با مقاله ای جدید از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی همراه ما هستید. امروز موضوع مقاله ها درمورد یکی از قسمت های مهم ماشین یعنی شیشه آن با شما صحبت کنیم. این قسمت در خودرو بسیار حیاتی است. به همین دلیل جنس آن ها از دو شیشه لمینت و سکوریت یا همان تمپورت می باشد. اما در این مقاله ما می خواهیم شیشه نیسان قشقایی را برای شما بررسی کنیم. پس اگر می خواهید با این خودرو و شیشه های آن و چنس شیشه آن شوید از صفحه خارج نشوید و این مقاله را در سایت شیشه اتومبیل عبدالهی تا انتها مطالعه کنید.

تعویض شیشه جلو نیسان قشقایی

خودرو نیسان قشقایی

در بخش اول می خواهیم به معرفی این خودرو بپردازیم. این خودرو یک خودرو کراس اوور از شرکت ژاپنی نیسان است که در سال 2007 میلادی در بازار تولید شده است. نام این خودرو درواقع از ایل قشقایی ایران  الهام گرفته شده است. البته در بازار استرالیا نام این خودرو نیسان دوالیس می باشد. نام این خودرو به دلیل لهجه خاص مردم استرالیا است که نیسان نمی خواست استرالیایی ها نام آن را cash caw تلفظ کنند. نسل اول این خودرو در بازار امریکا عرضه نشد و در عوض خودرویی به نام نیسان روگ عرضه می شد.

شیشه نیسان قشقایی
شیشه جلو قشقایی

شیشه نیسان قشقایی

خودرو نیسان قشقایی دارای شیشه سانروف، شیشه جلو، گلس عقب، گلس درب های جلو و عقب و شیشه رو ستونی است. در بخش های بعدی هر کدام از این شیشه ها را برای شما توضیح خواهیم داد.

شیشه جلو نیسان قشقایی

شیشه جلو این خودرو از سنسور نور و باران و پایه آینه برخودار است. همچنین در قسمت بالای این گلس یک نوار اسفنجی قرار دارد و در تیپ رنگی سبز سولار یووی کات و ضد اشعه نور خورشید با بالا آفتاب گیر سرمه ای است. جنس این نوع شیشه ها از گلس لمینت می باشد.

شیشه-جلو-نیسان-قشقایی
نمایی دیگر از گلس نیسان قشقایی

مواد تشکیل دهنده این نوع شیشه ها یک و یا چندین لایه پی وی بی و یک شیشه است. لمینت به دلیل امنیت بالایی که دارد در شیشه جلویی خودرو کار گذاشته شده است.این نوع شیشه ها بر خلاف گلس های سکوریت و معمولی اگر جسمی به آن ها بر خورد کند، پخش نمی شوند و تکه های آن به صورت ریز و چسبنده در کنار هم قرار می گیرند. علاوه بر این گلس های لمینت قابلیت ترمیم را نیز دارند. اما فراموش نکنید که برای ترمیم عمق شکستگی شیشه شما نباید از 15 اینچ بیشتر باشد.

قیمت شیشه جلو نیسان قشقایی

-قیمت گلس جلو خودرو نیسان قشقایی (2006 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه عقب نیسان قشقایی

شیشه بعدی این خودرو که می خواهیم برای شما بررسی کنیم، شیشه عقب آن است. این شیشه دارای خطوط المنت دار بوده که به آن ها خطوط گرم کن نیز می گویند. لازم به ذکر است که این نوع شیشه ها در صورت شکستن به تکه های بسیاری ریزی تبدیل می شوند و این تکه ها تیز و برنده نیستند و به کسی آسیب نمی رسانند. این شیشه ها در کارخانه با دمای 600 الی 700 درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سپس سریعا سرد می شوند.

شیشه-عقب-نیسان-قشقایی
شیشه عقب قشقایی

قیمت شیشه عقب نیسان قشقایی

-قیمت شیشه عقب خودرو نیسان قشقایی (2006 تاکنون): تماس بگیرید.

 به دلیل نوسانات و شرایطی که در بازار شیشه حاکم است، متاسفانه قادر به ذکر قیمت این شیشه ها نیستیم و از شما مشتریان گرامی عذر خواهی می کنیم. اما شما می توانید تنها با یک تماس از قیمت این شیشه و شیشه خودرو های دیگر آشنا شوید.

جهت خرید آینه کامل دستی خودرو می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.

شیشه-بغل-نیسان-قشقایی
شیشه بغل قشقایی

شیشه درب های جلو و درب های عقب نیسان قشقایی

در قسمت درب جلویی این خودرو یک شیشه با رنگ سبز سولار وجود دارد. این گلس یووی کات و ضد اشعه نور خورشید بوده و با دو عدد پایه پلاستیکی که در پایین آن وجود دارد، روی بالا بر برقی نصب می شود. همچنین در قسمت عقب خودرو نیسان قشقایی یک شیشه ذوزنقه ای شکل وجود دارد که در تیپ رنگی دودی و همان مشگی است. در قسمت پایین شیشه درب های عقب این ماشین دو عدد پایه پلاستیکی قرار دارد و این شیشه با کمک این دو پایه پلاستیکی روی بالابر برقی نصب می شود. لازم به ذکر است که جنس این گلس ها از شیشه های نشکن و یا همان سکوریت می باشد.

قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب نیسان قشقایی

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو نیسان قشقایی (2006 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی تمامی خدمات مربوطه به شیشه تمام خودرو ها برای شما انجام می شود و شما می توانید با یک تماس از تمامی این خدمات اطلاعات کسب کرده و از قیمت ها مطلع شوید.

شیشه-نیسان-قشقایی
شیشه لچکی قشقایی

شیشه لچکی نیسان قشقایی

در قسمت بالای گلگیر عقب یک شیشه مثلثی شکل روی ستون عقب بالای گلگیر قرار دارد. شیشه لچکی در این خودرو به رنگ سبز بوده و یووی کات و ضد اشعه خورشید است و روی بدنه خودرو به طور ثابت قرار می گیرد. جنس این قطعه از شیشه سکوریت و یا همان شیشه نشکن است. به این گلس ها، شیشه تمپورت نیز گفته می شود.

قیمت گلس لچکی نیسان قشقایی

-قیمت شیشه لچکی خودرو نیسان قشقایی (2006 تاکنون): تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت های این شیشه ها و شیشه خودرو های دیگر با ما تماس بگیرید تا از قیمت این گلس ها با خبر شوید.

گلس سانروف نیسان قشقایی

سانروف ها پنل هایی هستند که معمولا در سقف خودرو های لوکس و اسپرت قرار داده می شوند. این پنل ها سبب ورود نور به داخل خودرو و تعویض هوای خودرو با بیرون می شود. شما می توانید این پنل ها را در خودرو های فاقد سانروف نصب کنید اما ما این کار را پیشنهاد نمی کنیم. چرا که باعث از بین رفتن بدنه سقف خودرو شما می شود. جنس شیشه این پنل ها از شیشه خودرو است. لازم به ذکر است که شیشه سانروف، شیشه عقب، شیشه درب های جلو و عقب به جز شیشه جلو، گلس های جانبی نامیده می شوند و معمولا از یک جنس هستند. در قسمت شیشه سانروف نیسان قشقایی یک عدد گلس متحرک سانروف که بالای سر نشینان جلو بوده و در تیپ رنگی دودی یا همان مشکی هستند.

قیمت گلس سانروف نیسان قشقایی

-قیمت گلس سانروف خودرو نیسان قشقایی (2006 تاکنون): تماس بگیرید.

در صورتی که می خواهید از قیمت شیشه سانروف این خودرو و در تمام خودرو ها آشنا شوید، با شماره درج شده در این صحه تماس گررفته و با کارشناسان ما صحبت کنیم.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

02177196143