با مقاله ای دیگر از سایت شیشه اتومبیل عبدالهی با شما همراه هستیم. امروز می خواهیم درمورد شیشه یکی دیگر از خودرو های بنز صحبت کنیم. شیشه خودرو جزو قطعات مهم خودرو است که هنگام بروز تصادف یا شرایط هایی همچون بارش برف و باران، گرد غبار، اشعه خورشید، تصادف و … امن نگه می دارد. به همین دلیل شما باید با شیشه های خودرو خود آشنا شوید و بدانید در مواقع ضروری مانند ترک خوردن شیشه و یا شکستن آن چه کاری انجام دهید. پس اگر می خواهید با شیشه بنز wan  آشنا شوید و نکات مهم آن را بدانید، مقاله ما را تا انتها مطالعه کنید.

شیشه بنز wan

شیشه خودرو چیست و چه اهمیتی دارد؟

بدیهی است که شیشه یکی از قطعات خودرو است که بیشتر قسمت های ماشین را پوشش می دهد.جلوبندی همانطور که می دانید این قطعات در قسمت جلو، عقب، درب های جلو و عقب، سقف و روی بدنه خودرو پشت درب های عقب نیز قرار دارند. شیشه خودرو شما را از شرایط مختلف مانند بارش برف و باران، گرد و غبار، سرما، گرما، اشعه ماورا بنفش، تصادف و … محافظت می کند. گلس خودرو ها در گذشته از شیشه های خام ساخته می شد و متاسفانه به دلیل اینکه به راحتی شکسته می شدند و بعد از شکستن نیز به شکل شمشیری شکل در می آمدند. از همین رو با گذشت زمان جنس این شیشه ها از دو جنس سکوریت و لمینت ساخته می شوند.

شیشه بنز wan

همانطور که از نام این خودرو مشخص است، ماشین بنز ون یک خودرو به شکل ون است که دارای شیشه های جلو، درب های جلو و درب های عقب، لچکی، عقب و سانروف می باشد. شیشه جلو این ماشین از جنس لمینت و شیشه های دیگر  که شیشه های جانبی نامیده می شوند، از جنس سکوریت هستند.

شیشه جلو بنز wan

گلس جلو خودرو بنز ون با دو عدد سوراخ که در پایین و وسط شیشه قرار دارد، روی بالا بر برقی نصب می شود. این گلی ها از جنس لمینت هستند. این نوع گلس ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند. علت این مقاومت بالا این است کع شیشه های لمینت از چندین لایه شیشه تشکیل شده اند که بین این لایه ها طلق پی وی بی قرار می گیرد. به همین دلیل شیشه لمینت دیر تر از شیشه های دیگر آسیب می بیند. این لایه ها مانع پخش شدن قطعات شیشه به اطراف می شوند. ضخامت آن نیز به تعداد لایه های اش بستگی دارد. برای تعمیر این شیشه ها روش ترمیم مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت گلس جلو بنز wan

-قیمت شیشه جلو خودرو مرسدس بنز wan دایملر (۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو مرسدس بنز wan دایملر کرایسلر (۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷): تماس بگیرید.

-قیمت گلس جلو خودرو مرسدس بنز wan دایملر  آگ (۲۰۰۷ تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب بنز wan

شیشه درب هاب جلو و درب های عقب این خودرو از جنس سکوریت ساخته می شوند. این نوع گلس ها از هیچ گونه تلق برخوردار نیستند. بلکه جهت ساخت آن ها شیشه های خام در کوره های مخصوص با دمای بالا حرارت دیده و سریعا سرد می شوند. بع همین دلیل مقاومت آن ها بسیار بالا است.

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب بنز wan

-قیمت شیشه درب های عقب و درب های جلو خودرو مرسدس بنز wan دایملر (۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸): تماس بگیرید.

-گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو مرسدس بنز wan دایملر کرایسلر (۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷): تماس بگیرید.

-قیمت گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو مرسدس بنز wan دایملر  آگ (۲۰۰۷ تاکنون): تماس بگیرید

د صورت تمایل برای استعلام قیمت شیشه های این خودرو و یا خودروی مورد نظر خود می توانید با شماره درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمائید. .

شیشه عقب بنز wan

شیشه عقب این خودرو از خطوط المنت برخودار است و با دو عدد سوراخ که در پایین و وسط شیشه قرار دارد با بالا بر برقی نصب می شود. وظیفه این خطوط در حقیقت از بین بردن قطرات برف و باران و همچنین بخار شیشه بوده تا دید راننده واضح تر شود. جنس آن ها هم از شیشه های سکوریت می باشد.

قیمت گلس عقب  بنز wan

-قیمت شیشه عقب خودرو مرسدس بنز wan دایملر (۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو مرسدس بنز wan دایملر کرایسلر (۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب خودرو مرسدس بنز wan دایملر  آگ (۲۰۰۷ تاکنون): تماس بگیرید.

به دلیل شرایطی که در بازار شیشه حاکم است، متاسفانه قادر به ذکر قیمت شیشه های این خودرو نیستیم و از شما مشتریان گرامی پوزش می طلبیم. با این وجود شما می توانید با ما تماس بگیرید و از قیمت شیشه ها مطلع شوید.

شیشه روستونی بنز wan

این خودرو دارای گلس های رو ستونی در قسمت پشت درب های عقب خودرو می باشد نه روی بدنه آن به صورت ثابت نصب شده است. شکل آن ها هم به صورت مربعی بوده و از جنس سکوریت ساخته شده اند. شیشه های سکوریت اگر شکسته شوند و یا جنس خارجی به آن ها برخورد کند به تکه های بسیار ریزی تبدیل شده و پخش می شوند. اما خوشبختانه تکه های آن شمشیری نبوده و بسیار ریز هستند. به همین ترتیب آسیبی به سرنشینان خودرو و بدنه آن وارد نمی کنند. این گلس ها در طول دوره تغییر رنگ نمی دهند و هیچ گونه پستی و بلندی روی آن ها وجود ندارد. علاوه بر این با ضخامت ده سانتی متر می توانند وزن چهل کیلوگرمی را نیز تحمل کنند.

قیمت گلس روستونی بنز wan

-قیمت شیشه روستونی خودرو مرسدس بنز wan دایملر (۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸): تماس بگیرید.

-گلس روستونی خودرو مرسدس بنز wan دایملر کرایسلر (۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷): تماس بگیرید.

-قیمت گلس روستونی خودرو مرسدس بنز wan دایملر  آگ (۲۰۰۷ تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه سانروف بنز wan

شیشه های سانروف پنل هایی هستند که در خودرو های اسپرت و لوکس کار گذاشته می شوند. این پنل ها وظیفه ورود جریان هوا و نور را به داخل کابین خودرو بر عهده دارند. جنس شیشه آن ها مانند جنس شیشه خودرو است که همان سکوریت می‌باشد

قیمت گلس سانروف بنز wan

-قیمت شیشه سانروف خودرو مرسدس بنز wan دایملر (۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸): تماس بگیرید.

-گلس سانروف خودرو مرسدس بنز wan دایملر کرایسلر (۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷): تماس بگیرید.

-قیمت گلس سانروف خودرو مرسدس بنز wan دایملر  آگ (۲۰۰۷ تاکنون): تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی