شما به شیشه کیا اپتیما نیاز دارید؟شیشه جلوی اپتیما شما آسیب دیده ؟به شیشه درب کیا نیازمندید؟می خواهید شیشه اپتیمای خود را تعویض و ترمیم کنید اما اطلاعاتی در مورد شیشه نداری ؟ دنبال جایی می گردی با اطمینان خاطر خودرو خود را بسپاری؟ تبریک می گویم زیرا در این مقاله هم با نحوه تعویض شیشه و ترمیم آن آشنا می شوید . و هم با نوع جنس شیشه خودروی خود و مهمتر از هر موضوعی با بهترین شیشه اتومبیل در تهران آشنا می شوید.

تعویض شیشه کیا اپتیما 2013

شیشه-جلو-کیا-اپتیما-1-1

تعویض شیشه جلو اپتیما 2008

قیمت شیشه کیا اپتیما

call-to-action

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

شیشه جلو اپتیما

همانطور که خودرو سواران کیا اپتیما نسبت به نسل های مختلف اپتیما شناخت خوبی در باره ی کیفیت این خودرو هم از لحاظ سواری و همچنین قطعات و خدمات پس از فروش آن دارند.با ما همراه باشید تا شما را در باره ی چگونگی ساخت شیشه ی انواع کیا اپتیما اعم از کیا اپتیما تی اف و کیا اپتیما جی اف و همچنین کیا اپتیما جی تی لاین و برند های شرکت های مختلف سازنده ی شیشه ی خودرو که می توان از بیس شرکت های کره ه ای و همچنین شرکت های چینی و چند شرکت ایرانی آشنا کنیم.

شیشه-اپتیما-عمده

خودروی کیا اپتیما تی اف که نسل سوم شرکت خودرو سازی کیا می باشد.در سال 2006 و 2007وارد بازار ایران شد. در همان اوایل ورود این خودرو در بازار خودروی ایران شرکت های شیشه سازی چینی و همچنین تاجران واردات شیشه خودرو برای تامین و خدمات پس از فروش اقدام به تولید و واردات انواع شیشه های کیا اپتیما را فراهم کردند.

شیشه-عقب-اپتیما-2

از آنجایی که وارد کنندگان خودرو بر حسب قوانین باید قطعات یدکی پس از فروش را تامین کنند در سال های 2007 و سال های 2008 شیشه های این خودرو با قیمت مناسب به صورت اصلی و اورجینال در سبد فروش نمایندگی های پس از فروش و همچنین شیشه اتومبیل عبداللهی معروف به عبداللهی گلس یافت می شود.

شیشه-جلو-اپتیما

قیمت شیشه جلو کیا اپتیما

از آنجایی که شرکت های شیشه سازی داخلی از تنوع تولید بالایی برخوردار هستند. در همان بدو ورود این خودرو اقدام به تولید شیشه های درب جلو راست و همچنین شیشه های درب عقب و همچنین شیشه لچکی این خودرو کردند. که ما در این مقاله تمامی این عناوین را به اختصار توضیح دادیم. برای اطلاعات بیشتر در این باب مقاله را تا انتها بخوانید.

جهت اطلاع از قیمت و استعلام موجودی می توانید با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

تعویض شیشه جلو اپتیما 2016

شیشه عقب اپتیما

همانطور که در تصویر می بینید شیشه اپتیما تی اف 2007 الی 2010 دارای نوار مولدینگ دور شیشه می باشد. که این نوار فقط برای پوشش لایهه ای ظاهر شیشه می باشد. اما برای آب بندی نیاز به چسب قوی مانند چسب های صنعتی پلی یورتان که امروزه در صنعت یدکی نصابان شیشه اتومبیل در سراسر کشور انجام میشود این شیشه از جنس سگوریت و دور مشکی و دارای خطوط ممتد گرمکن می باشد. که در زمان بخار گرفتگی می توان از آپشن گرمکن برای دید بهتر راننده و همچنین سرنشینان از هیتر و یا وارمر استفاده کرد.

شیشه-درب-اپتیما-1

قیمت شیشه عقب کیا اپتیما

جهت استعلام قیمت و ذکر نوع کیا اپتیما با 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه درب جلو کیا اپتیما

طرح تولید شیشه درب اپتیما در مدل های پایین به صورت سوراخ مته 13 که در منتهی الیه شیشه قرار می گیرید.برروی دو بازوی بالابر نصب می شود.اما در مدل های بالاتر به صورت گیره ای که با سفت شدن پایه ها توسط آچار درب انجام می گیرد شیشه بر روی بالابر نصب می شود . شیشه درب اپیتما در همه مدل ها به صورت سکوریت و یا نشکن می باشد.

شیشه-بغل-کیا-اپتیما

شیشه درب عقب کیا اپتیما

آیا میدانستید که شیشه درب عقب این خودرو از جنس سکوریت فقط تولید می شود.شاسد برای شما سوال پیش آید که آیا شیشه درب از جنس تلقی و یا لمینت هم می باشد؟

پاسخ من به شما مثبت است زیرا که در خودروی جنسیس سدان شیشه ی تلقی یا لمینت طراحی می شود که این شیشه هم معایب و هم مزایای زیادی دارد که به چند نکته آن اشاره می کنیم.

شیشه-کیا-اپتیما-نسل-4

در شیشه سکوریت مزایای آن این است که در تصادفات اگر نیاز به شکستن یکی از شیشه های خودرو داشته باشیم. به راحتی می توان توسط یک شی سخت شیشه را خرد کرد. اما در شیشه های لمینت در صورت خطرات و تصادفات جاده ای خرد شدن شیشه های لمینت کاری بسیار مشکل و سخت است.

تعویض و ترمیم شیشه کیا اپتیما

جهت تعویض و تعمیر شیشه خودروی خود می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید. در برخی موارد تعمیر شیشه ها می تواند بهتر از تعویض باشد و در برخی موارد تعویض شیشه پیشنهاد می شود. بنابراین شما باید بدانید که کدام مورد برای شما بهتر است. برای فهمیدن این موضوع اگر تخصص ندارید می توانید با مشاوران ما در این زمینه مشورت کنید.

انواع-شیشه-کیا-اپتیما

شیشه لچکی کیا اپتیما

توجه کنید که شیشه روستونی با شیشه لچکی متفاوت است. اگر در زمان اضطرار شما نیاز داشتید که شیشه خودروی خود را خرد کنید مراقب باشید که از شیشه لچکی استفاده کنید زیرا لچکی به نسبت هزینه ای کمتر از سایر شیشه ها دارد. اما برخی خودروها که دارای روستونی است برخی افراد روستونی را می شکنند و فکر می کنند که فرقی ندارد در صورتی که شیشه روستونی بسیار قیمت بالاتری دارد نسبت به لچکی و روی بدنه نصب است. اما لچکی همراه با درب باز و بسته می شود.

شیشه سانروف کیا اپتیما

همانطور که می دانید شیشه سانروف در مدل های مختلف متفاوت است . بنابراین جهت تعویض و خرید شیشه کیا اپتیما حتما نوع کیا اپتیمای خود را ذکر کنید.

Kia-Optima-glass
Kia-Optima-glass

کیا اپتیما/kia optima

اپتیما نیو فیس از نسل چهارم کیا است که معروف به جی اف می باشد.اگر بخواهیم از سال تولید کیا صحبت کنیم تقریبا بین 2015 تا 2020 تولید و به عنوان اپتیما 2016 و 2017 به بازار ایران راه یافت.نسل چهارم کیا اپتیما در واقع همان فیس قدیمی نسل سوم می باشد که با اعمال یک تغییرات جزئی در نسل چهارم رو نمایی کرد.

به اپتیما نسل سوم تی اف نیز می گویند.اپتیما تی اف آنقدر در سال خودش فروش خوبی داشت که کیا تصمیم گرفت سری جدید اپتیما را حتی با کمترین تغییر تولید کند.به همین سبب از اپتیما جب اف رو نمایی کرد.که جز یکی از پر فروش ترین خودروهای وارداتی در چند سال اخیر شناخته شد. کیا با رونمایی نسخه جدید تر خود به نام جی تی لاین که ظاهر جذاب و بدنه ای که داشت موجب شد که از دیگر نسخه های جی اف جلب توجه کند.

Kia-Optima-windshield-price
Kia-Optima-windshield-price

سری نسل 4 کیا از طرق مختلفی وارد بازار ایران شدند.و دلیل نسخه های مختلف موجود در ایران به همین دلیل است.که هر کدام از این نسخه ها آپشن و امکانات متعددی دارند.گاهی فابریک و برخی نیز فابریک نیستند.بنابراین توجه کنید هنگاهی که می خواهید خودروی کیا اپتیما خریداری کنید اگر در این موضوع سر رشته ای نداریدحتما با یک کارشناس مشورت کنید.و از شرایط خودرو کامل و دقیق مطلع شوید.

نسل اول کیا اپتیما

کیا K5 که قبلاً با نام کیا اپتیما شناخته می‌شد، یک خودروی سایز متوسط ​​است که از سال 2000 توسط کیا تولید می‌شود و با پلاک‌های مختلف به بازار جهانی می‌رسد . خودروهای نسل اول بیشتر به عنوان اپتیما به بازار عرضه می شدند، اگرچه نام کیا مگنتیس در اروپا و کانادا زمانی که فروش در آنجا در سال 2002 آغاز شد استفاده می شد . و نام Magentis در سطح جهانی، به جز در ایالات متحده ، کانادا و مالزی، جایی که نام اپتیما تا سال مدل 2021 حفظ شد. نام K5 از زمان معرفی نسل پنجم در سال 2019 برای همه بازارها استفاده می شود.

از سال 2000 تا 2005، اپتیماها یک نسخه تغییر یافته از هیوندای سوناتا بودند که تنها در جزئیات ظاهری جزئی و محتوای تجهیزات با سوناتا تفاوت داشتند. این اولین بار در ژوئیه 2000 در کره جنوبی به نمایش درآمد و اولین محصول طرح یکپارچه سازی پلت فرم کیا-هیوندای بود.

Optima-glass-price
Optima-glass-price

اپتیما دراسترالیا

در استرالیا، اپتیما در می 2001 معرفی شد و تنها با موتور 2.5 لیتری V6 و انتخاب گیربکس دستی یا اتوماتیک عرضه شد. Optima به روز شده با موتور 2.7 لیتری جدید، 4 سرعته اتوماتیک (دستورالعمل حذف شد) ارائه شد و ویژگی هایی مانند فضای داخلی کامل چرمی و رینگ های آلیاژی استاندارد ساخته شد. تا حدی به لطف بازاریابی بهتر، فروش به 41289 دستگاه در سال 2005 افزایش یافت که بالاترین رقم در تمام دوران است. اپتیما تا سال 2006 فروخته می شد و در آن زمان Magentis جایگزین آن شد.

Optima 2002 یک به روز رسانی جزئی دریافت کرد. نسخه مجلل اپتیما در کره جنوبی با نام “Optima Regal” به فروش رسید که فقط از موتور 2 لیتری چهار یا 2.5 لیتری V6 استفاده می کرد. جلوپنجره در سال 2003 (مدل 2004) برای ایالات متحده دوباره طراحی شد تا نشان کیا را داشته باشد و چراغ‌های جلو برای سال 2004 (مدل 2005) تغییر شکل دادند .

نسل دوم کیا اپتیما

نسل دوم اپتیما که در سراسر جهان به جز در ایالات متحده و مالزی به نام کیا مگنتیس و در کره جنوبی به نام کیا لوتزه شناخته می شود، در نوامبر 2005 در کره جنوبی عرضه شد. این نسل با خودروی اهداکننده هیوندای سوناتا نسبت به مدل قبلی تفاوت بیشتری داشت. . برخلاف اپتیما قبلی، این خودرو از یک پلت فرم جهانی، منحصر به فرد کیا، با نام “MG” استفاده می کند. این خودرو همچنان در کره جنوبی ساخته می‌شود و 2.4 لیتری چهار موتور خطی ، گیربکس اتوماتیک پنج سرعته اسپرتماتیک یا دستی پنج سرعته با سوناتا مشترک است.

نسل دوم کیا اپتیما در مالزی در 15 آگوست 2007 با موتور 2.0 لیتری تتا DOHC CVVT با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک عرضه شد.

Optima امتیاز تست تصادف پنج ستاره را از NHTSA  و چهار ستاره از EuroNCAP دریافت کرد. اپتیما در سال 2006 از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) رتبه های حاشیه ای به خوب دریافت کرد .

Optima امتیاز تست تصادف پنج ستاره را از NHTSA ، و چهار ستاره از EuroNCAP دریافت کرد. اپتیما در سال 2006 از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) رتبه های حاشیه ای به خوب دریافت کرد .

Theta II 2.4 لیتری I4 جدید از زمان‌بندی متغیر پیوسته سوپاپ (CVVT) و سیستم ورودی متغیر (VIS) استفاده می‌کند تا قدرت را به 131 کیلووات (176 اسب‌بخار) افزایش دهد، در حالی که مصرف سوخت بهبود یافته را نسبت به نسل قبلی خود برمی‌گرداند. گشتاور 229 نیوتن متر (169 پوند بر فوت) است. یک I4 2.0 لیتری برای سایر بازارها با گیربکس 5 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک وجود دارد. قدرت 164 اسب بخار (122 کیلووات) در 6200 RPM و 197 نیوتن متر (145 پوند فوت) گشتاور است.

مشخصات فنی

 شتاب 2.0 لیتری 0 تا 100 کیلومتر در ساعت (0 تا 62 مایل در ساعت) در 9.2 ثانیه برای 5 سرعته دستی و 10.1 ثانیه برای 4 سرعته اتوماتیک است. حداکثر سرعت تا 208 کیلومتر در ساعت (129 مایل در ساعت) در خارج از ایالات متحده است. موتور 2.7 لیتری V6تغییرات اندکی نسبت به مدل قبلی ارائه می دهد، اگرچه قدرت به 144 کیلووات (193 اسب بخار) و گشتاور به 249 نیوتن متر (184 پوند بر فوت) افزایش یافته است. شتاب 5 سرعته اتوماتیک آن را از 0 تا 60 مایل در ساعت (0 تا 97 کیلومتر در ساعت) در 8.9 ثانیه و حداکثر سرعت تا 220 کیلومتر در ساعت (137 مایل در ساعت) می رساند. یک گیربکس پنج سرعته دستی استاندارد در مدل پایه است و یک گیربکس پنج سرعته اتوماتیک با سطوح متوسط ​​و بالا (یا به عنوان یک گزینه در مدل پایه) گنجانده شده است.

مدل‌های 2010 شاهد اضافه شدن کلید مجاورت با استارت دکمه‌ای و شیفترهای پدال در مدل‌های SX هستند.

در استرالیا، Magentis در آگوست 2006 معرفی شد و جایگزین Optima شد. ابتدا با موتورهای 2.4 لیتری 4 سیلندر یا 2.7 لیتری V6 در دسترس بود، فروش Magentis هرگز به دست نیامد، با فروش تنها 741 دستگاه در سال 2007. در سال 2008، موتور V6 مانند EX-L حذف شد. در حالی که مدل فیس لیفت شده 2010 هرگز به طور رسمی معرفی نشد، تعداد بسیار کمی برای اهداف “ارزیابی” وارد شد و در نهایت به عنوان دمو به عموم فروخته شد.

نسل سوم کیا اپتیما

اپتیما کاملاً بازطراحی شده با پلتفرم مشابه برادر هیوندای i40 با نام کیا K5 در بازار کره جنوبی و چین، اولین حضور جهانی خود را در نمایشگاه خودروی نیویورک 2010 داشت . این خودرو دارای نمایه‌ای بسیار شیک‌تر و اسپرت‌تر است که توسط مدیر طراحی جدید کیا، پیتر شرایر طراحی شده است، که از زبان طراحی جدید در کیا فورته ، کیا سورنتو ، و کیا اسپورتیج و کیا کادنزا آینده استفاده می‌کند – و از جلوپنجره جدید شرکتی کیا، معروف به ببر استفاده می‌کند. بینی، همچنین توسط Schreyer طراحی شده است. طراح اصلی TF در تیم پیتر شرایر و میکلوس کواچ دیوید لیمونجلی ایتالیایی بود. برای اولین بار، این مدل از نام Optima در سراسر جهان استفاده می کند، جایی که نام Magentis قبلاً استفاده می شد.

مانند برادر هیوندای سوناتا ، خط تولید اپتیما با یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری GDI جهانی جایگزین شده است که یا با یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته با صفحه نمایش داشبورد یا به گیربکس 6 سرعته دستی استاندارد متصل شده است. فقط در مدل LX فروش در پاییز 2010 آغاز شد. K5 جدید در 29 آوریل 2010 در بازار کره جنوبی عرضه شد.

اپتیما جدید خطوط تریم خود را از مدل های پایه LX، EX سطح بالا و مدل های اسپرت SX حفظ کرده است. تجهیزات استاندارد شامل ویژگی‌های ایمنی مانند کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و ترمزهای ABS ، و همچنین رادیو ماهواره‌ای Sirius، جعبه دستکش خنک‌شده، اتصال iPod و عملکرد هندزفری تلفن بلوتوث است. از اکتبر 2013، در مدل های LX، کیا سیستم اطلاعات سرگرمی UVO توسط مایکروسافت را به عنوان بخشی از بسته راحتی ارائه می دهد. 

مدل EX

گزینه های مدل EX شامل سیستم اطلاعات سرگرمی UVO جدید کیا توسط مایکروسافت ، دوربین پشتیبان یکپارچه و کلید نزدیکی است.با فشار دکمه شروع. مونروف پانوراما، صندلی‌های جلوی گرم‌کن و خنک‌کننده، صندلی‌های عقب گرمکن و سیستم ناوبری نیز موجود است. مدل‌های SX دارای اسپویلر عقب ، پدال‌های فلزی، تریم فلزی و کربنی هیبریدی مشکی، شیفترهای پدال و صفحات خراش‌دار هستند. نسل سوم اپتیما با دو گزینه احتراق مختلف عرضه شد. در برخی، احتراق با یک کلید چرخان به ستون فرمان نصب می شود. در برخی مشخصات، سوراخ کلید در داخل جعبه دستکش قرار دارد و دکمه شروع روی داشبورد قرار دارد.

برای تعویض انواع شیشه های کیا مانند شیشه کیا ریو اینجا کلیک کنید.

یک مدل هیبریدی و یک مدل توربو نیز عرضه شد. علاوه بر این، یک نسخه واگن برای بازارهای اروپایی برنامه ریزی شده بود و نسخه کوپه دو در برای ایالات متحده مطرح شد. مدل توربو دارای قوای محرکه ای مشابه هیوندای سوناتا 2.0T خواهد بود. مدل توربوشارژ دارای 274 اسب بخار (204 کیلووات) و 269 پوند فوت (365 نیوتن متر) گشتاور در مدل آمریکای شمالی خواهد بود.  تخمین زده می‌شود که خودرو در بزرگراه 34 مایل بر گالن ( 6.9 لیتر در 100 کیلومتر؛ 41 مایل بر گالن ) در بزرگراه به دست آورد. 

نسل سوم کیا اپتیما در وست پوینت گرجستان ساخته و تولید می شود که در سال 2011 با مدل 2012 آغاز شد.

انواع شیشه کیا اپتیما

انواع شیشه کیا اپتیما JF
و انواع شیشه کیا اپتیما TF
انواع شیشه کیا اپتیما جی تی لاین
انواع شیشه کیا اپتیما

مشخصات فنی کیا اپتیما

فاصله بین دو محور2794 میلیمتر
حداکثر سرعت208 کیلومتر در ساعت
تنفس موتورتنفس طبیعی
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت177 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
وزن 1475 کیلوگرم
جعبه دنده6 دنده خودکار تیپ ترونیک
شتاب 0 تا 1009.5 ثانیه
حجم موتور2359 سی سی
حداکثر گشتاور 229 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
اندازه (میلیمتر)4845 طول – 1830 عرض – 1455 ارتفاع
موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
مشخصات فنی کیا اپتیما

مزایا و معایب کیا اپتیما

مزایا:

مصرف سوخت کمتر نسبت به رقبای خود

دارای امکانات رفاهی و ایمنی

در برابر تصادف ایمنی خوب و بالایی دارد

دارای شتاب و سرعت خوب کیا

معایب:

از لحاظ جلوبندی ضعیف است

در قسمت شیشه عقب دید برای راننده ضعیف است

معرفی بهترین لوازم یدکی در تهران (یدک فیت)

اگر می خواهید قطعه ای از خودرو خود را خریداری کنید که خودتان به نصب آن وارد هستید یا اگر فروشنده هستید می خواهید لوازم یدکی عمده خریداری کنید و به دنبال جایی مطمئن برای این کسب و کار هستید که دارای اصالت و معتبر باشد ما به شما لوازم یدکی یدک فیت را معرفی می کنیم. یدک فیت به دلیل قیمت مناسب و اجناس با کیفیت در بازار شناخته شده و ایشان یکی از بهترین لوازم یدکی انواع خودرو در تهران و شهرستان ها محسوب می شود. لوازم یدکی انواع خودرو ها اعم از لوازم یدکی رانا، لوازم یدکی تیبا ، لوازم یدکی 207 و لوازم یدکی پژو پارس … فقط کافی است. به سایت یدک فیت وارد شوید و نوع کالا مورد نظر خود را سرچ کنید.

برای مشاهده قیمت شیشه کیا اینجا کلیک کنید.

تعویض شیشه اپتیما جی تی لاین

فیلمی که در بالا مشاهده می کنید تعویض شیشه جلو اپتیما 206 یا همان اپتیما جی تی لاین است. شیشه جلو کیا اپتیما جی تی لاین دارای سنسور باران است. تنها هدف ما از نمونه کار ها جلب رضایت شما عزیزان است و بدانید این تنها کار ما نیست شیشه اتومبیل عبداللهی با سه دهه تجربه در این زمینه بالای صد مورد شیشه اپتیما تعویض انجام دادند و شما عزیزان بدانید که بعد از انتخاب شیشه با کیفیت و مرغوب انتخاب نصاب ماهر و با تجربه در ارجعیت کار قرار دارد.

برای نصب و تعویض شیشه موهاوی با شماره 09123236211 تماس بگیرید.

زیرا اگر نصاب ماهر نباشد شیشه درجه 1 شما را به قدری افتضاح نصب می کند که شما خودتان راغب نخواهید بود به ادامه راه و حتی می تواند خطرناک باشد و خوب آب بندی نکذده باشد در این صورت لازم به ذکر است که جان شما و سرنشینان تان در خطر است. پس لطفا به فکر خود و سرنشینان خود باشید و با انتخاب بهترین ها با اطمینان سفر کنید.

شیشه اتومبیل عبداللهی مفتخر است تا شما عزیزان را در این راستا یاری کند. نصابان ماهر و همیشه آماده به خدمت ایشان یاری رسان شما عزیزان می باشند.

تعویض شیشه کیا اپتیما چقدر طول می کشه؟

کمتر از 1 ساعت به همراه تمیز کاری شیشه خرده ها و جارو برقی

آیا شما خدمات سیار هم برای شیشه اپتیما دارید ؟

بله ما تیم سیار برای تمام نقاط تهران داریم و به شهرستان ها نیز ارسال به صورت تک و عمده فراهم است.

شیشه جلو اپتیما تی اف با جی اف فرق دارد؟

بله شیشه های اپتیما در مدل های مختلف متفاوت است حتما هنگام خرید غیر حضوری دقت کنید. و در هنگام خرید حضوری به نصاب و مهارت آن دقت کنید.

شیشه اپتیما MG

این خودرو از سال 2008 تولید شده و در بازار از سال 2009 تا 2010 وارد بازار شد. شیشه اپتیما 2008 و شیشه اپتیما 2009 تا 2010 را می توانید با کمترین قیمت از ما تهیه کنید. شیشه های اپتیما ام جی یا همان شیشه اپتیما 2008 یکی است.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی


2 دیدگاه

  1. ماهتیسا
    9 خرداد 1402

    قیمت شیشه جلو کیا اپتیما چنده؟

    • شیشه اتومبیل عبدالهی
      27 خرداد 1402

      متاسفانه به دلیل افزایش قیمت روزانه از درج قیمت معذوریم.

اضافه کردن نظر

[wpcode id="13037"]