برای اطلاع از قیمت و موجودی انواع شیشه ام وی ام 530 و اطلاع از جنس و متریال درجه 1 و با کیفیت می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید. و یا ابتدا تا انتها این مقاله با ماهمراه شوید. سپس اگر سوالی داشتید در رابطه با تعویض و ترمیم شیشه ام وی ام 530 می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس بگیرید.

شیشه-درب-عقب-ام-وی-ام-530-راست
قیمت شیشه جلو ام وی ام 530قیمت شیشه عقب ام وی ام 530قیمت شیشه لچکی ام وی ام 530قیمت شیشه بغل ام وی ام 530
تماس بگیرید!02177196143تماس بگیرید!تماس بگیرید!
شیشه-جلو-ام-وی-ام-530

قیمت شیشه جلو ام وی ام 530

شیشه جلو ام وی ام 530 از جنس لمینت است مانند سایر ام وی ام هایی که گفتیم این مورد نیز از امکانات شیشه جلو برخوردا نیست و تنها شامل پایه آینه می باشد.شیشه جلو این خودرو در ایران نیز تولید می شود.

در صورت تمایل می توانید شیشه چینی و ایرانی را از شیشه اتومبیل عبداللهی تهیه کنید. توجه کنید شیشه اتومبیل عبداللهی تمامی محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می کند.

همچنین برای افرادی که در غرب تهران و شمال تهران هستند خدمات سیار نهادند تا رفاه شما عزیزان را فراهم کنند.

شیشه-درب-ام-وی-ام-530
شیشه جلو mvm 530

قیمت شیشه عقب ام وی ام 530

شیشه عقب ام وی ام 530 از نوع سکوریت است که خطوط سیاه رنگ نشانه گرمکن دار بودن شیشه عقب این خودرو است.در ضمن در قسمت کابین عقب این خودرو روی درب عقب از شیشه لچکی استفاده شده است. که از جنس سکوریت و سبز است.شیشه لچکی شیشه درب جلو و شیشه درب عقب تماما از جنس سکوریت هستند و به رنگ سبز نیز می باشند.تمام شیشه هایی که نام بردیم در شیشه اتومبیل عبدالهی موجود است.

قیمت-شیشه-جلو-ام-وی-ام-530

در روز های تعطیل باز است تماس بگیرید

شیشه بغل ام وی ام 530

از جنس سکوریت دارای لچکی روی شیشه درب عقب و فاقد لچکی روی درب جلو است.

شیشه-بغل-ام-وی-ام-530

شیشه لچکی ام وی ام 530

جهت استعلام قیمت شیشه لچکی و دیگر شیشه های این خودرو می توانید با شیشه اتومبیل عبدالهی و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

شیشه لچکی رو از سکوریت می سازند.سکوریت معروف به شیشه نشکن است که در برابر ضربه و آتش سوزی مقاوم است. به همین دلیل در صنعت خودرو سازی از این نوع برای شیشه های درب و عقب استفاده می کنند.

شیشه-لچکی-ام-وی-ام-530

02177196143

02177090652

09358241824

آینه بغل ام وی ام 530

نصب و تعویض آینه بغل ام وی ام را در حدود 15 دقیقه می توانید با عبدالهی گلس تجربه کنید.آینه بغل این خودرو به صورت تک و عمده نیز به سراسر کشور ارسال می شود.

آینه-بغل-ام-یو-ام-530
آینه mvm 530

قیمت شیشه سانروف ام وی ام 530

شیشه سانروف mvm 530 از نوع سکوریت و دودی طراحی شده است . تا تابش آفتاب به سر سرنشینان به طور مستقیم نتابد.😶‍🌫️ اما تا حالا فکر کردید که چرا شیشه سانروف ها را از نوع سکوریت می سازند؟ 😏

سانروف-ام-وی-ام-530

بله درست فهمدیدید! همانطور که در قسمت بالا گفتیم شیشه های سکوریت معروف به شیشه های نشکن هستند. و مقاومت بالاتری نسبت به سایر شیشه ها دارند. به همین علت از این نوع شیشه برای سانروف استفاده می شود.

قیمت-پنل-سانروف-ام-وی-ام-530

mvm530/ام وی ام 530

ام وی ام 530 نیز مانند سایر ام وی ام ها از دسته محصولات چری محسوب می شوند.البته این نوع از چری یا ام وی ام تا حدودی با خودرو های ایرانی از سال 90 به بعد شباهت دارد، آیا میدانید چه شباهتی؟ ظاهر بد ترکیب و کاملا بی سلیقه طراحی شده بزرگ اما بدون جذابیت خاصی ی چیزی شبیه به سمند که فقط الکی بزرگ است نه زیبایی خاصی دارد و نه آپشن خاصی.به قدری ساده است که طرفدار چندانی ندارد. در حقیقت طرفدارانش بسیار اندک هستند. اما در حدود این قیمت یا بهتر است بگوییم در بین رقبای خودش چیز بدی نیست ، اما اگر بخواهیم واضح تر بیان کنیم بین بدو بدتر این خودرو بد است و رقبای آن بدتر . و تنها دلیل خرید این خودرو شاید همین گزینه باشد. از معایب این خودرو اگر می خواهید بدانید با ما همراه باشید تا فقط یکی از معایب این خودرو را برای شما شرح دهیم.

شیشه-عقب-ام-وی-ام-530
شیشه عقب mvm 530

معایب ام وی ام 530

گاهی اوقات اگر از یک فنی کار جلوبندی ساز برای خرید خودرو مشورت بگیرید مطمعنا به شما میگویند خودرو های ایرانی را جایگزین ام وی ام کنید به خصوص در مورد ام وی ام 530. آیا می دانید به چه دلیل؟ زیرا از لحاظ فنی به خصوص فنر بندی خودرو ام وی ام بسیار ضعیف است. اگر شما در جاده شمال با سرعت بالا در حال حرکت باشید ممکن است در هنگام پیچیدن ،پیچ بپیچد و خودرو شما نپیچد 😉. از شوخی و طنز که بگذریم این مورد ممکن است خطر آفرین باشد.

قیمت-شیشه-عقب-ام-وی-ام-530

تعمیر بالابر ام وی ام 530

خودرو های چری یا همان ام وی ام در قسمت بالابر ضعف بسیار دارند. به همین دلیل مشتریان بسیاری دنبال متخصص خوب و کاربلد هستند. که معمولا اکثر افراد نمی توانند از پس این کار بر بیایند.اما متخصص ما در شیشه اتومبیل عبدالهی دوره دیده تعمیر بالابر خودرو های پورش و هیوندا و کیا و.. است ام وی ام دیگه براش اسباب بازیه اگر باورت نمیشه ی سر به آپارات ما بزن و تعمیر بالابر پورشه و.. رو ببین😊

قیمت-شیشه-ام-وی-ام-530

تعمیر آینه بغل ام وی ام 530

آینه ماشینت خراب شده😒؟! نمی خوای کامل عوض کنی🤷‍♂️؟! حتما داری فکر می کنی الان باید کلی پول تعویض آینه بغل بدم🤦‍♂️؟! اصلا بهش فکر نکن چون تا عبدالهی گلس داری غم نداری ! با مراجعه به شیشه اتومبیل عبدالهی می تونی تنها قسمتی که مشکل داره رو تعویض کنی😍 ! اگر شیشه آینه ات شکسته ، تنها شیشه آینه ات رو تعویض می کنیم. اگر پایه آینه ات شکسته پایهخ آینه ات رو عوض می کنیم. خلاصه هر چه دل تنگت می خواهد بگو !👌

برای مشاهده لوازم یدکی و اداوت شیشه اتومبیل اعم از آینه قفل ضد سرقت خودرو و .. می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید. یدک فیت تمام محصولاتش را به سراسر کشور به صورت تک و عمده ارسال می کند. دیگر نیازی نیست برای خرید لوازم و قطعات خودرو در خیابان ها و شلوغی ها خودتان را به دردسر بیاندازید.

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی

لوکیشن شیشه اتومبیل عبدالهی :

قیمت شیشه جلو mvm 530 چنده؟

حدود قیمت از 3.5 میلیون شروع می شود به بالا اما این قیمت کاملا حدودی و متغیر است. شیشه اصلی که قیمت بالایی دارد این قیمت برای شیشه های ایرانی می باشد .

قیمت شیشه عقب mvm 530 چنده؟

تقریبا از 3.5 میلیون تومان شروع می شود ام برای استعلام قیمت دقیق تماس بگیرید چون قیمت ها روزانه در حال تغییر است.