ما می خواهیم بورس شیشه خودرو در تهران را به شما معرفی کنیم.شیشه اتومبیل یکی از حیاتی ترین قسمت های آن محسوب می شود. در حالی که بسیاری از افراد آن را مهم نمی شمارند و به آن توجهی نمی کنند. هنگامی که شیشه اتومبیل شما ترک برمیدارد و یا حتی بر اثر اتفاق ناگواری همچون پرتاب سنگ، تصادفات جاده ای و … می شکند. شما اقدام به تعمیر، تعویض و یا حتی خرید آن می کنید. پیدا کردن یک فروشگاه و یا بورس شیشه اتومبیل جهت خرید آن، یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. در ادامه می خواهیم بورس شیشه خودرو در تهران را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد خرید شیشه اتومبیل در تهران را دارید، با ما همراه باشید.

اگر تهران سکونت ندارید و سفر به تهران برای شما امکان پذیر نیست نگران نباشید شیشه اتومبیل عبدالهی ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان یکی از خدمات روزانه آن ها محسوب می شود. که روزانه بیش از 10 ارسال به سراسر کشور دارند.

برای نمونه می توانید برخی از ویدیو های ما را مشاهده کنید:

جهت هرگونه سوال می توانید با شماره 02177196143 و یا 02177090652 تماس بگیرید.

بورس شیشه خودرو در تهران

بورس شیشه

جهت خرید عمده و یا تک شیشه اتومبیل با بهترین کیفیت، حتما نیاز نیست به دنبال خیابان و یا بازار خاصی در تهران بگردید. بسته شما می توانید برای خرید شیشه اتومبیل خود به صورت تک و عمده، به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

البته برای خرید شیشه اتومبیل خود حتما نیازی نیست که به صورت حضوری به شیشه اتومبیل عبدالهی تشریف بیاورید. بلکه می توانید با ما تماس بگیرید و با کارشناسان صحبت کنید و ثبت سفارش انجام دهید. با توجه به اینکه جنس و برند شیشه های اتومبیل جزو برند های خاص و معروف می باشند. ما در شیشه اتومبیل عبدالهی شیشه های اصلی و فابریک انواع اتومبیل های داخلی و واردتی را به شما عرضه می کنیم.

مرکز شیشه اتومبیل در تهران و بورس شیشه خودرو در تهران خیابان نارمک شیشه اتومبیل عبدالهی با مدیریت جناب آقای حسن عبدالهی

ارسال شیشه اتومبیل به سراسر کشور

در صورتی که در بورس شیشه شما نوع و تعداد شیشه مورد نیاز خود را انتخاب کنید، چه در تهران باشید و چه در شهر ها ی دیگر ایران باشید. می توانید به صورت غیر حضوری با متخصصان ما صحبت کرده و از آن ها جهت خرید شیشه اتومبیل خود از شیشه عبدالهی مشاوره بگیرید. ارسال شیشه اتومبیل به سراسر کشور با اتوبوس توسط پایانه اتوبوس های بین شهری انجام می شود. ارسال برخی کالا های مربوطه از طریق پشت پیشتاز یا تیپاکس و ارسال از طریق هواپیما انجام می شود.

مرکز پخش شیشه اتومبیل در تهران و بورس شیشه خودرو در تهران سراسر کشور شیشه اتومبیل عبدالهی با بیش از 3 دهه تجربه

پخش شیشه اتومبیل به سراسر کشور

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، پخش شیشه اتومبیل با اتوبوس های بین شهری، پست پیشتاز و یا تیپاکس انجام می شود. در شیشه عبدالهی پخش انواع شیشه به سراسر کشور و شهر های مختلف انجام می شود و اگر می خواهید در خصوص این موضوع اطلاعات کسب کنید، می توانید با ما در تماس باشید.

شیشه اتومبیل عبدالهی مرکز پخش شیشه اتومبیل در تهران و سراسر کشور می باشد. و دارای نصابان با تجربه و کار بلد نیز می باشد.

ارسال شیشه به صورت تک و عمده

در خودرو های که ساخت شرکت هایی مانند سایپا و ایران خودرو است، برای تعمیر و تعویض شیشه های آن، از شیشه های تولید داخل استفاده می شود. البته لازم به ذکر است که گاهی اوقات از برند های کشور های دیگر همچون چین هم در این خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر خرید و فروش به صورت عمده صورت بگیرید، شیشه های تولیدات داخلی به فروش می رسند.

شیشه اتومبیل عبدالهی مرکز پخش شیشه اتومبیل در تهران و بورس شیشه خودرو در تهران و سراسر کشور و ارسال سریع به سراسر کشور فراهم است.

در صورت تمایل برای تهیه شیشه اتومبیل به صورت تک و عمده شما می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و اطلاعات کافی را کسب کنید.

ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان ها/ مرکز پخش شیشه اتومبیل در تهران

شیشه خودرو یکی از قطعاتی است که نقش حیاتی ای در خودرو دارد. به عنوان مثال اگر شیشه خودروی شما ترک بردارد و یا بشکند و شما اقدام به تعویض و ترمیم آن نکنید، برای شما و سرنشینان خودرو بسیار خطر آفرین است. از همین رو باید سریعا اقدام به خرید آن بکنید. در شیشه عبدالهی ارسال و پخش شیشه به شهرستان ها صورت می گیرد و شما می توانید شیشه اتومبیل خود را با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

لازم است بدانید که شیشه اتومبیل عبدالهی بورس شیشه خودرو در تهران و ارائه کننده انواع شیشه خودرو به سراسر کشور می باشد.

شیشه خودرو

شیشه اتومبیل از دو جنس سکوریت و لمینت ساخته می شود که تنها شیشه جلو لمینت بوده و شیشه های دیگر از سکوریت ساخته می شوند. لازم است بدانید که شیشه سکوریت هنگام شکستن مانند شیشه های معمولی به قطعات ریز تبدیل نمی شوند. بلکه این نوع شیشه کاملا ریز شده و تکه های آن تیز و برنده نیستند که در نتیجه آسیبی به سرنشینان خودرو نمی زنند.

انواع شیشه خودرو ها

شیشه خودرو شامل شیشه جلو، شیشه عقب، درب عقب و درب جلو است. البته بعضی از اتومبیل ها دارای لچکی، رو ستونی و همچنین شیشه سانروف هستند. شیشه های خودرو به جز شیشه جلویی آن، شیشه جانبی محسوب می شوند.

جنس شیشه های جانبی خودرو سکوریت است اما شیشه جلویی آن لمینت می باشد.

شیشه های دودی خودرو/ بورس شیشه خودرو در تهران

در اکثر  خودرو های لوکس جت زیبایی و همچنین جذب اشعه فرا بنفش از شیشه های دودی استفاده می شود. چرا که اشعه مادون قرمز به گذشت زمان به قطات داخلی کابین آسیب می زند. شما می توانید شیشه  هر مدل خودرویی را دودی کنید و این کار به راحتی انچام می شود.

شیشه خودرو المنت دار/ بورس شیشه خودرو در تهران

المنت همان خطوط های سیاه موازی هستند که در سطح شیشه های عقب اتومبیل وجود دارند. این خطوط مشکی رنگ برای فراهم دید مناسب برای رانندگان طراحی شده است. هنگامی که شما سیستم برق ماشین را روشن می کنید، جریان برق از المنت های مخصوص رد شده و گرمایی تولید می شود که بخاطر و قطران ناشی از برف و باران روی آن را از بین می برد. در فصل زمستان و هنگامی که هوا سرد است، شما بخاری خودرو ر روشن می کنید و به دلیل اینکه بخاری ماشین تا قسمت عقب آن فاصله زیادی دارد، شیشه عقب خودروی شما بخار می کنید و این موضوع باعث اختال در دید راننده می شود.

بورس شیشه خودرو در تهران را می توانید در نارمک با شیشه اتومبیل عبدالهی تجربه کنید.

شیشه خودرو مجهز به لایه P.V.B/بورس شیشه خودرو در تهران

کلمه P.V.B درواقع مخفف عبارت Polyvinyl Butyral  است.  پی وی بی به صورت دو لایه روی هر دو سطح شیشه قرار دارد. مهم ترین ویژگی این لایه ها امنیت بالای آن ها می شود. لایه ایمنی p.v.b در برابر ضربه های مختلف مقاوم است و در صورتی که شیشه خودرو در معرض شکستی قرار بگیرد، تکه های آن به صورت یکپارچه در کنار هم قرار می گیرند و فرو نمی ریزند که این موضوع باعث می شود تا به سرنشینان خودرو آسیب نرسانند. از دیگر مزیت و امتیازات این لایه این است که جذب درصد بالایی از اشعه فرابنفش را داشته و همچنین بعد از ترک خوردن شیشه، امکان ترمیم برای آن ها وجود دارد. معمولا قسمت بالایی شیشه های جلو خودرو برای جلوگیری از تابش نور آفتاب به چشم راننده کمی تیره تر ساخته می شود.


شما برای تهیه هر نوع شیشه ای می توانید با شیشه عبدالهی تماس بگیرید و اطلاعات کافی را کسب کنید. برای خرید شیشه خودروی خود می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری کنید.

آیا برای اتومبیل های خارجی حتما باید شیشه خارجی نصب کرد؟

خیر. بعضی از کارخانه های داخل ایران هم هستند که شیشه انواع اتومبیل های وارداتی را با ابعاد استاندارد و کیفیت مطلوب تولید می کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آیا مرکز شما فقط برای فروش شیشه است؟ یا تعویض و نصب هم در این مرکز صورت میگیرد؟

بله. شما می توانید برای جلوگیری از اتلاف وقت خود، ابتدا با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و بعد در زمان مورد توافق به این مرکز مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید.

بهترین های شیشه اتومبیل کجاست؟

دردشت نرسیده به چهارره نارمک شیشه اتومبیل عبدالهی

مهمترین گزینه برای یک شیشه اتومبیل خوب چیست؟

مهارت ،عدالت ، دقت و کیفیت در کار که همگی در شیشه اتومبیل عبدالهی رعایت می شود.منظور از عدالت استفاده از متریال با کیفیت و استاندارد می باشد.

تقریبا چقدر زمان می برد تا یک شیشه تعویض شود؟

در کمتر از یک ساعت شیشه شما تعویض می شود به همراه جارو و تمیز کاری خرده شیشه ها

بورس شیشه اتومبیل و مرکز شیشه اتومبیل در شرق تهران کجاست؟

شیشه اتومبیل عبدالهی

  • شیشه جلو tf21

    شیشه جلو tf21

    شیشه جلو tf21 از نوع لمینت دور مشکی و دارای سنسور نور و باران است این خودرو به عنوان جایگزین 206 و برلیانس هاچ بک روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفته است. بنا به شکل ظاهری مطلوب نسبت به ساندرو استپ وی و اقتصادی بودن این خودرو (…


  • شیشه جلو تانا

    شیشه جلو تانا

    ما می خواهیم در مورد شیشه تانا بحث و بررسی کنیم.قیمت شیشه جلو تانا و شیشه عقب تانا و شیشه بغل تانا را با هم مورد بحث و بررسی قرار دهیم . شیشه جلو ایکو تانا از نوع لمینت دارای سنسور نور و باران و فاقد دوربین رادار بین…


  • شیشه تویوتا بندری

    شیشه تویوتا بندری

    شیشه تویوتا بندری که شامل شیشه جلو تویوتا بندری و شیشه عقب تویوتا بندری و شیشه های جانبی توسوتا بندری موضوع مورد بحث ما در این مقاله است. شیشه های تویوتا بندری از محصولات 2002 تویوتا است . که تمام شیشه های آن در مجموعه ی شیشه اتومبیل عبدالهی…


برای مشاهده بورس لوازم یدکی در تهران نیز می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.



جهت مشاهده بیشتر ویدیو ها می توانید به آپارت ما سربزنید، در قسمت زیر نمونه هایی از ویدیو ها را برای شما قرار دادیم: