برای خرید و قیمت شیشه پورشه ماکان اعم از شیشه جلو ، عقب ، درب ها بهتر است ابتدا در مورد شیشه های این خودرو کمی اطلاعات کسب کنید . تا در خرید و نصب این شیشه سرتان کلاه نرود.اگر می خواهید شیشه جلو پورشه ماکان خود را تعویض یا ترمیم کنید می توانید به دو روش برای تعویض و خرید اقدام کنید: اول از همه به صورت حضوری درب نمایندگی عبدالهی و دوم از طریق خدمات نصب سیار .

شیشه پورشه ماکان
شیشه ماکان
قیمت شیشه جلو porsche macan چنده؟

برای استعلام قیمت به دلیل نوسانات ارز و دلار تماس بگیرید.

نصب سیار برای شیشه ماکان دارید؟

بله نصب سیار فراهم است.

تعویض شیشه جلو پورشه ماکان

اول ببین بعد تصمیم بگیر!

تعمیر بالابر درب جلو راننده پورشه ماکان

انواع تعمیر و تعویض بالابر پورشه ماکان و انوع پورشه پذیرفته می شود.

یکی از حوادث های خطرناک که موجب آسیب رساندن به افراد زیادی شده و گاهی موجب گرفتن جان افراد می شود، تصادفات جاده ای است. به همین دلیل باید به قطعاتی که در خودرو موجب محافظت سرنشینان خودرو می شود توجه ویژه داشته باشید.  یکی از این قطعات شیشه خودرو است.

تعویض-شیشه-جلو-ماکان

همچنین باید تلاش کنید تا آن ها را بیشتر بشناسید. چرا که شیشه ها با توجه به جنسشان، در قسمت های مختلفی از خودرو قرار می گیرند. در این مقاله شیشه خودرویی که در این مقاله می خواهیم آن را برای شما بررسی کنیم، شیشه پورشه ماکان است. در نتیجه با ما همراه باشید.

شیشه-ماکان
نمایی دیگر از ماکان

شیشه پورشه ماکان

خودرو پورشه ماکان مانند تمامی خودرو ها دارای شیشه جلو، شیشه عقب، گلس درب های جلو و درب های عقب می باشد. همچینین شیشه های دیگری مانند لچکی نیز دارد. در ادامه می خواهیم درمورد شیشه های این خودرو صحبت کنیم.

شیشه جلو porsche macanشیشه عقب porsche macan
شیشه درب جلو و عقب porsche macanشیشه روستونی porsche macan

شیشه جلو پورشه ماکان

این خودرو دارای دو مدل شیشه جلو است. مدل های ساخت 2016 و 2017 از سنسور نور و باران، دوربین یا همان رادار بین خطوط و تابلو خوان، کیت دوربین و سنسور در قسمت وسط بالای شیشه جلو برخودار است. علاوه بر این در قسمت بالا و پایین این گلس ها نوار پلاستیکی دارند که این نوار ها برای سهولت نصب قاب برف پاک کن، قرار داده شده اند.

قیمت-شیشه-پورشه-ماکان

همچنین شیشه ماکان 2018 فرق زیادی با مدل دیگر آن ندارند. این شیشه دارای تمامی لوازم و آپشن های آن است. اما تفاوت اصلی این مدل در نوع دوربین، نور سنسور و سخت افزاری می باشد. جنس آن ها هم از لمینت ساخته می شود که دارای دو و یا چندین لایه طلق پی وی بی هستند که هنگام شکستن شیشه قطعات آن به هم می چسبند.

شیشه-جلو-پورشه-ماکان
شیشه جلو

قیمت گلس جلو پورشه ماکان

-قیمت شیشه جلو خودرو پورشه ماکان (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه جلو خودرو پورشه ماکان (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی شما می توانید تمامی خدمات مربوطه له شیشه خودرو را انجام دهیدو پس جهت استعلام قیمت  آن ها با تماس بگیرید.

نصب-شیشه-جلو-ماکان

شیشه عقب پورشه ماکان

شیشه عقب خودرو پورشه ماکان به شکل بیضی شکل با قوس و خمیدگی بسیار زیاد است. همچنین دارای گرم کن بخار گیر، آنتن و نوار دور شیشه برای سهولت نصب شیشه می باشد. قسمت پایین این شیشه یک عدد سوراخ وجود دارد که این سوراخ برای  نصب برف پاک کن عقب قرار دارد. تیپ رنگی این شیشه مشکی می باشد و جنس آن ها از سکوریت ساخته شده است.

شیشه-جلو-پورشه-ماکان-نیو

برای خرید لوازم یدکی عمده در تهران می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.

خطوط المنت همان خطوط المنت و یا گرم کن هستند که با وصل شدن برق به خودرو شروع به کار کرده و باعث از بین بردن برف و باران و بخار روی شیشه می شود که در نتیجه دید رانندگان را واضح تر می کنند. در ادامه شیشه های سکوریت را بررسی می کنیم.

قیمت گلس عقب پورشه ماکان

-قیمت شیشه عقب خودرو پورشه ماکان (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه عقب خودرو پورشه ماکان (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

برای خرید، ترمیم، تعویض و خدمات دیگر شیشه های این خودرو می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس گرفته و از قیمت آن ها انجام دهید. همچنین در صورت تمایل می توانید هماهنگی های لازم را انجام دهید.

شیشه-عقب-ماکان
شیشه عقب ماکان

شیشه درب های جلو و درب های عقب پورشه ماکان

در قسمت درب های جلو و درب های عقب این خودرو دو نوع شیشه وجود دارد. نوع اول از جنس لمینت بوده و از دو و یا چندین لایه پی وی بی ساخته شده اند که به آن ها دوجداره نیز گفته می شود. دومین نوع آن از جنس شیشه های تمپورت یا سکوریت ساخته شده اند.

شیشه-بغل-ماکان
شیشه بغل ماکان

نوع اول آن با دو عدد پایه پلاستیکی که در قسمت پایین شیشه وجود دارد روی بالا بر برقی نصب می شود. نوع دوم آن ها با دو عدد سوراخ که در قسمت پایین شیشه قرار دارند روی بالا بر برقی نصب می شوند. هر دو ایم شیشه ها در تیپ رنگی سبز سولار، یووی کات، ضد اشعه نور خوشید و دودی یا همین مشکی هستند.

می توانید ویدیو های تعویض سایر پورشه ها و خودرو های چینی مانند

شیشه آریزو 6،

شیشه ولستر

،شیشه mvm x55

را مشاهده کنید.

شیشه جلو پورشه ماکان

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب پورشه ماکان

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو پورشه ماکان (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو پورشه ماکان (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

متاسفانه به دلیل نوسانات موجود در بازار شیشه، قادر به درج قیمت آن ها نیستیم و از شما مشتریان عزیز پوزش می طلبیم. اما برای استعلام قیمت شیشه خودرو مورد نظر خود می توانید با ما در تماس باشید.

کد-فنی-شیشه-جلو-ماکان

شیشه لچکی پورشه ماکان

این خودرو دارای یک شیشه مثلثی شکل است که سایز نسبتا بزرگی دارد. گلس لچکی پورشه ماکان یک فریم پلاستیکی داشته و از زه فلزی کروم رنگ نیز برخودار می باشد. همچنین این شیشه به صورت ثابت روی بدنه خودرو قرار می گیرد و بیشتر قابلیت تزئینی دارند.

شیشه های سکوریت به گونه ای شکسته می شوند که بعد از شکستن به قطعات بسیار  ریزی تبدیل شده و کاملا پخش می شوند. قطعات این شیشه ها آنقدر ریز است ک به خاکه ریز شباهت دارند. به همین دلیل نوک تیز نبوده و به سرنشینان خودرو آسیبی نمی رسانند. ویژگی شیشه های سکوریت شامل عدم وجود پستی بلندی روی شیشه، تحمل دمای غیر مستقیم 250 درجه، تحمل فشار 40 کیلوگرم در ابعاد 10سالمتی متر مربع، عدم تغییر رنگ در طول دوره و بیشتر نشدن ابعاد شیشه نسبت به ابعاد درخواستی هستند.

پایه-آینه-شیشه-جلو-پورشه-ماکان-با-سنسور

این شیشه ها فواید شیشه سکوریت شامل موارد زیر است:

-دارای ذرات ایمن شیشه نسبت به ابعاد درخواستی

 -هفت برابر مقاوم تر از شیشه های معمولی

-مقاومت در برابر گرما

-قابل استفاده در محیط های مختلف

نصب-شیشه-جلو-ماکان-2017

معایب شیشه تمپورت

-عدم برش و سوراخ بعد از تولید: یادتان باشد که قبل از سفارش شیشه خود جای دستگیره و قفل ها را چک کنید چرا که اگر تولید شوند  امکان حذف یا ایجاد سوراخ روی شیشه وجود ندارد.

-در صورتی که قصد نقل مکان را دارید و دیگر به شیشه های سکوریت خود احتیاجی ندارید، امکان فروش آن ها دیگر وجود ندارد مگر اینکه اندازه و ابهاد آن ها با محل جدید تطابق داشته باشد.

قیمت گلس لچکی پورشه ماکان

-قیمت شیشه لچکی خودرو پورشه ماکان (2016 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه لچکی خودرو پورشه ماکان (2018 تاکنون): تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه روستونی پورشه ماکان
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل پورشه ماکان
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو پورشه ماکان
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل پورشه ماکان
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو پورشه ماکان
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل پورشه ماکان
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای