با مقاله ای جدید از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی با ما همراه باشید. موضوع امروز مقاله ما شیشه فیات سی نا است. شیشه خودرو در گذشته از نوع شیشه های معمولی بود. این نوع گلس ها به راحتی شکسته می شد و حتی هنگامی که در خودرو را محکم می بستید، شیشه خودرو ترک می خورد. این شیشه ها هنگام شکستن نوک تیز می شد و به سرنشینان خودرو آسیب می رساند. اما امروزه شیشه جنس آن ها متفاوت است که در این مقاله ما قصد داریم درمورد همین موضوع صحبت کنیم. پس از صفحه خارج نشوید و با ما تا انتها همراه باشید.

تعویض شیشه جلو فیات سی نا

اهمیت شیشه خودرو

همانطور که اشاره کردیم در گذشته جنس شیشه خودرو ها از شیشه های معمولی بود که بسیار خطرناک بودند. همچنین در صورت شکستن آن ها تحت هر عنوانی به سرنشینان خودرو آسیب جدی می رساند. چرا که نوع معمولی شیشه ها بسیار ضعیف بود و سریع خرد می شدند. در همچین شرایطی موضوع امنیتی خودرو بسیار مهم می شود و در جهت نصب آن از چسب نئوپرن و لاستیک در دور تا دور این قطعه حساس استفاده می شود.

خودرو فیات سی نا

خودرو فیات سی نا خودرویی است که از سال 1996 تاکنون در برزیل، آرژانتین، ترکیه، لهستان، هند، آفریقای جنوبی، نیسان، تمدن چین، ویتنام، کره شمالی، ایران و کازابلانکا تولید شده است. این خودرو نسخه سدان 4 در فیات پالیو بوده و به فیات آلبیا شباهت بسیار زیادی دارد. خودرو فیات سی نا برای کشور های در حال توسعه طراحی شده است. کشور های عرضه کنننده این خودرو شامل برزیل، آرژانتین، ترکیه، لهستان، هند، آفریقای جنوبی، چین، کره شمالی، ویتنام و ایران هستند. در ادامه درمورد شیشه این خودرو با شما صحبت خواهیم کرد.

شیشه فیات سی نا

این خودرو دارای شیشه جلو، شیشه عقب و شیشه درب های جلو و درب های عقب است و هیچ گونه شیشه دیگری مانند سانروف، لچکی و یا رو ستونی ندارد. جنس شیشه جلو این خودرو از لمینت است. گلس های دیگر که گلس های جانبی نامیده می شوند، از جنس سکوریت هستند.

شیشه جلو فیات سی نا

گلس جلوی این خودرو شیشه ای است که قوس و خمیدگی زیادی دارد. این گلس دارای پایه آینه در قسمت وسط بالای شیشه شیشه برای نصب آینه وسط بوده و در تیپ رنگی سبز لایت هستند. همچنین جنس این نوع آینه ها نیز از لمینت است. حتما از خودتان می پرسید لمینت به چه شیشه هایی گفته می شود؟ در جواب باید به شما بگوییم لمینت شیشه هایی هستند که دارای دو لایه پی وی بی بوده و هنگام شکستن قطعات آن پخش نمی شوند. بر عکس قطعات آن به یکدیگر می چسبند.

قیمت شیشه جلو فیات سی نا

-قیمت گلس جلو خودرو فیات سی نا (1387 تا 1389): تماس بگیرید.

به دلیل نوسانات موجود در بازار و شرایطی که حاکم است، قادر به درج قیمت ها نیستیم و از شما پوزش می طلبیم. اما شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمائید.

شیشه عقب فیات سی نا

شیشه عقب این خودرو به شکل بیضی بوده و قوس و خمیدگی زیادی دارد. این گلس  دارای گرم کن بخار گیر بوده و در تیپ رنگی سبز لایت هستند. جنس این شیشه  از سکوریت و یا همان تمپورت است. البته به این شیشه ها نشکن نیز گفته می شود. همانطور که از نام این گلس ها پیداست، سکوریت به راحتی شکسته نمی شود. در ادامه درمورد این شیشه بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.

قیمت شیشه عقب فیات سی نا

-قیمت گلس عقب فیات سی نا (1387 تا 1389): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت این شیشه و شیشه های دیگر می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان ما بهره ببریدو

شیشه درب های جلو درب های عقب فیات سی نا

در  قسمت درب های جلو با دو عدد سوراخ در پایین آن وجود دارد، روی بالا بر برقی نصب می شوند. این شیشه ها در تیپ رنگی سبز لایت هستند. همچنین در شیشه درب های عقب مربع شکل بوده و دارای دو عدد  سوراخ در پایین شیشه هستند. این شیشه ها با دو عدد سوراخ روی بالا بر برقی نصب می شوند. در هر دو این شیشه ها از جنس گلس های سکوریت مورد استفاده قرار گرفته است. همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم، شیشه ها سکوریت محکم و مقاوم هستند.

اما این استحکام چگونه به وجود آمده است؟ باید به شما بگوییم که از آنجایی که شیشه های معمولی در کارخانه با دمای 600 الی 700 درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سپس سرد می شوند، این شیشه ها تبدیل به گلس های سکوریت شده و استحکام آن ها بالا می برد.

نوع شکستن این شیشه ها بدین گونه است که اگر جسمی به آن ها برخورد کند و یا در معرض تصادف قرار بگیرند، قطعات آن مانند شیشه های لمینت به یکدیگر نمی چسبند. بلکه بسیار ریز شده و پخش می شوند. اما قطعات آن بر خلاف شیشه های معمولی تیز و برنده نیست و خطری برای افراد سرنشین خودرو ندارد.

این نوع شیشه ها معایبی دارند و یکی از این معایب این است که در صورت شکستن و خرد شدن دیگر نمی توان آن ها ترمیم کرد. بدین ترتیب شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتر (نسبت به ترمیم) و تعویض آن ها هستید. معایل دیگر این گلس ها این است که لبه های آن ها بسیار حساس می باشد. بدین معنا که اگر ضربه ای به آن وارد شود و یا یک ترک کوچک روی آن ها بیوفتد، احتمال شکستن و ریختن تمام آینه بسیار زیاد است.

قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب فیات سی نا

-قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب فیات سی نا (1387 تا 1389): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی می توانید تمامی خدمات شیشه های لمینت و سکوریت این خودرو را انجام دهید. این خدمات شامل ترمیم، تعویض و خرید شیشه هستند. همچنین تمامی خدمات توسط افراد با تجربه، با بهترین متریال و قطعات اصل برای شما مشتریان عزیز انجام می شود.

فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه روستونی فیات سی نا
ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
فروش و نصب آینه بغل فیات سی نا
تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو فیات سی نا
فروش و نصب شیشه آینه بغل فیات سی نا
فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو فیات سی نا
تعمیر سانروف انواع خودرو
فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل فیات سی نا
فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ا