برای خرید و استعلام قیمت شیشه برلیانس h330 اعم از شیشه جلو ، شیشه عقب ، درب با شماره 02177196143 تماس بگیرید. همچنین این شیشه ها را می توانید در مرکز شیشه اتومبیل عبدالهی در کمتر از 40 دقیقه تعویض کنید.

شیشه جلو برلیانس فاقد هرگونه آپشن و سنسور باران می باشد. این شیشه را می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش دهید.

شیشه-برلیانس-320
شیشه بغل برلیانس

برای تعویضو استعلام قیمت شیشه برلیانس h220، شیشه برلیانس h320 ، و شیشه برلیانس h230 و شیشه برلیانس v5 روی خودرو مورد نظر کلیک کنید.

نصب شیشه جلو عقب و درب ها در کمتر از 1 ساعت بدون معطلی .موضوع امروز مقاله ها شیشه برلیانس 330 است. بسیاری از افراد گمان می کنند که شیشه خودرو ها از جنس شیشه های معمولی می باشد. اما باید بگوییم که جنس این قطعه  کاملا با شیشه های معمولی متفاوت است و همانطور که مشخص می باشد، دلیل آن بخاطر بالا بردن امنیت خودرو حفاظت از جان سرنشینان خودرو می باشد.

تعویض شیشه عقب برلیانس

برای اطمینان بیشتر ما ویدیو تعویض شیشه برلیانس را برای شما آوردیم تا با اطمینان کامل شیشه اتومبیل عبدالهی را انتخاب کنید.


چرا که شیشه های معمولی وقتی شگسته می شوند، بسیار خطرناک هستند و به راحتی هم شکسته می شوند. اما موضوعی که اهمیت دارد این است که شما با نوع شیشه این خودرو ها آشنا شوید تا بدانید در صورت شکستن آن ها باید چه اقداماتی انجام دهید. پس این مقاله را تا انتها دنبال کنید.اگر نیاز به لوازم یدکی برلیانس دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده لوازم یدکی از یدک فیت است.

شیشه جلو برلیانس h330

در قسمت جلویی این خودرو یگ شیشه تمام رنگ و یا بالا رنگ قرار دارد. این گلس از نظر امکانات، بسیار ساده و بدون هیچ امکاناتی مانند سنسور باران و یا هیتر است. شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت می باشد. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، شیشه های خودرو با شیشه های معمولی تفاوت زیادی دارند. یکی از این تفاوت هایی که می توانیم برای شما نام ببریم، تفاوت در ساختار آن ها است. چرا که شیشه های لمینت از دو و یا چندین طلق چسبنده که پی وی بی نام دارند، تولید می شوند.

حتما از خودتان می پرسید که این طلق ها چه کمکی به محافظت از سرنشینان خودرو می کنند؟ باید به شما بگوییم که طلق های پی بی وی بی به دلیل خاصیت چسبندگی ای که دارند، مانع پخش شدن تکه های آن ها می شوند. همچنین یکی از مهم ترین مزایایی که این نوع شیشه ها دارند، این است که شما می توانید در صورت ترک خوردن آن ها، به جای اینکه هزینه بیشتری بدهید با پرداخت هزینه کمتر آن ها را ترمیم کنید.

glass-brilliant-h330
glass-brilliant-h330

قیمت شیشه جلو برلیانس h330

-قیمت شیشه جلو خودرو برلیانس H330 (2013 تا 2016): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو برلیانس h320 (2015 تا 2020): تماس بگیرید.

-قیمت گلس جلو خودرو برلیانس h220 (2018 تا 2020): تماس بگیرید.

در صورتی که شیشه خودروی شما شکسته است و سریعا نیاز به ترمیم یا تعویض آن دارید، می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید. همچنین اگر می خواهید از قیمت شیشه جلو این خودرو مطلع شوید نیز باید با ما تماس بگیرید. چرا که به دلیل نوسانات شدید بازار قادر به ذکر قیمت ها نیستیم.

شیشه-برلیانس-320
شیشه جلو برلیانس

شیشه عقب برلیانس h330

قسمت بعدی این خودرو که می خواهیم به بررسی آن بپردازیم، گلس عقب می باشد. در قسمت عقب این خودرویک شیشه دور مشکی، سبز رنگ و دارای خطوط هیتر یا همان گرم کن قرار دارد. نام دیگر این خطوط های گرم کن که شاید آن را زیاد شنیده باشید، المنت است. خطوط المنت همان خطوط مشکی رنگ و گرم کنی هستند که پشت تمام شیشه ها وجود دارند.

Glass-door-brilliant
Glass-door-brilliant

این خطوط در فصل زمستان که هوا سرد است و قطرات برف و باران و مهم تر از آن بخار شیشه دید شما را سخت تر می کنند، فایده های بسیاری دارند. خطوط مذکور موجب از بین رفتن این قطرات و بخار شیشه می شوند. بدین ترتیب شما دید راحت تری خواهید داشت. لازم به ذکر است که جنس این شیشه ها از سکوریت می باشد.

قیمت شیشه عقب برلیانس h330

-قیمت شیشه عقب خودرو برلیانس H330 (2013 تا 2016): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو برلیانس h320 (2015 تا 2020): تماس بگیرید.

-قیمت گلس عقب  خودرو برلیانس h220 (2018 تا 2020): تماس بگیرید.

همانطور که اطلاع دارید، به دلیل نوسانات موجود در قیمت شیشه خودرو، قادر به درج آن نیستیم و از شما مشتریان گرامی عذر خواهی می کنیم. اما در صورت مشاوره رایگان و مشورت با کارشناسان ما، با شما درج شده تماس بگیرید.

شیشه درب های جلو و عقب برلیانس h330

شیشه درب های جلو و عقب این خودرو هم از جنس شیشه های عقب یعنی همان سکوریت هستند. برای ساخت شیشه های سکوریت در کارخانه، شیشه های معمولی برای گرم شدن در حرارت 600 الی 700 درجه سانتی گراد قرار می گیرند. بعد از اینکه کامل حرارت داده شدند، سریعا سرد می شوند.

glass-rear-brilliant
glass-rear-brilliant

در این فرایند سرد و گرم شدن که در مدت زمان کمی هم اتفاق می افتد، مقاومت و استحکام این شیشه ها بالا می رود و همانطور که مشخص است با بالا رفتن استحکام این شیشه، کشستن آن ها به این راحتی ها نیست. بلکه شیشه های سکوریت به راحتی شکسته نمی شوند و دارای هیچگونه لایه ای نیستند. اما اگر شکسته شوند، قطعات مانند شیشه های لمینت به هم نمی چسبند و به قطعات کاملا ریزی پخش می  شوند. به همین دلیل برعکس شیشه ها لمینت، در شیشه های سکوریت قابلیت ترمیم وجود ندارد و شما مجبور به تعویض شیشه های خود هستند.

قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب برلیانس h330

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو برلیانس H330 (2013 تا 2016): تماس بگیرید.

-گلس درب های جلو و درب های عقب خودرو برلیانس h320 (2015 تا 2020): تماس بگیرید.

-قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب خودرو برلیانس h220 (2018 تا 2020): تماس بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت های شیشه درب های جلو و درب های عقب این خودرو و یا هر خودرویی که مد نظرتان است می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

شیشه لچکی برلیانس h330

در قسمت درب های عقب این خودرو یک شیشه وجود دارد که به شکل مثلثی شکل بوده و از جنس شیشه های سکوریت است. این گلس به دلیل اینکه از جنس سکوریت می باشد، 7 برابر بیشتر از شیشه های معمولی مقاومت دارد.

قیمت شیشه لچکی برلیانس h330

-قیمت شیشه لچکی خودرو برلیانس H330 (2013 تا 2016): تماس بگیرید.

-گلس لچکی خودرو برلیانس h320 (2015 تا 2020): تماس بگیرید.

-قیمت گلس  لچکی خودرو برلیانس h220 (2018 تا 2020): تماس بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت شیشه لچکی برلیانس با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

آینه بغل برلیانس h330:

همانطور که می دانید آینه نیز مانند سایر قطعات خودرو دارای اهمیت می باشد. لذا فقدان آینه می تواند خسارت های مالی و حتی جانی به بار آورد . بنابراین بهتر است اگر آینه شما به هر دلیلی خراب است ابتدا آن را تعمیر و یا تعویض کنید. و سپس به راه خود ادامه دهید. شیشه اتومبیل عبدالهی شما را در این راستا راهنمایی می کند.

آینه-بغل-برلیانس
آینه بغل برلیانس

تعویض و ترمیم شیشه بالابر برلیانس h330:

از آنجایی که شیشه بالابر های برلیانس برقی است و ممکن است خراب شود ما بهترین شیشه اتومبیلی در تهران را به شما معرفی می کنیم تا شما در کمتر از نیم ساعت شیشه بالابر خود را سالم و بدون نقص تحویل بگیرید.

02177090652

کار شیشه بالابر اعمال نیرو به موتور و پذیرش دستوری است که به آن اعمال می شود. که شیشه بالا و یا پایین رود.

برای تعویض شیشه جلو لیفان 620 می توانید ابتدا وارد صفحه شوید و ویدیو تعویض را مشاهده کنید سپس تماس بگیرید.

تعویض و ترمیم شیشه سانروف برلیانس

شیشه سانروف ها را از جنس سکوریت و نشکن می سازند تا سلامت سرنشینان حفظ شود. در صورت نیاز به ترمیم و تعویض شیشه سانروف برلیانس کافی است با شماره های شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

02177196143

خودرو برلیانس

این خودرو توسط شرکت خودروسازی چینی برلیانس اتو تولید می شود. خودرو مذکور در زمینه مونتاژ خودرو های شرکت های بی ام و، میتسوبیشی موتورز، پورشه، تویوتا، پینین فارینا و ایتال دیزاین فعالیت می کند. این خودرو از سال 1394 توسط شرکت پارس خودرو مونتاژ و به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو قبلا با موتور 1.5 لیتر عرضه می شد و از سال 97 با موتور 1.65 لیتر به بازار عرضه شد.

شیشه برلیانس 330
شیشه برلیانس 330

مزایا و معایب برلیانس h330:

مزیت

  • جعبه دنده اتوماتیک قابل قبول
  • بازار دست دوم پر رونق
  • تجهیزات برلیانس H330 

معایب

  • کیفیت نامناسب ساخت
  • کمبود امکانات در مدل دنده‌ای
  • خدمات پس‌ازفروش ضعیف
  • قیمت بسیار بالا قطعات این خودرو
  • و در نهایت تولید این خودرو متوقف شد که مهمترین معایب این خودرو محسوب می شد.

سوالات متداول:

آیا شیشه برلیانس عمده فروشی هم دارید؟

بله تمام شیشه های ایرانی و خارجی به صورت تک و عمده عرضه می شود.

شیشه درب عقب چند دقیقه طول می کشه تا به طور کامل تعویض بشه؟

30 الی 45 دقیقه با نظافت و تمیزکاری کامل شاید به 1 ساعت هم برسه

قیمت شیشه درب برلیانس چنده؟

برای استعلام قیمت شیشه درب تماس بگیرید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

02177196143

  • فروش و نصب انواع شیشه اتومبیل از جمله : شیشه جلو ، شیشه عقب ، شیشه های درب جلو و عقب ، شیشه روستونی شیشه برلیانس 330
  • ترمیم سنگ خوردگی و ترک شیشه اتومبیل
  • فروش و نصب آینه بغل شیشه برلیانس h330
  • تعمیر و تعویض آینه بغل خودرو شیشه برلیانس h330
  • فروش و نصب شیشه آینه بغل شیشه برلیانس h330
  • فروش و تعویض شیشه بالابر خودرو
  • تعمیر و نصب شیشه بالابر خودرو شیشه برلیانس h330
  • تعمیر سانروف انواع خودرو
  • فروش و نصب شیشه سانروف اتومبیل شیشه برلیانس h330
  • فروش و نصب شیشه دودی فابریک انواع خودرو
  • دودی کردن شیشه های خودرو با برچسب دودی سولار
  • آب بندی فابریک شیشه های جلو و عقب اتومبیل
  • فروش و نصب انواع تیغه برف پاک کن فابریک و ژله ای