برای خرید، تعویض و قیمت شیشه جک s5 با ما همراه باشید. ماشین شامل قطعات مهمی مانند آینه ها و شیشه خودرو است.قیمت شیشه جک s5 در قسمت شیشه جلو، شیشه عقب و شیشه درب های خودرو وجود دارد. این قطعه مانند شیشه های معمولی نبوده و از دو جنس سکوریت و لمینت ساخته شده است. این گلس ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند و موجب جلوگیری آسیب رساندن به سرنشینان خودرو و بدنه آن می شود. بدین ترتیب ما می خواهیم در مقاله شیشه جک S5 با شما درمورد شیشه های این خودرو، جنس آن ها، چگونگی تعمیر آن ها و موارد کلیدی دیگر با شما صحبت کنیم. پس با ما تا انتها همراه باشید.

تعویض شیشه عقب جک اس 5

شیشه های عقب از جنس سکوریت و نشکن است و دارای هیتر نیز می باشد. برای تعویض این شیشه مهارت نصاب بسیار اهمیت دارد.بورس شیشه اتومبیل در تهران عبدالهی در کمتر از1 ساعت شیشه شما را به نحو احسن تعویض و ترمیم می کنند.

خودرو جک S5

شیشه جک s5
نمایی از خودرو جک s5

این خودرو یک ماشین ساخته شده توسط کمپانی جی ای سی بوده و در ایران از سال 1393 از طریق کمپانی کرمان موتور با یک موتور توربو شارژر با قدرت 174 اسب بخار تولید می شود. نمای جلویی این ماشین شباهت زیادی با هیوندای ix35 داشته و در اولین نگاه می توان شباهت آن را تشخیص داد. خودرو جک s5 در سازمان ایمنی C- NCAP چین، 5 ستاره را کسب کرده است. رقبای اصلی این خودرو شامل چری تیگو 5، جری تیگو 7 و هایما اس 7 هستند. مدل مفهومی این خودرو با نام جک ایگل اس 2 در نمایشگاه خودروی پکن سال 2012 معرفی شد.

شیشه-عقب-جک-s5
انواع شیشه جک اس 5

شیشه جک S5

در تمامی خودرو ها گلس های جلو، گلس عقب، شیشه درب های جلو و درب های عقب هستند. اما در بعضی از خودرو ها شیشه لچکی، روستونی و سانروف نیز وجود دارد. علاوه بر این شیشه های عقب، درب ها و سایر گلس ها به جز شیشه جلو، شیشه های جانبی نامیده می شوند. در این خودرو نیز به جز شیشه های مذکور، گلس سانروف و روستونی نیز کار شده است. در ادامه هر کدام از این شیشه ها را به صورت جداگانه توضیح خواهیم داد.جهت سفارش آینه جک به صورت آنلاین و غیر حضوری به آینه خودرو یدک فیت مراجعه کنید.

شیشه جلو جک S5

شیشه-روستونی-جک-اس-5
شیشه روستونی جک اس 5

لازم به ذکر است که شیشه جلویی این خودرو از جنس لمینت ساخته شده است. همچنین این گلس دور مشکی بوده و تمام رنگی تولید می شود. در خصوص آپشن باید به شما بگوییم که در مدل گیربکس اتومات دارای آپشن سنسور باران می باشد. اما در مدل گیبرکس دنده ای تنها پایه پایه آینه داشته و هیچگونه آپشن دیگری ندارد. برای استعلام قیمت و هر گونه سوال در مورد تعویض شیشه جک j4 نیز می توانید تماس بگیرید.

همانطور که گفتیم جنس این گلس ها از لمینت بوده و گلس های لمینت دارای چند لایه چسبنده که پی وی بی نام دارد، هستند. این لایه ها از پخش شدن و ریختن این نوع گلس ها جلوگیری می کنند. بدین ترتیب تکه های شیشه لمینت به صورت منسجم بهم می چسبند و هیچ آسیبی به سرنشینان خودرو نمی رسانند.

شیشه-بغل-جک-s5
شیشه بغل جک اس 5

قیمت شیشه جلو جک S5

-قیمت شیشه جلو خودرو جک اس 5 (2013 تاکنون): تماس بگیرید.

استعلام قیمت شیشه جلو جک s5 را از عبدالهی گلس بخواهید.

شیشه عقب خودرو جک S5

در قسمت عقب این خودرو یک شیشه وجود دارد که از جنس سکوریت و یا همان تمپورت بوده که به آن شیشه المنت دار نیز می گویند. المنت همان خطوط موجود رویش شیشه تمام خودرو ها هستند که درواقع برای از بین بردن قطرات برف و باران و بخار روی شیشه ساخته شده اند تا دید راننده واضح تر شود. چرا که همانطورکه می دانید در فصول سرد سال مانند پاییز یا زمستان که برف یا باران می بارد، ما برای از بین بردن بخار شیشه های جلویی، بخاری را روشن می کنیم. اما متاسفانه گرمای این بخاری به عقب خودرو نمی رسد و راننده نمی تواند پشت مسیر خود را به راحتی ببیند. این خطوط هم همین وظیفه را دارند.

شیشه-عقب-جک-اس-5
شیشه عقب جک اس 5

قیمت شیشه عقب جک S5

-قیمت شیشه عقب خودرو جک اس 5 (2013 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی انواع خدمات خودرو اعم از خرید، ترمیم و تعویض شیشه خودرو خود را با بهترین قطعات توسط افراد با تجربه و متریال با کیفیت انجام دهید. علاوه بر این در صورت تمایل می توانید از با کارشناسان ما مشورت کنید.

قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب جک S5

در قسمت درب های جلو و درب های عقب این خودرو دو شیشه وجود دارد که تمام آن ها از جنس شیشه سکوریت ساخته شده اند. شیشه های سکوریت با دو عنوان دیگر تمپورت و نشکن نیز شناخت  می شوند. این شیشه ها با دمای 600 الی 700 درجه سانتی گراد حرارت داده شده و به سرعت سرد می شوند. این فرایند باعث افزایش مقاومت و استحکام این شیشه ها بیشتر می شود.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب جک S5

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو جک اس 5 (2013 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه روستونی جک S5

این شیشه در قسمت پشت درب های عقب، روی بدنه خودرو وجود دارد که به شکل مثلث کوچک است. در گذشته این شیشه ها در قسمت جلویی خودرو به صورت ثابت نصب می شد. شیشه روستونی یا لچکی که در جلو نصب می شدند، قابلیت باز و بسته شدن را داشتند و وظیفه تعویض هوا را ایفا می کردند. اما امروزه این شیشه ها این قابلیت را نداشته و بیشتر حالت تزئینی دارند.

این گلس ها نیز از جنس سکوریت و یا همان تمپورت هستد. این نوع گلس ها هنگام شکستن به قطعات بسیار ریزی تبدیل می شود که این پخش می شوند و می ریزند. اندازه این قطعات آنقدر ریز است که به خاک ریز شباهت دارند و بدین ترتیب هیچ خطری برای سرنشینان خودرو ندارند. اما یکی از معایب شیشه های تمپورت در این است که لبای آن بسیار حساس می باشد. بدین معنا که گر ضربه ای به لبه های آن وارد شود و یا اگر ترکی روی آن ایجاد شود، احتمال ریختن و خرد شدن تمام گلس بسیار زیاد است. به همین ترتیب این شیشه ها قابلیت ترمیم ندارند و فقط می توان آن ها را تعویض کرد.

قیمت شیشه روستونی جک S5

-قیمت شیشه روستونی خودرو جک اس 5 (2013 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه سانروف جک S5

شیشه سانروف خودرو پنل هایی است که بری تعویض هوا و ورود نور به داخل خودرو در قسمت سقف خودرو های لوکس و اسپرت ساخته شده اند. جنس شیشه این پنل ها از جنس گلس خودرو ها یعنی درواقع گلس های سکوریت و یا تمپورت ساخته شده است.

قیمت گلس سانروف جک S5

-قیمت شیشه سانروف خودرو جک اس 5 (2013 تاکنون): تماس بگیرید

هزینه تعویض شیشه جک اس 5 چقدره؟

بستگی دارد کدام قسمت از شیشه خودرو را بخواهید تعویض کنید اما حدودا 400 الی 500 هزار تومان

مدت زمان لازم برای تعویض شیشه چند دقیقه است؟

حدودا 45 دقیقه

آیا ارسال شیشه جک s5 به شهرستان دارید؟

بله ارسال انواع شیشه ها یه شهرستان و سراسر کشور فراهم است.

آیا ارسال شیشه ها به صورت عمده هم دارید؟

بله شیشه به صورت تک و عمده به فروش می رسد.

قیمت شیشه جلو جک s5 چنده؟

از 3 میلیون تومان شروع می شود به بالا

قیمت شیشه عقب جک s5 چنده؟

استعلام قیمت دقیق از شماره 02177196143 بگیرید.

قیمت شیشه درب جک s5 چنده؟

از 1 میلیون تومان شروع می شود.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

تعویض شیشه جلو jac s5