شیشه لیفان 820،برای تعویض و استعلام قیمت شیشه جلو ، عقب و درب های لیفان 820 در کمترین زمان ممکن می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید. شیشه جلو از جنس لمینت و دور مشکی می باشد که به صورت ایرانی چینی و متفرقه در بازار موجود است.با مقاله جدیدی از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی همراه ما هستند. امروز ما قصد داریم شیشه خودرو دیگری را برای شما بررسی کنیم و آن هم شیشه لیفان ۸۲۰ است.

Lifan-820-rear-glass

بر کسی پوشیده نیست که شیشه خودرو یکی از قطعات مهم خودرو محسوب می شود که برای حفظ جان و امنیت سرنشینان خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخودار است. به همین دلیل ما می خواهیم این شیشه، جنس آن، نحوه تعمیر و جزئیات مهم آن را برای شما بررسی کنیم. بدین ترتیب با بررسی شیشه های این خودرو با ما همراه باشید و این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

شیشه جلو لیفان 820شیشه عقب لیفان 820
شیشه درب لیفان 820شیشه لچکی لیفان 820
انواع شیشه لیفان 820

تعویض شیشه جلو لیفان 820

قیمت شیشه لیفان 820

شیشه های خودرو لیفان شیشه جلو، عقب، درب های جلو و درب های عقب، لچکی و سانروف است. لازم به ذکر است که شیشه جلو از جنس لمینت و شیشه های دیگر که گلس های جانبی نامیده می شوند از جنس سکوریت ساخته شده اند. در ادامه این شیشه ها را به طور کامل برای شما بررسی خواهیم کرد.

شیشه-بغل-لیفان-820
قیمت شیشه جلو lifan820

شیشه درب های جلو و درب های عقب لیفان 820

شیشه-بغل-لیفان-820

شیشه درب های جلو و درب های عقب این خودرو با دو عدد پایه که در زیر شیشه وجود دارد روی بالا بر برقی نصب می شوند. این گلس ها در دو تیپ رنگی سبز لایت و سفید بدون رنگ هستند. لازم به ذکر است که شیشه درب های عقب این خودرو با یک ریل فلزی نصب می شوند. جنس این گلس ها از شیشه سکوریت ساخته شده است که به آن تمپورت و نشکن نیز گفته می شود. در ادامه این شیشه را برای شما توضیح خواهیم داد.

شیشه-درب-جلو-چپ-لیفان-820

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب لیفان 820

-قیمت شیشه درب های عقب و درب هاب جلو خودرو لیفان ۸۲۰ (۲۰۱۵ تاکنون): تماس بگیرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت شیشه درب لیفان 820 با ما تماس حاصل فرمائید.

شیشه عقب لیفان 820

در قسمت عقب این خودرو یک شیشه با سایز بزرگ است که دارای خطوط المنت یا گرم کن (بخار گیر) همچنین ور تیپ رنگی سبز لایت و سفید بدون رنگ هستند. شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت ساخته شده است. به این شیشه ها تمپورت و یا نشکن نیز گفته می شود. شیشه های سکوریت در کارخانه با دمای ششصد الی هفتصد درجه سانتی گراد حرارت داده شده و به سرعت سرد می شوند. همین سرد و گرم شدن آن ها باعث بالا بردن استحکام و مقاومتشان می شود. المنت همان خطوط روی شیشه عقب خودرو است که باعث از بین رفتن بخار، باران و برف آن شده که در نتیجه دید راننده را واضح تر کند.

شیشه-عقب-لیفان-820
شیشه عقب lifan 820

قیمت گلس عقب لیفان 820

-قیمت شیشه عقب خودرو لیفان ۸۲۰ (۲۰۱۵ تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه اتومبیل عبدالهی تمامی خدمات شیشه خودرو شما را با وجود مجرب ترین افراد، بهترین متریال، قطعات اصل و قیمت مناسب انجام داد. پس برای اطلاع از قیمت آن ها با ما تماس بگیرید.

شیشه-جلو-لیفان-820

شیشه جلو لیفان 820

شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت ساخته شده و دارای دو و یا چندین لایه چسبناک پی وی بی است. این لایه ها از آنجایی که خاصیت چسبندگی دارند، بعد از شکستن شیشه به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شوند اما مانند شیشه های سکوریت نریخته و پخش نمی شوند. بلکه به صورت چسبنده در کنار یکدیگر قرار می گیرند. این شیشه ها معمولا در ساختمان های مرتفع برای حوادث مختلف مانند آتش سوزی، زلزله و زمین لرزه استفاده می شوند.

چسب-پلی-اورتان

قیمت شیشه جلو لیفان 820

-قیمت شیشه جلو خودرو لیفان ۸۲۰ (۲۰۱۵ تاکنون): تماس بگیرید.
برای خرید، ترمیم، تعویض و تمامی خدمات شیشه لیفان با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

شیشه سانروف لیفان 820

سانروف در قسمت سقف خودرو های لوکس و اسپرت قرار دارد. این سانروف ها نواب تعویض هوای داخل کابین با خارج آن و ورود نور به داخل کابین می شوند. پنل های سانروف انواع مختلفی دارند که برخی از آن ها شامل سانروف چشم انداز، جمع شونده، جدا شونده و … هستند. البته شما می توانید در خودرو های دیگر نیز سانروف نصب کنید، اما فراموش نکنید که موجب خراب شدن سقف خودرو شما می شود.

سانروف-لیفان-820-123

در قسمت سقف این خودرو یک شیشه متحرک باز شو قرار داشته و در تیپ رنگی مشکی یا همان دودی است. جنس این شیشه ها از همان گلس خودرو ساخته می شود که سکوریت است. شیشه های سکوریت هنگام شکستن به قطعات کاملا ریزی تبدیل می شوند اما بر خلاف گلس های لمینت این تکه ها ریخته شده و پخش می شوند. این تکه ها آنقدر ریز هستند که به خاک ریزه شباهت دارند.

قیمت گلس سانروف لیفان 820

-قیمت شیشه سانروف خودرو لیفان ۸۲۰ (۲۰۱۵ تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه لچکی لیفان 820

شیشه لچکی این خودرو روی درب های آن به شکل مثلث کوچک نصب می شود و دارای چاپ مشکی دور شیشه است. نصب این شیشه به صورت ثابت روی درب عقب آن صورت می گرفته و در دو تیپ رنگی سبز لایت و سفید می باشد. شیشه های لچکی در گذشته معمولا در قسمت جلوی خودرو های قدیمی مانند پیکان نصب می شد. این شیشه ها قابلیت باز و بسته شدن را داشتند و موجب ورود نور و تعویض هوای داخل کابین با خرج آن می شدند.
جنس شیشه های لچکی این خودرو از جنس سکوریت ساخته می شوند.

شیشه-لچکی-لیفان-820

برای استعلام قیمت شیشه درب لیفان 820 تماس بگیرید: 02177196143

شیشه های تمپورت همانطور که گفتیم به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شوند و به همین ترتیب امکان ترمیم ندارند. این نوع شیشه ها در طول دوره تغییر رنگ نمی دهند و هیچ گونه پستی بلندی یا موجی روی آن ها وجود ندارد. این نوع گلس ها نسبت به شیشه های خام هفت برابر بیشتر مقاومت دارند. همچنین ابعاد آن هه نسبت به ابعاد درخواستی بیشتر نمی شود. اما در مقابل اگر شما قصد نقل مکان را داشته باشید و به شیشه های سکوریت احتیاج نداشته باشید، امکان فروش آن ها به شخص دیگری وجود ندارد.

قیمت گلس لچکی لیفان ۸۲۰

-قیمت شیشه جلو خودرو لیفان 820 (۲۰۱۵ تاکنون): تماس بگیرید.

برای خرید،ترمیم، تعویض و اقدامات دیکر شیشه خودرو لیفان یا خودرو های دیگر می توانید با تماس بگیرید و از قیمت آن ها مطلع شوید. علاوه بر این مشاوره رایگان نیز می توانید انجام دهید.

تعمیر بالابر لیفان 820

برای تعمیر دیگر نیازی نیست که دستگاه کاملا عوض شود. تنها با تعمیر موتور و یا چرخ دنده بالابر می تواند درست شود . اما اگر کار با ترمیم حل نشد باید تعویض صورت گیرد.

تعویض بالابر لیفان 820

زمانی تعویض بالابر را انجام می دهیم که با تعمیر دیگر حل نشود و یا خود فرد اصرار به تعویض داشته باشد و به تعمیر تمایلی نداشته باشد. شیشه اتومبیل عبدالهی دارای متخصص مجرب برای تعویض و تعمیر بالابر می باشد. شما با خیال آسوده بالابر خراب بیار بالابر درست عین روز اولش تحویل بگیر!

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

و سایر خدمات مشابه پذیرفته می شود. برای استعلام ، لطفا تماس بگیرید .

قیمت شیشه جلو لیفان 820 چنده؟

از حدود 3 میلیون شروع میشه تا به بالا ایرانی ، اصلی ، متنفرقه موجود است.

قیمت شیشه عقب لیفان 820 چنده؟

تقریبا از 3.5 میلیون تومان شروع می شود به بالا برای استعلام قیمت دقیق می توانید تماس بگیرید.