قیمت شیشه پورشه 911 که شامل شیشه جلو شیشه عقب و شیشه درب می باشد. را می توانید تنها با یک تماس با شماره 02177196143 استعلام بگیرید.نصب سیار شیشه هاتی پورشه در محل امکان پذیر است. برای رزرو وقت هماهنگ کنید.

شیشه پورشه 911

شیشه یکی از قطعات مهم خودرو است که هنگام تصادف از سرنشینان خودرو شما محافظت می کند. نه تنها تصادف بلکه این قطعه شما را از باران، برف، گرد و غبار، اشعه ماورا بنفش، گرما، سرما و …. امن نگه می دارد. همچنین از دو جنس سکوریت و لمینت نیز ساخته شده اند. معمولا شیشه های جلو از لمینت و شیشه های دیگر از سکوریت هستند. امروز در مقاله پورشه 911 می خواهیم درمورد شیشه های این خودرو صحبت کنیم و آن ها را برای شما بررسی کنیم. پس اگر می خواهید با تمام شیشه های این خوردو آشنا شوید، با این مقاله از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی همراه باشید.

قیمت-شیشه-درب-پورشه-911
قیمت-شیشه-درب-پورشه-911

خودرو پورشه 911

خودرو پورشه 911 یک خودرو اسپرت محصول شرکت پورشه آلمان است. این خودرو اولین خودروی اسپرت دنیا محسوب می شود که دارای طرحی آشنا بوده و موتور آن در قسمت عقب خودرو خودرو قرار دارد. پورشه 911 بر طبق طرح هایی ساخته شد که فردیناند الکساندرا پورشه، نوه بنیانگذار کارخانه پورشه در دهه پنجاه میلادی کشیده شد. از سال 1963 که این خودرو معرفی شد، تا به حال شش نسل از این خودر ساخته شده است. گرچه تغییرات زیاد فنی ای در آن اعمال شده اما ساختار و ظاهر آن تا حدودی حفظ شده است.

قیمت-شیشه-جلو-پورشه-911
قیمت-شیشه-جلو-پورشه-911

شیشه پورشه 911

این خودرو از آنجایی که به صورت دو در طراحی شده است دارای شیشه های جلو، درب های جلو و شیشه عقب است. در ادامه مقاله می خواهیم شیشه های این خودرو را به طور کامل بررسی کنیم.

شیشه جلو پورشه 911

شیشه های جلو این خودرو دارای قوس و خمیدگی زیاد بوده و از سنسور نور و باران و همچنین آنتن برخودار هستند. در قسمت بالای شیشه جلو این خودرو یک کیت سنسور پلاستیکی برای نصب سنسور نور و باران و آینه نصب شده است. همچنین دارای قاب پوشش دهنده آینه و سنسور هستند. تیپ رنگی این شیشه ها سبز سولار است.

شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت است. شیشه های لمینت دارای و یا چندین لایه شیشه و چندین لایه طلق پی وی بی هستند. این طلق ها خاصیت چسبندگی دارند و به همین دلیل بعد از شکستن لایه های آن ها به صورت چسبنده کنار یکدیگر نگه می دارد و از پخش شدن و ریختن آن ها جلوگیری می کنند.

قیمت-شیشه-عقب-پورشه
قیمت-شیشه-عقب-پورشه

قیمت گلس جلو پورشه 911

-قیمت شیشه جلو خودرو پورشه 911 جی تی 1 (2021 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه جلو خودرو پورشه 911 جی تی 2 (1993 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس جلو خودرو پورشه 911 جی تی 3 (1999 تاکنون): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت شیشه های این خودرو و خودرو های دیگر، همچنین برای انجام تمامی خدمات شیشه خودرو خود می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه عقب پورشه 911

شیشه عقب این خودرو دارای شیشه دو لایه یا همان دوجداره به شکل مربع با گرم کن بخارگیر است گلس عقب خودرو در قسمت پشت اتاق خودرو به صورت ثابت قرار داشته و در تیپ رنگی سبز سولار، یووی کات و ضد اشعه نور خورشید هستند. گلس های لمینت قابلیت ترمیم را دارند. یعنی اگر شکسته شوند به راحتی می توان آن ها را ترمیم کرد، اما به یاد داشته باشد که عمق شکستگی این شیشه ها برای ترمیم نباید از 15 اینچ یا 50 سانتی متر بیشتر باشد. در این شرایط تنها چاره آن ها تعویض است چرا که شدت آسیب آن ها بسیار زیاد می باشد.

شیشه-911

همانطور که گفتیم این شیشه ها دارای گرم کن و یا همان خطوط المنت هستند. خطوط المنت همان خطوط برجسته ای هستند که روی تمام شیشه عقب خودرو ها وجود دارند. این شیشه ها با وصل شدن برق به خودرو شروع به کار کردن کرده و در فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز، موجب از بین رفتن قسرات برف و باران شده و دید راننده را واضح تر می کنند. لازم به ذکر است که در اکثر خودرو ها این شیشه از جنس سکوریت ساخته می شود.

قیمت گلس عقب پورشه 911

-قیمت شیشه عقب خودرو پورشه 911 جی تی 1 (2021 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه عقب خودرو پورشه 911 جی تی 2 (1993 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو پورشه 911 جی تی 3 (1999 تاکنون): تماس بگیرید.

به دلیل نوسانات مختلف در قیمت شیشه خودرو متاسفانه قادر به درج قیمت آن ها نیستیم و از شما مشتریان عزیز و گرامی پوزش می طلبیم. اما شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت آن ها با ما تماس بگیرید.

قیمت-شیشه-911

شیشه درب های جلو  پورشه 911

شیشه درب های جلو این خودرو بدون فریک و کلاف بوده که به همین دلیل کلاف درب روی بدنه قرار می گیرد. در لبه انتهایی آن نیز یک چاپ مشکی پر فراژدار بوده و تیپ رنگی این شیشه ها سبز سولار، یووی کات و ضد اشعه خورشید هستند. جنس آن ها نیز از شیشه های لمینت ساخته شده است که در بخش های قبلی توضیح دادیم.

قیمت گلس درب های جلو  پورشه 911

-قیمت شیشه درب های جلو خودرو پورشه 911 جی تی 1 (2021 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه درب های جلو خودرو پورشه 911 جی تی 2 (1993 تاکنون): تماس بگیرید.

-قیمت گلس درب های جلو خودرو پورشه 911 جی تی 3 (1999 تاکنون): تماس بگیرید.

برای خدماتی همچون خرید، ترمیم، تعویض و … می توانید با ما تماس بگیرید و در صورت نیاز هماهنگی های لازم را انجام دهید. همچنین می توانید از قیمت شیشه مورد نظر خودرو خود ب خبر شوید.

windsheild-911
قیمت شیشه جلو پورشه 911 چقدره؟

به دلیل افزایش قیمت ارز قیمت شیشه های اصلی نیز افزایش می یابد. برای استعلام دقیق قیمت با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

مدت زمان لازم برای نصب چند دقیقه است؟

45 دقیقه تا 1 ساعت

ایا برای 911 نصب سیار دارید؟

بله نصب سیار برای سراسر تهران فراهم است.

شیشه سکوریت چیست؟

در بخش های قبلی این مقاله نام شیشه سکوریت را مشاهده کردید. این شیشه ها برعکس شیشه های لمینت از هیچ گونه لایه ای ساخته نشده و در کارخانه های مخصوص با دمای 600 یا 700 درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سریعا سرد شده اند. این سرد و گرم شدن این خودرو ها باعث بالا بردن استحکام آن های می شود. نوع شکستن این شیشه ها به اینگونه است که قطعات آن به قطعات بسیار ریز تبدیل شده و به خاک ریز شباهت دارند. خوشبختانه نوک تیز نبوده و خطری برای سرنشینان خودرو ندارند . همچنین بعد از شکستن پخش شده و می ریزند. این نوع شیشه ها متاسفانه قابلیت ترمیم ندارند و تنها چاره تعمیر آن ها تعویض است.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی