه

حداکثر سرعت: 178 گیلومتر در ساعت

وزن: 1465 کیلوگرم

اندازه (میلی متر): 4405 طول- 1800 عرض- 1627 ارتفاع

فاصله بین دو محور: 2630 میلی متر

مصرف سوخت و استاندارد ها

مصرف سوخت سوخت ترکیبی: 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر

حجم باک: 55 لیتر

استاندارد آلایندگی: یورو 4

قیمت شیشه جلو برلیانس v5 چنده؟

برای استعلام قیمت شیشه جلو و سایر شیشه های برلیانس v5 با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

مدت زمان تعویض شیشه برلیانس وی 5 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه الی 1 ساعت

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی