موضوع امروز مقاله ما شیشه خودرو است که می خواهیم به شیشه ام جی 550 بپردازیم و تمامی شیشه های جلو ،عقب ، بغل آن را برای شما بررسی کنیم. و به شما مرکز شیشه اتومبیل در تهران را معرفی کنیم. همانطور که مشخص است، شیشه یک قطعه شکننده بوده که بعد از شکستن قطعات آن تیز و برنده می شوند و این قطعات خطرناک هستند. اما خوشبختانه جنس شیشه های خودرو ها بدین گونه نیست! در خودرو از جنس شیشه هایی استفاده می شود که حتی بعد از شکستن خطرناک نیز نیستند.به عنوان مثال شیشه های سکوریت دارای ذرات ایمن بعد از شکستن هستند. در نتیجه این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و با ما همراه باشید.

شیشه-جلو-550

تعویض شیشه جلو ام جی 550 سنسور دار

جهت خرید و تعویض شیشه ام جی می توانید با شماره 02177090652 و 02177196143 تماس بگیرید.

شیشه ام جی 550

خوردو ام جی که به آن رووی 550 نیز می گویند، خوردویی است که از سال 2008 تاکنون در حال تولید است. لازم به ذکر می باشد که این خودرو به شوالیه نیز معروف است. شیشه های جلو، درب های عقب و درب های جلو، لچکی و سانروف تمام شیشه های این خودرو هستند.

قیمت شیشه جلو ام جی 550

شیشه جلو این خودرو با دو عدد سوراخ که در پایین و وسط آن ها وجود دارد با بالا بر برقی نصب می شوند. جنس این شیشه ها از لمینت است که این نوع گلس ها از دو و یا چندین لایه شیشه و طلق پی وی بی ساخته می شوند. لازم به ذکر است که پی وی بی خاصیت چسبندگی دارد که به همین دلیل بعد از شکستن قطعات آن را کنار هم نگه می دارند

شیشه-جلو-ام-جی-550

قیمت گلس جلو ام جی 550

-قیمت شیشه جلو خودرو ام جی شوالیه 550 (2010 تاکنون): تماس بگیرید.

برای تمامی خدمات شیشه خودرو خود با گلس عبدالهی تماس بگیرید و جهت تمایل با ما هماهنگ کنید.

شیشه درب های جلو و درب های عقب ام جی 550

شیشه درب های جلو و عقب این خودرو در تیپ رنگی سبز هستند و با دو عدد سوراخ که در پایین و وسط آن ها وجود دارد توسط بالا بر برقی نصب می شوند. این شیشه ها از جنس متفاوتی ساخته شده اند که نام آن ها سکوریت است.  تمپورت و نشکن نام دیگر این شیشه ها می باشد.

شیشه-بغل-ام-جی-550

قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب ام جی 550

-قیمت گلس درب های جلو و درب های عقب خودرو ام جی شوالیه 550 (2010 تاکنون): تماس بگیرید.

در شیشه اتومبیل عبدالهی تمامی خدمات شیشه شما با مناسب ترین قیمت و با کیفیت بالا انجام می شود. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با ما تماس بگیرید.

شیشه عقب ام جی 550

شیشه عقب این خودرو دارای گرم کن بوده و با دو سوراخ که در پایین و وسط آن قرار دارد روی بال بر برقی نصب می شوند. گرم کن درواقع همان خطوط المنت هستند که به صورت برجسته روی تمام شیشه های عقب خودرو ها قرار دارد. این خطوط از طریق از بین بردن قطرات برف و باران و بخار شیشه در فصول سرد سال، دید راننده را واضح تر می کنند. جنس آن ها نیز از لمینت ساخته شده است.

شیشه-عقب-ام-جی-550

قیمت گلس عقب ام جی 550

-قیمت گلس عقب خودرو ام جی شوالیه 550 (2010 تاکنون): تماس بگیرید.

به دلیل نوسانات موجود در قیمت شیشه خودرو قادر به درج آن ها نیستیم و از شما مشتریان عزیز پوزش می طلبیم. اما برای کسب اطلاعات و استعلام قیمت می تونید با ما تماس بگیرید.

شیشه سانروف ام جی 550

به پنل هایی که بیشتر در سقف خودرو های لوکس و اسپرت قرار دارند سانروف گفته می شود. سانروف ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که چند نوع آن ها شامل سانروف چشم انداز، داخلی، جمع شونده و … می شوند. متداول ترین نوع این سانروف ها چشم انداز است. اگر از خودتان می پرسید که سانروف ها دقیقا چه کاری انجام می دهند؟ باید به شما بگوییم که به طور کلی کار اصلی این سانروف ها ورود نور به داخل کابین خودرو و تعویض هوای آن ها است.

ام-جی-و-مشخصات-فنی-ان

قیمت گلس سانروف ام جی 550

-قیمت شیشه سانروف خودرو ام جی شوالیه 550 (2010 تاکنون): تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت ها با ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما مشورت کنید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

برای خرید انواع لوازم یدکی می توانید به عمده فروشی لوازم یدکی خودرو یدک فیت مراجعه کنید.

شیشه لچکی ام جی 550

شیشه لچکی خودرو ام جی 550 در قسمت پشت درب های عقب آن قرار دارد و به شکل مثلث کوچک است که به صورت ثابت نصب می شوند. به طور کلی این شیشه ها قابلیت خاصی ندارند و بیشتر قابلیت تزئینی دارند. جنس این شیشه ها از سکوریت ساخته شده است که بسیار مقاوم هستند. این شیشه ها قادر به تحمل وزن 40 کیلوگرمی با ضخامت 10 سانتی متر هستند. همچنین می توانند دمای 250 سانتی گراد را نیز تحمل کنند. شیشه های سکوریت دارای ذرات ایمن بعد از شکستن هستند. اما متاسفانه لبه های آن انقدر حساس است که اگر ضربه ای به آن ها وارد شود و یا ترک بخورند، احتمال ریختن و شکستن تمام شیشه وجود دارد. لازم به ذکر است که شیشه های سکوریت امکان ترمیم را ندارند و تنها راه چاره برای آن ها تعویض است.

MG_550شیشه

قیمت شیشه لچکی ام جی 550

-قیمت شیشه لچکی خودرو ام جی شوالیه 550 (2010 تاکنون): تماس بگیرید.

ام جی 550/mg550

ام جی که تولید یک شرکت انگلیسی به نام Morris Garages می باشد. که مخفف ان می شود MG که mآن برگرفته از morris و Gآن بر گرفته از Garages می باشد. اما بعد از گذشت زمان نام آن به ام جی راور تغییر کرد.شاید تعجب کردید و با خود می گویید خودرو های ام جی که چینی هستند چطور شد؟ بله به دلیل اینکه این شرکت در صدر ورشکستگی قرار گرفت یک شرکت اتومبیلی در چین پیشنهاد خرید این برند را به این شرکت انگلیسی داد و اینگونه شد که با موافقت انگلیس ام جی یک خودرو چینی شد.

ام-جی-قدیمی
خودروهای ماندگار ام جی در صد سال گذشته (ساخت انگلیس)

ما در این قسمت می پردازیم به موتور و مشخصات فنی این خودرو که عبارتند از: موتور 4 سیلندری یو رو فایو و 16 سوپاپ که حداکثر قدرت موتور 160 و حداکثر گشتاور آن 215 می باشد. تعداد دنده های این خودرو 5 دنده می باشد. راننده به راحتی می تواند از پشت فرمان دنده را عوض کند. و جالب است بدانید که ظرفیت باک این خودرو 62 لیتر بنزین است.

آپشن های ام جی 550

این خودرو مجهز به شیشه بالابر برقی می باشد. که شیشه بالابر های انتی تراپ روی آن نصب می شود.همچنین هنگام پارک به راحتی می توانید از سنسور چلو و عقب استفاده کنید.دارای ایربگ یا همان کیسه هوا در تمام نقاط حساس. دارای سیستم هشدار دهنده تایر ها از مهمترین آپشن های این خودرو می توان به این چند موراد اخر اشاره کرد که زمان تصادف قفل خودرو خودکار باز می شود. و سیستم احتراق خودرو قطع .دارای سیستم ضد سرقت و آژیر سرقت و مجهز به ترمز ABS. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودرو ام جی به وب سایت ویکی پدیا سر بزنید.

مشخصات ام جی 550

شیشه ام جی 550
  • نام خودرو: ام جی شوالیه 550
  • کشور سازنده : چین
  • سال طراحی: 2010
  • موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
  • حجم موتور: 1800 سی سی
  • تنفس موتور: توربو شارژ
  • انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو
  • حداکثر قدرت: 160 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور: 215 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
  • جعبه دنده: 5 دنده اتوماتیک تیپ تیرونیک با امکان تعویض از روی فرمان
  • شتاب 0 تا 100: 11 ثانیه
  • حداکثر سرعت: 205 کیلومتر در ساعت
  • وزن: 1861 کیلوگرم
  • اندازه (میلی متر): 4624 طول- 1827 عرض- 1483 ارتفاع
  • فاصله بین دو محور: 2705 میلی متر

مصرف سوخت و استاندارد ها

  • مصرف سوخت داخل شهر: 11.1 لیتر در هر صد کیلومتر
  • سوخت خارج از شهر: 8.4 لیتر در هر صد کیلومتر
  • مصرف سوخت ترکیبی:  لیتر در هر صد کیلومتر
  • حجم باک: 62 لیتر
  • استاندارد آلایندگی: یورو 5

خدمات شیشه اتومبیل عبدالهی