جهت خرید و ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان ها و خرید انواع شیشه ماشین به صورت تک و عمده بهتر است سراغ بورس شیشه اتومبیل و یا مرکز شیشه ماشین در تهران بروید. شاید فکر کنید منظور از بورس شیشه یک خیابان یا مکانی مشخصی است. اما اینطور نیست شما الان در سایت بهترین شیشه اتومبیل در تهران هستید که مرکز شیشه اتومبیل در تهران نیز می باشد.

ارسال شیشه به شهرستان

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

هز ینه ارسال شیشه اتومبیل به شهرستانهزینه ارسال شیشه جلو تیگو 7 پرو به شهرستانهزینه ارسال شیشه جلو 206 به شهرستان
تماس بگیرید!تماس بگیرید!تماس بگیرید!
پخش شیشه
ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان

یکی از قطعاتی که در خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخودار است، شیشه آن است. کیفیت ساخت شیشه خودرو همچنین به کار بردن نوع مناسب برای بخش های مختلف یک اتومبیل، تاثیر بسیار زیادی در ایمنی و مهم تر از آن آسایش راننده و سرنشینان خودرو دارد.

ارسال شیشه عقب به شهرستان

به همین ترتیب به شما توصیه می کنیم که قبل از انتخاب و خرید این قطعه به نکاتی همچون شکل، ابعاد، سلامت، کاربرد و ضریب ایمنی آن توجه ویژه ای داشته باشید. همچنین دقت کنید که شیشه خودروی شما خط و خش، حباب و برآمدگی نداشته باشید. در مقاله امروز از سایت شیشه عبدالهی ما می خواهیم درمورد مرکز پخش شیشه ماشین با شما صحبت کنیم. پس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

۰۲۱۷۷۱۹۶۱۴۳

جهت خرید شیشه به صورت غیر حضوری تنها کافی است با 02177196143 تماس بگیرید.

شرایط ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان

شما یک پیام به شماره زیر ارسال می کنید و مشخصات خودرو و خودتان را کامل ذکر می کنید مانند نمونه:

نام و نام خانوادگی:{مثال:حسن عبدالهی}

شماره تماس:{09123236211}

خودرو با ذکر مدل: شیشه درب جلو راست اسپورتیج 2008/ یا مثلا خرید 1 عدد شیشه جلو پراید ارسال به یزد می خوام .

بعد برای شما یک شماره کارت ارسال می شود مبلغ شیشه را واریز می کنید بعد از ارسال شیشه به سمت شما بیجک برای شما در واتساپ ارسال می شود. نهایتا 3 روز بیشتر زمان نمیبرد تا به دستتان برسد.

ارسال شیشه درب به شهرستان

شیشه خودرو

برای خرید از شیشه اتومبیل عبدالهی لازم نیست که شما به صورت حضوری مراجعه کنید شما می توانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری خرید کنید. در صورتی که تهران هستید می توانید به صورت حضوری و یا با استفاده از خدمات شیشه سیار ما بدون نیاز به مراجعه حضوری شیشه شما ترمیم و یا تعویض می شود.

اگر شهرستان هستید حتما ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان ما را تا انتها مطالعه کنید. و سپس به شماره 09123236211 تماس بگیرید.

پخش شیشه
ارسال شیشه خودرو به شهرستان

در گذشته برای اتومبیل ها تنها از شیشه معمولی استفاده می شد. این شیشه ها بسیار خطرناک بود چرا که هنگامی که در تصادف و یا ضربات مختلف می شکستند، تکه های آن به صورت نوک تیز بود که در نتیجه  آسیب های جدی به سرنشینان خودرو و همچنین راننده وارد می شد. همچنین شیشه های معمولی بسیار ضعیف هستند و به راحتی خرد می شوند. اما اکنون در شیشه های اتومبیل از دو جنس سکوریت و لمینت استفاده می شود.

در قسمت شیشه جلویی خودرو از لمینت و در قسمت شیشه های جانبی خودرو از سکوریت استفاده می شود. شیشه های سکوریت بر خلاف شیشه های معمولی هنگام شکسته به قطعات نوک تیز تبدیل نمی شوند که این موضوع باعث جلوگیری از آسیب های احتمالی به سرنشینان خودرو می شود.

ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان

برای سفارش و خرید هر نوع شیشه شما می توانید با شیشه عبدالهی تماس بگیرید و همچنین از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند و خرید راحتی داشته باشید.

بورس شیشه اتومبیل در ایران

حال که با شیشه های خودرو و جنس آن ها آشنا شدید، به سر اغ اصل مطلب می رویم. برای خرید شیشه اتومبیل از پخش کننده های مختلف دانستن چند نکته ضروری است. اولین نکته اعتبار آن پخش کننده می باشد. به این معنا که شما مطمئن باشید از یک مکان مطمئن شیشه اتومبیل خود را خریداری می کنید. زیرا اصل و فابریک بودن شیشه اتومبیل شما از اهمیت زیادی برخودار است. دومین نکته مشورت با کارشناسان شیشه خودرو می باشد. شما باید قبل از خرید شیشه با کارشناسان آن پخش کننده مشورت کنید تا بدانید دقیقا باید چه شیشه ای خریداری کنید و آن ها بتوانند شما را راهنمایی کنند.

ارسال شیشه به شهرستان

در شیشه عبدالهی شما می توانید به صورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید و سپس شیشه اتومبیل خود را به صورت فابریک و اصل خریداری کنید. همچنین در شیشه عبدالهی می توانید شیشه اتومبیل خود را به صورت حضوری و سیار، تعمیر و ترمیم نیز کنید.

پخش شیشه اتومبیل به سراسر کشور

اگر در شهر های دیگر زندگی می کنید، نگران نباشید چرا که بسیاری از فروشگاه های فروش شیشه اتومبیل، این قطعه شفاف را به سراسر کشور پخش می کنند. همچنین شما نیاز نیست که حتما به صورت فیزیکی در این فروشگاه حضور داشته باشید تا بتوانید شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید. بلکه می توانید با اطمینان کامل از فابریک بودن شیشه خود و استعلام از آن فروشگاه، تماس بگیرید و اقدام به خرید شیشه اتومبیل خود کنید.

ارسال شیشه آریسان به کرمانشاه

در شیشه عبدالهی انواع شیشه های فابریک و اصل وجود دارد. به همین دلیل برای خرید شیشه اتومبیل خود و اطمینان از اصل و فیک بودن آن حتما نیاز نیست به صورت حضوری تشریف بیارید. بلکه می توانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

ارسال  شیشه اتومبیل به صورت تک و عمده

در شیشه عبدالهی شما می توانید شیشه اتومبیل را به صورت تک و عمده خریداری کنید. سپس می توانید با اتوبوس های بین شهری، پست پیشتاز و حتی هواپیما آن را در سریع ترین زمان ممکن به شهر خود بفرستید. شیشه عبدالهی شیشه اتومبیل های مختلف را به سراسر کشور و تمام شهر ها ارسال می کند.

ارسال شیشه پژو سال به شهرستان

ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان ها

در شیشه عبدالهی علاوه بر ارسال شیشه به شهر های مختلف ایران، امکان ارسال و پخش شیشه به صورت عمده و تک به شهرستان ها نیز وجود دارد. در نتیجه شما در هر کجای ایران زندگی کنید، نیازی به نگرانی نیست بلکه به راحتی و خیالی آسوده می توانید با ما تماس بگیرید، شیشه اتومبیل خود را سفارش و تحویل بگیرید.

ارسال شیشه خودرو به سراسر کشور

کاربرد شیشه در صنعت خودرو سازی

ساخت و استفاده از شیشه سابقه ای بسیار دیرینه دارد. این قطعه برای اولین بار حدود 7000 سال پیش در کشور مصر ساخته شد. اکنون شیشه از مواد مختلف و با ظاهری بسیار متنوع ساخته می شود و اجزای تشکیل دهنده تمام آن ها اکسید ها می باشد. شیشه یک ماده همه کاره محسوب می شود که صد ها کاربرد مختلف دارد و تنها یکی از آن ها به عنوان شیشه خودرو می باشد. همانطور که مشخص است، شیشه در صنایع دیگر همچون ساختمان سازی و هزاران صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال لیفان 520 به شهرستان


این محصولات شفاف انواع مختلفی دارند که شامل تخت یا شناور، شیشه ظروف، فایبرگلاس، شیشه نوری و … می شود. شیشه های اتومبیل جزو شیشه های تخت هستند. این قطعه در بیش از 80 شرکت در سرار جهان تولید می شود. شیشه خودرو  به هر نوع شیشه ای که در وسیله نقلیه شما مورد  استفاده قرار می گیرد، مانند شیشه های جانبی، شیشه عقب و جلو خودرو نام دارد. در برخی از اتومبیل ها، شیشه ها می توانند سانروف نیز باشند. در اکثر موارد شیشه اتومبیل با کمک یک کانال شیشه ای برای قرار گرفتن در ماشین نصب می شود. این کانال همچنین اگر شیشه بشکند و یا ترک بخورد، مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.

قیمت شیشه عقب پراید اینجا کلیک کنید.

ارسال شیشه درب چپ سراتو

مراحل ساخت شیشه لمینت

این شیشه ترکیب چند لایه شیشه شناور است. برای ساخت این آن، مواد اولیه تا حالت ذوب گرم شده و روی حمام قلع مذاب خورانده می شود و در طی چند فرآیند شیشه ها ساخته می شوند. در فرآیند ساخت این شیشه دو و یا چند ورق همراه لایه داخلی چلی وینیل بوتیرال پیوند داده می شوند. سپس این لایه ها در کور های بخصوصی تحت فشار و حرارت زیادی قرار می گیرد. در مرحله بعدی یک واحد مستحکم و مقاوم در برابر پارکی به وجود  می آید. لایه میان پلاستیک بی رنگ بوده و در برابر ماورا بنفش مانند یک فیلتر عمل می کند.

  • شیشه جلو tf21

    شیشه جلو tf21

    شیشه جلو tf21 از نوع لمینت دور مشکی و دارای سنسور نور و باران است این خودرو به عنوان جایگزین 206 و برلیانس هاچ بک روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفته است. بنا به شکل ظاهری مطلوب نسبت به ساندرو استپ وی و اقتصادی بودن این خودرو (…


  • شیشه جلو تانا

    شیشه جلو تانا

    ما می خواهیم در مورد شیشه تانا بحث و بررسی کنیم.قیمت شیشه جلو تانا و شیشه عقب تانا و شیشه بغل تانا را با هم مورد بحث و بررسی قرار دهیم . شیشه جلو ایکو تانا از نوع لمینت دارای سنسور نور و باران و فاقد دوربین رادار بین…


  • شیشه تویوتا بندری

    شیشه تویوتا بندری

    شیشه تویوتا بندری که شامل شیشه جلو تویوتا بندری و شیشه عقب تویوتا بندری و شیشه های جانبی توسوتا بندری موضوع مورد بحث ما در این مقاله است. شیشه های تویوتا بندری از محصولات 2002 تویوتا است . که تمام شیشه های آن در مجموعه ی شیشه اتومبیل عبدالهی…


  • شیشه جلو رنو مگان 2000

    شیشه جلو رنو مگان 2000

    شیشه جلو رنو مگان 2000 از جنس لمینت و سنسور دار طراحی شده است تفاوت شیشه جلو مگان 2000 با شیشه جلو مگان 1600 در همین سنسور است. در ادامه به نجوه ی نصب شیشه جلو این خودرو نوع آپشن ها بهترین مارک و قیمت شیشه جلو مگان اصلی…


  • شیشه عقب جک j4

    شیشه عقب جک j4

    شیشه عقب جک j4 قیمت شیشه عقب جک جی فور و نصب شیشه عقب جک جی 4 موضوع مورد بحث ما در این مقاله ات که نصب آن توسط مرکز شیشه اتومبیل در تهران عبدالهی انجام می شود. قیمت شیشه عقب جک جی 4 شیشه عقب این خودرو از…


ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان چند روز طول می کشه؟

بین 1 تا 3 روز کاری زمان می برد

آیا فروش عمده هم به همکار برای شهرستان دارید؟

بله برای هماهنگی لطفا تماس بگیرید.02177090652