شیشه بی وای دی s6،خودرو بی وا دی s6 اولین یووی شرکت چینی بی وای دی بوده که به صورت مستقل توسط این شرکت طراحی و ساخته شده است. یکی از قطعات این خودرو از امنیت افراد داخل خودرو محافظت می‌ کند، شیشه آن است. شیشه ها لمینت و سکوریت دو جنس از شیشه هایی هستند که در خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرند. امروز از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی با مقاله شیشه بی وای دی s6 همراه شما هستیم تا به گلس های این خودرو بپردازیم.

شیشه-بی-وای-دی-s6

خودرو بی وای دی s6

این خودرو یک اتومبیل اس یووی است که محصول شرکت چینی بی وای دی به صورت مستقل طراحی ک ساخته شده است. این خودرو ار لحاظ طراحی به مدل لکسوس آرایکس شرکت ژاپنی لکسوس شباهت بسیار زیادی دارد.این خودرو اولین بار در شهر چانگشای چین به فروش رسید.

شیشه بی وای دی s6

این خودرو دارای شیشه های جلو، عقب، درب های جلو و درب های عقب، لچکی و رو ستونی است که در قسمت های بعدی برای شما توضیح خواهیم داد.

شیشه جلو بی وای دی s6

شیشه جلو این خودرو بالا رنگ و دور مشکی و از جنس لمینت می باشد. گلس جلو خودرو بی وای دی اس ۶ ساده و فاقد آپشن خاصی است. این نوع گلس ها از دو و یا چندین لایه شیشه و چندین لایه طلق PVB برخوردار هستند. این طلق ها چسبنده هستند و بعد از شکستن شیشه های لمینت قطعات آن را به هم می چسبانند و از ریختن آن ها جلوگیری می کنند.

قیمت شیشه جلو بی وای دی s6

-قیمت شیشه جلو خودرو بی وای دی اس ۶ (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو بی وای دی اس ۶ (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷):تماس بگیرید.

برای انجام خدماتی مانند دودی کردن شیشه، تعویض آینه خودرو، ترمیم شیشه، خرید و … می توانید با ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما به صورت رایگان مشورت کنید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب بی وای دی  s6

شیشه درب های جلو و عقب از جنس متفاوتی ساخته شده است. سکوریت در این شیشه درب های این خودرو استفاده شده است. گلس های سکوریت از لحاظ ساختاری و نوع شکستن با شیشه های لمینت کاملا متفاوت هستند. ایم نوع گلس ها دارای هیچ لایه ای نیستند بلکه برای ساخت آن ها شیشه های خام را در کوره های خاص با دمای بسیار بالا حرارت داده و به سرعت سرد می شود و به صورت شیشه هدی سکوریت در می آیند. با همین روش مقاومت آن ها تا حد زیادی بالا می رود.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب بی وای دی s6

-قیمت شیشه درب های عقب و درب های جلو خودرو بی وای دی اس ۶ (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶): تماس بگیرید.

-گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو بی وای دی اس ۶ (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷):تماس بگیرید.

به دلیل نوساناتی که در قیمت شیشه این خودرو و خودرو های دیگر وجود دارد، متاسفانه قادر به درج قیمت شیشه این خودرو نیستیم و از شما مشتریان گرامی پوزش می طلبیم. لازم به ذکر است که شما می توانید با تماس گرفتن از قیمت آن ها مطلع شوید.

شیشه عقب بی وای دی s6

شیشه عقب این خودرو دارای خطوط المنت یا گرم کن است. خطوط گرم به علت از بین بردن برف و باران و همچنین بخار ناشی از هوای سرد ساخته شده اند. چرا که همانطور که می دانید هنگام فصول سرد سال مانند پاییز و یا زمستان با روشن کردن بخاری خودرو خود بخار روی شیشه و برف و باران را از بین می برد. اما به دلیل فاصله زیاد شیشه های جلو با عقب آن دید راننده واضح نیست. به همین دلیل این خطوط ساخته شده اند.

قیمت گلس عقب بی وای دی s6

-قیمت شیشه عقب خودرو بی وای دی اس ۶ (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو بی وای دی اس ۶ (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷):تماس بگیرید.

برای کسی اطلاعات بیشتر درمورد شیشه خودرو، جنس آن و قیمت آن با ما تماس گرفته و با کارشناسان و متخصصین ما صحبت کنید تا آن ها شما را راهنمایی کنید.

شیشه روستونی بی وای دی s6

شیشه روستونی این خودرو به شکل مثلثی شکل کوچک بوده و به صورت ثابت روی بدنه خودرو و یا پشت درب های عقب خودرو قرار می گیرند. جنس این شیشه ها نیز از سکوریت ساخته شده اند که به آن ها تمپورت و نشکن نیز گفته پس شود.

قیمت روستونی بی وای دی s6

-قیمت شیشه روستونی  خودرو بی وای دی اس ۶ (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶): تماس بگیرید.

-گلس روستونی  خودرو بی وای دی اس ۶ (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷):تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت شیشه های این خودرو با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه لچکی بی وای دی s6

شیشه لچکی در خودرو های قدیمی همچون پیکان در قسمت جلویی خودرو قرار داشته و قابلیت باز و بسته شدن را داشتند. اما شیشه های لچکی در خودرو های امروزی معمولا  روی قسمت عقبی خودرو نصب شده و قابلیت باز بسته شدن را ندارند. به این معنا که به صورت ثابت نصب می شوند و بیشتر جنبه تزئینی  دارند.

قیمت لچکی بی وای دی s6 

-قیمت شیشه لچکی  خودرو بی وای دی اس ۶ (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶): تماس بگیرید.

-گلس لچکی  خودرو بی وای دی اس ۶ (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷):تماس بگیرید.

شیشه سانروف بی وای دی s6

سانروف ها پنل هایی هستند که بیشتر در خودرو های لوکس و یا اسپرت هستند، قرار دارند. این پنل ها وظیفه ورود نور  به داخل کابین خودرو و تعویض هوای خارج با داخل کابین را بر عهده دارند. جنس شیشهاین قطعه از شیشه های خودرو ساخته شده است نه همان تمپورت می باشد.

نوع شکستن این نوع شیشه ها به اینگونه است که به قطعات کاملا ریزی تبدیل شده و پخش می شوند و می ریزند. شیشه های نشکن قابل ترمیم نیستند و تنها چاره آن ها تعویض است.

قیمت سانروف بی وای دی s6

-قیمت شیشه سانروف  خودرو بی وای دی اس ۶ (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶): تماس بگیرید. -گلس سانروف  خودرو بی وای دی اس ۶ (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷):تماس بگیرید

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی