با ما همراه باشید برای معرفی شیشه بی ام و x5 و انواع شیشه های جانبی. و معرفی آپشن های شیشه جلو و شیشه عقب و همچنین معرفی بهترین شیشه اتومبیل بی ام و x5 در تهران . بی ام و محصول کشور آلمان می باشد. و در بین خودرو سازی های جهان بسیار به نام و مشهور است.

شیشه ماشین بی ام و (BMW) سری ایکس X5 اتاق F15

شیشه جلو بی ام و x5

ورود بی ام و x5 را می توان در حقیقت از سال 2011 به بازار ایران دانست. از لحاظ فنی نیز این خودرو بسیار قوی و از لحاظ فضای داخل کابین نیز بسیار جادار است.

در ادامه به مشخصات فنی این خودرو رسیدگی می کنیم.

شیشه جلو بی ام و (BMW) سری ایکس X5 اتاق F15

شیشه بی ام و x5 دارای دو مدل است که تنها تفاوت آن ها در آپشن آن می باشد.

1.در مدل اول می توان گفت شیشه بی ام و ایکس 5 دارای سنسور باران و سنسور نور است. سنسور بخار و هد آپ هم دارد. رنگ شیشه جلو به رنگ سبز رنگ و لمینت می باشد.لمینت سه لایه است که معمولا تنها برای شیشه های جلو به کار می رود. که در برابر ضربه مقاوم است.

2.و اما مدل دوم تمام مواردی که در بالا ذکر کردیم را دارد (مانند سنسور نور و باران و بخار و هداپ ) به اضافه دوربین بین خطوط و رادار دار، (تابلو خوان جاده) این مدل شیشه نیز از جنس لمینت سه لایه است. رنگ شیشه نیز سبز رنگ است. و دارای اشعه uv می باشد.

شیشه درب جلو بی ام و (BMW) سری ایکس X5 اتاق F15

شیشه درب بی ام و ایکس 5 از جنس سکوریت است و با توجه به سوراخ هایی که روی بالابر های برخی می باشد روی آن دو سوراخ نصب می شود. برای درک بهتر می توانید ویدیو نصب شیشه بالابر را در آپارات ما مشاهده کنیئد.

در قسمت درب ها دارای رنگ شیشه سبز می باشد توسط دو سوراخ بر روی بالابر برقی نصب می گردد.

لچکی بی ام و (BMW) سری ایکس X5 اتاق F15

ایکس 5 در قیمت کابین عقب شیشه یک تکه ندارد و شیشه به دو قسمت تقسیم شده است که به آن شیشه مثلثی شکل لچکی می گویند.شیشه لچکی نیز از جنس سکوریت و رنگ آن سبز است.

پاناروما بی ام و (BMW) سری ایکس X5 اتاق F15

سانروف در بی ام و ایکس 5 کمی متفاوت تر از خودروهایی نظیر بنز یا هیوندا می باشد. و تفاوتش در یک تکه و ثابت بودن آن از کابین جلو تا کابین عقب می باشد. و سقف نیز یک تکه شیشه ای(به طول و عرض سانروف) است.

برای امنیت سرنشیان معمولا جنس سانروف ها را از نوع سکوریت می سازند و لازم به ذکر است که رنگ شیشه سانروف برای جلوگیری از اشعه نور خورشید به رنگ دودی است.

شیشه عقب بی ام و x5

جنس شیشه عقب بی ام و ایکس 5 از جنس سکوریت است و و نشکن است این نوع شیشه را شیشه ایمن می نامند زیرا در اثر خرد شدن آسیبی به سرنشینان می رساند.برای استعلام قیمت و موجودی نیز می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

02177196143

بهترین قفل های زاپاس بند در لوازم یدکی یدک فیت، اعم از قفل زاپاس بند 206 و 405 و پژو پارس و… تنها کافیه روی یکی از این قفل ها کلیک کنید. تا وارد سایت یدک فیت شوید و محصول را با ویدیو آن باکسینگ مشاهده کنید. برای تعمیر جلوبندی بی ام و x5 نیز می توانید به اتو رگلاژ مراجعه کنید.

شیشه عقب بی ام و x5

سوالات متداول در مورد قیمت

قیمت شیشه جلو بی ام و ایکس 5 چنده؟

متاسفانه به دلیل افزایش قیمت روزانه و تنوع زیاد در برند های مختلف شیشه نمی توان قیمت ثابت درج نمود برای اطلاع از قیمت دقیق با شماره 09123236211 و یا 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت شیشه عقب بی ام و x5 چنده؟

برای اطلاع از قیمت دقیق لطفا با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

مدت زمان تعویض شیشه بی ام و x5 چند دقیقه است؟

حدود 45 دقیقه

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه لچکی و شیشه روستونی بی ام و
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل بی ام و
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو بی ام و
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل بی ام و
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو بی ام و
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل بی ام و
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )