خودرویی که امروز قصد داریم شیشه های آن را برای شما بررسی کنیم شیشه اس دبلیو ام g01 است. همانطور که می دانید شیشه خودرو از شما در هنگام حوادث ناگوار مانند تصادف محافظت کرده و به وجود آمدن آسیب های احتمالی جلوگیری می کند. از همین رو جزو واجبات است که ما به دنبال شناخت بیشتر شیشه های خودرو خود و جنس آن ها باشیم. چرا که شناخت بیشتر شیشه خودرو شما از آسیب های مختلف پیشگیری می کند. امروز در سایت شیشه اتومبیل عبدالهی با بررسی شیشه اس دبلیو ام G01 با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

شیشه ام دبلیو ام g01

شیشه خودرو چگونه است شما محافظت می کند؟

جهت توضیح بهتر این موضوع بهتر است تا برای شما مثالی بزنیم. فرض کنید که در جاده حرکت می کنید و برف در حال باریدن است و خودرو شما فاقد هر گونه شیشه ای می باشد. چه اتفاقی می افتد؟ جواب این سوال چندان سخت نیست. در صورت نبود شیشه های خودرو، قسمت های داخلی خودرو شما آسیب می بیند، گرد و غبار وارد خودرو شما می شود، به شدت سردتان شده و در تصادف مشکلات جدی برایتان پیش میاید. در نتیجه شیشه خودرو بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید برای شما و خودروتان مفید است.

شیشه اس دبلیو ام G01

خودرو مذکور دارای شیشه های جلو، عقب، شیشه درب های جلو و درب های عقب است. همچنین از شیشه روستونی و سانروف نیز برخودار می باشد. در بیشتر خودرو ها جنس شیشه های جلویی از لمینت و شیشه های دیگر از سکوریت ساخته شده که در این خودرو هم بدین شکل است. شیشه های این خودرو به غیر شیشه جلو، گلس های جانبی نامیده می شوند. در بخش های بعدی به بررسی شیشه های این خودرو می پردازیم.

شیشه جلو اس دبلیو ام G01

در بخش بعدی عنوان کردیم جنس شیشه جلو این خودرو لمینت است. حال شیشه لمینت چیست ؟ این شیشه که بیشتر با نام شیشه دوجداره نامیده می شود، از دو و یا چند لایه شیشه و چند لایه طلق چسبنده که یی وی بی نام دارد، ساخته شده است. این گلس ها به دلیل وجود این طلق بعد از شکستگی پخش نمی شوند، بلکه به صورت منسجم و چسبنده در کنار هم قرار می گیرند. ناگفته نمایند که شیشه های لمینت در ساختمان های بلند هم کاربرد دارند.

قیمت گلس جلو اس دبلیو ام G01

-قیمت شیشه جلو خودرو اس دبلیو ام G01 (2018- اکنون): تماس بگیرید.

شیشه اتومبیل عبدالهی آماده پاسخگویی به سوالات شما و انجام تمامی خدمات شیشه خودروتان است. در نتیجه با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب اس دبلیو ام G01

حال که با شیشه جلو آشنا شدید، به سراغ شیشه عقب می رویم. اولین موضوعی که باید درمورد این شیشه ها بگوییم، این است که شیشه های عقب این خودرو و اکثر خودرو ها دارای گرم کن می باشد. ممکن است در برخی از مطالب شما آن را با نام خطوط المنت بشناسید. خطوط المنت درواقع خط های برجسته ای هستند که با وصل شدن برق به خودرو دید شما را بهتر می کنند. حتما از خودتان می پرسید چگونه ؟ در جواب به این سوال باید به شما بگوییم که این خطوط هیتر با از بین بردن قطرات برف، باران و همچنین بخار شیشه این کار را انجام می دهند. و بله درست حدس زدید! جنس این شیشه ها از سکوریت ساخته شده است.

قیمت گلس عقب اس دبلیو ام G01

-قیمت شیشه عقب خودرو اس دبلیو ام G01 (2018- اکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی همه کار های مربوط به شیشه خودرو شما به بهترین نحو و با مناسب ترین قیمت انجام می شود. کافی است با ما تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

گلس درب های عقب و درب های جلو اس دبلیو ام G01

این گلس ها از جنس سکوریت ساخته شده اند. در خصوص این شیشه ها دو نکته مهم وجود دارد که آن هم نوع ساخت و نحوه شکستن آن ها است. نوع شکستن این شیشه ها بدین گونه می باشد که بعد از شکستن به تکه های بسیار ریزی تبدیل می شود. همچنین پخش شده و می ریزند و قابلیت ترمیم هم ندارند. اما در خصوص نوع ساخت، این شیشه ها با دمای بالا 600 یا 700 درجه حرارت دیده و به سرعت سرد می شوند. به همین جهت، از مقاومت بالایی برخودار هستند.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب اس دبلیو ام G01

-قیمت گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو اس دبلیو ام G01 (2018- اکنون): تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات در خصوص شیشه های این خودرو و قیمت آن ها با ما تماس بگیرید.

شیشه روستونی اس دبلیو ام G01

شیشه روستونی، روی پشت درب های عقب و بدنه خودرو قرار می گیرد که در خودرو های امروزی به صورت ثابت نصب می شوند. شکل آن ها معمولا شکل ذوزنقه، مستطیل و مثلث است و سایز آن ها کوچک می باشد. در این خودرو شکل این شیشه به شکل مستطیل کوچک است. درواقع این گلس ها بیشتر کاربرد تزئینی دارند. برای جنس این گلس ها نیز از سکوریت و یا همان تمپورت استفاده شده است.

قیمت گلس روستونی اس دبلیو ام G01

-قیمت شیشه روستونی خودرو اس دبلیو ام G01 (2018- اکنون): تماس بگیرید.

در صورت تمایل برای هماهنگی های لازم و استعلام قیمت این شیشه ها، با گلس عبدالهی در تماس باشید. همچنین در شیشه اتومبیل عبدالهی قابلیت انجام خدمات سیار نیز وجود دارد.

گلس سانروف اس دبلیو ام G01

به پنل هایی که در سقف خودرو های اسپرت و لوکس ساخته می شوند، سانروف گفته می شود. این قطعات موجب ورود نور و تعویض هوا داخل کابین می شوند. جنس شیشه سانروف ها از شیشه خودرو ها است که همان سکوریت می باشد.

البته شما می توانید این پنل ها را در خودرو های دیگر نیز نصب کنید که ما این پیشنهاد را به شما نمی کنیم. چرا که ممکن است به بدنه خودرو شما آسیب وارد شود.

قیمت سانروف اس دبلیو ام G01

-قیمت شیشه سانروف خودرو اس دبلیو ام G01 (2018- اکنون): تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه روستونی اس دبلیو ام g01
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل اس دبلیو ام g01
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو اس دبلیو ام g01
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل اس دبلیو ام g01
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو اس دبلیو ام g01
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل اس دبلیو ام g01
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای