با ما همراه باشید جهت بررسی شیشه کیا اپتیما TF و معرفی انواع شیشه جلو کیا اپتیما TF،و بررسی قیمت شیشه های تی اف.اگر شیشه درب یا شیشه عقب کیا اپتیما تی اف شما نیز ضربه و ترک خورده است. می توانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید برای معرفی بهترین شیشه اتومبیل در تهران و معرفی خدمات آن ها.

2010-کیا-1

شیشه جلو کیا اپتیما TF

جالب است بدانید که خودروی کیا در بازار معروف به لوتزه بود و در کره ی جنوبی به K5 معروف است.اما در کل در جهان به کیا اپتیما شناخته شد.

شیشه جلو اپتیما در مدل های مختلف متفاوت است. به طور مثال در شیشه جلو اپتیما 2007 الی 2010 یک سری آپشن ها و امکاناتی رو شیشه جلوی اپتیما طراحی شده است.مانند شیشه جلوی این خودرو شامل سنسور و باران می باشد. همچنین دارای گرمکن شیشه یا همان سنسور بخار نیز است دارای تیغه های برف پاک کن می باشد. و رنگ شیشه سبز رنگی است.

این یکی از مدل های شیشه جلو بود برخی دیگر نیز دارای آپشن سنسور نور و باران نیستند. و فقط گرمکن پایین شیشه دارند و تیغه برف پاک کن دارند.رنگ شیشه نیز سبز رنگی می باشد.

قیمت شیشه جلو اپتیما TF

همانطور که گفتیم با توجه به تنوع در مدل های شیشه جلو قیمت شیشه متفاوت است. همچنین با نوسانات قیمت در بازار و افزایش و کاهش نرخ ارز ما از درج قیمت ثابت و مشخص معذوریم.

شیشه عقب کیا اپتیما TF

کیا-اپتیما-2010-1

همانطور که در تصویر می بینید شیشه عقب اپتیما دارای هیتر است.دارای مولدینگ یا همان نوار دور شیشه می باشد.شکل ظاهری آن کاملا با نوار شیشه های داخلی آن متفاوت است.از لحاظ شکل ظاهری با نسل های بعد خود کاملا متفاوت است.جنس شیشه عقب اپتیما تی اف از نوع سکوریت است.یعنی خاصیت نشکن بودن دارند.

شیشه عقب کیا اپتیما دارای تنوع بسیاری است هم تولید داخلی یعنی شرکت های ایرانی در ایران این شیشه را با کیفیت خوب و قیمت به صرفه تولید کردند. و هم چینی و همچنین دارای نوع اصلی نیز می باشد.

تمام مدل های موجود در سبد فروش عبداللهی گلس موجود است.

قیمت شیشه عقب کیا اپتیما TF

جهت استعلام و اطلاع از قیمت شیشه عقب کیا اپتیما با ذکر سال و نوعی که مد نظر شما است تماس بگیرید.

شیشه درب جلو کیا اپتیما TF

در شیشه جلو نیز تنوع در کیفیت وجود دارد بستگی به شما دارد که کیفیت برای شما اهمیت دارد و یا هزینه کمتر؟ در شیشه درب جلو در قسمت پایین خود شامل دو سوراخ کوچک است که آن بر روی بالابر برقی نصب می شود.شیشه درب نیز دارای نوع ایرانی و چینی و اصلی است شما با توجه به شرایط خود و با توجه به هزینه ها می توانید شیشه مد نظر خود راانتخاب کنید و با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

شیشه درب عقب کیا اپتیما TF

طراحی شیشه درب عقب کیا اپتیما مدل تی اف یا 2008 الی 2010 از نظر شکل ظاهری و طراحی بسیار شبیه رقیب خود هیوندای سوناتای می باشد.این شیشه به سبک سوراخ دار بهتر است بگوییم تک سوراخ که در منتهی الیه پایین شیشه با مته 13 قرار دارد. بر روی دیرک بالابر نصب می شود.این شیشه به دو شکل رنگی لایت و رنگی سولار و سبز سولار طراحی شده است.

تعویض و ترمیم شیشه کیا اپتیما تی اف /TF

اپتیما-تی-اف-1

شیشه کیا اپتیمای شما دچار آسیب شده است؟ نیاز به ترمیم و تعویض دارد؟ به دنبال جایی مناسب برای تعویض شیشه جلوی خودروی کیا اپتیمای خود هستید؟نگران نباشید پیشنهاد ما به شما عبداللهی گلس است.عبداللهی گلس با بیش از 2 دهه تجربه در راستای توسعه و پیشرفت مجموعه خود می باشد.تمامی خدمات مرتبط با شیشه اعم از شیشه جلو شیشه درب و شیشه عقب و… را می پذیرد.

سانروف کیا اپتیما تی اف/TF

شیشه سانروف کیا اپتیما تی اف دارای سانروف دو حالته می باشد که به صورت پنل و کشویی است. شیشه سانروف از جنس سکوریت نشکن است و به رنگ دودی می باشد تا نور خورشید و تشعشعات آن به سرنشینان آسیب نرساند.لازم به ذکر است که شیشه سانروف در صورتی که دچار آسیب شود. بهترین راهکار تعویض آن به صورت کامل است و ترجیحا پیشنهاد ما این است که به ترمیم بسنده نکنید. زیرا اگر سانروف اصلی را بخواهید تعویض آن به صورت کامل است.

و در صورتی که فقط شیشه را برای شما تعویض کنند و سانروف را تعمیر کنند بدانید که جنس اصلی را برای شما به کار نبردند. با این حال شیشه عبداللهی سانروف اصلی کیا اپتیما تی اف را در مجوعه خود دارد. و در صورت نیاز شما می توانید از نوع معمولی با هزینه کمتر نیز استفاده کنید هر دو مدل در نمایندگی عبداللهی گلس موجود است. فقط اگر پیشنهاد عبداللهی گلس برای شما مهم است حتما با مدیریت آقای عبداللهی صحبت کنید.پیشنهاد ما به شما استفاده از سانروف اصلی است.

لچکی اپتیما TF

شیشه لچکی اپتیما 2008 از جنس سکوریت و نشکن بدون حاشیه دور مشکی می باشد. همانطور که در شیشه عقب توضیح دادیم کابین عقب این خودرو شکل ظاهری شبیه سوناتا 2008 می باشد اما از نظر الندازه و ابعاد کمی با هم متفاوت بوده و قابل نصب بر روی خودروی دیگر مانند سوناتا نیست.شیشه لچکی سوناتا توسط یک نوار لچکی کاور می شود. و این شیشه ثابت و بدون شعاع حرکتی بر روی درب است.