ما در این مقاله می خواهیم قیمت شیشه بیسو t5 و بهترین مارک شیشه های بیسو بپردازیم. قیمت شیشه جلو و شیشه عقب و شیشه درب های بیسو با همدیگر تفاوت دارد. شیشه جلو از نوع لمینت و دور مشکی است. که از سه لایه تشکیل می شود لایه ی میانی از نوع پلیمری و یا همان pvb می باشد.

شیشه-جلو-بیسو-t5

قیمت شیشه جلو بیسو t5

شیشه جلو بیسو t5 همانطور که در قسمت بالا گفتیم از نوع لمینت است. چون شیشه لمینت از اشعه فرابنفش جلوگیری می کند. که از پیری زودرس پوستی و آسیب چشمی جلوگیری می کند. تفاوت شیشه لمینت با سکوریت در مقاومت آن در تعویض است.

یعنی زمانی که شیشه لمینت ترک می خورد می توانید تا مدتی برای تعویض اقدام نکنید و صبر کنید اما شیشه سکوریت مقاوم در برابر ضربه است و از مقاومت بالاتری نسبت به شیشه لمینت برخوردار است اما زمانی هم که ترک بخورد باید حتما تعویض شود چون کل شیشه کم کم پایین میریزد.

قیمت شیشه عقب بیسو t5

شیشه عقب بیسو تی فایو از نوع سکوریت نشکن است و در برابر ضربه همانطور که گفتیم مقاوم است. اما آیا می توان گفت شیشه سکوریت بهتر از لمینت است یا بر عکس ؟ خیر چون هر دو شیشه در جایگاه خود عالی هستند. شیشه سکوریت در برابر ضربه مقاوم است اما بدین معنا نیست که کلا نمیشکند. درست است که لقب شیشه نشکن را به آن القا دادند. اما در تصادفات و ضربات سنگین این شیشه منجر به شکست می شود. بنابراین شیشه جلو را برای حفظ سلامت بیشتر راننده و سرنشین جلو که ممکن است شیشه موقع شکست به چشم پرتاب شود از نوع لمینت ساختند. چون موقع شکست به صورت یکپارچه به هم می چسبد.

شیشه-عقب-بیسو-t5

قیمت شیشه بغل بیسو t5

شیشه بغل بیسو t5 از نوع سکوریت و در مدل های و برند های مختلف موجود است. انواع برند های شیشه بغل عبارتند از:

  • آسیا
  • امید
  • بهنور
  • ونوس
  • گیلان

شیشه بغل این خودرو فاقد شیشه لچکی است. و تنها شامل شیشه درب جلو و عقب سمت چپ و راست است. برای نصب این شیشه حتما به نصاب ماهر مراجعه کنید. چون اگر نصاب ماهر نباشد ممکن است موقع باز کردن رودری خار رودری یا کلید بالابر شما را خراب کند.

شیشه-بغل-بیسو-t5

قیمت شیشه روستونی بیسو t5

شیشه روستونی از نامش پیداست یعنی روی ستون خودرو یعنی روی بدنه خودرو قرار دارد. پس یا به آن روستونی می گویند یا روگلگیری بیسو t5 . روستونی دارای فرم است که به دلیل وجود آن فرم دور شیشه بهتر است اصلی تهیه شود.

روستونی-بیسو-t5

قیمت شیشه سانروف بیسو t5

سانروف بیسو t5 از نوع پانارما است. که نصب سانروف را می توانید در آپارات ما توسط شیشه اتومبیل عبدالهی مشاهده کنید. نصب پنل نصب شیشه و … برای دریافت مشاوره با شماره 02177090652 تماس بگیرید!

سانروف-بیسو-t5

ارسال شیشه اتومبیل بیسو t5 به شهرستان

یکی از مهمترین خدمات ما ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان و سراسر کشور است.نحوه ی ارسال شیشه اتومبیل به شهرستان ما از طریق حمل و نقل باربری است. شیشه توسط شیشه اتومبیل عبدالهی بسته بندی می شود.

و برای شیشه جلو و عقب فوم دور شیشه قرار داده می شود که در برابر ضربات راهی مقاوم باشد. و به ترمینال می بریم و شیشه به راننده اتوبوس تحویل داده می شود و بیجک آن برای شما ارسال می شود ساعت رسیدن بار به مقص و تاریخ همگی در بیجک مشخص است شما راس ساعت برای تحویل محصول خود به ترمینال مراجعه می کنید

بهترین مارک شیشه بیسو t5

همیشه گفتم بهترین مارک هر شیشه ای اول از همه شیشه اصلی فابریک خودشه ! اما برخی شیشه ها هستند که شیشه ایرانی موجود در بازار با شیشه اصلی از لحاظ کیفیت تفاوتی ندارد ولی از لحاظ قیمتی خیلی تفاوت دارد. پیشنهاد ما به مشتریان عزیز این است که اگر از بابت هزینه در مذیقه هستید می توانید شیشه ایرانی با کیفیت را نصب کنید. اما اگر از بابت هزینه مشکلی ندارید شیشه اصلی را نصب کنید.

لازم به ذکر است که شیشه یکی از موارد مصرفی خودرو محسوب می شود چرا که ممکن است فردای روز نصب شیشه شما با کوپکترین سنگ ریزه مجدد ترک بخورد . در این صورت کمی ممکن است بابت نصب شیشه اصلی پشیمان شوید. البته این وظیفه ی ماست که همه ی جوانب را برای شما مطرح کنیم و شما تصمیم میگیرید کدام شیشه را می خواهید نصب کنید.

خودرو بیسو t5

بیسو تی۵ (انگلیسی: Bisu T5) یک کراس‌اوور اندازه متوسط با هفت صندلی است که توسط شرکت بیسو تولید شده‌است.[۲] بیسو یک برند زیرمجموعه از شرکت چونگینگ بیسو، که زیرمجموعه جوینت ونچر Beiqi Yinxiang، یک سرمایه‌گذاری مشترک بین گروه خودروسازی پکن و گروه یینشیانگ است.

ویکی پدیا

مشخصات فنی

جدول زیر خلاصه ای از مشخصات کلی فنی بیسو تی فایو است:

نام خودروبیسو T5
کشور سازندهچین
موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
تنفس موتورتوربوشارژ
وزن1665 کیلوگرم
فاصله بین دو محور2760 میلیمتر
سال (طراحی)2017
اندازه (میلیمتر)4715 طول – 1830 عرض – 1780 ارتفاع
حجم موتور1498 سی سی
شتاب 0 تا 100
حداکثر قدرت150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر گشتاور215 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه
جعبه دنده8 سرعته خودکار
حداکثر سرعت170 کیلومتر در ساعت

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل قیمت شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه لچکی و شیشه رو ستونی شورولت
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل 
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو 
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر سانروف انواع خودرو 
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل 
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای
  • تعمیرات قفل خودرو ( قفل درب و قفل مرکزی )