شیشه ام جی 6 ، تعویض شیشه جلو عقب و درب های mg6 موضوع مورد بحث ما در این مقاله است .شیشه خودرو یکی از قطعاتی است که متاسفانه توجه کمتری به آن می شود. با این وجود که این گلس بسیار مهم بوده و سرنشینان خودرو شریط هایی مانند اشعه ماورا بنفش، برف، سرما، گرما، گرد و غبار، برف، باران و مهم تر از همه تصادف محافظت می کند.

شیشه-ام-جی-6-نیو

به همین دلیل امروز به مقاله دیگری با عنوان شیشه ام جی 6 به سراغ شما آمدیم تا درمورد گلس های این خودرو صحبت کنیم و آن ها را برای شما بررسی کنیم. پس این مقاله را انتها دنبال کنید و با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید و آن را مطالعه کنید.

برای تعویض شیشه انواع خودرو های ام جی با شماره زیر تماس بگیرید.

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

شیشه ام جی 6

قیمت شیشه ام جی 6

خودرو ام جی 6 و فیس لفت آن دارای شیشه هایی همچون جلو، عقب و درب های جلو و عقب است که در برخی از خودرو ها وجود دارد. البته در برخی از خودرو ها دو در شیشه عقب ساخته نشده است. لچکی گلس دیگری است که در خودرو ام جی 6 مشاهده می کنید. در بخش های بعدی با معرفی شیشه های این خودرو همراه ما باشید. برای خرید لوازم یدکی عمده در تهران به لوازم یدکی یدک فیت مراجعه کنید.

قیمت شیشه جلو ام جی 6قیمت شیشه عقب ام جی 6قیمت شیشه بغل ام جی 6
تماس بگیرید!تماس بگیرید!تماس بگیرید!

متاسفانه از درج قیمت ثابت معذوریم لطفا برای اطلاع از قیمت دقیق با شماره 02177090652 و 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه جلو ام جی 6

گلس جلو ام جی 6 دارای سنسور نور و باران، پایه آینه برای آینه وسط است. این گلس در تیپ رنگی سبز لایت با بالا آفتاب گیر سرمه ای می باشد. لمینت شیشه ای است که برای این شیشه ها استفاده می شود. مواد تشکیل دهنده این شیشه ها، دو یا چندین لایه شیشه و طلق چسبنده پی وی بی است. این لایه ها به دلیل چسبنده بودن از پخش شدن و ریختن تکه های گلس آن جلوگیری کرده و آن را کنار هم نگه می دارند. اگر این شیشه ها ترک بخورد و عمق ترک آن از 15 اینچ یا 40 سانتی متر کمتر باشد، ترمیم است.

شیشه-جلو-ام-جی-6

قیمت شیشه جلو ام جی 6

-قیمت شیشه جلو خودرو ام جی 6 (2010 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو ام جی 6 فیس لیفت (2015 تاکنون): تماس بگیرید.

جهت خرید، ترمیم و تمامی خدمات خود در شیشه اتومبیل عبدالهی با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب ام جی 6

شیشه بعدی این خودرو که می خواهیم مورد بررسی قرار دهیم گلس عقب آن است که دارای دو مدل شیشه است. در بعضی از مدل های آن سوراخ برف پاک کن در شیشه وجود دارد. در برخی دیگر این سوراخ وجود ندارند. هر دو مدل این شیشه دارای گرم کن بخار گیر بوده و تیپ رنگی این شیشه ها مشکی (دودی) می باشد و روی درب صندوق عقب به صورت ثابت نصب می شوند.

شیشه-عقب-ام-جی-6

همانطور که گفتیم این شیشه ها دارای گرم کن یا همان خطوط المنت هستند. این خطوط هنگامی که هوا سرد بوده و روی شیشه برف، باران و بخار قرار دارد شروع به کار کردند می کنند. با این روش و با از بین بردن این قطرات و بخار شیشه، دید راننده را واضح تر می کنند. جنس آن ها از سکوریت ساخته شده است که نام دیگر آن تمپورت و نشکن است.

قیمت شیشه عقب ام جی 6

-قیمت شیشه عقب خودرو ام جی 6 (2010 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس عقب  خودرو ام جی 6 فیس لیفت (2015 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی خدماتی همچون دودی کردن شیشه، ترمیم، تعویض و … توسط کارشناسان با تجربه و حرفه ای و با بهترین قیمت برای شما عزیزان انجام می شود.

شیشه-بغل-ام-جی-6

شیشه درب های جلو و درب های عقب ام جی 6

گلس درب های عقب و درب های جلو این خودرو با عدد پایه پلاستیکی روی بالا بر برقی نصب می شوند که این پایه ها در قسمت پایین شیشه قرار دارند. تیپ رنگی این گلس ها سبز لایت است.

برای ساخت شیشه درب های جلو و عقب خودرو ام جی از گلس سکوریت استفاده می شود. ویژگی های این شیشه کاملا با شیشه لمینت تفاوت دارد. یکی از این ویژگی ها نوع ساخت آن ها است. برای ساخت این گلس ها، شیشه های خام در کوره های مخصوص حرارت داده شده و به سرعت سرد می شود. ویژگی دیگر نوع شکستگی آن ها است. این شیشه ها با این وجود که به قطعات ریزی تبدیل می شوند، اما قطعات آن ها پخش نشده و نمی ریزند.

شیشه-درب-عقب-ام-جی-6 راست

قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب ام جی 6

-قیمت شیشه درب های عقب و درب های جلو خودرو ام جی 6 (2010 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس درب های عقب و درب های جلو خودرو ام جی 6 فیس لیفت (2015 تاکنون): تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت این شیشه ها و خدمات مختلف شیشه عبدالهی با ما تماس بگیرید.

شیشه لچکی ام جی 6

لچکی در خودرو ام جی 6 در قسمت درب های عقب این خودرو قرار می گیرد و به شکل مثلث کوچک هستند. این شیشه ها به صورت ثابت در این خودرو نصب می شوند و از جنس سکوریت هستند.

قیمت گلس لچکی ام جی 6

-قیمت لچکی خودرو ام جی 6 (2010 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو ام جی 6 فیس لیفت (2015 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه لچکی ام جی 6

تعویض شیشه چگونه انجام می شود؟

 شیشه قطعه شکننده ای است که علت مواردی همچون سهل انگاری، حوادث طبیعی و یا هر اتفاق دیگری شکسته می شوند. قطعات شیشه بعد از شکستن خطرناک است. حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که در این شرایط چه باید کرد؟ اگر شیشه خودرو شما عمیق بوده و آسیب شدیدی به آن وارد شده باشد، باید خدمات تعویض را انجام دهد. پیشنهاد می کنیم که بدون دستکش به خرده شیشه های شیشه خودرو خود دست نزدید. مراحل تعویض شیشه به شرح زیر است:

مرحله اول

در اولین قدم  باید نوع فریم آن تشخیص داده شود. نوع فریم شیشه شما ممکن است آهنی، آلومینیومی و چوبی باشد.

مرحله دوم

برای دومین مرحله باید تکه شیشه شکسته باقی مانند را از بالا به پایین از فریم جدا کنید.

مرحله سوم

در قدم بعدی بعد از اتمام جدا کردن فریم، محل نصب شیشه و همچنین فریم را کملا تمیز کنید

مرحله آخر

و اما برای آخرین قدم شیشه جدید را در محل نصب کرده و به همان صورتی که فریم را جدا کرده بودید، آن را در محل قرار دهید. سپس فریم را در جای خود محکم کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودرو ام جی می توانید به وب سایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

برای تعویض شیشه جلوmg6 چقدر زمان لازمه؟

زمان لازم برای تعویض شیشه جلو و عقب تقریبا چیزی حدود 45 دقیقه تا 1 ساعت است.

آیا خدمات نصب سیار شیشه جلو mg6 هم موجوده؟

بله شما می توانید در هر جای تهران که باشید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید تا نصابان ما به سرعت برای خدمت رسانی به شما حاضر شوند.

آیا ضمانت تعویض هم دارید؟

بله برای تمام شیشه ها ما بابت نصب و آب بندی ضمانت می دهیم. شما با اطمینان خاطر نصب شیشه اتومبیل خود را به ما بسپارید.

روگلگیری ام جی 6

روستونی ام جی 6

روگلگیری یا همان روستونی روی بدنه خودرو طراحی می شود. و لچکی روی شیشه درب همراه است. و با باز و بسته شدن درب خودرو باز و بسته می شود.جنس این شیشه از نوع سکوریت و نشکن است. که دور شیشه دارای فرم خاصی است که باید توسط نصاب ماهر نصب گردد.

متاسفانه به دلیل افزایش قیمت روزانه دلار و ارز از درج قیمت ثابت معذوریم اما شما عزیزان برای اطلاع از قیمت شیشه می توانید با شماره 02177196143 تماس بگیرید.

قیمت سانروف ام جی 6

شیشه سانروف این خودرو از نوع سکوریت و نشکن است. و به رنگ دودی طراحی شده است. می توانید برای تعویض و خرید سانروف ام جی 6 به عبدالهی گلس مراجعه کنید . و یا اگر تهران سکونت ندارید می توانید سفارش دهید تا برای شما ارسال شود.

شیشه سانروف ام جی 6

گلس ام جی 6 نیو فیس

انواع شیشه های این خودرو نیو فیس و قدیمی در سبد فروش عبدالهی موجود است. برای اطلاع از قیمت لطفا تماس بگیرید.

02177196143

شیشه عقب ام جی نیو

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی