در این مقاله برای اطلاع بیشتر در باب شیشه تیگو 8 پرو و شیشه جلو تیگو 8 و 8 پرو و تفاوت آن با شیشه تیگو 8 معمولی بحث و بررسی می کنیم. برای خرید و استعلام قیمت شیشه جلو ، عقب بغل و درب تیگو 8 و 8 پرو تماس بگیرید.

پس برای اینکه با اطلاعات کافی و کامل با یک شیشه اتومبیل روبه رو شوید حتما تا انتها این مقاله با ما همراه باشید. سعی کنید برای هرکاری از قبل اطلاعات کسب کنید تا نتوانند سرتان کلاه بگذارند.

تعویض شیشه جلو تیگو 8 پرو

قیمت شیشه جلو تیگو 8 پرو قیمت شیشه عقب تیگو 8 پروقیمت شیشه درب تیگو 8 پروقیمت روگلگیری تیگو 8 پرو
38/000/000ریالتماس بگیرید!15/000/00ریالتماس بگیرید!

توجه کنید قیمت ها کاملا حدودی هستند لطفا برای اطلاع از قیمت دقیق تماس بگیرید!

شیشه-جلو-تیگو-8-پرو
winndsheild tigo 8 pro

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

قیمت شیشه جلو تیگو 8 پرو

شیشه جلو تیگو 8 پرو همانند برخی شیشه های دیگر از جنس لمینت و دور مشکی است که این شیشه دارای آپشن سنسور باران نیز می باشد. که در نصب شیشه های آپشن دار نصاب باید دقت بالایی داشته باشد و گرنه ممکن است سنسور کار نکند. ما یه شما شیشه اتومبیل عبداللهی را معرفی می کنیم که بسیار در این زمینه تجربه دارند. زیرا تقریبا سه دهه است که در این زمینه کار میکنند. و نصابان با تجربه و کار بلدی را در این زمینه دارند.

شیشه-جلو-فونیکس-تیگو-8-پرو

لازم به ذکر است که فعلا شیشه ایرانی تیگو 8 پرو در ایران تولید نمی شود. و در صورت نیاز شما باید شیشه اصلی را خریداری کنید. اما احتمال اینکه در آینده ای نزدیک این شیشه در ایران نیز تولید شود.

شیشه-عقب-تیگو-8-پرو
شیشه عقب tigo 8 pro

قیمت شیشه عقب تیگو 8 پرو

شیشه عقب این خودرو از جنس سکوریت دور مشکی دارای برف پاک کن و گرمکن دار است.جهت استعلام قیمت شیشه عقب این خودرو با شماره های زیر تماس بگیرید.

02177196143

02177090652

شیشه-عقب-فونیکس-تیگو-8-پرو

قیمت شیشه درب تیگو 8 پرو

شیشه های بغل این خودرو کمی شبیه به ام وی ام x22 است یعنی فاقد لچکی است و به صورت یک تکه می باشد . اما روی بدنه این خودرو از شیشه روستونی استفاده شده است.

شیشه-بغل-تیگو-8-پرو
شیشه درب تیگو 8

قیمت روستونی تیگو 8 پرو

روستونی با لچکی کاملا تفاوت داردهم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ اندازه و ابعاد.

شیشه-روستونی-تیگو-8-نیو

خاصیت شیشه روستونی یا روگلگیری همانطور که از نامش پیداست روی بدنه خودرو است. و شیشه لچکی یا بادگیر روی شیشه درب عقب سوار است.

روگلگیری-تیگو-8-پرو

برف پاک کن تیگو 8 پرو

برای خرید و یا تعویض تیغه برف پاک کن می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید. و یا به صورت غیر حضوری با شماره 09123236211 تماس بگیرید! و سفارش خود را ثبت کنید.

برف-پاک-کن-عقب-تیگو-8-پرو

تعمیر بالابر تیگو 8 پرو

متاسفانه بالابر های چری زیاد خراب می شود. برای این منظور شما می توانید با مراجعه به عبدالهی گلس بالابر خودرو خود را تعمیر کنید. گاها خرابی بالابر ها مرتبط به دستگاه و گاهی هم به کلید بالابر است. اما نگران نباشید پون شیشه اتومبیل عبدالهی دارای کادر متخصص مخصوص برای بالابر است.

tiggo 8 pro

خودرو تیگو 8 یکی دیگر از انواع چری می باشد که توسط مدیران خودرو مونتاژ و در بازار عرضه می شود. تیگو 8 که یک خودرو شاسی بلند جذاب و واقعا بزرگ است. دارای طرفداران خاصی است که برای خرید این خودرو به شدت علاقه نشان می دهند. تیگو 8 فضای داخلی خوبی برخوردار است. به طوری که 7 نفر می توانند در این خودرو بنشینند بدون این که اذیت شوند یعنی 7 نفر را راحت در خود جای می دهد.

بدین منظور خانواده های پرجمعیت از این خودرو به خوبی استقبال می کنند.خودرو چری تیگو 8 پرو در حقیقت یکی از بزرگترین عضو خانواده تیگو محسوب می شود.

چری با تولید تیگو 8 پرو خواست نشان دهد که چری از دیگر خودروها عقب نمی ماند زیرا روز به روز شرکت های خودرو سازی خودرو جدید به بازار عرضه می کنند به همین منظور چری نیز سعی کرد تا از رقیب های خود جا نماند بدین منظور تیگو 8 پرو را وارد بازار کرد.

قیمت-شیشه-جلو-تیگو-8

همانطور که می دانید ابتدا تیگو 8 پرو وارد بازار شد و بعد از چند سال نسخه جدید این خودرو که با تیگو 8 پرو رونمایی شد وارد بازار خودرو ایران شد. که به نحوی واقعا شگفت انگیز بود.

تا به الان چری سعی کرده تمام محصولاتش را به کمک شرکت مدیران خودرو در بازار عرضه کند و همچنان این همکاری ادامه دارد.

از فضای داخلی تیگو 8 هر بگویم کم گفتم یک خودرو اروپایی را تجسم کنید چیزی از آن کم ندارد.شرکت چری با تولید این خودرو نشان داد که چینی ها به سرعت در زمینه خودرو سازی در حال پیشرفت و توسعه هستند.البته که تا الان هم نفر سوم در خودرو سازی دنیا محسوب می شوند.

شیشه-جلو-تیگو-8-و-8پرو

مزایا و معایب چری تیگو 8 پرو

به طور کاملا مختصر مزایا و معایب این خودرو را در قسمت زیر آوردیم اگر میخواهید به طور کامل این اطلاعات را داشته باشید باید در قسمت مزایا و معایب تیگو 8 پرو بروید و مطلب آن را بخوانید.

معایبقیمت بسیار بالا نسبت به رقبا
مزایاطراحی جذاب، موتور پرقدرت، امکانات رفاهی مناسب، شرایط فروش اقساطی
قیمت-شیشه-جلو-تیگو-8-پرو

مشخصات فنی تیگو 8 پرو

موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
شتاب 0 تا 1008.9 ثانیه
تنفس موتورتوربوشارژ
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
اندازه (میلیمتر)4722 طول – 1860 عرض – 1745 ارتفاع
حداکثر گشتاور290 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه
جعبه دنده7 سرعته دو کلاچه
حجم موتور1598 سی سی
حداکثر سرعت185 کیلومتر در ساعت
وزن1541 کیلوگرم
حداکثر قدرت197 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
فاصله بین دو محور2710 میلیمتر

با وجود ویروس کرونا برخی افراد از خرید حضوری منصرف شدند و عملا اکثر خرید ها به جز کارهای خدماتی و تعمیراتی به طور غیر حضوری صورت میگیرد بدین منظور برای خرید انواع لوازم آینه خودرو نوار جات خارجات و قفل و راهنما آینه خودرو میتوانید به فروشگاه اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید و یا برای اطلاع از آینه اتومبیل و انواع آن به مقاله آینه اتومبیل مراجعه کنید و هر آنچه درباره ی آینه اتومبیل میخواهید بدانید را در این مقاله مطالعه کنید.

خودرو تیگو 9 محصول جدید مدیران خودرو به بازار عرضه شد.برای اطلاع از قیمت و جنس شیشه تیگو 9 کلیک کنید.

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی

قیمت شیشه جلو تیگو 8 با قیمت شیشه جلو تیگو 8 پرو تفاوت دارد؟

بله هم از لحاط ابعاد و اندازه و هم از لحاظ قیمتی تفاوت دارند.

قیمت شیشه عقب تیگو 8 و شیشه تیگو 8 پرو با هم تفاوت دارد؟

بله قیمت شیشه تیگو 8 با قیمت شیشه تیگو 8 پرو متفاوت است و هم از لحاظ کیفیت متفاوت است.