جهت اطلاع از قیمت شیشه بنز s500 و نحوه نصب و تعویض این شیشه می توانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.ما در این مقاله به بررسی شیشه جلو و شیشه درب بنز و همچنین انواع شیشه بنز سری s می پردازیم.

شیشه-بنز-s500
شیشه بنز s500

قیمت شیشه جلو بنز s500

به علت نوسانات قیمت در بازار و بالا و پایین شدن نرخ دلار و ارز متاسفانه از درج قیمت ثابت معذوریم.

جهت اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر از شیشه بنز s500 می توانید با شیشه اتومبیل عبداللهی تماس بگیرید.

شیشه جلو s500

در شیشه جلو بنز از شیشه لمینت استفاده می کنند. و لازم است بدانید که در این نوع بنز و سایر سری بنز ها پایه آینه روی شیشه جلو نیست بلکه روی سقف خودرو می باشد.شیشه جلوی بنز اس 500 هد آپ ندارد. برخی از شیشه های جلوی بنز دو دوربین می باشد. و برخی دیگر نیز تک دوربین می باشد.

لطفا لطفا در انتخاب بهترین شیشه اتومبیل دقت کنید زیرا شیشه بنز فوق العاده حساس است. اگر شما جایی را انتخاب کنید که نصاب ماهری نداشته باشد.و شیشه های جلو که دارای دوربین است را نتواند درست نصب کند. موجب عدم کارکرد درست دوربین ها می شود.

انواع شیشه بنز کلاس s

شیشه بنز s500
شیشه بنز s350
انواع شیشه بنز

شیشه عقب بنز s500

جنس شیشه عقب بنز از نوع سکوریت است.و این شیشه دارای گرمکن در قسمت عقب می باشد. شیشه های عقب بنز دو نوع است: شامل شیشه های تلقی و شیشه های نشکن می باشد. شما اگر به صورت تلفنی قصد دارید قیمت بگیرید هم نوع شیشه مد نظر خود را کامل ذکر کنید تا قیمت اشتباهی به شما داده نشود.

لازم به ذکر است که شیشه عقب این خودرو دارای تنوع است به طور مثال شیشه بنز اصلی و شیشه اس 500 متفرقه و شیشه چینی که تمام این شیشه ها در نمایندگی عبداللهی موجود است.و در سبد فروش عبداللهی گلس قرار گرفت.

جهت نصب نیز هم می توانید به صورت حضوری تشریف بیارید و هم به صورت سیار کادر مجرب عبداللهی آماده به خدمت هستند.

شیشه-عقب-بنز-s
شیشه بنز کلاس s در نمایی دیگر

بنز s500

ما می خواهیم به طور مختصر کمی در باب بنز سری اس سخن بگوییم. بنزی سری s یکی از مدرن ترین شرکت های مرسدس بنز که اشتوتگارتی نام دارد.تولید این سری از بنز تقریبا از سال 1972 آغاز شد.در حقیقت خودروی بنز حتی قبل از تحریم نیز جز گران ترین و خاص ترین خودروها محسوب می شد. امروزه که با وجود تحریمات قیمت پراید هم قیمت بنز صفر در زمان قبل از تحریم ها و بالا رفتن دلار شده است. دیگر در مورد بنز نمی توانیم نظر دهیم . شما فکر کنید یک خودرویی همچون پراید با آن امکانات صفر امروزه به این حد از گرانی رسیده است. دیگر از بنز واقعا چه توقعی می توان داشت؟ شیشه بنز جز لوکس ترین خودروها محسوب می شود. این خودرو طوری خاص و شگفتانه است که رهبران در سراسر دنیا از آن برای تشریف فرمایی استفاده می کنند.

جهت اطلاع از قیمت شیشه بنز s500 می توانید با شماره 02177196143 و 02177090652 تماس بگیرید.

مرسدس بنز کلاس s اتاق w222 خود را به عنوان آخرین نوع سری اس به بازار عرضه کرد.که در سال 2014 با اتاق w222 معرف حضور خود در بازار ایران شد.تقریبا از سال 2021 تصمیم گرفت که جای خود را به بنز نسل 7 دهد.

شیشه-عقب-بنز-کلاس-اس
بنز کلاس s

معرفی بنز s500

اتومبیل های بنز به خصوص بنز سری s اولین هدف خود را برای تولید این خودرو آرامش و رفاه راننده و سرنشیان خودرو دانست. به طوری که زمانی که راننده پشت فرمان می نشیند.و شروع به حرکت می کند. کوچکترین صدایی از روشن بودن خودرو به گوش سرنشینان نمی رسد. به طوری این خودرو در حالت روشن آرام است که فکر میکنید خودرو خاموش است.و زمانی که راننده پدال گاز را فشار دهد تازه متوجه روشن بودن خودرو می شوید.نوبت به شتاب خودرو که می رسد.دیگر زبان قاصر است از بیان شتاب این خودرو. زیرا خودروهای بنز به شتاب معروف هستند. و جالب است بدانید که یک راننده بنز سری اس می تواند از بین 5 حالت متفاوت یکی را انتخاب کند. و لازم به ذکر است که بنز کلاس s از سیستم تعلیق ام بی سی بهره مند است.اکنون به شما توضیح می دهیم که اصلا این سیستم تعلیق چگونه است؟با توجه به سنسور ها و دوربین های نصب شده در خودرو برای اطلاع از وضعیت جاده وضعیت فنر خودرو و تعلیق چرخ ها به طور اتومات وار تنظیم می شوند.این کار سبب می شود تا لرزش در خودرو کاهش یابد.

شیشه بنز s350

جهت اطلاع از قیمت شیشه بنز s350با عبداللهی گلس تماس بگیرید.

شیشه جلو بنز s350 نیز مانند بنز s500 است. دارای دوربین و فاقد هد آپ است.

بنز s350

بنز سری اس به گونه ای است که علاقه مندان خاص خودش را دارد.. تقریبا سال 2006 از بنز سری اس رونمایی کردند. شرکت مرسدس قصد نداشت تا در سری جدید در آن سال طراحی ظاهری بنز را چندان تغییر دهد. کاری که در انتها در نسل 6 و نسل 7 سری های بنز رخ داد.جالب است بدانید که تا اواخر سال 2006 شرکت مرسدس بنز در این سری خود در دست دایملر کرایسلر بود و بعد از آن دایملر آگ عنان آن را ادامه داد.

طراحی بنز کلاس s را گوردن واگنر بر عهده گرفت. گوردن واگنر شخصی است که روی همه ی کلاس های مرسدس بنز نظارت می کرد.

جالب است بدانید بنز کلاس s دقیقا از زمانی که رونمایی شد 10 سال قبل تر شرکت مرسدس آن را طراحی کرده بود.و زمانی که از آن رونمایی کرد همه شگفت زده شده بودند. زیرا نو آوری ها در سری جدید به طرز عجیبی خیره کننده بود.برای نمونه

سیستم دید در شب

چراغ بای زنون

رابط کاربری comand

شیشه-جلو-بنز-کلاس-اس
mercedes benz class s

نحوه خرید بنز s

آیا می دانستید که خودروی بنز سری s نسل 6 توانست محدودیت ها را رفع کند و وارد بازار ایران شود.اما این موضوع سبب بالا رفتن قیمت بنز کلاس s شود. در حقیقت با هزینه ای کمتر از خرید بنز کلاس اس فرد می تواند بی ام و سری 7 را خریداری کند. به همین دلیل کسی که بنز کلاس اس را می خرد. کاملا مشخص است. که جز طرفداران اصیل این خودرو است. زیرا با هزینه ای کمتر می تواند بی ام و صفر سری 7 را خریداری کند و رانندگی کند.

البته گفتنی است که از لحاظ فنی نمی توان بی ام و سری 7 را با بنز مقایسه کرد.اما به عنوان هزینه میلیاردی برای داشتن یک خودروی لوکس می توان با کمتر هزینه کردن این نوع بی ام و را جایگزین کرد.

از معایب بنز کلاس اس کمبود و گران بودن قطعات یدکی این خودرو می باشد.که بی ام و از این عیب منزه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از انواع شیشه ها می توانید به سایت دوم شیشه اتومبیل عبداللهی مراجعه کنید.