برای تعمیر و تعویض شیشه ام جی 350 خود با ما همراه باشید.خودرو ام جی ۳۵۰ یک خودروی کامپکت محسوب می شود که از طریق کمپانی رووی در کشور چین از سال ۲۰۱۰ به بعد در حال تولید است. شیشه اتومبیل جزو قطعات خودرو از که در خودرو های گذشته از جنس شیشه خام برای ساخت آن ها استفاده می شد. این شیشه ها به راحتی شکسته می شدند و نوک تیز بودند که برای افراد داخل خودرو خطر داشتند.  ام امروزه از دو جنس سکوریت و لمینت جهت ساخت گلس های خودرو ساخته می شود. برای بررسی و آشنایی با تمام شیشه های ام جی ۳۵۰ تا انتها با ما همراه باشید.

شیشه ام جی 350

قیمت شیشه ام جی 350

شیشه های ام جی ۳۵۰ شامل گلس های جلو، عقب، درب های جلو و درب های عقب، لچکی و سانروف هستند. گلس های این خودرو به جز گلس جلو شیشه های جانبی نامیده می شوند. در اکثر خودرو ها شیشه های جانبی از جنس سکوریت و گلس جلو از لمینت هستند. البته در برخی از خودرو ها که غالبا اروپایی می باشند، شیشه هلی جانبی آن نیز برای امنیت بیشتر از جنس لمینت ساخته می شوند. با معرفی شیشه سکوریت و لمینت در قسمت های بعدی همراه ما باشید.

شیشه جلو ام جی 350

خودرو رووی در قسمت جلویی دارای یک شیشه لمینت است که در قسمت وسط و پایین آن دو سوراخ وجود دارد که با کمک آن ها این شیشه توسط بالا بر برقی نصب می شود. لایه های طلق چسبنده پی وی بی و چند لایه شیشه، مواد تشکیل دهنده شیشه های لمینت هستند. در صورت ترک برداشتن این نوع شیشه ها در صورتی که عمق آن نهایت پانزده اینچ باشد، می توان آن ها را ترمیم کرد. چرا که نوع شکستگی شیشه لمینت به گونه ای است کع قطعات آن بهم می چسبند و ریخته نمی شود. این نوع شیشه ها معمولا در ساختمان های بلند به علت وجود حوادثی همچون آتش سوزی و زلزله استفاده می شوند.

شیشه جلو ام جی 360 با 350 تفاوت دارد اما از لحاظ ابعاد مشابه هم هستند.برای خرید شیشه جلو ام جی 360 و 350 استعلام بگیرید.تنها تفاوت در وین نامبر 360 است.

قیمت شیشه جلو ام جی 350

-قیمت شیشه جلو  ام جی ۳۵۰ (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴): تماس بگیرید.

جهت انجام کار هایی مانند دودی کردن شیشه، تعویض، ترمیم، خرید، آب بندی فابریک گلس و… با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس حاصل فرمائید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب ام جی 350

شیشه درب های جلو و درب های عقب این اتومبیل جزو گلس های جانبی هستند و طبق گفته هایمان، شیشه هاب جانبی این خودرو از جنس سکوریت هستند. گلس های معمولی (خام) در کارخانه ها و در کوره های مخصوص حرارت داده شده و بعد از اینکه بلافاصله سرد می شوند، تبدیل به شیشه های سکوریت می شوند. اگر جسم خارجی به این شیشه ها برخورد کند یا در اثر تصادف شکسته بشوند، تکه های آن بسیار ریز  می شوند و پخش شده و ریخته می شوند. مزایای مهمی که این شیشه ها دارند این است که هیچ گونه پستی و بلندی ندارند و در طول دوره ای که آن را خریده اید، تغییر رنگ نمی دهند.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب ام جی 350

-قیمت شیشه درب های عقب و درب های جلو ام جی ۳۵۰ (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴): تماس بگیرید.

شیشه عقب ام جی ۳۵۰

شیشه عقب این خودرو دارای سنسور نور و باران بوده که با دو عدد سوراخ که در پایین و وسط آن است روی بالا بر برقی نصب می شود. همانطور که گفتیم این شیشه ها دارای گرم کن هستند. کرن کن درواقع همان خطوط برجسته ای است که روی تمام شیشه های عقب مشاهده می کنید. این خطوط که المنت نیز تام دارند با دصل وصل برق خودرو شروع به کار کردن کرده و با از بین بردن قطرات برف و باران دید راننده خودرو را واضح تر می کنند. البته به دلیل اینکه لبه های این نوع شیشه ها به شدت حساس است، به همین دلیل یا راحت ترین ضربه خرد می شوند و می ریزند به همین دلیل قابل ترمیم نیستند و تنها چاره آن ها تعویض است.

قیمت گلس عقب ام جی ۳۵۰

-قیمت شیشه عقب  ام جی ۳۵۰  (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴): تماس بگیرید.

شیشه لچکی ام جی 350

به طور کلی لچکی شیشه هایی هستند که بیشتر در قسمت پشت درب های عقب خودرو ها به صورت ثابت نصب می شوند. جنس این شیشه ها نیز از سکوریت ساخته شده است. نکته دیگری که درمورد این شیشه ها وجود دارد این است که به شیشه های سکوریت تمپورت و لمینت نیز گفته می شود. البته این شیشه ها معایبی نیز دارند. به عنوان مثال اگر قصد تغییر مکان را داشته باشید و دیگر به این شیشه ها نیاز نداشته باشید، نمی توانید آن ها را به شخص دیگری بفروشید.

قیمت لچکی ام جی 350

-قیمت شیشه لچکی ام جی ۳۵۰  (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴): تماس بگیرید.

اگر به خرید، ترمیم، تعویض و … برای شیشه خودرو خود تمایل دارید می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید. علاوه بر این می توانید با مشاورین ما نیز صحبت کنید.

شیشه سانروف ام جی 350

به پنل هایی که در سقف خودرو های لوکس و اسپرت ساخته می شوند تا موجب ورود هوا به داخل کابین خودرو و نور بشوند، سانروف گفته می شود. این قطعات انواع مختلفی دارند که اعم از باز شونده، جمع شونده، داخلی، چشم انداز و … هستند.  پر کاربرد ترین نوع آن ها هم چشم انداز است که به آن پانوراما نیز می گویند. نکته ای که مهم است این می باشد که جنس شیشه سانروف ها از جنس شیشه خودرو بوده و از سکوریت برای ساخت آن ها استفاده می شود.

قیمت شیشه سانروف ام جی 350

-قیمت شیشه لچکی ام جی ۳۵۰  (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴): تماس بگیرید. به دلیل نوسانات و شرایطی که در بازار شیشه وجود دارد نمی توانیم قیمت آن ها را درج کنیم و از شما مشتریان عزیز عذر خواهی می کنیم. اما اگر می خواهید از قسمت آن ها با خبر شوید و مشاوره رایگان داشته باشید با ما تماس بگیرید.

خودرو ام جی ۳۵۰/mg 350

این اتومبیل یک خودروی ‌کامپکت است که به آن رووی ۳۵۰ نیز می گویند. خودرو ام جی ۳۵۰ در بازار های بین المللی عرضه می شود. قیمت این ماشین در کشور چین ۸۹.۷۰۰ یوآن شروع شده و گران ترین نسخه آن ها ۱۲۴.۷۰۰ یوآن قیمت دارد.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی