قیمت شیشه پورشه باکستر (شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه درب ) موضوع مورد بحث امروز ما در این مقاله می باشد.خودرو پورشه باکستر  یک خودروی رودستر موتور وسط است که درواقع اولین اتومبیل جاده ای پورشه بعد از پورشه 550 محسوب می شود که در حقیقت یک دودستر طراحی شده بود. برای اطلاع از قیمت شیشه پورشه کلیک کنید.

حال در این مقاله ما می خواهیم درمورد یکی از قطعات این خودرو با شما صحبت کنیم که آن قطعه شیشه است. شیشه ها در قسمت جلو، درب ها و عقب قرار دارند. در این مقاله از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی قصد داریم درمورد تمام شیشه های این خودرو، جنس آن ها و نکات مهم مربوط به آن ها با شما صحبت کنیم. پس از این صفحه خارج نشده و با ما همراه باشید.

شیشه پورشه باکستر

خودرو پورشه باکستر

ماشین پورشه باکستر یک خودرو رودستر موتور وسط محسوب می شود که اولین خودروی جاده ای پورشه به شمار می رود. دو خودرو باکستر و کیمن هر دو اواسط موتوره دو نفره ورزشی خودرو ساخته شده توسط پورشه هستند. باکستر و دوچرخه سواری در سال 1996 منتشر شدند و کیمین در اواخر سال 2005 به عنوان کوپه دو بعدی و بعدی عرضه شدند. در ادامه به شیشه های این خودرو می پردازیم.

شیشه پورشه باکستر

همانطور که گفتیم این خودرو یک ماشین دو در است. به همین ترتیب دارای شیشه های جلو، عقب و درب های جلو می باشد. در ادامه می خواهیم درمورد جنس شیشه های آن با شما صحبت کنیم و جزئیات آن را بیان کنیم.

شیشه-جلو-باکستر

شیشه جلو پورشه باکستر

شیشه جلو خودرو باکستر بیضی شکل بوده و قوس و خمیدگی زیادی دارد. این گلس سنسور نور و باران، پایه وسط آینه وسط برای نصب آینه وسط، آنتن در کناره های شیشه را دارد. تیپ رنگی آن سبز کولار بوده که یووی کات، ضد اشعه نور خورشید و بالا آفتاب گیر است.

جنس شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت ساخته شده است. این نوع گلس ها دارای دو و چندین لایه شیشه و چندین لایه طلق پی وی بی هستند. طلق های پی وی بی چسبنده بوده و بعد از شکستن شیشه قطعات آن را به صورت ریز شده و منسجم در کنار هم نگه می دارند. به همین ترتیب از پخش شدن و ریختن آن جلوگیری می کنند.

شیشه-عقب-پورشه-باکستر

قیمت شیشه جلو پورشه باکستر

-قیمت شیشه جلو خودرو پورشه باکستر (1996 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه جلو خودرو پورشه باکستر (1997 تاکنون) تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت شیشه خودرو پورشه باکستر می توانید با ما تماس بگیرید و از کارشناسان ما به صورت رایگان مشورت بگیرید.

شیشه-لچکی-پورشه-باکستر

شیشه درب های جلو پورشه باکستر

این خودرو دارای شیشه بیضی شکل ذوزنقه ای بوده و دارای قوس و شکل خاصی است و در تیپ رنگی سبز سولار هستند. همچنین یووی کات و ضد اشعه خورشید نیز می باشند.

جنس این شیشه ها از جنس سکوریت بوده و از هیچ گونه لایه یا طلق چسبنده ای ساخته نشده اند. بلکه در کوره های مخصوص و در کارخانه ها زیر دمای 600 الی 700 درجه سانتی گراد حرارت می بینند و سپس به سرعت سرد می شوند. این سرد و گرم شدن باعث مثاوم شدن آن ها می شود. شیشه های سکوریت بعد از شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شوند و پخش شده و می ریزند. این شیشه ها آنقدر ریز هستند که به خاک ریز شباهت دارند و نوک تیز نیز نستند.

شیشه-آینه-باکستر

قیمت گلس درب های جلو پورشه باکستر

-قیمت شیشه درب های جلو خودرو پورشه باکتسر (1996 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه درب های جلو خودرو پورشه باکستر (1997 تاکنون) تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی تمامی خدمات شیشه خودرو شما توسط افراد با تجربه و حرفه ای، متریال با کیفیت، قطعات اصل و قیمت مناسب انجام می شود.

شیشه عقب پورشه باکستر

این گلس ها دارای خطوط المنت هستند که به آن خطوط گرم کن و هیتر نیز گفته می شود. هنگامی کخ در فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز بخاری خودرو را روشن می کنید، می خواهید بخار شیشه های جلو را از بین ببرید. اما متاسفانه چون این گرما به شیشه های عقب نمی رسد، بخار روی آن را از بین نمی برند. به همین دلیل خطوط المنت برای از بین بردن قطرات برف و باران و بخار  روی شیشه عقب را از بین ببرند و دید راننده را واضح تر کنند. این گلس ها  سایز کوچکی دارند و روی سقف کروک نصب می شوند و در هنگام جمع شدن سقف کروک پارچه ای به داخل صندوق عقب جمع می شوند.

قیمت گلس عقب پورشه باکستر

-قیمت شیشه عقب خودرو پورشه باکتسر (1996 تاکنون): تماس بگیرید.

-شیشه عقب خودرو پورشه باکستر (1997 تاکنون) تماس بگیرید.

برای خرید، ترمیم، تعویض و خدمات دیگر شیشه خودرو پورشه باکستر می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس گرفته و با کارشناسان و متخصصان ما صحبت کنید.

ترمیم شیشه چیست؟

ترمیم شیشه یا همان محور کردن شکستی شیشه در فرایندی فیزیکی از طریق متخصصات جهت جلوگیری پیشروی شکستگی یا ترک شیشه انجام می شود. گاهی اوقات ترمیم موجب بهبود ظاهر شیشه و از بین رفتن کامل شکستگی شیشه می شود. البته تمام شکستگی ها قابل ترمیم نیستند، بلکه شکستگی هایی که عمیق و یا شدید هستند تنها چاره آن ها تعویض است. ترمیم شیشه برای شکستگی هایی که طول آن ها از 50 سانتی متر بیشتر باشد انجام نمی شود. حتی این مقدار در بیشتر حالت ممکن است و قیمت آن زیاد می باشد. حتی مدل های مختلف سنگ خوردگی نیز قابل ترمیم هستند. البته به یاد داشته باشید که سنگ خوردگی هایی که از زیر لاستیک خودرو ها به سمت شیشه پرتاب می شوند عموما سنگ های ریزی هستند که شکستگی های دایر ای شکل ایجاد می کنند.

عموما شیشه هایی که لمینت هستند، قابلیت ترمیم را دارند که امروزه در بیشتر خودرو در شیشه جلویی مورد استفاده قرار می گیرد. برای شیشه های طرفین معمولا از سکوریت استفاده می شود که قابلیت ترمیم را ندارند. البته بعضی از خودرو ها در طرفین هم از شیشه ها سکوریت استفاده می شود که بیشتر جهت بالا بردن امنیت است. یادتان بشد که به هیچ عنوان نباید مایعات مخصوصا آب با شکستگی شیشه برخورد داشته باشند چرا که آب می توانید به عمق شیشه نفوذ کرده و آن را کثیف کند. برای انجام خدمات ترمیم می توانید با ما تماس بگیرید.

ایا نصب سیار برای شیشه های پورشه باکستر دارید؟

بله نصب سیار به سراسر تهران فراهم است.

مدت زمان تعویض شیشه پورشه چقدره؟

حدود 45 دقیقه

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه روستونی پورشه باکستر
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل پورشه باکستر
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو پورشه باکستر
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل پورشه باکستر
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو پورشه باکستر
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل پورشه باکستر
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای