و اما ما امروز اومدیم با معرفی و قیمت شیشه هیوندای i40(شیشه جلو ، عقب ، درب ) و انواع آپشن های این شیشه. شیشه جلو این خودرو از جنس لمینت و دور مشکی می باشد. دارای سنسور باران نیز می باشد.خودرو هیوندای 140 محصول کشور هیوندای موتور می باشد که از سال 2011 تاکنون در حال تولید است. مانند هر خودرو دیگری یکی از مهم ترین قطعات این ماشین، گلس های آن می باشد. شیشه های خودرو هیوندای i40 برای سرنشنیان آن بسیار مهم و حیاتی هستند.برای خرید شیشه عقب i40 از بورس شیشه اتومبیل عبدالهی کلیک کنید.

windsheild-i40
windsheild-i40

و در مواردی می توانند آن ها را از آسیب جدی محافظت کنند. به همین دلیل آشنایی با این قطعه و روش های تعمیر آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از همین رو ما تصمیم به نوشتن این مقاله نوشتیم تا نکات مهم شیشه هیوندای i40 را به شما گوشزد کنیم. پس این مقاله مهم را از دست ندهید. برای مشاهده ی ویدیو تعویض شیشه i20 و شیشه جلو i10 روی شیشه مورد نظر کلیک کنید.

تعویض شیشه جلو هیوندای آی 40

هیوندای i40 (Hyundai i40)

در بخش اول می خواهیم با معرفی این خودرو شروع کنیم. خودروی هیوندای آی 40 توسط شرکت هیوندای موتور در سال های 2011 بر مبنای سونوتای نسب ششم و برای قشر متوسط اروپا با کیفیتی بهتر نسبت به سایر محصولات هیوندای تولید می شود. کلاس این خودرو در اندازه متوسط بوده و درواقع نسخه اروپایی هیوندای سوناتا است و بر روی پلت فرم همین خودرو قرار دارد. خودرو مذکور در دو مدل استیشن و سدان به بازار عرضه می شود. در نمای جلویی شما با یک نگاه متوجه می شوید که بسیار شبیه هیوندای الانترا است.

برای خرید انواع شیشه اتومبیل عمده و تکی به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

قیمت-شیشه-i40
price-glass-i40

شیشه هیوندای i40

حال که با این خودروی بی نظیر آشنا شدید، به سراغ اصل مطلب یعنی شیشه های آن می رویم. این خودرو دارای شیشه جلو، شیشه عقب، گلس درب های جلو و درب های عقب، روستونی و سانروف می باشد. شیشه های این خودرو به جز شیشه جلویی آن شیشه های جانبی بوده و از یک جنس هستند. اما جنس شیشه جلویی متفاوت است.

قیمت شیشه جلو هیوندای i40

در قسمت جلویی این خودرو یک شیشه قرار داده شده است که امکاناتی مانند سنسور نور، باران و سنسور تهویه بخار گیر را دارای می باشد. لازم به ذکر است که تیپ رنگی این شیشه سبز سولار با بالا آفتاب گیر سرمه ای است. همچنین در قسمت پایین این شیشه گرم کن نیز وجود دارد.

قیمت-شیشه-عقب-i40

جنس شیشه جلویی هیوندای i40 از شیشه های لمینت ساخته شده است. شیشه های لمینت بر خلاف شیشه های سکوریت دارای دو و یا چند لایه چسبنده که پی وی بی نام دارند، هستند. همانطور که گفتیم این لایه ها چسبنده می باشند که این چسبندگی در هنگام شکستن تاثیرات زیادی دارند. بدین گونه که لایه های پی وی بی هنگام شکستن از پخش شدن تکه های شیشه جلوگیری می کنند و کاری می کنند تا قطعات شیشه به صورت منسجم کنار هم قرار بگیرند. به همین سبب در شیشه های لمینت امکان ترمیم نیز وجود دارد که نسبت به تعویض مزایای بیشتری دارد.

شیشه-درب-i40
شیشه-درب-i40

توجه کنید تمام شیشه های هیوندای i40 با سایر شیشه های هیوندا مانند شیشه هیوندا i30 تفاوت دارند. شما نمیتوانید شیشه هیوندای i30 را برای شیشه هیوندای i40 نصب کنید.

قیمت گلس جلو هیوندای i40

-قیمت گلس جلو خودرو هیوندای i40 سدان (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس جلو خودرو هیوندای i40 هاچبک (2012 تاکنون): تماس بگیرید.

به دلیل نوسانات و تورم شدیدی که در بازار شیشه حاکم است، قادر به درج قیمت ها نیستیم و از شما مشتریان عزیز و گرامی پوزش می طلبیم. اما برای اطلاع از قیمت گلس این خودرو و سایر خودرو ها با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه-جلو-i40-قیمت-1
شیشه-جلو-i40-قیمت-1

شیشه عقب هیوندای i40

شیشه عقب این خودرو ها که به آن ها شیشه المنت دار نیز گفته می شود، از جنس شیشه های سکوریت یا همان نشکن است. لازم به ذکر می باشد که به شیشه های سکوریت، گلس تمپورت نیز گفته می شود. المنت در واقع همان خطوط گرم کن و هیتری هستند که روی شیشه عقب این خودرو و تمام خودرو ها موجود هستند.

شیشه-جلو-i40
شیشه-جلو-i40

وظیفه این خطوط این است که در زمانی که در فصل زمستان با سرد بودن هوا شیشه عقب خودرو بخار کرده و قطرات برف و باران روی آن ریخته می شود، باعث از بین رفتن آن ها شده و دید راننده را واضح تر می کند. شیشه عقب هیوندا شیشه ای مستظیلی شکل با سایز بزرگ است که دارای گرم کن بخار گیر و آنتن می باشد و رنگ آن سبز سولار و دودی (مشکی) است.

قیمت گلس عقب هیوندای i40

-قیمت شیشه عقب خودرو هیوندای i40 سدان (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس عقب خودرو هیوندای i40 هاچبک (2012 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه-بغل-i40
شیشه-بغل-i40

شیشه درب های جلو و درب های عقب هیوندای i40

در قسمت درب های جلو این خودرو یک پایه که در قسمت پایین و جلوی شیشه روی بالا بر نصب می شود و در تیپ رنگی سولار هستند. در قسمت درب های عقب یک شیشه ذوزنقه ای شکل وجود دارد که با یک پایه پلاستیکی که در پایین و وسط شیشه قرار دارد، روی بالا بر برقی نصب می شوند. همچنین تیپ رنگی آن خا سبز سولار می باشد.

جنس هر دو این شیشه ها از گلس های سکوریت یا همان نشکن است. شیشنه های نشکن همانطور که از نامشان پیداست، از جنس بسیار محکمی برخودار هستند و به راحتی شکسته نمی شوند. در واقع این شیشه ها در کارخانه با دمای 600 الی 700 درجه سانتی گراد حرارت داده شده و سپس سرد می شوند. به همین دلیل از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب هیوندای i40

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو هیوندای i40 سدان (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

به دلیل نوسانات و تحریم های شدیدی که در بازار شیشه وجود دارد متاسفانه نمی توانیم قیمت این شیشه را درج کنیم. اما برای اطلاع از قیمت ترمیم، تعویض و یا خرید گلس با ما تماس حاصل فرمائید.

-قیمت شیشه درب های جلو و درب های عقب خودرو هیوندای i40 هاچبک (2012 تاکنون): تماس بگیرید.

شیشه لچکی هیوندای i40

در قسمت لچکی خودرو یک شیشه با فریم لاستیکی و زه استیل کروم رنگ وجود دارد و دارای تو تیپ رنگی رنگی سبز سولار و دودی (مشکی) است و روی بدنه خودرو به صورت ثابت قرار می گیرد. جنس این شیشه از سکوریت است.

قیمت گلس لچکی هیوندای i40

-قیمت شیشه لچکی خودرو هیوندای i40 سدان (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس لچکی خودرو هیوندای i40 هاچبک (2012 تاکنون): تماس بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت این شیشه ها و خرید آن ها با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

برای خرید انواع اینه برقی می توانید به یدک فیت مراجعه کنید.

شیشه سانروف هیوندای i40

خودرو هیوندای i40 دارای سقف سانروف پاناروما می باشد که دارای سه قسمت است. این سه قسمت بدین گونه است که در یک قسمت آن در بالای سرنشینان خودرو قرار داشته و قسمت دوم متحرک بوده که در وسط قرار دارد. قسمت آخر آن نیز بالای سر نشینان عقب به صورت ثابت قرار داده شده است.

قیمت شیشه سانروف هیوندای i40

-قیمت شیشه سانروف خودرو هیوندای i40 سدان (2011 تاکنون): تماس بگیرید.

-گلس سانروف خودرو هیوندای i40 هاچبک (2012 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی انواع خدمات مربوطه به شیشه تمام خودرو ها مانند ترمیم، تعویض و خرید شیشه خودرو برای مشتریان عزیز انجام می شود.

شیشه هیوندای i40
قیمت شیشه جلو i40 چنده؟

برای اطلاع از قیمت لطفا با 02177196143 تماس بگیرید.

نصب سیار برای شیشه اتومبیل هیوندای دارید؟

بله نصب سیار برای تمام شیشه ها فراهم است.

تعویض شیشه i40 چقدر طول میکشه؟

45 دقیقه

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی