شیشه جلو ام جی جی تی و سایر شیشه های آن موضوع مورد بحث ما در این مقاله می باشد.اگر صاحب خودرو هستید، بی شک حداقل یک بار به شیشه خودرو شما جسم خارجی برخورد کرده که موجب شکستگی و یا ترک برداشتن آن بشود. البته در صورتی که توجه کرده باشید، متوجه می شود که نوع شکستگی شیشه جلو با شیشه درب ها متفاوت است. این موضوع به دلیل جنس آن ها می باشد. چرا که شیشه خودرو از دو جنس شیشه لمینت و سکوریت ساخته می شود. در شیشه های لمینت شیشه خرد می شود اما نمی ریزد و قطعات آن در کنار هم قرار می‌گیرند. با این تفاوت که در شیشه های سکوریت برعکس این موضوع انفاق می افتد. پس با بررسی شیشه ام جی gt با ما همراه باشید.

تعویض شیشه جلو ام جی جی تی( به همراه ویدیو)

ما تعویض شیشه جلو ام جی جی تی را در ویدیو زیر برای شما آماده کردیم و به نمایش گذاشتیم تا شما عزیزان برای اطمینان خاطر خود کار ما را مشاهده کنید و بدون کوچکترین دودلی به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

شیشه ام جی gt

خودرو ام از شیشه های زیر برخودار است:

  • -گلس جلو
  • -گلس عقب
  • -شیشه درب های جلو و درب های عقب
  • -روستونی
  • -سانروف

جهت آشنایی با تمامی این شیشه ها و نحوه تعمیر آن تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

شیشه-بغل-ام-جی-جی-تی
شیشه بغل ام جی جی تی

شیشه جلو ام جی gt

اولین شیشه این خودرو که می خواهیم آن را مورد بررسی قرار دهیم، گلس جلو است. گلس جلو در بیشتر خودرو ها از جنس لمینت ساخته می شود. لازم به ذکر است که در برخی از خودرو ها مانند پژو چهارصد و پنج جنس شیشه عقب نیز از این جنس است. این جنس از شیشه ها دارای لایه های چسبنده که پی وی بی نام دارند، هستند. به این شیشه ها دو جه داره نیز گفته می شود که به دلیل وجود این لایه ها هنگام شکستن ریخته نمی شوند و قطعات آن به صورت منسجم در کنار هم باقی می مانند. نحوه تعمیر این شیشه ها ترمیم گلس است البته زمانی که عمق شکستگی آن ها حداکثر پانزده اینچ باشد.

شیشه-عقب-ام-جی-جی-تی
شیشه عقب ام جی جی تی

قیمت شیشه جلو ام جی gt

-قیمت شیشه جلو  ام جی جی تی (۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷): تماس بگیرید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب ام جی gt

شیشه درب های جلو و درب های عقب این خودرو با دو سوراخ که در قسمت پایین و وسط شیشه قرار دارند روی بالا بر برقی نصب می شوند. جنس آن ها از سکوریت بوده و یکی از شیشه های جانبی هستند. همانطور که گفتیم ویژگی این شیشه ها کاملا برعکس شیشه های لمینت است. به عنوان مثال نوع شکستگی این شیشه ها بدین گونه است که خرد شده اما قطعات آن  مانند شیشه های لمینت در کنار هم قرار نمی گیرند بلکه پخش شده و می ریزند.

شیشه-ام-جی-جی-تی-2016
شیشه جلو ام جی جی تی

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب ام جی gt

-قیمت شیشه درب های عقب و درب های جلو ام جی ۳۵۰ (۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ ): تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت ها و دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره درج شده در این صفحه با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه عقب ام جی gt

شیشه های عقب این خودرو توسط دو سوراخ که در قسمت پایین و وسط شیشه وجود دارد با بالا برقی نصب می شوند. این شیشه ها دارای خطوط گرم هستند که نام های دیگر آن ها المنت و هیتر است. این خطوط به شکل برجسته روی شیشه عقب خودرو ام جی جی تی قرار دارند و وظیفه آن ها بهبود دید راننده است. حتما می پرسید چگونه؟ حتما می دانید که در فصول سرد زمستان متاسفانه گرمت بخاری جلو به شیشه عقب نمی رسد و شیشه عقب با برف، باران و بخار پوشیده می شود. همین موضوع موجب مختل کردن دید راننده می شود. در نتیجه این خطوط با وصل شدن برق خودرو شروع به کار کرده و با حذف این موارد دیدن راننده را بهبود می بخشند. جنس این شیشه ها از لمینت است.

قیمت گلس عقب ام جی gt

-قیمت شیشه عقب  ام جی جی تی  (۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ ): تماس بگیرید.

شیشه روستونی ام جی gt

در قسمت عقب شیشه درب های عقب و روی بدنه خودرو ام جی جی تی، یک شیشه کوچک به شکل مثلث وجود دارد که توسط بالا برقی نصب شده است. این شیشه روستونی نام دارد و جنس آن هم از سکوریت است. شیشه های سکوریت هیچگونه لایه ای ندارد و برای ساخت آن ها شیشه خام در کارخانه با دمای بالا حرارت دیده و سریعا سرد می شود و تبدیل به شیشه سکوریت می شود. به دلیل فرایندی که دارند، مقاومت و استحکام آن ها بالا می  باشد. شیشه های سکوریت به دلیل ساختاری که دارند، قابل ترمیم نیستند و تنها چاره آن تعویض است.

قیمت روستونی  ام جی gt

-قیمت شیشه لچکی ام جی جی تی  (۲۰۱۶ تا۲۰۱۷ ): تماس بگیرید.

شیشه سانروف ام جی gt

سانروف ها پنل های موجود در سقف خودرو های لوکس هستند که نور و هوا را وارد کابین خودرو می کنند. چشم انداز، داخلی، باز شونده، جدا شونده و … از انواع سانروف ها می باشند. جنس شیشه آن ها مانند جنس شیشه خودرو ها است که همان سکوریت محسوب می شود.

قیمت شیشه سانروف ام جی gt

-قیمت شیشه لچکی ام جی جی تی  (2016 تا ۲۰۱۷ ): تماس بگیرید.

شیشه خودرو چیست و چه اهمیتی دارد؟

شیشه خودرو یکی از قطعات آن است که سرنشینان اتومبیل را در برابر اشعه ماورا بنفش، برف، باران، گرد و غبار، سرما، گرما و  مهم تر از همه تصادف محافظت می کند. این شیشه ها در گذشته از جنس خام بودند و متاسفانه به دلیل اینکه به راحتی شکسته می شدند و تکه های آن ها به صورت شمشیری در می آمد. برای خرید برف پاک کن به فروشگاه یدک فیت مراجعه کنید.

برای سرنشینان خودرو خطرات زیادی به دنبال داشتند. اما بعد ها با تدابیر محققان و متخصصان این مشکل حل شد و تصمیم به استفاده دو جنس شیشه دیگر در خودرو ها شد که شیشه سکوریت و لمینت نام دارند. به طور کلی شیشه های جلو از جنس لمینت و شیشه های دیگر که به آن ها شیشه های جانبی نیز گفته می شود از جنس سکوریت هستند. البته لازم به ذکر است که در تمام خودرو ها چنین نیست. بلکه در بعضی از خودرو های اروپایی برای شیشه های جانبی نیز شیشه لمینت به کار می رود تا امنیت خودرو بیشتر شود.

زمان تعویض شیشه جلو ام جی جی تی چقدره؟

تقریبا کمتر از 1 ساعت کل کار شما تمام می شود.

از چه نوع چسبی برای شیشه جلو جی تی استفاده می کنید؟

پلی یورتان اصلی

آیا برای شیشه ام جی جی تی خدمات سیار هم دارید؟

بله خدمات سیار برای سراسر تهران فراهم است

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی