امروز در سایت شیشه اتومبیل عبدالهی قصد داریم درمورد شیشه آزرا گرنجور(شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه درب ) با شما صحبت کنیم. حال چرا شیشه خودرو ؟ به دلیل اینکه شیشه خودرو یکی از قطعاتی است که در حفظ جان و بدنه خودرو نقش مهمی را ایفا می کند و متاسفانه اهمیت آن نادیده گرفته می شود.

به همین دلیل ما تصمیم به گردآوری این مقاله گرفتیم تا اهمیت این قطعه را به شما گوشزد کنیم. در نتیجه اگر شما هم اهمیت این قطعه در خودرو را نمی دانید، با ما در این مقاله همراه باشید تا هر کدام از شیشه های این خودرو را برای شما شرح دهیم.برای مشاهده ی ویدیو تعویض شیشه آزرا 2008 و آزرا 2018 می توانید اینجا کلیک کنید.

شیشه آزرا گرنجور
قیمت شیشه آزرا گرنجور

قیمت انواع شیشه azera grandeur

شیشه جلو azera grandeurشیشه عقب azera grandeurشیشه درب azera grandeur
تماس بگیرید!تماس بگیرید!تماس بگیرید!
جهت استعلام قیمت دقیق با 02177090652 تماس بگیرید.

شیشه جلو آزرا گرنجور

شیشه جلویی ای خودرو از نوع گلس لمینت و دور مشکی است. گلس جلوی این خودرو دارای سنسور باران می باشد. شیشه های لمینت بر خلاف گلس های معمولی و گلس هاس تمپورت دارای دو یا چندین لایه پی وی بی هستند. این لایه ها خاصیت چسبندگی دارند و هنگام شکستن شیشه ها، از پخش شدن آن ها جلوگیری می کنند.

همچنین این نوع شیشه ها به دلیل خاصیت چسبندگی که دارند، در صورت ترک خوردن می توانید آن ها را ترمیم کنید. اما فراموش نکنید که عمق شکستگی ششه نباید بیشتر ز 15 اینچ باشد. البته این مقدار بیشترین حالت است که باید قیمت بالایی را بپردازید. 

شیشه-جلو-آزرا-گرنجور
شیشه-جلو-آزرا-گرنجور

قیمت شیشه جلو آزرا گرنجور

-قیمت گلس جلو آزرا گرنجور نسل سوم (از سال 1991 تا 2005): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو آزرا گرنجور نسل چهارم (از سال 2005 تا 2011): تماس بگیرید.

شیشه-جلو-گرنجور

-قیمت گلس جلو خودرو آزرا گرنجور نسل پنجم ( از سال 2011 تا 2016): تماس بگیرید.

-قیمت شیشه جلو خودرو آزرا گرنجور نسل ششم ( از سال 2016 تاکنون) تماس بگیرید.

  متاسفانه با توجه به شرایط قیمت در بازار شیشه قادر به درج قیمت ها نیستیم. اما شما می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی در تماس باشید و از قیمت این شیشه و تمامی خدمات مربوط به آن مطلع شوید.

شیشه عقب آزرا گرنجور

شیشه بعدی که می خواهیم آن را بررسی کنیم، شیشه عقب است. این گلس در قسمت عقب خودرو قرار دارد و دارای خطوط المنت هستند. المنت درواقع همان خطوط گرم کنی می باشند که روی تمام شیشه عقب خودرو ها مشاهده می کنید. اما تا به حال شده از خودتان بپرسید این خطوط چه وظیفه ای دارند ؟

شیشه-عقب-آزرا-گرنجور
شیشه-عقب-آزرا-گرنجور

باید به شما بگوییم که خطوط المنت، هنگامی که هوا سرد است و روی شیشه را بخار و برف و باران گرفته، باعث از بین رفتن آن ها می شود. با این کار دید راننده نیز واضح تر خواهد شد. لازم به ذکر است که جنس این شیشه ها از سکوریت می باشد.

شیشه-عقب-گرنجور

قیمت شیشه عقب آزرا گرنجور

-قیمت شیشه عقب آزرا گرنجور نسل سوم (از سال 1991 تا 2005): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو آزرا گرنجور نسل چهارم (از سال 2005 تا 2011): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو آزرا گرنجور نسل پنجم ( از سال 2011 تا 2016): تماس بگیرید.

-قیمت شیشه عقب خودرو آزرا گرنجور نسل ششم ( از سال 2016 تاکنون) تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت این شیشه ها و کسب مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

قیمت-شیشه-عقب

شیشه درب های جلو و درب های عقب آزرا گرنجور

در قسمت درب های جلو و درب های عقب این خودرو دو شیشه وجود دارد که جنس این شیشه ها از سکوریت یا تمپورت است. این شیشه ها نشکن نیز نامیده می شوند. این شیشه ها فاقد هیچگونه لایه و یا طلق چسبنده هستند. به همین دلیل این گلس ها هنگام شکستن بهم نمی چسبند و پخش می شوند که تکه های آن ها بسیار ریز است. اما نوک تیز نیستند و خطری برای افراد داخل خودرو ندارند.

شیشه-بغل-گرنجور
شیشه-بغل-گرنجور

شیشه های آزرا گرنجور مثل شیشه خودروی مثل شیشه لیفان 520 نیست که بتوان اصلی آن را به راحتی پیدا کنید باید مطمئن شوید شیشه ای که به شما می دهند اصلی است به دلیل تحریم ها تنها تعدا محدودی از شیشه اتومبیلی ها هستند که این شیشه را وارد می کنند.که شیشه اتومبیل عبدالهی به دلیل ارتباط مستقیم با شرکت دبی تمام شیشه های اصلی را می توانند با مجوز وارد کنند. و این است تفاوت ما با سایرین.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب آزرا گرنجور

-قیمت شیشه درب های عقب  و درب های جلو آزرا گرنجور نسل سوم (از سال 1991 تا 2005): تماس بگیرید.

-گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو آزرا گرنجور نسل چهارم (از سال 2005 تا 2011): تماس بگیرید.

-قیمت گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو آزرا گرنجور نسل پنجم ( از سال 2011 تا 2016): تماس بگیرید.

-قیمت شیشه درب های عقب و درب های جلو خودرو آزرا گرنجور نسل ششم ( از سال 2016 تاکنون) تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت های شیشه درب های عقب و درب های جلو در این خودرو و خودرو های مختلف، می توانید با ما تماس بگیرید. همچنین در شیشه اتومبیل عبدالهی تمام خدمات مربوطه با شیشه خودرو انجام می شود.

windsheild-hyundai-grandeur
windsheild-hyundai-grandeur

شیشه روستونی آزرا گرنجور

در قسمت درب های عقب این خودرو دو شیشه مثلثی شکل کوچک وجود دارد که جنس آن ها از شیشه های نشکن و یا سکوریت است. شیشه های سکوریت در دمای 600 الی 700 درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سپس سریعا سرد می شوند.

این سرد و گرم شدن باعث بالا رفتن استحکام و مقاومت این نوع شیشه ها می شود. این شیشه ها متاسفانه قابلیت ترمیم را ندارند و در صورت ایجاد ترک روی شیشه های تمپورت امکان شکستن و ریختن شیشه وجود دارد.

قیمت گلس روستونی آزرا گرنجور

-قیمت شیشه  روستونی جلو آزرا گرنجور نسل سوم (از سال 1991 تا 2005): تماس بگیرید.

-گلس روستونی خودرو آزرا گرنجور نسل چهارم (از سال 2005 تا 2011): تماس بگیرید.

-قیمت گلس روستونی خودرو آزرا گرنجور نسل پنجم ( از سال 2011 تا 2016): تماس بگیرید.

-قیمت شیشه روستونی خودرو آزرا گرنجور نسل ششم ( از سال 2016 تاکنون) تماس بگیرید.

روستونی گرنجور
روستونی گرنجور

شیشه خودرو و اهمیت آن

شیشه و یا گلس در صنعت خودروسازی اهمیت بلایی دارد. در حقیقت گلس به دلیل اینکه دارای ظرافت و حساسیت بالایی است، جزو صنایع خاص کشور محسوب می شود. زیرا ذات این صنعت اهمیت کیفیت و ایمنی را در بر می گیرد. به اینگونه که وقتی شما یک خودرویی را می خرید، قسمتی از مبلغی که پرداخت می کنید، متعلق به شیشه خودرو است. این شیشه وظیفه عایق برای صدا و  باد و باران به کار برده می شود.

به عنوان مثال بر فرضش خودروی شما در محلی پارک شده است و همان لحظه باران می بارد! اگر شیشه نبود چه اتفاقی می افتاد؟ مسلما ماشین شما کاملا خیس میشد یا اگر هنگام تصادف شیشه ماشین وجود نداشت چه اتفاقی  می افتاد؟ بدون شک راننده و سرشنیشنان خودرو با شدت زیاد به بیرون پرتاب می شدند. در ادامه با شیشه آزرا گرنجور همراه ما باشید.

سانروف-گرنجور
سانروف گرنجور

قیمت شیشه سانروف آزرا گرنجور

شیشه سانروف گرنجور از نوع سکوریت و نشکن است. که معمولا سانروف ها را دودی می زنند برای جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به سر سرنشینان، توجه کنید که سانروف را حتما اصلی تهیه کنید. اگر واقعا می خواهید عمری برای شما کار کند.

سانروف حالت های متنوعی دارند که شامل دو حالته سه حالته جمع شونده پانامرا و … می باشند. اما همه ی آن هااز یک جنس شیشه تهیه می شوند.برای خرید و تعویض سانروف سراغ هر کسی نروید چون واقعا مهارت خاصی لازمه! اگر نصابی که انتخاب می کنید نتواند به خوبی کار تعویض را انجام دهد مجبور می شوید هزینه مجدد دهید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی