شیشه دی اس شرکت دی اس اتومبیلز برند برتر می باشد. مارک دی نخست در اوایل سال ۲۰۰۹ به عنوان زیر مجموعه برتر سیتروئن به مدل های دیگر اضافه شد تا در کنار خودرو های دیگر سیتروئن فروخته شود. اما در مقاله امروز ما نمی خواهیم درمورد تاریخچه خودرو های دی اس با شما صحبت کنیم. بلکه موضوع امروز مقاله ما شیشه دی اس است. شیشه خودرو جزو قطعاتی می باشد که با وجود مهم بودن آن کمتر کسی به آن توجه می کند. به همین دلیل ما تصمیم به بررسی شیشه های این خودرو گرفتیم. پس از صفحه خارج نشوید و این مطلب را کامل مطالعه کنید.

تعویض شیشه جلو دی اس 5

شیشه جلو این خودرو را برای شما به تصویر کشیدیم تا شما عزیزان با مشاهده این ویدیو به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید. و با خیال آسوده بهترین شیشه اتومبیل در تهران را بشناسید. برای مشاهده ویدیو تعویض درب این خودرو به قسمت پایین تر این مقاله مراجعه کنید.

شیشه دی اس

خودرو های دی اس شامل شیشه های جلو،عقب، درب های جلو و عقب، روستونی، لچکی، سانروف است. البته لازم به ذکر است که در خودرو دی اس سه شیشه های درب های عقب وجود ندارد و تنها شیشه درب های جلو و روستونی مشاهده می شود. شیشه های این خودرو به جز گلس جلو، شیشه های جانبی گفته می شود.

شیشه دی اس

شیشه جلو دی اس

گلس جلو این خودرو و تمام خودرو ها از جنس لمینت ساخته می شود. برای توضیح این شیشه ها می توان گفت که شیشه هایی که دارای چندین لایه طلق چسبنده پی وی بی و چندین لایه شیشه لمینت نام دارند. این شیشه ها معمولا در ساختمان های مرتفع مورد مورد قرار می گیرند تا از حوادث هایی مانند آتش سوزی و زلزله جلوگیری شود.

همچنین نوع شکستن این شیشه ها به اینگونه است که در صورت شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل شده اما این شیشه ها به دلیل وجود طلق  پی وی بی به هم می چسبند و نمی ریزند.

قیمت گلس جلو دی اس

-قیمت شیشه جلو خودرو دی اس هفت  (۲۰۱۸ تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو دی اس سه (۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹): تماس بگیرید.

-قیمت گلس خودرو دی اس شش (۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰): تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت شیشه های خودرو مورد نظر خود با شیشه اتومبیل عبدالهی در تماس باشید.

شیشه عقب دی اس

شیشه های عقب این خودرو دارای خطوط گرم کن هستند که موجب از بین بردن قطرات برف و باران و در نتیجه بهتر کردن دید راننده می شوند. جنس آن ها نیز از شیشه سکوریت ساخته شده است.

قیمت شیشه عقب دی اس

-قیمت شیشه عقب  خودرو دی اس هفت  (۲۰۱۸ تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس عقب  خودرو دی اس سه (۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو دی اس شش (۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰): تماس بگیرید.

گلس درب های جلو و درب های عقب دی اس

شیشه درب های جلو و عقب این خودرو نیز از جنس سکوریت ساخته می شوند. برای ساخت این شیشه ها گلس های خام در کارخانه با دمای بالا حرارت دیده و سریعا سرد می شوند و تبدیل به شیشه های سکوریت می شوند.

قیمت گلس درب های عقب و درب های عقب دی اس

-قیمت گلس درب های  عقب و درب های جلو خودرو دی اس هفت  (۲۰۱۸ تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو دی اس سه (۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹): تماس بگیرید.

-قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب خودرو دی اس شش (۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰): تماس بگیرید.

تعویض شیشه درب عقب DS5

گلس لچکی دی اس

گلس لچکی این خودرو پشت درب های عقب آن به صورت ثابت قرار گرفته است. جنس گلس لچکی خودرو های دی اس از سکوریت ساخته شده است و به شکل مثلث کوچک هستند. به شیشه های سکوریت، تمپورت و نشکن نیز گفته می شود.

قیمت شیشه لچکی دی اس

-قیمت شیشه لچکی  خودرو دی اس هفت  (۲۰۱۸ تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس لچکی  خودرو دی اس سه (۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹): تماس بگیرید.

-قیمت گلس  لچکی خودرو دی اس شش (۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰): تماس بگیرید.

برای انجام تمامی خدمات شیشه خود با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و در صورت تمایل هماهنگی های لازم را انجام دهید.

برای اطلاع بیشتر در مورد شیشه دی اس 5 و 6 و 7 می توانید به ویکی پدیا مراجعه کنید.

روستونی دی اس

شیشه روستونی در این خودرو ها روی بدنه آن قرار می گیرد و معمولا به شکل ذوزنقه هستند. مانند اکثر شیشه های جانبی جنس این شیشه ها نیز از سکوریت ساخته شده است. شیشه های سکوریت هنگام شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل شده و پخش می شوند. اما خوشبختانه این قطعات آنقدر ریز هستند که به فردی آسیب نمی رسانند. همچنین به شکل شمشیری شکل نیز نیستند.

قیمت گلس روستونی دی اس

-قیمت شیشه روستونی  خودرو دی اس هفت  (۲۰۱۸ تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس روستونی  خودرو دی اس سه (۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹): تماس بگیرید.

-قیمت گلس روستونی  خودرو دی اس شش (۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰): تماس بگیرید.

شیشه سانروف دی اس

به پنل هایی که معمولا در قسمت سقف خودرو درو های لوکس و اسپرت ساخته می شوند، سانروف گفته می شود. این قطعات معمولا باعث ورود نور به داخل کابین شما می شوند و هوای داخل آن را تعویض می کنند. جنس شیشه سانروف تمامی خودرو ها درواقع همان شیشه خودرو است. از آنجایی که شیشه سانروف هم جزو شیشه های جانبی است، پس جنس آن از سکوریت می باشد. سانروف ها انواع مختلفی دارند که برخی از آن ها شامل باز شونده، جمع شونده، جدا شونده، داخلی، چشم انداز و … است. لازم به ذکر می باشد که نوع چشن انداز پر کاربرد ترین آن ها محسوب می شود.

هزینه تعویض شیشه جلو DS5 چنده ؟

حدود 500 هزار تومان

از چه نوع چسبی برای تعویض شیشه DS5 استفاده می کنید؟

بهترین نوع چسب پلی یورتان اصل اروپا

آیا خدمات سیار برای نصب و تعویض شیشه DS5 دارید؟

بله خدمات سیار برای تمام خودرو ها فراهم است

قیمت سانروف دی اس

-قیمت شیشه سانروف  خودرو دی اس هفت  (۲۰۱۸ تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس سانروف  خودرو دی اس سه (۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹): تماس بگیرید.

-قیمت گلس سانروف  خودرو دی اس شش (۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰): تماس بگیرید.

خودرو دی اس

خودرو های دی اس نسل های مختلفی دارد که ما به چند مورد از آن ها می پردازیم. به عنوان مثال خودروی دی اس ۷ کراس بک یک خودروی اس یو وی لوکس از شرکت دی اس اتومبلیز می باشد که در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ رونمایی شد. سری دی اس ۵ نیز خودرویی است گه در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت سیتروئن معرفی شد. دی اس ۶ یک خودرو کراس اوور کامپکت شرکتی است که از طریق دی اس اتومبلیز به طور ویژه برای بازار آسیا طراحی شده است. خودرو دی اس ۳ یک خودروی سوپر مینی است که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ توسط سیتروئن  و از ۲۰۱۵ تحت عنوان برند مستقل دی اس اتومبیلز تولید شده است.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی