با ما همراه باشید تا توضیح دهیم که ترمیم شیشه اتومبیل چطور صورت میگیرد؟اگر شما نیز جز دسته افرادی هستید که علاقه مندید درباره هر موضوعی که برایتان اتفاق می افتد اطلاعاتی داشته باشید پس این مقاله را از دست ندهید. زیرا ما در این مقاله میخواهیم به ترمیم شیشه خودرو بپردازیم.

ترمیم-شیشه-اتومبیل
ترمیم شیشه اتومبیل

جهت ترمیم ترک و سنگ خوردگی شیشه اتومبیل با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

هزینه ترمیم شیشه اتومبیل

اگر شیشه جلو اتومبیل شما نیز نیاز به ترمیم دارد و دچار ترک و سنگ خوردگی شده باید این متن را تا انتها بخوانید تا متوجه نوع ترمیم و این که اصلا نیاز به ترمیم دارد یا تعویض .

ما سعی کردیم خیلی بحث ترمیم شیشه اتومبیل را طولانی نکنیم و به طور کاملا مختصر و مفید جمع بندی کنیم. بنابراین تنها با 5 دقیقه وقت گذاشتن و خواندن مقاله به اطلاعات عمومی خود بیافزایید و از مطالب زیر بهره گیرید.

ترمیم-شیشه-اتومبیل-4

ترمیم ترک و سنگ خوردگی شیشه اتومبیل

در حقیقت ترک و سنگ خوردگی شیشه اتومبیل را با استفاده از یک دستگاه انجام می دهند. دستگاه های موجود در شیشه اتومبیل عبداللهی امریکایی هستند. این دستگاه ها تنوع بسیاری دارند.که می توان گفت تفاوت آن ها در چسب و مواد آن ها است.

هزینه ترمیم ترک و شکستگی شیشه اتومبیل

باید عرض کنیم که بنا به مقدار ترک شیشه جلوی اتومبیل شما هزینه نیز بالا و پایین می شود. اگر ترک ریز و بسیار کم باشد هزینه کمتری دریافت می شود. و اگر ترک بیشتر باشد هزینه بالاتر می رود. در ضمن لازم به ذکر است که هر چقدر ترک بیشتر باشد امکان دیده شدن جای ترمیم نیز بیشتر می شود.

و در این صورت احتمال این که تاییدیه معاینه فنی را نتوانید دریافت کنید بالا است. پس حتما با توجه به راهنمایی مشاوران ما در عبداللهی گلس این کار را انجام دهید. تا هزینه دوبل شامل نشوید.هم ترمیم کنید و معاینه فنی رد کند و هم هزینه تعویض دهید.

ترمیم-شیشه-اتومبیل-3

توجه کنید اگر شما زودتر به ترمیم شیشه اتومبیل خود اقدام کنید علاوه بر هزینه کمتری که شامل می شود ترمیم بهتر صورت می گیرد. و به بهترین نحو ممکن.

قیمت ترمیم ترک و سنگ خوردگی با توجه به نوع خودرو و مقدار ترک قابل تغییر است. که معمولا بین 100 هزار تومان و حدود 600 هزار تومان است.

نحوه ترمیم و تعمیر شیشه اتومبیل

تمام شیشه های جلوی خودروها اعم از ایرانی و خارجی در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است. اگر شما به هر دلیلی تمایل دارید شیشه جلوی اتومبیل خود را ترمیم کنید و تعویض نمخواهید انجام دهید. می توانید به شیشه اتومبیل عبداللهی واقع در نارمک مراجعه کنید. کادر مجرب و همیشه آماده به خدمت شیشه اتومبیل عبداللهی در کمترین زمان ممکن ترمیم شیشه خودرو شما را انجام می دهند.

ترمیم-شیشه-اتومبیل-2

شاید برخی از افراد فکر می کنند که اگر بخواهند شیشه خودروی خود را تعویض کنند به خودروی خود آسیب می رسانند و یا خطرناک است و ممکن است شیشه از آب بندی خارج شود.این افکار شما به دو چیز بستگی دارد.

اول اینکه اگر اینطور بود این همه افرادی که شیشه اتومبیل خود را تعویض کردند باید ی اتفاقی نظیر این مواردی که گفتیم می افتاد.

مورد دوم که بسیار مهم است هنر نصاب می باشد،بله اگر شما به مکانی غیر مطمئن و ناشناخته بروید احتمال خارج شدن شیشه از حالت آب بندی بسیار است. اما کادر مجرب عبداللهی گلس با 28 سال سابقه در این زمینه زبان زد هستند. و شما مشتری گرامی می توانید با خیال آسوده و به دور از نگرانی شیشه خودرو خود را به ما بسپارید.

ترمیم-شیشه-اتومبیل-1

ترمیم شیشه بهتر است یا تعویض آن

در تعویض شیشه خودرو بعد از انتخاب شیشه با کیفیت انتخاب نصاب کار بلد مهم است. که عبداللهی گلس هر دو ویژگی را در خود داراست.

ترمیم شیشه اتومبیل تنها از جلوگیری بیشتر شدن ترک و کمی هم باعث کمرنگ شدن آن می شود. اما این موضوع که به طور کل برطرف شود این ممکن نیست نهایتا تا 70 درصد محو می شود.

شیشه اتومبیل عبداللهی در دو شعبه نارمک و مجیدیه در خدمت شما هستند. اما نگران نباشید ما نصب سیار داریم که شما در هر نقطه از تهران که باشید به صورت سیار کار ترمیم شما صورت می گیرد.جهت مشورت ترمیم شیشه خودرو می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

02177196143

02177090652

09358241824

به طور کلی و خلاصه ترمیم ترک و سنگ خوردگی شیشه جلوی خودرو را بیان کردیم. حال اگر هر سوالی دارید می توانید در قسمت نظرات سوالات خود را بپرسید.

جهت خرید لوازم یدکی به صورت عمده به فروشگاه اینترنتی یدک فیت مراجعه کنید.یدک فیت توزیع کننده و ارائه کننده انواع لوازم یدکی شیشه اتومبیل و ادوات آن است.