جهت خرید شیشه ام وی ام 550 اعم از شیشه جلو ، عقب ، بغل و سانروف و تعویض و ترمیم این شیشه ابتدا بهتر است کمی درباره ی آن اطلاعات کسب کنید و سپس به تعویض و ترمیم بپردازید.زیرا امروزه افراد بسیار در معرض افراد سودجو قرار میگیرند. و برخی افراد از نا آگاهی شما سو استفاده می کنند.ما در این مقاله به شما مختصر اطلاعاتی در باب شیشه ام وی ام می گوییم . خواندن این مطلب 2 دقیقه بیشتر وقت شما را نمی گیرد، اما به اطلاعات عمومی شما اضافه می شود،که برای خودتان مفید است.

شیشه-جلو-ام-وی-ام-550-1
شیشه جلو mvm 550

قیمت شیشه جلو ام وی ام 550

ام وی ام 550 به دلیل اینکه برای در سال های 2014 تولید شد و تقریبا جز رده های قدیمی ام وی ام محسوب می شد هنوز روی شیشه های آن خبری از سنسور و آپشن نبود. هرچند که در برخی از چری های جدید نیز همچنان شیشه جلو از آپشن خاصی برخوردار نیست. اما روی شیشه جلو این خودرو تنها یک پایه آینه قرار دارد.

شیشه-جلو-ام-وی-ام-550
قیمت شیشه جلو mvm 550قیمت شیشه عقب mvm 550
قیمت شیشه بغل mvm 550قیمت شیشه لچکی mvm 550

متاسفانه به دلیل افزایش نرخ ارز و دلار و بالا و پایین شدن مکرر آن ما از درج قیمت به صورت ثابت معذوریم تنها می توانیم برای شما لینک تماس بگذاریم تا شما برای کسب اطلاعات دقیق تماس بگیرید و از قیمت ها به صورت دقیق و آنلاین با خبر شوید.

شیشه جلو ام وی ام تولید داخلی دارد که می توانید با هزینه مناسب و با کیفیت خوب آن را دریافت کنید. انواع شیشه ها اعم از شیشه اصلی و متفرقه و داخلی در سبد فروش عبدللهی گلس موجود است.

ام-وی-ام-550-1
شیشه عقب mvm 550

شیشه عقب ام وی ام 550

اما در شیشه عقب ام وی ام 550 سنسور هیتر و جود دارد. همان خطوط مشکی رنگ نشان از گرمکن این خودرو می باشد. اگر شیشه عقب شما که دارای سنسور است توسط افراد کار نابلد نصب شود که نتوانند شیشه را به خوبی آب بندی و نصب کنند ممکن است سنسور شما نیز درست کار نکند. شیشه های عقب خودروها معمولا از جنس سکوریت و نشکن می باشد.که در ام وی ام نیز به همین صورت است.

rear-of-mvm-550

قیمت شیشه بغل ام وی ام 550

شیشه بغل شامل شیشه درب جلو و شیشه درب عقب می باشد. که روی درب عقب یک شیشه لچکی نیز همراه است. اما فاقد شیشه روستونی و یا روگلگیری می باشد.شیشه بغل از نوع سکوریت است و شیشه کابین عقب با شیشه عقب خودرو هم رنگ هستند. توجه کنید برای دودی کردن شیشه خودرو خود نیز می توانید به عبدالهی گلس مراجعه کنید.

شیشه-بغل-ام-وی-ام-550

قیمت شیشه لچکی ام وی ام 550

برخی افراد شیشه لچکی را با شیشه روستونی یا روگلگیری اشتباه می گیرند. در حقیقت نام دیگر لچکی در گذشته بادگیر بوده است. که این نیز از نوع سکوریت و نشکن است و در برابر ضربه و آتش سوزی مقاوم است.

lachaki-mvm-550

قیمت شیشه سانروف ام وی ام 550

برای تعویض شیشه سانروف ام وی ام 550 ابتدا باید به یک شیشه اتومبیلی کاربلد مراجعه کنید. چون نصب سانروفر به مهارت بالا نیاز دارد. مثل نصب شیشه جلو پراید نیست که یکی دو بار نگاه کنه بگه خب من می تونم نصب کنم! هر چنذ که همون شیشه پراید هم به ظاهر سادست.

shkvt-hl-d-hl-550-1
aشیشه سقف mvmv 550

شیشه درب ام وی ام 550

ام ی ام 550 در قسمت کابین عقب روی درب عقب خودرو شیشه لچکی نیز دارد. که از جنس سکوریت نشکن است.و این شیشه ها نیز در شرکت های ایرانی تولید و در بازار ارائه می شوند.

شیشه-عقب-ام-وی-550

آینه بغل ام وی ام 550

در ام وی ام 550 آینه خودرو برقی می باشد و همچنین شیشه سانروف آن نیز برقی است. که آن نیز از جنس سکوریت نشکن می باشد.لازم به ذکر است که انواع آینه و سانروف در شیشه اتومبیل عبداللهی تعمیر و تعویض می شود.

چرخ-دنده-بالابر-mvm-550

تعمیر بالابر mvm 550

یکی دیگر از خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی تعمیر و تعویض بالابر های خراب است. اگر دستگاه و یا کلید بالابر خودرو شما معیوب است. عبدالهی گلس دارای تیم متخصص برای تعمیر بالابر است. که انصافا از فن بالایی برخوردار است.و در کمترین زمان بهترین کار را به شما تحویل می دهد.

تعمیر-بالابر-ام-وی-ام-550

تعمیر آینه mvm 550

گاهی اوقات با تعمیر آینه از پرداخت هزینه بالای آینه کامل می توان جلوگیری کرد. بنابراین قبل از اینکه بری آینه کامل برای ماشینت بخری ی سر به عبدالهی گلس بزن!

MVM 550/ام وی ام 550

اگر از چشم ها (چراغ ام وی ام ) شروع کنیم برای توصیف این سدان می توانیم بگوییم که فوق العاده زیبا طراحی شدند.چراغ های بزرگ ام وی ام آن را دو چندان زیبا می کند.با توجه به تصویر زیر مشاهده می کنید که در قسمت بدنه این خودرو خطوط زیادی کار نشده است. به علت قیمت خوبی که دارد می توانیم روی این خودرو حساب باز کنیم. اما نسبت به رقبای خودش ضعیف است.

مشخصات فنی ام وی ام 550

وزن1366 کیلوگرم
حداکثر گشتاور182 نیوتن متر در 4300 دور در دقیقه
تنفس موتورتنفس طبیعی
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
حجم موتور1971 سی سی
جعبه دندهCVT
شتاب 0 تا 100
حداکثر سرعت175 کیلومتر در ساعت
موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
اندازه (میلیمتر)4580 طول – 1760 عرض – 1483 ارتفاع
فاصله بین دو محور2600 میلیمتر

آیا می دانستید لوازم یدکی شیشه اتومبیل هم وجود دارد؟ بله درست متوجه شدید لوازم یدکی و ادوات شیشه اتومبیل شامل شیشه آینه قاب آینه فلاپ آینه جام آینه و … راهنما آینه ، چراغ راهنما ، قطعات ایمنی خودرو مانند قفل ضد سرقت درب و صندوق و انواع قفل مکانیکی شیشه بالابر و بسیاری قطعات ریز و درشت که شامل این دسته می شود. برای مشاهده کامل محصولات و قطعات می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید.

خدمات شیشه اتومبیل عبداللهی